فال روز پنجشنبه ۲۲ آگوست - ۱ شهریور

فروردین
 
امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.
فال حافظ
سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی
نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی
تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.
 
اردیبهشت
 
شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.
فال حافظ
گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن
بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن
تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.
 
خرداد
 
امروز در مرکز توجه خواهید بود و قدرت بیان بسیار بالایی خواهید داشت. می توانید به سادگی اطرافیان را جذب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. به طوری که می توانید به راحتی بحث را در هر جمعی کنترل کنید و یا حتی در یک جلسه سخنرانی کنید. بهتر است امروز بدون برنامه ریزی به دوست اجتماعی خود ابراز عشق نکنید، نتیجه خوبی برای این کار پیش بینی نمی شود. مواظب رمز کارت و گذرواژه ایمیل خود باشید. انتظارات زیادی از شریک زندگی خود دارید و استانداردهای بالایی را در این رابطه برای خود تعیین کرده اید. با نامزد خود حرف بزنید و مرزها را در رابطه تان مشخص کنید. ببینید آیا به زندگی از یک دریچه نگاه می کنید؟
فال حافظ
دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد
به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد
تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.
 
تیر
 
برای هر کاری که امروز انجام می دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی دهید. شما به راحتی می توانید با دلگرمی کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه هایی که می شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.
فال حافظ
زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق
دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق
تعبیر:  کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.
 
مرداد
 
در حال حاضر به اندازه کافی مشغله دارید، پس بهتر است هیچ مسئولیت و تعهد جدیدی به عهده نگیرید. فعلا خیلی پرانرژی نیستید، پس به لیست کارهایتان چیز دیگری اضافه نکنید. امروز کارهایی که دوست دارید را همراه با کسانی که دوست دارید انجام دهید. اگر کسی از دوستان و یا اعضای خانواده به تازگی رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد که فکر می کنید به دلیل ناراحتی از شما است با او حرف بزنید و دلیل این رفتارش را از او بپرسید. امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید، چرا که ممکن است با رک گویی زیاد کسی را از خودتان دلخور کنید. زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند.
فال حافظ
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
 
شهریور
 
امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید.
فال حافظ
خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود***گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود
ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی***آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود
تعبیر: مردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.
 
مهر
 
بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت تر می شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.
فال حافظ
عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد
تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.
 
آبان
 
در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. امروز منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. امروز از عشقتان خیلی چیزهای خوب و جدیدی خواهید آموخت. با قلب و روح خود کار کنید و همه اشتیاق خود را برای این امر بگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان نیز لذت خواهید برد و رضایت بیشتری را حس خواهید کرد.
فال حافظ
خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود***به هر درش که بخوانند بی خبر نرود
طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی***ولی چگونه مگس از پی شکر نرود
تعبیر: همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.
 
آذر
 
حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می توانید دوست خوبی هم باشید.
فال حافظ
مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی***پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی
وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید***مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی
تعبیر: تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید اما به این هم فکر کنید که اگر بهحاجتتان نرسیدید شکست نخورده اید.
 
دی
 
در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.
فال حافظ
بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم
در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم
تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.
 
بهمن
 
امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.
فال حافظ
دل از من برد و روی از من نهان کرد***خدا را با که این بازی توان کرد
شب تنهاییم در قصد جان بود***خیالش لطف های بی کران کرد
تعبیر: بسیار ناراحت هستی، پلی شده ای برای موفقیت دیگران. جلوی ضرر را از هر جا بگیری به نفع توست. حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن.
 
اسفند
 
امروز در خانه نمانید. بیرون بروید و از انرژی های زیادی که دارید، بهره بگیرید. خوش بینی خود را بیشتر کنید. این مساله موجب می شود تا ذهنیت خود را گسترده تر کنید و با داشتن چشم اندازهای وسیع، آینده بهتری برای خود متصور شوید. روی انرژی های خوب خود تمرکز کنید. با این همه توان فکری و جسمی که دارید خوب است دوستان جدید برای خود بیابید. امروز این شانس با شما یار است تا فرد مناسب برای دوستی بیابید. این را نیز به یاد داشته باشید، جاذبه ظاهری شما امروز زیاد می شود.
فال حافظ
ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد
ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد
تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +510ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +330راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +188نتانیاهو در سازمان ملل: به ظالمان تهران پیامی دارم هیچ جایی در ایران نیست که دست بلند اسرائیل به آن نرسد
  • +186صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +160وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +149محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +141وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +136علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!
  • +133قطع کردن برق مراسم حکومتی بسیجی‌ها در شیراز توسط یک جوان
  • +121وزیر خارجه اسرائیل درخواست «آتش‌بس ۲۱ روزه» با حزب‌الله را رد کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم