فتوشاپ تصویر مراسم تنفیذ در روزنامه جام جم: قالیباف تبدیل به صندلی و اژه‌ای تبدیل به میز شد

رادیو فردا: حذف تصویر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، از عکس مراسمتنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در صفحه اول روزنامه جام جم، رسانه وابسته به سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، واکنش‌های گسترده‌ای را درمیان نیرو‌های وابسته به حکومت در‌پی داشته‌است.

* جلیل محبی، عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس و از نزدیکان قالیباف، با انتشار عکس اصلی و عکسی که «دستکاری شده» قلمداد شده، نوشته: «مگر با فتوشاپ بتوانید [قالیباف را حذف کنید].»


* از طرف دیگر، عباس عبدی، تحلیلگر و فعال سیاسی نزدیک به جریان اصلاح‌طلبی در ایران، در واکنش به این موضوع نوشته: «درک روزنامه صدا و سیما از تعهد حرفه‌ای یک رسانه همین اندازه است. بدون اصلاح نظام رسمی رسانه‌ای، هیچ اتفاق مثبتی پایدار نخواهد بود.»

* روزنامه جام جم توضیح داده که حذف تصویر قالیباف به دلیل «شرایط گرافیکی» و «جانمایی فضای تیتر» بوده و «هیچ نیت سیاسی در کار نبوده است.» این روزنامه از مخاطبان و روسای قوای مقننه و قضاییه عذرخواهی کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
این عکس رئیسی مثل عکس بهبود تو سریال پایتخت شده! همه جا میبرنش 😀😀
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد
نخیر بخاطر این بوده وقتی خامنه ای جنایتکار روی پاهایش ایستاده و دارد حکم رئیس جمهوری را به پزشکیان می‌دهد قالیباف و اژەای جنایتکار نشستن ، میبایست به احترام رهبر جنایتکارشان هم بودە انها هم می ایستادن!
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
محمدرضا شاه پهلوی شاهنشاه آریامهر مردم ایران رو با شجاعت و با صبر تحویل این لواط کاران پدر مفقود و مادر صلواتی داد، حال از صدقه سری اسلام و شیعه عسنی حشری بعد از ۴۳ سال اکثریت جامعه ترسو ابزیر کاه و مال اندیش شدند. اما مقصر قبل از هر کسی خود مردم نمکدان شکن بودند که با دست خود قبر خودرا کندند.
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
من فکر میکنم این ها فکر می کنند که وقتی خامنه ای ایستاده است کسی نباید روی صندلی لم بدهد زیرا مادون هستند
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
۴۵
Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا
خود اشغالشون هم از همدیگر بیزارند و مایه شرمساری یکدیگرند.
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
شاید هر دو همزمان اسهال گرفتند و دویده اند طرف مستراح!
‌سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.