انتخاب مسیح علینژاد به عنوان رییس کنگره جهانی آزادی

انتخاب مسیح علینژاد به عنوان رییس کنگره جهانی ازادی.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
arian1 - ابادان، ایران
باعث افتخار است که یک بانوی ایرانی و مخصوصا از مخالفان درجه یک نظام کثیف اسلامی بعنوان رئیس کنگره‌ جهانی آزادی انتخاب شود. راه‌ها بر روی آخوندها تنگ تر می شود
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
مامور جمهوری اسلامی، جمهوری مفعولین اسلامی به هر قیمتی که شده مخالفین خود را در هر کجا که باشند ترور میکنند، شاهپور بختیار، فریدون فرخزاد و و و این دیوانه هم مامور جمهوری مفعولین اسللمی هست کهذهم از توبره میخوره و هم از آخور، نه از سطح تحصیلات سیاسی بالایی برخوردار هست و نه حتی در دروس دانشگاهی خودش نمرات درخشانی داشته. فقط سی آی اِ دست گذاشته رویشو این احمق دو رو دو رنگ هم خودش را کسی فرض کرده. وگرنه بر همگان واضح است که حقوق و‌مستمری از امریکا میگیرد و مضمون نطق و سخن رانی هایش را از جمهوری مفعولین اسلامی.
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران
تا کی اینا میخوان به اخوندا نون قرض بدن ؟ تو عجب دنیای بدی زندگی میکنیم دنیایی که یک زن صیغه ای عنوان رییس کنگره جهانی ازادی و میگیره و افرادی که مستحق این عنوان هستند رو خا موش میکنند و حتی صذا شون رو هم نمیگذارندکسی بشنوه. فا طمه سپهری این عنوان حق تو هست نه یک زن فاسد صیغه ای .
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۵۵
سهراب هیچستانی - دلفت، هلند

دوستان در دام سایبری های جمهوری اسلامی که سلاح کثیف شان تفرقه است نیفتید. به مخالفان نظام تا آنجا که در راستای یکپارچگی و آزادی ایران با سرنگونی نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنند احترام بگذاریم. هر چند مخالف عقایدشان باشیم. ولتر یکی از نامد‌ارترین فیلسوفان و نویسندگان فرانسوی عصر روشن‌گری گفته است:. من با تو مخالفم، اما حاضرم جانم را بدهم که تو حرفت را بزنی. این انتخاب را به مسیح علینژاد به عنوان رئیس کنگره جهانی آزادی تبریک بمی گویم .
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۵۴
غلامرضا مطلبی - بستان، ایران

ههههههههههههههههه 🤣🤣🤣🤣🤣هههههههه و باز هم هههههه و هههههه و ههههه، فقط اینو بگم خوشابحال جمهورى اسلامى که این متلسکها و دوزارى هاى نون به نرخ روز٠خور شدن برانداز و اپوزیسیون، خامنه اى دیگه جه غمى دارى معصومه قمى شده مخالفت و میخواد حکومتت رو سرنکون کنه برو حالشو ببر، من فقط از این مله هاى شاه اللهى و رضا باز فقط روح الله زم رو قبول دارم، خداییش اون جیگر داشت و تهدید بزرگى برا جمهورى اسلامى بود وگرنه این دلقکها پشم فلان جاى خامنه اى هم نمیشن 😆
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
۳۰
GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا
داستان زندگی این دخترک مثل زلیخا میماند که اول الهه ی معبد عامون بود و همسر پوتیفار که عزیز مصر آن زمان بود.و زمانی که دور و بر عامون خالی و دکانش بی رمق شد همسر یک پیامبر و شد و یکتاپرست و دقیقآ همسر عزیز بعدی مصر و در هر دو مرحله زندگیش از دسترنج مردم در تنعم زندگی میکرد.(خاک بر سر آزادی اگر صیغه ی ساعتی آخوندها نماینده ی آن است)
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۵۴
غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
خاک تو سر اخوندى که معصومه قمى عرصه رو روشون تنگ کنه هههههه کسى که با بى شرمى و وطن فروشى بژى بژى کردستان میکنه و اب تو اسیاب تجزیه طلب میریزه جاش یا تو مستراحه یا سینه قبرستون، شک نکن
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

دوستان مواظب ترفند های کثیف عوامل مزدور رژیم جمهوری اسلامی باشید ، این مزدوران ۴۵ سال استکه از بهم پیوستن مخالفین در خارج بهر طریق که بتوانند جلوگیری می‌کنند، و متاسفانه یکعده افراد بهر دلیلی( حسادت، ناآگاهی، کم سوادی و غیروه) در این دام گسترده ج.ا می افتند و مانع از اتحاد عمومی مخالفین خارج از کشور میشوند . افرادی به امثال مسیح ها، ستوده ها ، زم ها، ایراد گرفته و می‌گیرند که ۹۹ در صد شان عوامل مزدور رژیم و باقی حسود یا نا آگاه و یا متوهم دانایی هستند .
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

به ابلهی گفتند: قبل از سخن گفتن و تصمیم گرفتن کمی فکر بکن! ابله گفت:من هر موقع فکر کردم، بعدش حرفی برای گفتن نداشتم. حالا عده ای چرا یکسال پیش فکر نکردند؟ مگر این خانم تازه مسیح علینژاد شده؟ چرا حالا بهش فحش می دهند؟ مگر همین خانم یار غار و رفیق گرمابه و گلستان عده ای نبود؟ چرا یک سال پیش خوب بود حالا تو زرد در آمد؟ براستی فکر کردن شعور می خواهد. پر روها هم برای خود عالمی دارند.
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
دارن یه مترسک و مهره مثل خمینی بی ناموس برای اینده برامون می تراشن، اگر این ملت خاموش بشینن و به امید این غربهای بی شرف باشن اخرش هم همین می شه.
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
۴۴
مبارز01 - تهران، ایران
یکی از روش های مشترک دفاعی بین دیکتاتورهایی که خودشون میدونن چقدر بین مردم منفور هستند، زدن برچسب خودی به مخالفشان است. ما آنقدر در طی این سالها حیله و نیرنگ از رژیم ملاها دیدیم که اگر از روشنایی روز و تاریکی شب بگه، حتما بدان شک می کنیم، چون جنس این ها رو هیچکس بهتر از ایرانی جماعت نمی شناسه. این ها اگر تا حالا توانسته بودن مسیح را ترور کنن، کرده بودند. مگر تروریست مزدور دم خانه اش نفرستادن؟ مسیح عزیز اولا مبارکت باشه و پایدار در مبارزه ات. دوما مبارزان با تجربه و بسیار باهوشی در اطرافت هستند خصوصا گری گاسپاروف که از دیکتاتوری در حد پوتین و مزدوراهیش باخبر است.
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
۴۲
paksan - ایران، ایران
تبریک بهش میگیم و این خیلی خوبه که مسیح بفهمه جایگاهش کجاست و بهترین عملکردش در چه حوزه هایی هستش. مسیح در حد یک رهبر و لیدر نیست ولی فعالیتهاش در همین حوزه زنان و آزادی به نظرم بهترین زمینه هستش که باید با افتخار دنبال کنه و گول نخوره و وسوسه نشه برای وارد کردن خودش در حوزه هایی که واقعا جایگاه و توان واقعی اون نیست همانطور که پهلوی نباید در این حوزه ها وارد بشه چون توان پهلوی و محبوبیت و عقبه مثبت خانوادگی او جایگاه یک لیدر فراملی بدون وابستگی های گروهی و فکری و حزبی براش ساخته و جایگاه او باید چتر حمایت برای همه باشه. امیدوارم همه جایگاه خودشون رو بفهمند و درک کنند قدرت آنها در کنار دیگران بودن هستش و البته در جایگاهی که توان و زمینه کاریش رو دارند و وسوسه های شیطانی برای عمل کردن یا وارد شدن به جایگاههایی که در توان آنها نیست رو با آگاهی و شایدم از خود گذشتگی از خودشون دور کنند. اسماعیلیون اگر در همون گروه خونخواهان پرواز اکراینی و زندانیان و خانواده های داغدار ایران می ماند قطعا بازوی قدرتمندتری بود تا اینکه وارد حوزه سیاسی و جایگاهی که حمایت عمومی رو نداره وارد بشه....
‌پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران
ننگ بر این سن نکبت. یاسی, اسلام , سلطنت. هرکسی که بتواند مردم را بر علیه جمهوری اسلامی به خیابان بیاورد مورد احترام مردم ایران است و شایسته تقدیر و هر کسی که مردم و مبارزین را با همکاری سایبری های سپاه با فحاشی و چماقداری مورد حمله قرار دهد مخصوصا کسی که می‌گوید من هر روز با سپاهیان در ارتباطم و می‌خواهم آنها را جذب کنم .در حالی که مردم ایران را مانند اطلاعات سپاه تجزیه طلب می‌خواند وهمچنین براتی
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
آفرین، پس همینه که در اکثر موارد شما لال میشید و نوشته مزخرف دیگری از شما نمیبینیم. همین نشون میده که قبل از اقدام به نوشتن به خودتون فشار آوردید و مثلاً فکر کردید! ای کاش پیش از اینکه سال ۵۷ عربده “خمینی ای امام” سر دادید کمی فکر هم کرده بودید.
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت
وطنفروش خائنی که باباش هم گردنش نمیگیره .البته ازادی به سبک غربی رو در جنگ غزه داریم مشاهده میکینیم .
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱-همکامنتی ها: بنظرم در هر جامعه ای که مردمش دعای باران می خوانند، تکلیف آن جامعه مشخص است. وظیفه هر انسان مسول این است که سکوت نکند و برای نجات این افراد مرتجع و بیمار تلاش بکند، و باید برای این افراد در طبیعت دعای شعور بخواند. چند روز پیش در جمع سلطنت طلبان پلاکاردی را در دست خانمی دیدم که نوشته بود:پرچم فلسطین را بکنید توی ک..تان! آیا نباید برای اینگونه افراد دعای شعور خواند؟ آیا این فرد عقل دارد؟
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲- متاسفانه اینگونه افراد احمق و لات در جمع سلطنت طلب ها کم نیستند. افراد نوفکر و جوان در گروه شاه پرستان کم است. بنده نوشتم: مگر مسیح علینژاد یار و متحد سیاسی سلطنت طلبان نبود؟ حالا چرا بهش فحاشی میکنید؟یعنی یکسال پیش خوب بود حالا بد شد؟ حامد اسماعیلیون بد شد. عبدالله مهتدی بد شد.شیرین عبادی بد شد.چرا اشکال را در خودشان نمی بینند؟ یک لات بیسواد که منش و عقلش فقط در حد یک دلقک بیمزه سبکحال است، به بنده گیر داده تو خمینی امام سر دادی!
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۳-آخه تربچه: تو میدانی اول انقلاب بنده چند سال داشته ام؟ چرا از آن دیکتاتور خودخواه نمی گویی که عوامفریبی می کرد و می گفت یک نیروی عرفانی من را هدایت میکند و با انبیاء در تماس هستم؟ چرا از آن پفیوز نمی گویی که میگفت اگر من نباشم اسلام بدست مارکسیست ها می افتد؟ چه کسی آخوندها را پرورش داد و حقوق و مزایا بهشان میداد؟ بقول دوستی این پشمک پخمه خ. مال حالا ۹۰ سالشه. براستی میگفت این پیرمرد بو گندوی پوشک پوش هم سن و سال جنتی است.تاکید می کنم بنده یک تارموی گندیده حزب الهی ها مرتجع را به تمام این اوباشانانی چون این پارازیت نمی دهم.
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
این ملت شریف رو هم کامنتی خطاب نکن. ما ملت با کسانی که شرف نداشته را به دشمنان ایران فروخته ا‌ند، هیچ وجه مشترکی نداریم. هر زمان که به اشتباهات اسلاف کمونیست خود اقرار کردی و ابراز ندامت کردی، آنگاه شاید نظر مناسب و در خوری دریافت کنی. تا آنزمان مجبوری با اسم هانی برگردی و دست به دامن دیگری شوی که "جانت جورواجور" حواله ات کند.
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
میرزاده عشقی در باب شماره ۸ - در هجو شیخ ممقانیای اینطور می گوید: (ای جانفدا به شیخ و شاه پاچه بگیری چون کارآگاه، امروز ماشاء الله ----- گند زدی مُلک چون شاه، شاه الله)--. (ای شیخ گر خواب دیده بودی انبیاء یا خود شنیده بودی------ ای شاه، بر خویش ر..ه بودی از فرط شادمانی)---. (ای شیخ مایه خباثت! ای شاه میوه نجاست! ---اندر ره سیاست، می‌بینمت که راهت فقط فرار است).--- (ای شیخ دم‌بریده! ای شاه پشت دریده ---- گند زدی مُلک چون مدینه)
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
میرزاده عشقی در باب شماره ۱۱ راجع به آدمهای خودشیفته که از طرف عام سخن می گویند اینطور می گوید: تو با چه رویی سخن از طرف ما گویی __ دستت گُ --- ی از عدل همایون گویی. __ چه غلط ها که نکردی پس پرده ی همایونی ___ تف به درگاه آن همایونی که تو می گویی.
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد