تصویر شکم بزرگ فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی سوژه شد

حمید واحدی سرتیپ خلبان سوخو-۲۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ برعهده دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
JkFarzad - منچستر، انگلستان

خوب مجبوری این بپوشی که مسخره عالم آدم بشی ،خیلی هیکل رو فرمی داری
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران

باعرض معذرت ولی اینطور که پیداست این دوتا با سن داره یکی از عقب یکی هم از جلو 😂😂😂 خدایش این بشکه گ.. یک هواپیما ۶ متوره هم نمیتونه بلند کنه.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

با این بالونی که تو شکمش هست ، خودش به تنهایی میتونه بره هوا ، در ضمن مجهز به سیستم‌ پدافند توپخانه ای
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

این با سردار بشکه فیروزابادی مجهز به توپخانه ضد هوایی یک لشکر را حریف هستند . گاز معده این سردار شیره ای خطر جدی برای اسراییل و بی بی می‌باشد
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
۵۴
نسل بی سواد - اسلو، نروژ

نتیجه چلوکباب کوبیده با برنج زیاد و کم آب خوردن و نر..دن هست .استرس نقش بازی کردن هم هست در داخل مخالف و در ظاهر پاچه خوار فشار روحی و روانی و خوردن زیاد پول مفت و غذای مفت ارتش و یبوست و ن...دن.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
ایشون از جلو سرتیپ خلبان حمید واحدی هستند یا از عقب. چونکه ایشان از عقب و جلو یکی هستند.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
۵۱
ako kermanshah - اسنانبول، ترکیه
مقایسه کنین با نادر جهانبانی، شورش ۵۷ هر چی طلا و جواهر رو به زیر خاک برد و هر چی حشره و کرم رو آورد بیرون.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
بعدش این بابا پیش دکتر سید حسن فیروز آبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ایران، بالاترین فرد نظامی یک کشور مثل زک آدم کاملا لاغر و خوش تیپ یا کاملا فیت فیت هستند. رجوع شود به عکس گوریل الله فیروزآبادی که در سال ۱۴۰۰ سقط شد و کرم‌ها و موش های زیادی را خوشحال کرد که چه غذای ثپلی را بدست آوردیم.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
۳۴
Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل
قابل توجه ترین ویژگی تناسب اندام ژنرال حمید واحدی، چگالی محض آن است. سال‌ها مصرف رژیم‌های پرچرب منجر به تجمع مخزن وسیعی از بافت چربی شده است که به عنوان یک سپر غیرقابل نفوذ عمل می‌کند. گلوله‌ها از شکم گرد او فرو می‌روند، در حالی که سرنیزه‌ها به‌طور بی‌ضرر از سطح نرم آن پرتاب می‌شوند. لایه چربی همچنین عایق بسیار خوبی را فراهم می کند و از ژنرال حمید واحدی در برابر سرما و دمای شدید محافظت می کند. همانطور که نیروهای دشمن برای نفوذ به دفاع او تلاش می کنند، خود را با گرمای تزلزل ناپذیر او ناکام می بینند.چربی شکم ژنرال حمید واحدی علاوه بر قابلیت های دفاعی، به عنوان یک سلاح تهاجمی نیز عمل می کند. از طریق ترکیبی از اینرسی و گرانش، او می تواند یک "موج شکمی" ویرانگر را آزاد کند که دشمنان را به سمت عقب پرواز می کند. هنگامی که ژنرال حمید واحدی وارد نبرد می شود، روده عظیم او مانند یک آونگ می چرخد ​​و موجی ضربه ای ایجاد می کند که نیروهای مخالف را ناتوان می کند. نیروی محض ضربه می تواند کل گردان ها را به زمین بزند و میدان نبرد را پر از سربازان سرگردان کند.
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند
اینا با این خیکشون میخوان امریکا و اسراییل رو از بین ببرن ریدید.اون جووناییکه ۸سال جنگیدند اب و نون شاه و خورده بودند و در اون دوران پرورش پیدا کرده بودند جوجه بسیجیهای الان با اولین شلیک قنداق لازم میشن
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد
نشانه این است جگرش چربی زیاد دارد و صد در صد دچار چربی خون و بیماری نقرس هم هست ! البته شکم اینطور گنده نشان از این دارد صاحبش میل زیاد به خوردن و نوشیدن , گوشت سرخ چربی دار و برنج و نان سفید و پفک و چیپس و زهر مار ووو و نوشیدنیهای گازدار دارد و عرق سگی اگر بنوشد!
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.