افشاگری ترامپ/آیا خامنه‌ای و نزدیکانش مرگ سلیمانی را جشن گرفتند؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا افشا کرده است که آخوندهای حاکم بر ایران از اقدام آمریکا علیه قاسم سلیمانی خوشحال شده‌اند چون از او می‌ترسیده‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
جوگیرها!. بازم منفی بدهید! ...سالهاست که من زیر مطالب مربوط کامنت گذاشتم که ترور سلیمانی حاصل توافق مستقیم و یا غیر مستقیم بین آمریکا و عوامل گرداننده حکومت خامنه ایی است! اما همیشه این کامنت من توسط عده ایی جوگیر به تصور اینکه من طرفدار سلیمانی هستم منفی باران شد! احتمال زیاد میدهم که همین حالا هم با اینکه خود ترامپ هم غیر مستقیم به این مضمون معترف شده باز هم خیل جوگیر ها از منفی باران کردن این کامنت هم کوتاهی نکنند! خیلی ها که اخبار جنگ در سوریه را دنبال میکردند میدانند که سلیمانی در عملیات هایش در جنگ با داعش همواره با سنتکام در ارتباط بود وکاملا هماهنگ با آمریکا عملیات هایش را طراحی میکرد! اینطور که ترامپ الان سعی دارد بگوید، این است که فریب خورده و به خاطر خبر دروغی که به او داده بودند مبنی بر اینکه سلیمانی قصد دارد پایگاه های آمریکا را منفجر کند او را ترور کرده! در صورتی که این هم دروغی دیگر است! سلیمانی ترور شد به خاطر اینکه احساس شد او دارد تهدید بلقوه برای حکومت خامنه ایی تبدیل میشود! بر خلاف همه تبلیغات حاکم حکومت خامنه ایی متضمن منافع استراژیک قدرت های بزرگ در منطقه است!
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
فریب نخوریم این همان عملیات فریب که از درون اصلاح طلبان میاد که یعنی سپاه بچه های مردم هستند و یکی از سپاهی ها بلاخره بلند میشه و بر علیه این رژیم کودتا میکنه. این یک دروغ بزرگ. همانطور که مارو بیش از 70 سال سر کار گذاشتند که 28 مرداد یک کودتا بوده و مصدق خاعن مثلا یک وطن پرست بوده که آمریکایی ها با یک کودتا اون رو از سر راه برداشتند. سپاه یعنی آخوند بدون عمامه. هم آخوند هم سپاه هم بسیج هر سه فدای ایران
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
یکی‌ از چیزها که شما طرفداران حقوق بشر یا دمکراسی باید یاد بگیرد.این است که از این شاخ به آن شاخ نپرید. چون یکی‌ موافق نظر شما است. این نمی‌‌شود. وگرنه چیزی می‌‌شود هشل هفت. مثل مجاهدین و امروز و حماس. این‌ها در سال‌ها ۵۷ پیش حماس آموزش ترور یاد می‌‌گرفتند.یک نمونه حماس بودند. و امریکاهی در ایران ترور می‌‌کردند امروز جان آن‌ها وابسته به ترحم آمریکا است که آلبانی با پس گردنی این‌ها را به آخوند‌ها پس ندهد. از یک طرف قلب با حماس و جنایت آنها .از آن طرف وابسته به آمریکا و عکس یادگاری. چنین گروه و کلا حزب توده .چیریک ها.ملی‌ مذهبی‌ها .چپی‌ها با بالانس زدن هویت خود را از دست می‌‌دهند. مردم ما ابله نیستند. می‌‌بینند که این ربطی‌ به درست بودن عقیده ندارد. بلکه ناشی‌ از تفکرات که مثل سنگ در اندیشه این‌ها وجود دارد و قادر نیستند از آن جدا شوند. حالا شما.اگر فراموش نکرده شما و بسیاری دیگر. از ترامپ متنفر. زن ستیز .دروغ گو می‌‌دانستید. حالا چون یک جمله گفته که با نظر شما نزدیکی دارد. همین ترامپ دروغ گو شده منطق شما.
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
ادامه : ترامپ دروغ گو شده منطق شما. ما باید یا این طرفی یا انطرفی. یا در جبهه پوتین .کره شمالی‌ یا در جبهه غرب و آمریکا. بالانس زدن میان هر دو نمی‌‌شود. ما ایرانی‌‌ها باید یاد بگیریم که مستقیم برویم چه می‌‌خواهیم؟ حامد یک هفته سکوت .دیروز برای اولین بار حماس را محکوم کرد. احسن احسن یک مدت دیگر هم صبر می‌‌کردی.کوشش صراتل مستقیم. ما رضا پهلوی را می‌‌خواهیم. معتقد تنها کسی‌ که قادر است ایران را از دست آخوند‌ها نجات.از حزب دمکرات آمریکا متنفر هستیم از فلسطین متنفر نیستیم ولی مشگل آنها ربطی‌ به ما ندارد. لبنان و یمن و سورییه ربطی‌ به ما ندارد. خواهان رابطه با اسراهیل و آمریکا هستیم. ترامپ دیوانه است ولی‌ به بایدن ترجیع می‌‌دهیم.راست هستیم .دشمن تجزیه طلب هستیم. از پان ترکسیت ها.پان کردا خوشمان نمی‌‌یاد. شما چی‌ ؟ یا دمکرات هستید و طرفدار حقوق بشر اگر هستید ترامپ در جناح شما نیست. یا دروغ گو است یا نیست.هر دو تا نمی‌‌شود .و خیر به قول بهنود .سلیمانی سردار عارف نبود .یک حماسی ایرانی‌ بود
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
متوجه منظورتان یا سوالتان نشدم! اگر توقع جوابی از من دارید، لطفا سوال را واضح و مختصر عنوان کنید اگر توانستم جواب میدهم!.
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +492شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +342پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +307یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +293رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +231‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +215نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد