شاهزاده رضا پهلوی: رژیم ایران بودجه حماس و حزب‌الله را تامین می‌کند

موزه «میلنیوم گیت» شهر آتلانتا در ایالت جورجیای آمریکا، روز شنبه ششم آبان در حالی میزبان مراسم رونمایی از مجسمه کوروش کبیر بود که شاهزاده رضا پهلوی هم در این مراسم حضور داشت.

شاهزاده رضا پهلوی پس از برگزاری مراسم رونمایی از مجسمه کوروش کبیر چند دقیقه به گفتگو و پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر پرداخت.


شاهزاده رضا پهلوی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید «آیا شما آزادسازی پول‌های بلوکه شده را کمکی به مردم ایران می‌بینید» گفت: «ما می‌دانیم که این پول‌ها برای چه چیزی استفاده خواهد شد. دفعه قبل در زمان اوباما نیز این پول‌ها به رژیم داده شد و چیزی از آن خرج مردم ایران نشد. بلکه برای تامین بودجه شبه‌نظامیان در سوریه به کار رفت. فکر می‌کنید که چه کسی بودجه حماس و حزب‌الله را می‌دهد؟ مسلما رژیم ایران.»

هفتم آبان در تقویم غیررسمی مناسبت‌های ملی ایران به عنوان روز کوروش بزرگ نام‌گذاری شده است و روزی است برای گرامیداشت بنیانگذار و نخستین پادشاه سلسله هخامنشی در ایران. براساس برخی اسناد تاریخی، کوروش هخامنشی در هفتم آبان‌ماه سال ۵۳۹ پیش از میلاد، با فتح بابل، یهودیان به‌اسارت درآمده در آن سرزمین را آزاد کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک

این اسکل هم داره غیب‌ میگه، خوب شاسکول این رو که همه میدونن، هیچی نداری بگی چرا همش دماغت تو آفسایده؟؟ ول کن این شغل شاهزادگی رو، بقالی وا کنی بیشتر به درد جامعه میخوری که.
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۴۶
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

با درود بر خاندان پهلوی ! جاوید شاه 🤗! تا بسوزه “ جون “ ساندیسیون 🤣
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

شاهزاده عزیز این را همه میدانن که نظام اخوندی ایران هزینه جنگ حماس و جهاد اسلامی را با دولت اسرائیل می پردازد! بزرگوار شاهزاده محبوب قلبها , نظام پوشالی اخوندی ترس را در وجود دولت امریکا و اسرائیل انداخته واقعا" این 2 دولت از جنگ با نظام اخوندی ایران واهمه دارند و نمی خواهند ایران وارد جنگ با اسرائیل شود. حداقل شاهزاده شما به سیاست مداران امریکا و اسرائیل بگو نظام اخوندی ایران در حدی نیست که شما ازش بترسید, اگر حالا جواب زیاده طلبیهای اخوندها را ندهید دیگر برای بعد بعید خواهد شد که جوابشان را بدهید !
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
میکرو سایز کجاته؟؟ 😀😀😀
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
۴۹
پرشین پرینس - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

مرگ بر سه فاسد، ملا، چپی، مجاهد. با درود به شاهزاده عزیز و‌خاندان ایران ساز پهلوی. ساندیس خورا . بشتابید. نمیدونم چرا هیچکدوم نمیرن غزه اینقدر خودشون رو برای مردم مظلوم فلسطین پاره میکنند.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰
۴۲
saeedjjj2004 - تهران، ایران
چرا باید همیشه یه سری باشن که سرشون تو .....بقیه باشه.چرا اینقدر علاقه داری ....بقیه رو .....؟؟ساندیس دیگه سیرتون نمیکنه؟
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۶
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
اشتباه میکنی عزیز آمریکا و غرب از جمهوری نکبت نمی ترسند اینها از روسیه و چین می‌ترسند که این ملاهای بی صفت با حراج کردن به چین و روسیه حمایتشون رو خریدند الان سوریه رو ببینید بیش از ده ساله که با اینکه آمریکا و غرب حتی کشورهای عربی با بشار اسد مخالفند صرفا چون گذاشته روسیه در کشور اش پایگاه داشته باشه سر پا ایستاده اون هم با اون همه کشتار مردم خودش و مهاجرت نیمی از جمعیتش
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۹
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت
تو هم 45 ساله با پول دزدی بابات از ایران داری زندگی +پول سعودی برای بکار نبردن اسم خلیج فارس
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک
شدین عین همین بسیجی های دهن گشاد، نه کاری از دستتون برمیاد ، نه اجازه میدین کسی بر علیه شما نظری داشته باشه، عین طرفدارهای الدنگ خامنه ای ، تنها فرقتون با اونا کراوات زدنتونه. این اون شاه دماغه که سرش رو میکنه تو هر آخوری و گفتن بدیهیات. شعور هم که ندارین ببینین من چی گفتم، همینکه در مدع این شاهسکول نبود بستونه واسه فحاشی و افترا. شعورتون هم نمیرسه که بفهمید هرکی مخالف سیستم شاه و گداست تو قرن بیست و یکم دلیل نمیشه ساندیس خور رژیم باشه. این دختر معصوم تو مترو کشته شد خ.. دارید مثل کردها برین واسه خون خواهیش جای اینکه اینجا تمرکز کنین کی به قبله ی عالمتون چی گفته.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک
بهتره یکم شعور اجتماعیت رو ببری بالا و بجای متلکهای جنسی سعی کنی یه نظری در مورد کامنت من داشته باشی که من رو قانع کنی یا شهامت قبول حرف حق رو به خودت بدی و بعد حرف حق چرند نگی.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان
به دلایل خاصی رضا پهلوی دارای احترام و طرفداران زیادی میباشد فقط به دلیل شاهزاده بودن و یکی از بهترین آلترناتیوهای موجود !!! سئوال اینجاست که این شخص با این امکانات در این زمان نزدیک به نیم قرن چه قدم مثبتی برای ازادی ایران برداشته است که موجب افتخار ایرانیها باشد ؟؟؟
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
باز هم پسر حاج محمد رضا دهانش را باز کرد و غیب گفت. اخه خدایگان جان کسی به حرفت توجه میکنه که مثل قاشق نشسته هی میپری وسط سفره خودنمایی میکنی. حرفهایی که میزنی هر بچه دبستانی هم میدونه.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
شازده باز غیب گویی کرد😂😂ممنون که روشنمون کردی.مونده بودیم کیه داره از حماس و حزب الله حمایت میکنه
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
شازده چندین ساعت است از مرگ آرمیتا میگذرد هنوز بیانیه ای از خود در نکرده.!! ایشون میدونه بیانیه در بکنه باید مردم رو تشویق به آمدن به کف خیابان بکنند اما میترسه مثل دفعات قبل کسی اعتنایی به حرفهاش نکنه بنابراین منتظره مردم یا با دعوت سایر اپوزیسیون و یا بطور خودجوش به خیابانها بیایند، اونوقت با در کردن بیانه ای طوری وانمود کند که مردم به خواسته شازده جان به کف گرفته و به کف خیابان آمده. اونقدری عقل براش مونده که از گذشته درس عبرت بگیرد و مسبب خنده مردم نشود
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
گرامیان، همانگونه که بنده -بر اساس صحبت‌های آقای رضا پهلوی- تابه‌حال حداقل دو بار انتقاد‌های به‌جا و منطقی‌ به ایشان داشتم، همانطور اکنون نیز باید یک نکته -این‌بار- شفاف‌سازی شود (که البته همگی‌ بهتر در جریان هستید). / در پاراگراف سوم مطلب بالا، خبرنگار راجع به پول‌های بلوکه‌شده‌ی ایران که به‌تازگی آزاد شدند از آقای رضا پهلوی سوال می‌کند و می‌پرسد؛ "آیا شما آزادسازی پول‌های بلوکه شده را کمکی به مردم ایران می‌بینید؟" - و آقای پهلوی می‌گوید؛ "ما می‌دانیم که این پول‌ها برای چه چیزی استفاده خواهد شد. دفعه قبل در زمان اوباما نیز این پول‌ها به رژیم داده شد و چیزی از آن خرج مردم ایران نشد. بلکه برای تامین بودجه شبه‌نظامیان در سوریه به کار رفت. ---". / --- اما تیتر ویدیو و متن بازنشر‌شده‌ی آن به‌گونه‌ای نوشته شده که انگار آقای رضا پهلوی خواسته چشم‌بسته غیب بگوید!، نه این‌طور نیست، چراکه ایشان سرنوشت مطلب تازه‌ی روی سخن -که پول‌های تازه‌آزاد‌شده است را-، تشریح و حدس‌زده‌، و نه اینکه بخواهد چیزی که همه می‌دانند را برای بار صدم بگوید.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
... نمردیم و شعور اجتماعی رو هم دیدیم. ضمنا میکرو توی ایدی خودته، کنجکاو شدن شاید رفقات یه چیزایی میدونن این اسم رو روت گذاشتن. ببین بچه جون، دوران این نقش بازی کردن ها و ادای روشنفکری رو در اوردن گذشته. باید خط رو کشید.
یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
چرا کلماتی کامنت خود این بابا رو از کامنت مم حذف کردین؟؟ 😀😀 من فقط چیزهایی که خود جناب شعور اجتماعی نوشته بود رو اول کامنت اوردم: شاسکول،'، اسکول، دماغت تو افسای. اونوقت دم از شعور اجتماعی میزنه
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
عذر می‌خوام، گویا کامنت شما، اشتباهی خطاب به بنده ارسال شده. باور بفرمایید که من هیچ‌کاره هستم ؛) / سلامت باشید ~
‌سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +484شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +335پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +302یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +290رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد