هو کردن مرضیه برومند به خاطر شعارهای اسرائیل‌ستیزی در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی

مراسم داریوش مهرجویی و همسرش در سایه درگیری در غزه برگزار شد همراه با شعارهای ضدحکومتی و هو کردن مرضیه برومند به خاطر اسراییل‌ستیزی.
 
مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر صبح چهارشنبه در تهران با حضور پرتعداد نیروهای ضدشورش برگزار شد و حاضران در جریان آن بارها شعارهای اعتراضی همچون «زن زندگی آزادی» و «قاتلان قاتلان رسوا باید گردند» سر دادند.
 
بر اساس گزارش‌های شبکه‌های اجتماعی، شرایط برگزاری این مراسم به صورتی بود که اعتراض حاضران را برانگیخت؛ به‌گونه‌ای که گزارش شده صدای موسیقی در محوطه رودکی تالار وحدت بیش از حد بلند بود و این که صدای سخنرانان به خوبی به گوش حاضران نمی‌رسید.
 
با این حال، برخی از حاضران شعارهایی را در اعتراض به قتل این زوج هنرمند سر دادند.
 
«مرگ بر قاتلان» از جمله شعارهای سر داده شده بود و روی یکی از پلاکاردها نیز در کنایه به حکومت نوشته شده بود: «عوضش امنیت داریم».
 
مقام‌های جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر به ویژه در پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم مدعی وجود امنیت در ایران شده‌اند.
 
شعارهای «مرگ بر قاتل این جنایت»، «زن زندگی آزادی» و «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» به خوبی شنیده می‌شود.
 
مونا مهرجویی، دختر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر نیز، در مراسم تشییع پدر و مادرش گفت: «احساس می‌کنم پدر و مادرم شانه‌هایم را گرفته‌اند و می‌خواهند که سرپا بمانم.»
 
در تصاویر منتشر شده، مونا مهرجویی بدون حجاب اجباری مقابل حاضران صحبت می‌کند.
 
دختر جوان آقای مهرجویی و خانم محمدی‌فر در شب قتل بعد از ورود به خانه با پیکر بی‌جان والدین خود روبه‌رو شد.
 
او در این مراسم، جمله پدرش مبنی بر اینکه «قاتلین میان ما هستند» را نیز تکرار کرد.
 
مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما نیز از سخنرانان مراسم بود. او در سخنان خود گفت «با ما خوب باشید، ما کنار شما با اسرائیل هم می‌جنگیم» که این سخنان با واکنش جمعیت و هوکردن او همراه شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت
نخاله و بیسواد سیاسی در همه جای دنیا هست بخصوص در بین معروفان بیصرفه و به اصطلاح سلبریدی بیشتره .والا کسی که شیر پاک خورده باشه و پدر و مادر دار باشه طرف صهیونیستهای کودک کش نمی ایسته حتی اگه با جمهوری اسلامی زاویه داشته باشه
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

باید می انداختنش پایین نفهم خ.. مال را. خاک بر سر این ملت که نصفشون خ....ه مال شدند و بقیه تشویق کننده
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۴۴
antifascism - تهران، ایران
چرا نمیخواهید باور کنید درصد ایرانیهای آزادیخواه و دموکراسیخواه و حق طلب چه در ایران چه در خارج از کشور به اندازه درصد ایرانیانی هست که برای طبیعت و حیوانات ارزش قائل هستن. نه منظورم کسانی هست که برای امیال خودشون سگ میارن تو آپارتمانشون و حیوون رو توی حموم یا بالکن یا انباری نگه میدارن و فقط امیالشون رو که یکی رو میخوان همه جوره حرفشونو گوش کنه ارضا میکنن و با گربه ها دشمن هستن چون گربه مستقله حرف گوش نمیکنه. منظورم انسانهایی هست که اگر حیوون هم میارن خونه مثل بچشون مراقبن و البته برای دیگران هم مزاحمت نمیکنن. لذا با این تفاسیر 10درصد ایرانیها واقعا آزادیخواه و باشعور و حق طلب و دموکراسی خواه هستن. اکثریت سلطنت طلبها و همه ولاییها و همه اونایی که میرن اربعین و باعث تبلیغات رژیم میشن حتی اگر نیتشون پاک باشه و اون تازه به دوران رسیده هایی که هیشکی و هیچی براشون ارزش نداره و فقط در حال تفریح و مسافرت خانوم بازی و آقابازی و مهمونی هستن و به خودشون فرصت نمیدن نفسی تازه کنن و به چیزای دیگه هم فکر کنن چون امکاناتی دارن که درامد خوبی داره و کلیه عمال حکومت سرسپرده شیطان و آخوندها هستن
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

رکورد کوتاه ترین زمان بین تشویق و هو کردن در تاریخ مربوط بخانم مرضیه برومند میباشد . چه با احساس و انقلابی دستهایش را تکان میداد ، فکر می‌کرد باین وسیله می‌تواند هم پاچه خواری کند و هم شنوندگان را گول بزند ، ولی حضار خیلی سریع متوجه این مانور ننگین شدند و هو کردنند، نمیدانم پس از هو کردن حضار آیا بسخنرانی ادامه داد یا نه .؟
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا

ایشان در سریال کثیف معمای شاه بازی کردن همچنین نمیدونم داوود رشیدی آخر عمر ش فکر کرد نقش رضا شاه را بازی کرد و به تموم سالهای بازیگری خودش رنگ قهوأه‌ای مالید. هر دو اینها از بیشعور‌ترین بازیگران بودن و هستن. حیف از اون خانوم احترام برومد که خواهر توست.
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
۳۲
Lincoln - کورنوال، انگلستان

کانال سرانه خیلی شفاف شخصیت مرضیه برومند تعریف کرد <بسیاری از او خاطرات خوبی دارند اما او با ظهاراتش ثابت کرد نه تنها درک و شعور درستی از سیاست دارد بلکه از انسانیت هم بویی نبرده> از طرفی مونا مهرجویی با سن سال کمش سخنرانی تاثیر گذار و قدرتمندی ارایه داد، بدون روسری حاضر شد و با شهامت جمله پدرش تکرار کرد <قاتلین میان ما هستند> نسل های قبلی به بخاطر حفظ احترام به بزرگترها (بزرگترهای نادان با باورهای اکتسابی وفاسد) نتواستند اسلام اهیریمن (چه سنی،چه شیعه) از بین ببرند اما نسل جدید با داشتن فناوری اطلاعات و تشخیضص خوب از بد باعث و بانی ریشه کن شدن جمهوری اسـ... خواهند شد.
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
از دار و دسته حزب توده چه انتظاری باید داشت، یک عقیده سفت و سخت .منطق ربطی‌ به رفتار و عملکرد ندارد، بلکه چه هویتی ما داریم. اسراهیل اتوماتیک ظالم است.فلسطین همیشه خوب است و قربانی. حالا بپرس.چرا همه یهودی‌ها که در اسراهیل زندگی‌ استثمار گر هستند ؟ و چه راه حل دارید ؟ ۸ میلیون باید ناپدید. ایده آال بریزیم به دریا. یا همه از دم سلاخی ، ولی‌ هزار دلیل که جنایات حماس را ماست مالی کنند. اسم آن را هم گذاشته .حقوق بشر. آن اسراهیلی که بچه کشت. عمدا نمی‌‌کشد. نتیجه عملکرد مستقیم حماس است که خود را پشت کالاسکه بچه .مدرسه بیمارستان پنهان می‌‌کند. جنایت حماس آگاهانه و همراه با هورا کشیدن است. اخر بیشرف‌ها از سال ۱۹۴۷ تا به امروز یک بار فقط یک بار نشان که سربازان اسراهیلی دسته دسته به یک دختر ۱۴ ساله فلسطینی تجاوز و بدن لخت او را بر روی کامیون و الا الا هورا کشیدند.عقیده جامعه اسراهیل اسراهیل چنان پدری از این سرباز‌ها در می‌‌وارد که هفت جد آن ها فراموش نخواهد کرد. شما شرف یک سرباز اسراهیلی را با شرف یک حماسی مقایسه می‌‌کنید؟
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
غذا و هوا مسموم نیست که از این فسیل‌ها ۵۷ یک زامبی کرده. این ویروس ۵۷ اسلامی چپی است که بعد از ۴۳ سال هنوز می بیند و با کمال وقاحت اینقدر شر و ور می گوید. "اگر با ما خوب باشید. ما کنار شما تجاوز می کنیم. پیر مرد و پیرزن می دزدیم.بچه می کشیم." ۵۷ به این می گفتیم روشنفکر. به محمد رضا پهلوی دیکتاتور و بی‌سواد، مصاحبه این بی‌سواد با CNN .نظر شما در مورد فلسطین چیست؟ پاسخ. فلسطینی‌ها در سراسر دنیا خیلی همرا دارند .مردم بی‌وطن که در جستجو خانه خود هستند. مثل یهودی که بعد از ۳۵۰۰ سال به دنبال خانه خود هستند، ولی دوستان فلسطینی بدانند. در جهان مکان محدود وجود دارد که بروند و با قلدری و باج گیری و ترور به هدف خود برسند. CNN باج خواهی و ترور؟ پاسخ: بله تروریسم باج خواهی.این راه به جاهی نمی رسد مگر اینکه سیاست خود را عوض کنند.اگر مایل هستند ایران از نفوذ خود استفاده و میانجی گری کند. فلسطین باید شیوه مبارزه خود را عوض کند. ۴۵ سال بعد از این نظر اسراهیل و فلسطین در اسلو به همین نتیجه رسیدند که بیسواد ما ۴۵ سال قبل می دانست و ۷۰ سال گذشته ۵۷تی ما هنوز سخن ۷۰ سال پیش را عر عرمی کند.
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران
مردم داشتند زندگیشونو میکردند ببینید چی به روز ما آوردند. لعنت به هر چه آخوند و مجاهد و چپی و مصدقی و همه روشعنفکران ۵۷تی که با فیلمسازی و خوانندگی و شاعری و ....سبب شورش ۵۷ شدند.
‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +487شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +337پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +303یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +291رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +229‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +211نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +204کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +170«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد