متن دفاعیه آریا آرام نژاد در دادگاه

 
متن دفاعیه آریا آرام نژاد در دادگاه

تحول سبز : روز گذشته جلسه رسیدگی به اتهامات آریا ارام نژاد برگزار گردید.

به گزارش تحول سبز ، روز گذشته در جلسه رسیدگی به اتهامات آریا آرم نژاد ، وی با قرائت متن دفاعیات خویش ، به گوشه ای از آنچه بر وی در دوران بازداشت در زندان گذشته و شرحی از شکنجه های روحی و جسمی که توسط بازجویان و مامورین زندان بر وی وارد گردیده است را بیان نمود.

لازم به ذکر است آرام نژاد آهنگ ساز جوان بابلی بیست و ششم بهمن ماه و پس از خواندن آهنگ علی برخیز در شهرستان بابل دستگیر شد. وی  دو ماه از دوران بازداشت خود را در سلول انفرادی بوده است.

به کزارش تحول سبز، متن کامل دفاعیه آریا آرام نژاد به شرح زیر میباشد:

بنام داور بر حق

ریاست محترم دادگاه !

امروز در این دادگاه حضور یافته ام تا خداوند بزرگ شاهد و ناظر باشد میان ما و شما . شاهد و ناظر باشد به آنچه امروز بر ایران نازنین و فرزندان دلاورش می گذرد تا در روز موعود آنگاه که ما و شما در پیشگاهش به پاسخگویی اعمالمان حاضر می شویم ٬ سربلند و سرشکسته مان بیاد داشته باشد که این است عاقبت ! جزا و پاداش همیشگی فقط از جانب خداست . . . اگر امروز ملاک بر خوردهایتان فرامین حق می بود به جای ما می بایست آنانی در این دادگاه حضور می یافتند که آبروی ایران و اسلام را به حراج گذاشته اند . همانانی که ایران را برای ثرمایه هایش و اسلام را برای سرپوش نهادن بر چپاولگری و خودکامگی شان می خواهند .

ریاست محترم دادگاه !

بنده در ۲۶ بهمن ماه با هجوم ماموران اداره اطلاعات به خانه ام دستگیر شدم . ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن اسباب و اثاثیه خانه را چاشنی کارشان کردند و حتی بر اطاق خوابمان نیز رحم نکردند . اینها به خاطر اجرای آهنگی بود که گویا به عقیده آقایان امنیت ملی را به خطر انداخته است !!!!! پس از آن مدت ۴۴ روز را در سلول افرادی زیر شکنجه روحی و روانی و جسمی گذرانده ام که شرح اندکی از آن را برای قضاوت در مورد انسانی بودن اعمال ماموران به عرض می رسانم :

۱- توهین و خرد کردن شخصیت به وسیله فحش و ناسزا و حتی مسخره کردن چهره و ظاهرم .

۲- ایجاد هراس و تهدید در مورد بازداشت همسرم که هیچ گونه فعالیت سیاسی و دخلی در فعالیت های من نداشته است .

۳- توهین به برادر جانبازم و تهدید به بازداشتش در صورت همکاری نکردن من .

۴- تهدید به مرگ توسط نگهبان اداره اطلاعات ( ایشان می گفت : من مامور اطلاعاتم بیرون از اینجا براحتی با یک گلوله ترا می کشم ٬ کسی هم نمی تواند مرا باز خواست کند )

۵- تهدید به اعدام ! از سوی مقامات بازداشتگاه متی کلا .

۶- نگهداری در سلول ۵/۱ در ۲ متر بدون کوچکترین امکانات بهداشتی به شکلی که پس از مدتی سراسر بدنم آکنده از جوشهای عفونی شده بود .

۷- سهل انگاری عمدی در دادن دارو های مربوط به بیماری قلبی ام .

۸- همجواری در کنار سلول کسی که مبتلا به بیماری ایدز بود و وادار نمودن برای عبور پا برهنه از روی خونهای که به واسطه خود زنی آن شخص در کف سلول ریخته بود .

۹-دادن اطلاعات توهین آمیز و غلط و انحرافی و القایی درباره همسرم .

۱۰ عریان کردن بدن به بهانه بازرسی در حالی که ماموری در دستش دوربین عکاسی بود ٬ وی در جواب اعتراض مکرر و امتنای من وقیحانه و با خنده می گفت : میترسی !

۱۱- ضرب و شتم بسیار شدید و غیر انسانی توسط مامور زندان متی کلا در جواب درخواست ملاقاتم با پزشک ٬ بگونه ای که تا مدتها آثارش روی بدنم قابل مشاهده بود .

۱۲- بستن دست و پایم با زنجیر به هم برای مدت طولانی در زندان متی کلا .

اینهای نمونه های کوچکی بود از آنچه که در مدت بازداشت بر من گذشت .

و اما بنده پس از حوادث عاشورا که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید و پس از دیدن تصاویر تکان دهنده و جانسوزش ٬ احساس وظیفه کردم که ضمن محکوم کردن این عمل غیر انسانی ـ رسالت هنری ام را به بجای آورم ٬ لذا دست به انتشار ترانه و آهنگی زدم که به ” علی برخیز” معروف گردید . محتوای این آهنگ اشاره دارد به سو استفاده عده ای دغل باز از نام خدا و قرآن و ائمه برای رسیدن به مقاصدی شیطانی و استمداد خواستم از ائمه برای برچیدن و خشکاندن ریشه های دروغ و نیرنگ و ریا . عجبا که امروز گوبا توسل به دین و ایمان نیز در کشور ما جرم محسوب می شود ! امام حسین ع برای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد انگاه توقع از ما شیعیان و پیروانش چیست ؟ اینکه بیاییم و فقط بر سر و سینه بزنیم ؟! و یا در برابر ظلم و ستم اعلام انزجار کنیم ! من رئیس جمهور را به رسمیت نمی سناسم ! آیا مسلمان نیستم ؟ بنده در روز عاشورا فریاد الله اکبر سر دادم و به خاطر فریاد زدن نام خدا بزرگ به خود می بالم . قطعا کافر و لا مذهب خواهد بود کسی که مرا به جرم فریاد زدن نام خدا به زندان بیاندازد !

آنانی که امروز دم از مسلمانی می زنند خود ساده ترین دستورات دین را زیر پا می گذارند و به سادگی به یک جامعه هفتاد میلیونی دروغ می گویند و هر روز با وعده های دورغین و پوشالیشان – با حرکتهای مزورانه و سرشار از ریا در خیال خامشان به اسلام و ایران عظمت می دهند ! در اینجا باید اعلام کنم که اسلام و ایران بسیار عظیم تر از آنند که نیاز به مدافعان اینچنینی داشته باشد !

باید روشن شود که نقش قانون اساسی ما چیست ؟ قانون به من اجازه انتقاد می دهد . قانون به من اجازه تجمع بدون حمل سلاح میدهد . قانون به من آزادی بیان و عقیده می دهد و من به بواسطه همین قانون که پدران ما به آن رای داده اند آزادم که نسبت به سرنوشت کشورم و ملتم بی تفاوت نباشم . جالب است که امروز به جای آنکه مدال شجاعت و افتخار بگیرم باید در دادگاه حاضر شوم !

ریاست محترم دادگاه !

متاسفانه در گزارش اداره اطلاعات به جنابعالی آمده است که شعری بسیار توهین آمیز خطاب به معاویه در وبلاگ قرار داده ام ! آیا وزارت اطلاعات تبدیل به وکیل مدافع یزید و معاویه گردیده است ؟ در بخش دیگری آمده است : بنده این آهنگ را در تقابل با نظام و ولی فقیه ساخته ام که البته مذحک ترین بخش این گزارش نیز بوده است ! خطاب آهنگ کاملا روشن است ! خطاب آن به کسانی است که به هتک حرمت برادران مسلمان پرداخته اند ! اما گویا اداره اطلاعات سعی وافری دارد که همه اعتراضات را به مفام دیگری حواله دهد ! که این جز پاک کردن صورت مسئله نیست . . .

این توهم خود بزرگ بینی که مانند افیون به جان صاحبان دو روزه قدرت افتاده است ٬ این سیاست های سرکوب فله ای و ایجاد رعب از کدام اقتدار ابدی صادر می شود که سکوت را رضایت تابیر می کند و در کنار سهمیه بندی خیابان و اکسیژن ٬ وقیحانه ـ نه ـ حتی بی اجازه به حریم خانه ـ نه – بلکه به زور به خلوت باورها تجاوز می کنند و هیچ گونه اظهار نظر انتقادی را بر نمی تابند . این دایگان منفعت طلب مهربان تر از مادر ! که خود را نه تنها حافظ بلکه صاحب این خاک و این نظام می دانند ٬ هرگونه تفاوت را دشمنی دانسته و به خواست خود زیر پا گذاشتن قانون و حقوق شهروندان را مجاز می شمارند ! کسانی که با سنجاق کردن بی هویتی خود به جمهوری اسلامی و اعمال خفت بارشان تیشه های زهر آگین که ریشه های این نظام می زنند . کمی به خود آمدن کمی چشم بصیرت داشتن و غره نشدن به میزها را برادرانه توصیه میکنم که فرداها برای جبران اشتباهات امروزها بسیار دیر است !

ریاست محترم دادگاه !

نگرانی بنده امروز از قضاوت شماست ! زیرا بازجوهایم قاطعانه گفتند که شما مهره آنها می باشید و هر آنچه آنها بخواهند شما اجرا می کنید ! امیدوارم که خداوند به شما حقیقت را آشکار نماید تا خدایی ناکرده در دنیای دیگر مجبور به پاسخگویی آنچه دیگران از شما خواسته اند نباشید !

در پایان ضمن رد تمامی اتهامات وارده و غیر قابل قبول دانستن آنها از دادگاه محترم تقاضای اعلام حکم برائت دارم .

ترانه علی برخیز از آریا آرام نژاد که موجب دستگیری وی شد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=rLxIJAp7PAw

 

sankari - فنلاند - تامپره
لعنت بر اول واخرجمهوری اسلامی.
جمعه 9 مهر 1389

leyli maman - مالزی - کوا لا لا مپور
درود به شرافتت...الحق که اریایی هستی
جمعه 9 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
تف بتو خامنه ای ونظام کثیف جمهوری اسلامی ،لعنت بروح خمینی آدم کش که فقط بخطر انتقام خون پسرس مصطفی ایران و ایرانی را سوزاند. جنایت آخوند ها علیه ایران بمراتب خیلی بیشتراز حمله مغول و چنگیز است.
جمعه 9 مهر 1389

dara20 - ایران - تهران
افرین به غیرت و شجاعتت جوان. چشمانم خیس و دلم از ظلمی ه یزد زمان بر تو و ما روان میدارد خون است. مطمئن باش این دجالان انسان ستیز و ریاکار به سزای اعمال پلیدشان خواهند رسید. مرگ بر یزد زمان و مزدوران ادمکشش. زنده باشی عزیز. ناتوانم از کمک به شما مردان ازاده چراکه جامعه مغبون ما را خوابی عمیق فراگرفته و سرها در گریبان ندامتکاریهای خویشتن است.
جمعه 9 مهر 1389

baas - هلند - روتردام
نابود باد اسلام ناب محمدی .
جمعه 9 مهر 1389

اوس محمود - آلمان - برلین
البته امت همیشه در صحنه و ساندیس برکف توجه دارند همانطور که از تریبون دشمن بزرگ آمریکا گفتیم در ایران آزادی به حد صد در صد وجود دارد. اگه این حرف دروغه الهی اونی که به من گفت اینو بگم اون یکی دست دیگه اش هم چلاق شه
جمعه 9 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
pelle - سوئد - استکهلم.. انتقام خون پسرس مصطفی...مصطفی خمینی تو نجف از بس کله پاچه خورد مرد...
جمعه 9 مهر 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
تا زمانی که ملت ایران به ریسمان کهنه و پوسیده علی اکبر و علی اصغر و موهومات دیگر بیاویزد، روز و روزگارشان همین است و بدتر هم خواهد شد. ایرانی عزیز، تو با علی و حسن و حسین و یزید و معاویه چکار داری؟ آنها عرب هستند و تو ایرانی! تنها راه نجات ایران منفجر کردن این دستگاه ترور و وحشت است. تنها راه رهائی، ترور تمام عمامه به سر ها در تمام ایران است. یک آخوند خوب یک آخوند مرده است! باید کاری کرد که نسل عبا و عمامه در ایران ور بیفتد!
جمعه 9 مهر 1389

saaami - سوئد - استکهلم
زنده باد ازادی...جاوید ایران.
جمعه 9 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خدا پدر اختراع کنه این سینتی سایزرها را نیامرزه .چون هرکی باباش پول توجیبی بهش نده .میره یکی ازاین korgیا Rolandیا .. گیرمیاره پشت موهاشم بلند میکنه ومیگه من اهنگ سازم .ای ول چی .دارمت داداش.جون داداش چیییی
جمعه 9 مهر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - المان
"مذحک" یعنی چی?
جمعه 9 مهر 1389

h.k - دانمارک - اودا
چه زیباخوانده این ارام.ایول سخنیکه ازدل برایدبردل نشیند.
جمعه 9 مهر 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
چطور یک جوان ایرانی بدون اینکه ادعاهای بزرگ سیاسی داشته باشه اینطور بعد از تحمل این همه آزار و شکنجه هنوز نشکسته و مقاوم است و بعضی از آقایان با این همه القاب سیا سی اعترافهای آنچنانی میکنند. این جوانها باعث افتخار ایرانی هستند.
جمعه 9 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
ای آواز خوان ... با زبان ِ سُرخ سَرِ سبز دهی بر باد ...پرچم . سپید را بر دست نخواهی داشت..!!(برگرفته از رنگهای پرچم ایران..که. همیشه و جاوید برافراشته باد...!!
جمعه 9 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
ملایان خود دانند که : شِمر . یزید. معاویه.و جنایتکار.زمان ِ امروز هستند و ترانه. تو هم خوب به استخوان ِ پوک و بی مغزشان زده ...امید دارم آزاد شوی..!.
جمعه 9 مهر 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
زنده باد آریا آرام نژاد
جمعه 9 مهر 1389

Niayesh_2010 - آلمان - آلمان
آفرین برتو آریا ی عزیز...آفرین برغیرت و شرفت ...چه زیبا حق مطلب رو ادا کردی.. به امید آزادی واقعی ایران و ایرانی از شیطان و عواملش....
جمعه 9 مهر 1389

lord.araz - فرنس - پاریس
افریت خیلی زیرکانه از نام اسلام و قران اهنگ خود استفاده کرده زیرا پیش بینی میکرده که دستگیر میشود تا حرفی به مزاغ اسلام بازان هم زده باشد
جمعه 9 مهر 1389

xosrov - انگلیس - منچستر
من با این اهنگ یک کلیپ ساختم . امیدوارم نظرتون را بدونم. با سپاس. https://www.youtube.com/watch?v=55Y1ljGt1GM
جمعه 9 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
خواندن این دفاعیه هم انسان را بخاطر شجاعت ارام خوشحال میکنه و هم خیلی ناراحت و شرمزده. خوشحالیم از اینه که میبینم که جوانان شجاع ایرانی کسانی مثل ارام زیر بار این اشغالهای کثیف اسلامی نمیرن. ناراحتم که نمیتونیم کاری جز پشتیبانی براشون بکنیم چون سرنگون کردن این رژیم کثیف باید به دست ایرانی هاباشه. شرمزده هم که میبینم تعداد زیادی از تازی صفتهای طرفدار علی چکه ای ناموس و شرفشون رو برای پول و ساندیس و سیبزمینی مجانی فروختند. مرگ بر این رژیم کثیف قران بدست.زنده باد ارام ها و سهراب ها و نداهای شجاع ما.
جمعه 9 مهر 1389

mashady - انگلیس - منچستر
چه اهنگ قشنگی بود
جمعه 9 مهر 1389

احتراز - آلمان - دورف
آریا جان ، من به تو افتخار می‌کنم، در ضمن صدات خیلی‌ زیبا و دلنشین ، با این اوازت زدی به ریشه این جنایت کاران .
جمعه 9 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
ختم کلام : کل مذهب و همه مذهبی ها و تمام قوانین مذهبی و خدایی، یا میایید به خواسته های مردم گردن مینهید و دست از سر زندگی مردم بر میدارید و یا اینکه شما را ما مردم در گوشه ایی از تاریخ حاضر گیر خواهیم انداخت و از نا چاری شما را تیکه پاره خواهیم کرد ! هرچند که این موج در راه است ......! .
جمعه 9 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
oghab - فنلاند - هلسینکی ببین چی گفت, نبین کی گفت,...
جمعه 9 مهر 1389

ezatdf - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - المان - "مذحک" اشتباه است مضحک به معنی مسخره mozhek
جمعه 9 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
xosrov - انگلیس - منچستر. ویدیو کلیپ زیبائی بود، موفق باشی.
جمعه 9 مهر 1389

joojeh2010 - کانادا - ادمونتون
. Black Chador - امریکا - ولدن /دوست گرامی شما همه حرف دل من را زدید.به امید ازادی همه ازادی خواهان از بند این یزیدان زمان.
جمعه 9 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب بسیجی جان برکف بی سواد معلوم است چی میگی !!؟؟ این اقا رو بخاطر خوندن یه آهنگ به زندان انداختند . کثافتهای که تو بی شرم ازشان حمایت میکنی.!!! نگفتی که لقمه خونین آخوند ها برات چه مزه ای داره که این جوری ازشون طرفداری میکنی؟؟ . بگو هر ماه چقد بهت میدن. بی عرضه با ضمه روی عین، بی عرضه برای تو شاید معنی ارائه بدهد . ها ها ها ها
جمعه 9 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر تو هنرمند آزاداندیش.بغض گریه گلومو خفه کرد. تلخی ظلم دردی است که تنها درمانش آزادی و برابری است. و از تقدیر بد ما, شباهت زیادی به حال پیشینیان ایرانزمین حتی در گذشته های دور دارد. او هم به زبان نظم شکوا می گفته و مانند دیگر شاعرانِ خردمند و شیرین سخن هر دوره ای در شرح حال و روزگار خویش حکایت ها گفته اند و به زبان نظم کتب و دیوان ها سروده اند. تصور کنید اگر امروزه حکیم عمر خیام در ایران زنده می بود رژیم با او چه رفتاری می کرد؟ (ادامه در بخش 2)
جمعه 9 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
بخش 2 - شاید مدتی پس از بازداشت او ناگهان تصویرش را در صدا و سیمای ضرغامی می دیدی برگه ی A4 مملو از اعترافات "کیهان" در دست ,که از پیش عنای تدوین و نگارش آن را ملا حسین شریعتمداری کشیده بود/ خود را محارب, مفسد فی الارض و وابسته به شبکه های امنیتی دشمنان بیگانه سی.آی.اِی و موساد و اِم.آی.6 خوانده از درگاه سلطان, طلب عفو و بخشش می کرد. البته در نهایت , رأفت نظام ولایی هم شامل حال او می شد یعنی دارش می زدند(!!) .. رباعی معروف حکیم عمر خیام : ابریق مرا شکستی, ربی //// بر من درِ عیش ببستی, ربی //// من مَی خورم و تو می کنی بد مستی //// خاکم به دهن مگر که مستی, ربی (!) ////
جمعه 9 مهر 1389

amirhtlusa - امریکا - سیاتل
درود بر تو ای جوان آریایــــی. ننگ بر این جمهوری اسلامی. ننگ. حیف از این جوانهای مملکت
جمعه 9 مهر 1389

rezanl - هلند - امستردام
شیر مادرت حلالت که فریاد ازادی سر میدهی.
جمعه 9 مهر 1389

black chador - امریکا - ولدن
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - المان . . مذحک یکی از اسمهای الله هست.
جمعه 9 مهر 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
آفـــــــرین.واقعا زیبا خونده بود. مرگ بر ظالمان حاکم بر ایران.دل شیر داشتن یعنی این.یاد بگیریم.
جمعه 9 مهر 1389

babre mazand - هلند - امستردام
. از همه مهمتر برا ی من اینه که این زمینی که تو روستای متی کلا ی بابل الان این رژیم کثیف توش زندان ساخت متعلق به یک انسان خیر خواه اقای نوشیروانی که که 100 سال پیش به دنیا امده و و تا زمانی که زنده بود 60 کار خیر بزرگ از جمله ساختن زایشگاه و هنرستان ودانشکده فنی تا جذامیان مشهد و.... و الان هم فرزندان ایشون ادامه دهنذده ی کارش هستن که خودش متولد نوشیروانکلای بابل بوده این زمین رو بخشیدن به مردم تا شهر بازی ساخته بشه همون طور که 6 سال پیش در بابل یکدونه ساختن . ولی این رژیم کثیف اومده توش زندان ساخته و دختر این مرحوم پارسال با بلدزر رفت خرابش کنه ول ینگذاشتن وسر در پارک بازی رو سفارش داد وکار گذاشته با اینکه دختر این مرحوم گفته پدر من تو گورش میلرزه وقتی جوونهای مردم تو زندان هستن........ این هم وبلاگ آریا(محمد) ارام نژادhttps://www.aramnejad.blogfa.com/
جمعه 9 مهر 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
xosrov - انگلیس - منچستر ممنونم هموطن گلم.عالی بود.از دیدن صحنه هایی که گذاشته بودین دلم گرفت.کاش این آتش زیر خاکستر دوباره روشن بشه.
جمعه 9 مهر 1389

behrooz-5star - انگلستان - لندن
زنده باد هنرمند محبوب و مردمی ، آریا آرام نژاد
شنبه 10 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
فقط اقایون و خانومها ،دوستان سواد این جوجه بسیجیها رو در خوندن کامنت این MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - المان و اونیکی جوجه oghab - فنلاند - هلسینکی ببینید و خودتون قضاوت کنید.واقعآ برای خودم متاسفم که حداقل دشمنم یک انسان با سواد و ادم حسابی نیست،معلوم نیست اینها رو از کدوم قلعه و کدوم زندان دزدها و قاچاقچیها در بسیج استخدام کردن.
شنبه 10 مهر 1389

farzad_s - ایران - تبریز
oghab - فنلاند - هلسینکی----چند تا ساندیس الکلی زدی بالا که اینطوری شدی
شنبه 10 مهر 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - المان/ مذحک یا "مضحک" همان بسیجیان صادراتی به اروپا (بویژه جای خوبش!) هستند که خوراکشان فقط ساندیس است.
شنبه 10 مهر 1389

zari goli - ایران - کرمانشاه
زنده باااااد
شنبه 10 مهر 1389

bluestar - ایران - تهران
massoudoslo - نروژ - اسلو - این مردمی که شما میگید مردم اسلو هستند؟ تا جایی که ما میدونیم شعار اصلی مردم معترض ایران در تظاهرات ((یا حسین میرحسین)) و ((الله اکبر)) بوده که شعارهای برخواسته از مذهب مردم ایرانه. اتفاقا آهنگ ((علی برخیز)) آریا آرام نژاد که بخاطر اون داره محاکمه میشه هم یه شعر مذهبی داره.
شنبه 10 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
درود بر شرف تمام ازایخواهان
شنبه 10 مهر 1389

ali ABADANI - بل‍‍زیک - بروکسل
جناب اریا برات متاسفم که تو هم گول خوردی علی سکوار نبود اماتو هستی علی دشمن شادکن نبود اما تو هستی علی باکفش نماز نخوند اما تو خوندی ای بدبخت ببین مدونی کی باید برخیزه اما خجالت میکشی بگی. همون کسانی که به به میگند به افکارت یعنی اسرائیل . امریکا . و عمو انگلیس
شنبه 10 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
به امید آزادی همه آزادیخواهانی که در چنگال این رژیم جنایتکار هستند. اگه این چند جمله عربی هم توی آهنگ این خواننده خوش صدا نبود همون روز اول اعدامش کرده بودند. سرنگون باد رژیم فاسد و ضد ایرانی ولی وقیح. پاینده ایران
شنبه 10 مهر 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
پرواز را به خاطر بسپار نازنین, پرنده رفتنی است....زنده باشی اریا جان شیر مرد ایران
شنبه 10 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagros.و .odin.وبقیه که ازمن گله میکنید .من اشکال فنی در زمینه موزیک گفتم نه در زمینه شعر .واگر ...کلام دارید.سوالات مرا در زمینه موسیقی جواب دهید .وگر نه ببندید .....از کی تا به حال عوام کل انعام درک موسیقیائی پیدا کردن.
شنبه 10 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagros.و .odin. هروقت ..کلام پیدا کردید .جواب بدید.هفت دستگاه موسیقی ایرانی کدامند?مایه های ایرانی کدامند?تعداد گوشه های ماهور.کوروماتیک در موزیک یعنی چه.هر وقت جواب دادید من قبول میکنم بی سوادم .ولی اگر جواب ندادید .سعی کنید حرمت کلام داشته باشید .اگر چیزی ندارید.من اشکال موزیک گرفتمنه شعر .بخدا قسم شماها بی نوایانی هستید که لایق خیریه هستید.
شنبه 10 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
odinمگه نمی گی ایرانی هستی?مگه نمیگی ما دشمنت هستیم .?مگه دشمن خونت را نگرفته ?(اگر خانه ای داشته باشی) پس تو اروپا چکار می کنی .بی وجود بر بجنگ برای میهنت .نه اینکه مثل خاله سوسکه جیرجیر کنی تو سایتها .بی نوا
شنبه 10 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ali abadaniای ول .خوشم اومد .توبلژیک هم با مرام پیدا میشه .خیلی با حالی .امثال او odin رو اگه گیر اوردی یه ندا بده .قربون مرامت .قربون بچه های ولایت .
شنبه 10 مهر 1389

ezatdf - ایران - تهران
oghab - فنلاند - هلسینکی - ایرادی که شما گرفتید مثل اینکه که یه جوانی توی تظاهرات روی دیوار بنویسه "مرگ بر دیکتاتور" و شما بیایید بهش ایراد خطاطی بگیرید که چرا اینجاشو نکشیدی و یا چرا این قاعده خط رو رعایت نکردی آخه توی این وضعیت انتظار دارید مجید انتظامی بیاد براشون آهنگ بسازه؟ اظهار فضل جاش اینجا نیست رفیق
یکشنبه 11 مهر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
خوش به سعادت پدر و مادرت که چنین فرزند خلفی دارند که با این جوانی چنین غیرت و شرفی از وجودش میجوشد که ذره ای از آن نصیب کفتارهای پیر از رهبر مزدوران گرفته تا خانواده های خبیثشان نشده. درود به نژاد پاک و نیکت.
یکشنبه 11 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
گلوی هر قناری را بریدند از سر نفرت
یکشنبه 11 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
1-bluestar -تهران -ایران / دوست عزیز، بله منظورم مردم اسلو (هم) هستند که برای آزادی ایران و ایرانیان به اندازه وثق فکری و اقتصاد شون مایه میذارن!بلوستار جان میدونم رو کلمه (تیکه پاره کردن ) لجت گرفته(ساری مای فرند )ولی باور کن دست به تیکه پاره کردن و کشتن اینوری ها بی نظیر و دقیق هستش(به وقتش )!! چرا عزیز به شکلی من احساس میکنم که شما احتمالا نگاهتون در مورد اینور ابیها زیاد مثبت نیست!؟ باور کن اینوریها هم مثل ایرانیهای داخل ایران تا اونجا که تونستند و جا داشت زحمت کشیدند(بیا خودت ببین ) ولی اگه منظورت اینه که شما اونجا کشته دادید و ما نه باید بگم هر چند که این درسته ولی آخر این جنگ رو تنها کشته ها رقم نمیزنند بلکه بیشتر زنده ها ،خودت هم میدونی !!
یکشنبه 11 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
2-bluestar -تهران -ایران / من با اسلام سیاسی مخالفم و وقتی میبینم که جوونهای ایرانی دارند تلف میشن کلی لجم میگیره و باور کن اندازه تنفر من از سیستم مذهبی امروز و مذهبی های آدم کش رو نمیتونی درک کنی ولی بخاطر هم وطنهایی مثل خودت من خودم رو تا اونجا که بتونم سانسور میکنم!بار بعد هم اگه خواستی از حرفام حرصت بگیره با ۲ روش حالت رو میگیرم !! یکی ؛ عمه منو که هنوز بهش جواب ندادی رو میفرستم هکت کنه و بعد از اینکه پیدات کرد بیاد خونه تون! و دوم : میرم چرخ عقب اسب امام زمان رو سوراخ میکنم تا وقتی بخاد تک چرخ بزنه ،بخوره زمین و از خجالت تا خونشون سینه خیز بره :).در آخر دوست محترم گفته باشم که به قول شما ،(اسلام ستیزی) و اسلام گریزی امروز رو با تشویق مردم به احترام و خویشتن بانی نمیشه متوقف کرد!
یکشنبه 11 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
3-bluestar -تهران -ایران / این اسلام ستیزی امروز نتیجه همین اسلامی هست که در کشورمون داریم!اگر مردم با شعار مذهبی به جنگ مذهب در ایران میرن این بخاطر اینه که ایرانیان این شیوه رو خوب بلدند در غیر این صورت خودت اگه بخای منصف باشی میبینی که ملت امروز ایران کجا و مذهب کجا !! یا حسین میرحسین !!!؟ علی برخیز !!!؟(میدونم زیاد اهل شوخی و دروغ نیستی که اینها رو سند میاری ولی میترسی از آینده اسلام در ایران)!در ایران سکولارفردا ،قسمتی که از دین باقیمانده،خودش رو مدیون مسلمان هایی مثل تو خواهد بود که سعی در معرفی چهره ایی بقول شما متفاوت از دین دارند ،البته اگر تا اون زمان زیر فشار مخالفان دین از یکطرف و دین فروشان از طرف دیگر عوض نشید. در آخر جواب سوالت رو یه بار دیگه میدم: بله ، حتا با همین مردم اسلو! سلامت باشی هم وطن
یکشنبه 11 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
ali ABADANI - بل‍‍زیک - بروکسل . . ای تازی صفت شما که ایران رو به لجن کشیدید حالا خودتو ...بسته بندی کردی و فرستادی تو اروپا? اونجارو هم مخوای گند بزنی...?
یکشنبه 11 مهر 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
xosrov - انگلیس - منچستر / اقا درود برتو ، کلیپتم خیلی قشنگ بود ، دستت درد نکنه .
یکشنبه 11 مهر 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
درود بر تو / فکر میکنی کی دستور داده که تورو بگیرن ؟ همین قاضی ؟ همین قاضی هم حتمآ جزء همونایی بوده که اومدن تورو گرفتن ؟ اونوقت تو شکایت دسته جنایتکارا به سر دسته جنایتکارا میکنی ؟ اول دفاعیتم که نوشتی ( بنام داور بر حق ) داور بر حق تو یا اونا ؟ جالب اینجاست که اونهاهم اتفاقآ فکر میکنن که بر حق اند ! تو هم فکر میکنی بر حقی ! ( که حتمآ بر حقی شکی نیست ) اما در این دین اصلآ حقی وجود نداره ! امیدوارم که هر چه زودتر ازاد بشی از دست این دغل بازان , بدرود
یکشنبه 11 مهر 1389

ali ABADANI - بل‍‍زیک - بروکسل
oghab - فنلاند - هلسینکی عمو دمه شما هم گرم قربون تو هم که علی رو فروختی نه کشورت رو به امید ظهور
دوشنبه 12 مهر 1389

khayyaam - استرالیا - ملبورن
انچه فرمود حیدر کرار اشکاراست یا اولاابصار گشت خاین امین امین شد خاین عابدان دین فروش و دنیا دوست عارفان فاسق وخیانت کار شد زبانها خشن تر ازشمشیر گشت دلها عفن تر از مردار علما بی عمل فقیهان رذل شیکان طامع حاکمان جبار اسم اسلام مردم از وی دور رسم ق
دوشنبه 12 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ali abadaniسالار من کوچیک اونی هستم که به ایران خدمت کنه .میخواد هرکی باشه .مسلمون یا غیره مسلمون .ایران وفقط ایران با دین کاری ندارم .عیسی به دین خود موسی به دین خود .واین رئیس جمهور داره کار میکنه من کوچیکشم .
دوشنبه 12 مهر 1389

ali ABADANI - بل‍‍زیک - بروکسل
oghab - فنلاند - هلسینکی . عزیز تو تکس قبلی یه نه جا افتاده بود که باید بخشی عزیزیعنی نه علی رو
سه‌شنبه 13 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.