بیرانوند به تراکتور پیوست؛ پرسپولیس میگوید از تراکتور به همین دلیل شکایت می‌کند

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران استبی بی سی: به دنبال پیوستن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اول تیم ملی ایران به تیم تراکتور، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به دلیل «مذاکره، اغوا و عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند» از باشگاه تراکتور شکایت می‌کند.

شماری از رسانه‌های ایران به نقل از باشگاه پرسپولیس نوشته‌اند که پیش از این درباره «فسخ غیرموجه قرارداد علیرضا بیرانوند جزئیاتی را تشریح و صراحتا اعلام کرده بودند که مذاکره هر باشگاهی با این بازیکن به منزله اغوای او برای فسخ یک طرفه قرارداد است» و به همین اساس از باشگاه تراکتور در مراجع قانونی شکایت خواهند کرد.


خبر پیوستن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران که سال‌ها در باشگاه پرسپولیس بازی کرده بود به تیم تراکتور روز سه‌شنبه ۲۶ تیر با اعلام رسمی باشگاه تراکتور منتشر شد.

رسانه‌های ورزشی ایران این انتقال را «بزرگترین انتقال سال» نامیده‌اند.

علیرضا بیرانوند که با پرسپولیس سابقه ۶ قهرمانی در یک دهه گذشته را دارد ماه گذشته و پس از اتمام مسابقات لیگ‌برتر که با قهرمانی سرخ‌پوشان همراه بود به علت آنچه «عدم تعهد مالی باشگاه» عنوان کرد به طور یک طرفه با این باشگاه فسخ قرارداد کرد اما رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس معتقد بود که این اقدام علیرضا بیرانوند قانونی نیست و با تصویب هیات مدیره پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی در این رابطه انجام خواهد داد.

تابستان سال گذشته هم موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکرات او با رقیب سنتی سرخ‌ها، استقلال، به جنجالی‌ترین خبر فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بدل شد اما در پایان او مجددا به دروازه پرسپولیس بازگشت و با این تیم قهرمان سه‌ جام شد و امسال هم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد؛ اگرچه بیرانوند امسال فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

علاوه بر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وینگر خلاق پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست این تیم هم به تراکتور پیوسته‌اند تا این تیم تبریزی با به کارگیری مثلث بهترین دروازه‌بان، موثرترین هافبک و وینگر راست گل‌ساز پرسپولیس آماده فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران شود.
 صالح حردانی که فصل خوبی را با استقلال پشت سر گذاشته بود و به تیم ملی هم دعوت شده بود به سپاهان اصفهان پیوستپرسپولیس از نخستین خرید خارجی جدید خود رونمایی کرد و صالح حردانی به سپاهان رفت
باشگاه پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر ایران، رسما از پیوستن ایوب العملود، فوتبالیست مراکشی به این تیم خبر داده است.

آن‌طور که رسانه‌های ورزشی ایران نوشته‌اند ایوب العملود ۳۰ ساله در پست دفاع راست بازی می‌کند و جایگزین دانیال اسماعیلی‌فر خواهد شد که در انتقالی جنجالی به تراکتور پیوسته است.

ایوب العملود بازیکن سابق تیم الوداد مراکش است و به همراه این تیم سابقه قهرمانی در لیگ مراکش و لیگ قهرمانان آفریقا را دارد.

او همچنین سابقه بازی زیرنظر خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس را دارد.

در خبر مهم دیگری از فوتبال ایران، امروز گزارش شد صالح حردانی، بازیکن ملی پوش استقلال تهران به سپاهان اصفهان پیوسته است تا جای رامین رضاییان، ستاره جناح راست زردپوشان اصفهانی را پر کند که پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی امسال از جدایی خود خبر داده بود و روز گذشته خبر انتقال او به استقلال به صدر اخبار رسانه‌های ورزشی ایران رفت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
چرا تراکتور ؟ این حقش هست به گاری وصل بشه و گاری کشی کنه
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.