فال روز یکشنبه ۱۱ آگوست - ۲۱ امرداد

فروردین
 
اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.
فال حافظ
سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی
نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی
تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.
 
اردیبهشت
 
امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.
فال حافظ
خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن***تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن
غم دل چند توان خورد که ایام نماند***گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن
تعبیر: بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا" تلاش کرده باشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.
 
خرداد
 
امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. همراه با عشقتان یک شب فوق العاده را بگذرانید، دست در دست هم به پیاده روی بروید، خارج از منزل شام بخورید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. اگر حرفی برای گفتن به عشقتان دارید این فرصتی بسیار خوب می تواند باشد.
فال حافظ
عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم***روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم
طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم***در راه جام و ساقی مه رو نهاده ایم
تعبیر: آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.
 
تیر
 
برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.
فال حافظ
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد
 
مرداد
 
امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.
فال حافظ
ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید***وجه می می خواهم و مطرب که می گوید رسید
شاهدان در جلوه و من شرمسار کیسه ام***بار عشق و مفلسی صعب است می باید کشید
تعبیر: از فقر و نداری خود شرمنده نباش، خوبی تو سرمایه ی دولت تو است. ابرهای نعمت و رحمت به سویت می آیند و نجات پیدا می کنی و کارت بالا می گیرد. از چیزی نترس زیرا کسی که راه درست می رود ترس به دل راه نمی دهد. خداوند عادل و روزی رسان است. تو را هم فراموش نکرده و به تو هم کرم می کند.
 
 شهریور
 
امروز این فرصت را دارید تا فرد موردنظر خود را بیشتر بشناسید و بیشتر به او نزدیک شوید. موقعیت های سخت و معذب بودن ها را در هم بشکنید. امروز فرصت خوبی برای پل زدن میان خجالت ها و رفتن به سوی واقعیت ها است. لازم نیست دنبال تفاوت های فکری خود و دیگران باشید. اگر خودتان باشید و منطقی رفتار کنید، همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. فرصت های بسیار خوبی امروز در انتظار کشف هستند.
فال حافظ
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
مهر
 
امروز هر چقدر هم که مثبت اندیش باشید و انتظارات زیادی از زندگی داشته باشید، بهتر است پاهایتان را روی زمین سفت زیر پایتان بگذارید و واقع بین باشید. با وجود این که اغلب آدم خوش شانسی هستید به نفعتان است امروز زیاد روی شانستان حساب نکنید و منطقی قدم بردارید. تمرکزتان را بالا ببرید و به جزئیات توجه کنید. توصیه می شود امروز به جای عشق روی کارتان متمرکز شوید و سخت کار کنید. تا چند روز دیگر در کنار کار می توانید به عشقتان نیز رسیدگی کنید. به زندگی حرفه ای خود بیندیشد. آیا مطمئنید برای انجام کاری که الان می کنید به دنیا آمده اید؟ آیا از استعدادهایتان نهایت استفاده را می کنید؟
فال حافظ
گوهر مخزن اسرار همان است که بود***حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود
عاشقان زمره ارباب امانت باشند***لاجرم چشم گهربار همان است که بود
تعبیر: اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.
 
آبان
 
امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. برنامه ریزی مؤثر و حساب شده امروز برای شما واجب است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد.بهتر است برای این که کارتان راحتتر شود تقسیم وظایف کرده و کارها را به صورت گروهی انجام دهید. در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.
فال حافظ
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست
مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبی برای کار داری همین مسئله باعث می شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند
 
آذر
 
حساب جیب خود را داشته باشید و الکی پول هایتان را برای چیزهایی که لازم نیست خرج نکنید. صداقت چیزی است که بسیار به آن نیاز دارید. باید سعی کنید با خود و اطرافیان صادق باشید. امروز خیلی سریع حالت های روحی اطرافیان را به خود می گیرید. پس ترجیحا با افرادی در ارتباط باشید که روحیه شاد و خوبی دارند. تا می توانید شنونده باشید و از حرف زدن بپرهیزید.
فال حافظ
تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود***سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است***بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود
تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.
 
دی
 
امروز یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و واقعا دلتان می خواهد این کارها را یکی یکی از لیست کارهای روزانه خود خط بزنید، اما انجام این کار خیلی آسان نخواهد بود. احساس می کنید انرژی کافی را ندارید و موبایلتان حواستان را خیلی پرت می کند. تنبلی را کنار بگذارید، موبایلتان را سایلنت کنید و بچسبید به آن هم کاری که روی سرتان ریخته است، مطمئن باشید از موبایل بازی به جایی نمی رسید. آخرین باری که با عشقتان راجع به تعهدات مشترکی که دارید صحبت کرده اید چه زمانی بوده است؟ امشب وقت بسیار مناسبی برای این کار است. گاهی گفتن اینکه نیازهایتان برآورده نمی شوند کار خیلی سختی است، اما اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کرده و بهبود بخشید باید این کار را انجام دهید.
فال حافظ
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.
 
بهمن
 
امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت های شما باعث می شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.
فال حافظ
به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل
تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود
 
اسفند
 
امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر کرده است، برای اینکه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس های خود صحبت کنید؛ هم اکنون شما نسبت به واکنش های بد و منفی بیش از حد حساس شده اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه کنید.
فال حافظ
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است
تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.