سرود جنجالی کودکان اسرائیلی با نام «دوستی» ولی با این متن «همه را در غزه نابود می‌کنیم»

 آهنگ کودکان اسرائیلی که به صورت زنده از تلویزیون رسمی «کان» پخش شد نام «دوستی» داشت اما برخلاف نام ظاهری محتوای آن نفرت، خشونت و مرگ را ترویج می‌داد العربیه: کانال رسمی تلویزیون اسرائیلی «کان»، اخیرا آهنگ گروهی از کودکان خردسال این کشور که با شعر «ما همه آنها (فلسطینی‌ها) را در غزه نابود خواهیم کرد و سالم برمی‌گردیم» آغاز می‌شد، را به صورت زنده پخش کرد.

این کانال تلویزیونی این آهنگ را که ظاهراً توسط کودکان خردسال اسرائیلی به مناسبت روز جهانی کودک که مصادف با 20 نوامبر است، خوانده شده بود به صورت زنده پخش کرد.


این آهنگ که مملو از کلمات نفرت‌برانگیز، کینه و دشمنی بود، اول از شبکه تلویزیون رسمی پخش و سپس در سطح گسترده‌ در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شد.

اسرائیلی‌ها نام این آهنگ را «دوستی» گذاشته بودند اما بر خلاف نام ظاهری آن محتوای شعر و آهنگ مملو از کینه و نفرت بود و بسیاری از نظردهندگان عرب و غیرعرب در داخل و خارج از اسرائیل، آن را آهنگ «مرگ، قتل و نفرت» توصیف کردند.

در شعر این آهنگ آمده است: «جنگنده‌های ما غزه را تکه تکه می‌کنند و ارتش ما در حال عبور از مرز آنها است».
«همه چیز را نابود می‌کنیم»‌
کودکان اسرائیلی شعری چون: «همه چیز را نابود خواهیم کرد چیزی باقی نمی‎گذاریم» یا «سال آینده چیزی را آنجا (نوار غزه) نخواهیم گذاشت و به سلامت به خانه هایمان برمی‌گردیم» سر داده و به صورت سرود دسته‌جمعی خواندند.

این ترانه با صحنه‌های دلخراش بمباران ساختمان‌ها و ریزش آسمان خراش‌های غزه همراه بود. همزمان با آهنگ کودکان خردسال صحنه‌های از رقص سربازان اسرائیلی بر خرابه‌های غزه را نشان می‌داد.

کودکان شعرهایی چون: «ظرف یک سال همه آنها را نابود می‌کنیم و سپس به شخم زدن و کاشت مزارع خود باز می‌گردیم»، با تمجید از ارتش اسرائیل، به آنچه در غزه مرتکب می‌شود، افتخار کرده و می‌گفتند سربازان ما جان خود را فدای شهروندان اسرائیلی می‌کنند.

شمار زیادی از ناظران و تحلیلگران می‌گویند از 7 اکتبر یعنی پس از آغاز درگیری بین اسرائیل و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه نشر خشونت و نفرت پراکنی در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است.

بمباران متوالی اسرائیل علیه نوار غزه تاکنون به کشته‌شدن بیش از 12000 فلسطینی از جمله بیش از 4600 کودک منجر شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۰
GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا

من‌که هیچ‌چیزی غیر از دوستی و صفا و صمیمیت و مبارزه با دشمن تروریست توی این آهنگ ندیدم
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اونوقت میخواین نفرت متقابل در ذهن و روح کودکان فلسطینی رشد و نمو نکنه و نشه حماس و جهاد !!؟ میگن کِرم از خود درخته ، بی ربط نگفتند ! بی شک این یهودی ستیزی که غربیها و دیگر بیضه مالان اسرائیل اَلَم کرده و در بوق و کرنا میکنند ، تاریخیست و ربطی به بوجود آمدن نامیمون ، اسرائیل در هفتاد و اندی سال پیش نداره و این ......از قرنها پیش وجود داشته ! سینه چاکان اسرائیل حالا در دل تاریخ ، پیدا کنید پرتقال فروش را !! اینها هر چقدر همدیگه رو از بین ببرند منتهای خوشبختی خاورمیانه است !!
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

چه عیبی داره؟؟ مگه کودکان کودکستانی ایران ٤٤ سال نیست که هر روز میگن مرگ بر اسراییل؟؟
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران

چیز عجیبی نیست، عکسی که با کشتی اومدن تو این سرزمین و گفتن ما مهمان هستیم به ما رحم کنین تا الان که شدن یه لات کتک‌خورده عقده ای که همه دنیا ازشون ....، بدبختها
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

باز حقوق بشری و بزمجه ۵۷ اتی شروع به دری وری گفتن. شعر است کجا دنیا در شعر وسرود اسم می‌‌اورند ؟ کی‌ قادر است این اسم‌ها عجایب غریب را در شعر جا دهد؟ چه بخواند ؟ ما نصرلا خرس را می‌‌خواهیم بکشیم یا دختر قاسم سلیمانی ؟ هیچی‌ که یادشان نمی‌‌یاد یک چیزی می‌‌گویند که طبیعی باید از پاهین بیرون می‌‌بیاد.هنوز بعد از ۴۳ سال یاد نگرفته که این چیز‌ها را از دهان نباید بیرون ریخت
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۴۷
Flames - روتردام، هلند

در عجبم بعضیها مثبت دادن به این سرود !
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
تروریست‌ها از مشت آهنین خیلی میترسند
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۶۱
نادر- - خارجه، ایالات متحده امریکا

نفرت را از بچگی به کودکان آموختن چه فلسطینی چه اسرایلی چه کودکِ هر کشوری صد در صد اشتباهِ .
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

43 ساله که ایران شب و روز میگه میخواهیم اسراییل رو نابود کنیم حالا یک شعر خوندن ،مگه چی شده؟هر چی بکاری همان رو درو خواهی کرد.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

دین و حکومت دینی بدون تفاوت در نوع دین زباله های کف شان را بسیج آورده و عیان می‌کنند.یکی همین آموزش نفرت از دوره کودکی هست.فرقی نمی‌کند در ایران باشد یا دیگر کشورها.تمام ادیان مانند توالت مسجد شاه میمونن چاهشون یکیه, اتاقکشون فرق می‌کنه.لعنت به جانیان قدرت طلب که دین را درست کردند و یا ازش محافظت می‌کنند مردم را زیر سلطه خود بگیرند.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

در ضمن این ویدئو واقعی نیست و فیک هست مثل هزار تا ویدئو های دروغین.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

اقلن بک کلاس اکابر,سواد و انسانیت برو حیف تون,هر کسی در این جنگ طرفداری از هر طرفی بکنه از انسانیت بویی نبرده چرا که به کشته شدن کودکان و غیر نظامیان و نهایتا انسان کشی در هر دو طرف یکسان نگاه نمی‌کند.حیف این عمری که بعضی‌ها تو کشور‌های دمکرات دنیا گذروندن وحتی به مدرسه رفتن ,اینا اگر ایران بودن بک حزب الهی دو آتشه بودن.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
۴۴
آریئل - تل آویو ، اسرائیل

گوش کن آدم بی شعور تا حالا خیلی گنده تر از دهنت راجب قوم من و کشورم حرف زدی و اکثر کامنتهات بوی تعفن یهود و اسرائیل ستیزی میده، مواظب دهنت باش و چفتش رو محکم کن. فهمیدی ...
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

تا وقتی تندروها و متعصبین مذهبی وجود دارند محال است نفاق از بین برود
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۵۱
ساتراپ11 - تهران، ایران

این طفل معصوم ها چه اسرائیلی و چه فلسطینی تقصیر ندارند،،،. رژیم‌ها و دولت‌ها هستند که این بچه‌ها را شستشوی مغزی میدن ،، لعنت به همه شان ، لعنت به نتانیاهو و خامنه‌ای و بایدن و همه ارازل و اوباش!!
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

دوست عزیز با این قبیل افراد ابله دهن به دهن نشی بهتره،این قشر لیاقت جواب دادن ندارند.یک عمر آخوند و سپاهی شستشو مغزی شان دادن و براشون دشمن و غول درست کردن تا سواری بگیرند.خوشبختانه طبق تجربه من بالای ۸۰ درصد مردم ایران به اسرائیل نظر مثبت دارند و از فلسطین متنفرند خصوصا اخیرا.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

چیزی که عوض داره گله نداره،اینهمه مسلمین سیاهدل و رژیم اشغالگر ایران شعار مرگ بر اسرائیل داد و پرچم اسرائیل آتش زد و انواع نفرت پخش کرد.حالا اینها هم یک سرود ضد تروریست خواندند.این غزه و فلسطینیها بودند که آتش بس و صلح را شکستند و آن‌جنایات داعشی مرتکب شدند و بعدش در خیابانهای غزه هل هله و شادی میکردند ،حالا هم چوبش را میخورند .اسرائیل خوب اونجا رو شخم زد.غزه تمام شد.رهبر مفعول و فرماندهان گاومیش سپاه هم هیچ گ.. نخوردند و فقط عقب نشینی و زرزر های همیشگی.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

در ضمن این ویدیو بنظر فیک و ادیت شده میاد.فراموش نباید کرد گروههای اسلامگرا بشدت مشغول پخش اخبار جعلی و مظلوم‌نمایی و انواع پروپاگاندا هستند.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
۴۷
Flames - روتردام، هلند

خودتو نچسبون به إسرائیل معلومه یه غرب زده وطن فروش بیش نیستى . فکر میکنى کلاسه مثلا بگى اسرائیلى هست ، .
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
ما هم بلبل خمینی(صادق آهنگران) و کویتی پور را داشتیم که با اشعار حماسی شون میایونها جوان را به فنا دادند.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

.....! اگر نتونستی دلیل قانع کننده ای پیدا کنی ، پس تو و همفکرای از خود راضی و زیاده خواه و احمقت ...بتمرگین... ! اعتقاد دارم که کشتار بیگناهان نفرت انگیز است ولی تو خود بخوان حدیث از این مجمل !
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
۱۰۷
aghahe khoobeh - هوستن، ایالات متحده امریکا
... بزنید همدیگرو سرویس کنید ، سلاح با تخفیف میدیم بهتون ، یه مشت احمقِ فنتیک ، هر دو طرف از هم بد ترن
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۱-سپر بلا کردن کودکان، سوء استفاده و شستشوی مغزی تحت هر شرایطی خلاف اصول و منطقه. حال میخاد کودک ایرونی باشه یا یحودی یا فلسطینی! عمل بد بده. حیچ توجیحی هم نداره. ج.ا نطفه خشونت و ارتجاع را از ابتدای ورود به ایران در تاروپود کودکان بست. کلید بهشت را به آنها حدیه داد.در جبهه ها اونا رو بروی میدان حای مین فرستاد. طرز خابیدن توی قبر رو حم بهشون آموزش داد. سرودحای شهادت طلبانه و مرگ بر این و مرگ برآن رو حم یادشون دادن.
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۲- حکومت حا و گروهای یاغی اطراف از طالبان گرفته تا داعش و حماس و القایده روش بحتری از رفقای ایرونی خود نداشتند.عمل انتحاری و آموزش اسلحه و کافر ستیزی زنگ تفریحشان بود. حالا هم این بذر تنفر در کودکان اسراییلی در مدیا جا خوش کرده. اگه اینگونه اعمال و بازی کردن با احساسات کودکان دبستانی از نوع پاتریوت و مذحبی خوبه، چرا در یک کشورنرمال این رفتارا خریدار نداره؟ یا چرا این شوحا حتا در تلویزیون روسیه و اکراین اجرا نمیشه؟
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
۳- چطور وقتی که کودک فلسطینی توسط افراطیون حماسی مغزش شستشو داده میشه که باید یحود یها رو کشت ما محکوم میکنیم. ولی حالا نمونه همین عمل در اسراییل سر میزنه ما باید هزار دلیل و بحانه بی در و پیکر بیاریم و به سمت اسراییل غش بکنیم؟ کجا شد انصاف و اخلاق ما؟ اتفاقاً اینگونه صحنه ها در اسراییل نباید باشه. پس فرق بین ملا و طالب واسراییل باید در کجا باشه؟ .اینگونه روش حا در اسراییل ثابت میکنه ،که فرسنگحا با فضای دمکراتیک فاصله داره.(حالا موضوع جنگ سرجاش بمونه). به یقین میتونم بگم اگه کشوری متخاصم حتا بمب اتم حم روی نروژ بندازه ، امکان نداره از کودکان نروژی استفاده این چنینی بشه. بنابراین اخلاق بد و خشونت و زور رو، سلیقه ای برداشت نکنیم. .
‌چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

.....خان ، تو از کی شدی جانشین موسی ؟ . همچین میگه قوم من ، آدم فکر میکنه موسی با مو و ریش ژولیده و یه پوست پاره پوره رو شونه ، با اون عصای مسخره ، در این قرن ظهور کرده !!! تو و امثال تو و اون فاطی ، ..... پس بیخود میکنید میائین اینجا و مزاحم میشین و کامنت میذارین ! بزن بچاک و برو تو سایتهای متعلق به سرزمینهای اشغالی کامنت بذار ! اینجا ول معطلی ! ....شد !؟
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
کسی که باید از اینجا به چاک بزنه تویی ،حرفهات با سایبری و سپاهی و خاینه ای هیچ فرقی نداره. هر ایرانی مخاف رژیم نظر مثبت به اسرائیل داره و نظر منفی به فلسطین.سرزمین اشغالی؟ بچه آخوند نادون،ده هزار سال قبل از خالیبندی های محمد و تشکیل اسلام اسرائیلیها در اون منطقه وجود داشتن و ساکن بودن.اصلا فلسطینی وجود نداشته.همه اش مستند تاریخی موجوده.تو همون قرآنتون به اسرائیل و قوم بنی اسرائیل اشاره شده و یک جاش اسمی از فلسطین نیومده.بعدها یک مشتا عرب از اردن و مناطق اطراف ومدن اونجا رو تصاحب کردن و اسم فلسطین روش گذاشتن،که بعد هم با طمعکاری شروع میکنند به فروش زمینهاشون به یهودیها پولش رو میخورند و میرند.حالا تخم و ترکه هاشون اومدن ادعا دارند.در ضمن مغز شستشو شده آخوندیت رو بکار بندازی میبینی اسرائیلیها با اینها مشکلی ندارن تو خود اسرائیل کلی شهروند عرب فلسطینی زندگی میکنه و بقیه رو هم سالهاست دارن تلاش تلاش میکنند کشور براشون تشکلی شه،چند تا گروه تروریستی با ساپورت و شانتاژ آخوند و سپاهی بیشرف و از جیب ایرانی بدبخت قبول ندارند و دست به شر و ترور میزنند تا صلح ایجاد نشه.
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
معمولان شخصی به کسی پاسخ نمی دهم.آنقدر مثل ملخ زاد و ولد می کنید. معلوم نیست داری با چه کسی سخن ؟ولی شما پیش پیرزن آموزش دیده ؟ اون هم مولا لغتی است.ولی‌ای کاش یک سوزن به خودت می زدی بعد یک جوالدوز به دیگران. آقلن نیست .اقلا می باشد. "سواد و انسانیت برو حیفتون " معنی ندارد. گذروندن نیست. گذراندن است. جوجه لات سر کوچه که نیستی.دوست داری ادبیات فارسی به سبک رودکی به ما یاد دهید. "ینا اگر ایران بودن بک حزب الهی دو آتشه بودن" .تمام جمله اشتباه است. این‌ها اگر در ایران بودند یک حزب الهی دو آتشه می شدند. ما در فارسی فعل گذشته در آینده نداریم. به دین خاطر با فعل صرف نمی شود.بلکه با صفت، یعنی این‌ها اگر بودند امکان داشت اینجوری می شدند. نه "اگر بودند بودند ". دو تا گذشته ما نداریم. خوب جناب آقای رودکی دوم امر دیگری دارید؟
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
با احترام ویژه فرموده اید؛ هر ایرانی مخاف رژیم نظر مثبت به اسرائیل داره و نظر منفی به فلسطین! بنده با نظر جنابعالی موافق نیستم. لطفاً به این چگالی سنج و معیار و نظرخویش پیراهن کلییت نپوشید.چون این حقیر به عنوان یک ایرانی مخالف رژیم ; نه هیچگونه خصومتی با مردم فلسطین دارم و نه با مردم اسراییل(هیچگونه نظر منفی به این جامعه ها ندارم.).بنده منتقد سیاست های زورگویانه دولت اسراییل و اقدامات افراطی و تندرو مابانه گروه مسلح حماس و جهاد اسلامی وغیره هستم.طرفدار صلح و آرامش هستم. جانت جور
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بنشین سر جات آقا. برای ما منبر نگیر و با انشای مسخره ات درس اخلاق نده. اگر اقوام کومونیست تو که هنوز با وقاحت تمام از آنها و عقاید منحط‌شان پشتیبانی میکنی، خمینی ملعون را به قدرت نرسانده بودند، امروز ایران آرامتری میداشتیم. شما اگر خیلی دلت برای کودک‌های فلسطین و اسراییل میسوزه و ادعای جوان بودن هم داری، فشاری به خودت بیار و با داوطلب شدن در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل برو و جان بچه‌های فلسطین را نجات بده! همیشه با پر رویی خود را به حماقت میزنی و وانمود میکنی که خیلی بیشتر از دیگران در چنته داری. به جای بالای منبر رفتن و نسخه پیچیدن، اول بیا و از ما ملت شریف ایران بخاطر عربده "خمینی‌ای امام" سر دادن اقوامت اظهار ندامت و پشیمانی کن.
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
احترم ویژه زمانی معنا پیدا می‌کند که دوطرفه باشد. شما هم جانماز آب نکشید. وقتی همراه با سایر مغرضان، هر سنگی که دم دستتان است را در راه اتحاد بر علیه آخوند پرت می‌کنید و در جبهه شکست خوردگان چپول شمشیر میزنید، خود را مخالف آخوند قلمداد نکنید. مخالف واقعی نظام آخوندی کسی میتواند باشد که شهامت و درایت و صبوری کافی داشته باشد تا در کنار اکثریت جامعه با نماینده ملت همراهی کند تا پیروزی بر آخوند میسر شود و آنگاه به انتقاد و نداشتن لنگه کفش در دوران شاه فقید بپردازد.
‌پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا
نمیدونم چرا بینه عربا و اسراییلی ها فرق میزاریم , اینا ماله یه منطقن , فرهنگشونم هم یکیه , به یه اندازه هم خونخو ارن. بهتر باهم دیگه مشغول باشن , کارشون باهم تمومشه باور کنین هیچ کشوری از دسته اینا در امون نمیمونه , ایران هم از همه بهشون نزدیک تره
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
دوستان خوبم بلوچ و هانی:باید گفت این اوباش شاه الهی هر چه زودتر خودش را باید به بخش تیمارستان معرفی بکند. بیربط نیست که اسمش سبکحال است.باور کن یعنی توی جمع این سلطنت طلب ها یک نفر پیدا نمیشود که سرش به ....به ارزد و بگوید: آقای سبکحال این ۲نفر چکاری بتو داشتند؟ آیا موضوع شاهدوستان بود. آیا مخاطبشان تو بودی؟ یک بحث اسراییل و فلسطین بود بتوچه؟ تو چرا روغن بدنامی پاچه گیری را بیشتر به تن شاه الهی ها می مالی؟ بلوچ وهانی: این اوباش .....مهارتش فقط این است، که پادویی و دستمال بدستی آن برعکس نویس فرانکفورتی را بکند، دیگر از نظر سواد اجتماعی،سیاسی و غیره ول معطل است. درنهایت مهارتش این است که با دلقک بازی به فاطمه زهرا گیر بدهد.اتفاقا خوب است تا همه بدانند که اینها هنوز نیامده اینطوری هستند، وای چه میشود اگر قدرت بگیرند.
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد