رضا پهلوی: منافع اسرائیل و غرب در این است که به جای حماس رژیم ایران را ریشه‌کن کنند

رادیو فرانسه:رضا پهلوی در گفتگو با i24 گفته است که منافع آمریکا، اسرائیل و دیگر مناطق و کشورهای آزاد جهان ایجاب می‌کند که به جای جنگیدن با عارضه حماس با خود بیماری یعنی رژیم اسلامی ایران رودررو شوند و به جای "مدیریت مناسبات نزاع آلود خود با حکومت مذهبی آدمکش در ایران، یک بار برای همیشه آن را از سر راه بردارند."  

رضا پهلوی، ولیعهد پیشین ایران، در گفتگو با شبکه i24 گفته است که حکومت جمهوری اسلامی ایران می کوشد بیشترین بهره را از حملات حماس به اسرائیل ببرد بی آنکه مسئولیت و نتایج این حملات را بپذیرد. به گفته رضا پهلوی راهبرد گروگانگیری حماس، سناریویی است که در تهران طرحریزی و توسعه داده شد. به گفته او، به جای مبارزه با عارضه بیماری "باید خود بیماری را ریشه‌کن کرد" و منشاء و ریشه بیماری به گفته رضا پهلوی "افراطگرایی و تروریسم رژیم ملاها در ایران است."


ولیعهد پیشین ایران با اشاره به اوضاع عمومی منطقه افزوده است که توافقات ابراهیم و ثمرات آن به سود رژیم اسلامی ایران نبود و به همین خاطر رهبران تهران کوشیدند در آن اخلال ایجاد کنند. او در ادامه افزوده است که حکومت ایران با تلاش برای فاصله‌گیری از حملات هفتم اکتبر حماس "می‌کوشد بیشترین بهره را از این حمله ببرد بی آنکه مسئولیت و نتایج آن را بپذیرد. "

رضا پهلوی در توضیح چرایی همبستگی بخش مهمی از مردم ایران با اسرائیل در مقابل حماس و دیگر گروه‌های مشابه گفته است : "مردم ایران می‌دانند تا زمانی که رژیم ایران در قدرت است، فقر و گرسنگی و ناامیدی و بی آیندگی در این کشور به قوت خود باقی است."

رضا پهلوی در پایان گفته است که منافع آمریکا، اسرائیل و دیگر مناطق و کشورهای آزاد جهان ایجاب می‌کند که به جای "مدیریت مناسبات نزاع آلود خود با حکومت مذهبی آدمکش در ایران، یک بار برای همیشه آن را از سر راه بردارند." 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

بابات روشو تو قبر از تو برگرداند...میگه.روی هرچی خائنه سفید کردی
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اتفاقاً و متاسفانه برعکس ، وجود رژیم مفعول از همه جهات نه تنها به نفع آمریکا و اسرائیل که به نفع اعراب و روسیه و چین هم هست !!
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

برو قرشمال. دم به ساعت آیدی عوض نکن که پهلوی رو بکوبی. مگه چند تا تکه استخون رو میتونی تو یک روز ببلعی؟
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

یعنی رضاپهلوی نمیداند که ایران گنج بیلیونرهای امریکائی و انگلیسی هست و حرف اول و اخر را ان ها میزنند؟
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

درست است اقای پهلوی نشانه را خوب گرفتی ولی باید این گونه پیامها را مخفیانه به امریکا برسانید تا هم خودت زیر سوال قرار نگیرید از طرف افراد پر مدعا سیاسی و هم پیامت ارزش خودش را از دست ندهند. همانطور که خمینی و ان اخوندی که پیش از خمینی از طریق نامه با یکی از رئیس جمهورهای وقت امریکا مخفیانه ارتباط گرفته بودن و ریس جمهور امریکا را فریب داده بودن و فریبشان وعده دادن به رئیس جمهور وقت امریکا این بود که اگر در سقوط حکومت شاهنشاهی ایران به انها کمک شود منافع امریکا را به خطر نمی اندازند در خاورمیانه. هیچ دور نیست علی خامنه ای هم مخفیانه به رئیس جمهور امریکا اطلاع داده باشد اگر امریکا در گسترش شیعه گری و از بین رفتن رهبران و گروهای سنی مذهب که در خاورمیانه هستند شایسته عمل کنند حتما" نظام اخوندی جای صلح و شادی و منافع امریکا را در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه در نظر خواهند گرفت !
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

مشکل این است که دولت های غربی، روسیه و چین منافع زیادی در نگه داشتن این مسلمانان بی مغز در قدرت دارند و نمی خواهند که این منافع را از دست بدهند
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

خیلی از عزیزان پالان طلب به سوتی آخر شاخزاده در آخرین مصاحبه توجه نکردند! شازده قراضه بیان فرمودند که حتی در صورت پیروزی مبارزه علیه حکومت فعلی حاضر به سکونت در ایران نیستند و تنها گاهی برای سرکشی به املاک و رعایا به ایران نزول اجلال خواهند فرمود!
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
برلوسکونی روحت شاد - تهران، ایران. خب چه اشکالی بعضی وقتها بیاد ایران و به تو سر بزنه ببینه که با سعید طوسی کارت به کیده!
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
تو برو به عمو ارنست کنگوییت برس که اگه ازت ناراضی بشه تو زمستون باید تو کوچه بخوابی!
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران
نظریه ریشه کن کردن رژیم کثیف جنایتکار اسلامی در ایران توسط دول دیگر فقط از فکری نشان می‌گیرد که هیچگاه مبارزه مردم یک کشور را برنمیتابند زیرا نتیجه بک انقلاب مانند انقلاب زن زندگی آزادی خواست‌های انفرادی و طبقاتی آنها را تامین نمی کند و همچنین بعلت تعلق به خانواده قدرت هیچگاه مردم را در شان و قابل اعتماد نمی دانند.نگاهی بیندازید به طوفانی ترین زمان انقلاب زن زندگی آزادی علیه جنایتکاران اسلامی و دین جنایت,چه گروهی با نفرت افکنی توسط عده ای بی‌سواد سیاسی علیه کسانی که جمعیت بزرگی از ایرانیان آزاده را به خیابان‌های جهان آوردند و نظر مردم دول غربی را به نفع مردم و انقلاب تغییر دادند, چه همراهی با سایبرهای رژیم کثیف اسلامی کردند.آنقدر به اوباش گری و چماقداری ادامه دادند تا مردم را از خیابان‌ها راندند تا فقط بک نفر سخن بگوید.امروزه در عصر دیجیتال از بی‌خبری سخن گفتن نوعی شارلاتانی سیاسی هست به کشورهایی که رژیمشان توسط دولت‌های غربی یا شرقی ساقط شده و وضعیت هم اکنونشان نگاه کنید.عراق ولیبی توسط غربی ها و یمن توسط رژیمهای اسلامی خاور میانه ایران,عربستان وشیوخ عرب خلیج فارس نمونه هستند
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران
به وضعیت کشور‌های عراق, لیبی و یمن نگاه کنید و به انقلاب زن زندگی آزادی و خدمات این انقلاب برای ایران و ایرانیان ایمان بیاورید حتی اگر شما را بقدرت نمی‌رساند ایران را به ابادی و ایرانیان را در کشورشان بقدرت می‌رساند.راه نجات ایران تنها از راه انقلاب علیه رژیم فاسد اسلامی است.هموطنان خارج از کشور که خطری بجز چماقداران و لمپن ها و اوباش ساواکی و ماموران کثیف جمهوری اسلامی جنایتکار تهدیدشان نمی کند برای حمایت از انقلاب زن زندگی و ازادی به خیابان‌های کشور‌های جهان بیابند. فریب قدرت طلبان و سایبری های رژیم را نخورند.سینه سپر کردن در برابر گلوله جنایتکاران اسلامی در خیابان‌های ایران هم ما بعهده می‌گیریم. با حیله های رژیم کثیف اسلامی و قدرت طلبان ساواک پناه ما ایرانیان داخل را با چوبه دار تنها نگذارید گرچه ما به این چوبه دار وتنهایی مردم قرنهاست دست وپنجه نرم می‌کنیم. ما مردم ایران صغیر نبینیم,تجزیه طلب نیستیم فقط سیستم کشتار دیگری را برای ایران نمی پذیریم آنهم به کمک سپاهیان و سرکوبگران رژیم کثیف اسلامی. جاوید ایران و ایرانیان مبارز و آزادیخواه.
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران
جناب. مصدق روحت شاد . شما با این نام نوشته های خود را تطبیق بدهید.نام بزرگ و کلمات غیر هم شان جور در نمی آید.شما که مثل بعضی ها برای بک شخص خاص تمامی مبارزات مردم ایران و مبارزان طول تاریخ را لجن مال نمی‌کنید.لطفا مرز خود و سایبری دوگانه سوز را مشخص کنید .لطفن بحث موثر را جهت روشنگری و کمک به انقلاب زن زندگی آزادی و آسیب شناسی انقلاب بکار بگیرید خودبخود سرباره های سبک بالا آمده و دفع خواهند شد.ادامه روند گفتگو مانند قبل هتاکی کردن و هتاکی شنیدن تنها به رژیم کثیف اسلامی کمک می‌کند تا ما را به هم مشغول کرده و به کشتار و سرکوب ادامه دهد. سپاسکزارم
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
برای آشنایی با نوع ادبیات من میتونیم به بحثهایی که من با کاربر "گفتگوگر" کردم مراجعه کنید که تابحال نه ایشون توهینی به من کرده و نه من به ایشون. اما در مورد کاربرانی که بحث رو با فحش و توهین شروع میکنن من معتقد به مقابله به مثل هستم. اینها سالها با تحلیلهای اشتباه و فحاشی هر صدای مخالفی رو خفه و مسیر دموکراسی خواهی مردم رو به سمت دیکتاتوری منحرف کردن. ولی حالا که یکی مثل خودشون پیدا شده دادشون در اومده. در مورد نقد بی رحمانه دیکتاتوری هم شما رو به مصرع سعدی ارجاع میدم که میگه: "زفعل بدش هرچه دانی بگوی". اگه دیکناتوری در گذشته خطایی کرده گناه خودشه نه من که فقط اون خطا رو افشا میکنم. ضمنا بارها گفتم که من داخل ایران هستم و باید برخی مسائل و حدود رو رعایت کنم.
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
سه کس را شنیدم که غیبت رواست. وز این درگذشتی چهارم خطاست. یکی پادشاهی ملامت پسند. کز او بر دل خلق بینی گزند. حلال است از او نقل کردن خبر. مگر خلق باشند از او بر حذر. (الی آخر)
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان
سبک مغز تو دوباره از زیر خاکستر کمپ اشرف اومدی بیرون ،،،؟ تا کی میخواهی نخودی فکر کنی..نمی‌بینی رضا دماغت زیر . صهیونی ها خیانت میکنه؟ رژیم صهیونی پادشاه آینده تون ایران رو تو آشپزخونه برد باهاش حرف زد...توهین به شماها طرفداراش از این بیشتر،؟
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران
این خانوم به اسم مصدق میاد ۰دشمن مصدق هم هست ۰ بیسواد۰ بی نهایت بی ادب تشریف دارند و دروغگو و از سپاه سایبری هستند و در ایران هم نیستند۰ تو ایران زندگی نمیکنند۰ تا عکس خانواده پهلوی میاد۰۰ به عالم و ادم لیچار میگه۰۰ از سه چیز دوری کن ٬ زن سلیطه سگ هار و دیوار شکسته۰۰۰
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
اوهو! خانوم مارپل هم که پیدا شد! شما هنوز شوهر پیدا نکردین؟!
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد