فال روز شنبه ۱۴ سپتامبر - ۲۴ شهریور

فروردین
 
درست است که شما رویاپردازترین افراد در تمام ماه ها هستید، اما این بدان معنی نیست که توانایی کار و کوشش به صورت جدی را ندارید. امروز شما انگیزه و انرژی کافی برای تلاش به منظور رسیدن به اهداف طولانی مدت خود را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که شما توانایی این را دارید که از عجیب ترین راه های ممکن کسب درآمد کنید و مجبور نیستید حتما مثل بقیه مردم باشید. دلتان می خواهد بیخیال باشید و به خودتان سخت نگیرید؟ نه! الان اصلا وقت این کار نیست. امروز در تمامی زمینه ها از جمله کار، عشق و تفریح سرشار از انگیزه و خلاقیت هستید. به اینکه چه چیزی برای شما ارزشمند است خوب فکر کرده و سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و با شجاعت تمام قدم بردارید.
فال حافظ
ز دست کوته خود زیر بارم***که از بالابلندان شرمسارم
مگر زنجیر مویی گیردم دست***وگر نه سر به شیدایی برآرم
تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شان بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بازوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.
 
اردیبهشت
 
امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.
فال حافظ
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما" نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی
 
خرداد
 
امروز در خانه نمانید. بیرون بروید و از انرژی های زیادی که دارید، بهره بگیرید. خوش بینی خود را بیشتر کنید. این مساله موجب می شود تا ذهنیت خود را گسترده تر کنید و با داشتن چشم اندازهای وسیع، آینده بهتری برای خود متصور شوید. روی انرژی های خوب خود تمرکز کنید. با این همه توان فکری و جسمی که دارید خوب است دوستان جدید برای خود بیابید. امروز این شانس با شما یار است تا فرد مناسب برای دوستی بیابید. این را نیز به یاد داشته باشید، جاذبه ظاهری شما امروز زیاد می شود.
فال حافظ
بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد
طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد
تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.
 
تیر
 
اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.
فال حافظ
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:  با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.
 
مرداد
 
ایده های بزرگی برای یک جشن خانوادگی در نظر دارید، اما وقتی متوجه شوید که عملی کردن این افکار چه قدر تلاش و زحمت می طلبد پشیمان خواهید شد. منظورمان این نیست که شما تنبل یا بی انگیزه هستید، فقط این که باید به عملی بودن ایده هایی که در سر دارید توجه داشته باشید. سعی کنید وقت بگذارید و همه ی تدارکات لازم را انجام دهید. اگر به همه ی جوانب دقت کنید احتمال این که به راه خطا بروید کم است. یادتان باشد مهم این است که از نعمت های زندگی لذت ببرید و به پاس آن ها پایکوبی کنید.
 فال حافظ
فاش می گویم و از گفته خود دلشادم***بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق***که در این دامگه حادثه چون افتادم
تعبیر: بسیار انسان وارسته و با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جای شما بهشت برین است. جز خدمت به خلق به چیز دیگریفکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.
 
شهریور
 
امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.
فال حافظ
نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی
دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی
تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.
 
مهر
 
بال های خود را باز و به میان جمعیت پرواز کنید. امروز آماده هر نوع دوستی و معاشرت تازه ای هستید. البته شب زود بخوابید تا فردا صبح راحت از خواب بیدار شوید. با این همه انرژی که امروز دارید، لباس های شیک خود را بپوشید و به میان دوستان یا جمع های شاد بروید. در را به روی فرصت های تازه باز بگذارید. امروز می توانید خود را برای سفر آماده کنید. مثلا یک مسافرت کوتاه جاده ای با ماشین برای بهبود روحیه تان عالی است.
فال حافظ
شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش***که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش
سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش***مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش
تعبیر: از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مفام و ثروت، به زیردستان محبت کردی مردی. دامی برایت گسترده اند
 
آبان
 
بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت تر می شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.
فال حافظ
سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم***که من نسیم حیات از پیاله می جویم
عبوس زهد به وجه خمار ننشیند***مرید خرقه دردی کشان خوش خویم
تعبیر: از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.
 
آذر
 
شما امروز بسادگی می توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت ها پاک کنید.
فال حافظ
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر
در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر
تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.
 
دی
 
در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.
فال حافظ
در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود
من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود
تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.
 
بهمن
 
اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید در جمع بمانید بگذارید دیگران هرکاری دلشان می خواهد بکنند، شما فقط بیننده باشید. اوضاع آشفته را پشت سر گذاشته اید و به وضعیت عادی بازگشته اید، اما انگار دیگران کاسه داغتر از آش شده اند و نمی خواهند مسئله را فراموش کنند. مجرد ها خودشان را خوب نشان دهند و در مورد عقاید و نیازهای خود با دیگران صحبت کنند، این کار ممکن است برای آنها شانس های خوبی برای آشنایی با نیمه گمشده شان فراهم کند.
فال حافظ
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله ای و آهی نیست
تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگ کردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.
 
اسفند
 
امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.
فال حافظ
آن که از سنبل او غالیه تابی دارد***باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد
از سر کشته خود می گذری همچون باد***چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد
تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +500ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +400شاهزاده رضا پهلوی: کشتار ۷ اکتبر اسرائیل و ۱۴۰۱ ایرانیان معترض، یک مجرم دارد و آن هم علی خامنه‌ای است
  • +329راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +181صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +148محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +144وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +133علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!
  • +128وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +121قطع کردن برق مراسم حکومتی بسیجی‌ها در شیراز توسط یک جوان
  • +120وزیر خارجه اسرائیل درخواست «آتش‌بس ۲۱ روزه» با حزب‌الله را رد کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم