انتشار ویدیوی رابطه جنسی رضا ثقتی، مدیرکل ارشاد استان گیلان با یک مرد جوان +۱۸

ایران اینترنشنال: پس از انتشار تصاویری که گفته می‌شود مربوط به رابطه جنسی رضا ثقتی، مدیرکل ارشاد استان گیلان با یک مرد دیگر است، او را برکنار کردند. رسانه‌های محلی دلیل این برکناری را «برخی حواشی» ذکر کرده و گفتند عبدالرضا علی‌پناه جانشین او شده است. مقامات رسمی هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.

چهارشنبه ۲۸ تیر ویدیویی در کانالی تلگرامی منتشر شد که به گفته منتشر‌کنندگان، مربوط به رابطه جنسی رضا ثقتی، موسس «کارگاه عفاف و حجاب» در گیلان، با یک مرد جوان با هویت نامشخص و در محل «مهمانسرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» است.


در این ویدیو، مردی که گفته می‌شود مدیرکل ارشاد استان گیلان است با شریک جنسی خود درباره محل دفن هوشنگ ابتهاج، شاعر ایرانی که چندی پیش درگذشت گفت‌وگو می‌کند.

در ویدیویی دیگر هم تصویری محو و سایه‌وار از ارتباط و عمل جنسی میان دو مرد در همان مکان دیده می‌شود.
رضا ثقتیمواضع پیشین رضا ثقتی و تاکیدش بر حجاب اجباری
رضا ثقتی که آذر ۱۴۰۰ از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت ابراهیم رئیسی به عنوان مدیرکل در گیلان منصوب شد، پس از انتشار این فیلم بدون توضیح خاصی برکنار و فرد دیگری به عنوان سرپرست اداره کل ارشاد این استان معرفی شد.

او که همواره مواضع تندی در دفاع از حجاب تحمیلی نشان می‌داد، اواخر خرداد ماه امسال گفته بود قرار است کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، «قرارگاه عفاف و حجاب محله‌محور» را در این استان تشکیل دهند.
او یک ماه پیش از آن و در اردیبهشت ماه نیز از تشکیل «هایپرمارکت حجاب» و همچنین برگزاری «نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب با حضور ۸۰ برند ایرانی» در گیلان خبر داده بود.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام هم موضوع پوشش اختیاری زنان را با عنوان «زننده» توصیف کرده و آن را محصول «ولنگاری فرهنگی» دولت حسن روحانی در هشت سال گذشته خوانده بود.
در تصویر یک استوری اینستاگرامی صفحه ثقتی که کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، آمده است: «کمک کنید دولت جدید به صورت ویژه بتوانند ظواهر فرهنگی شهر را التیام ببخشند. این صحنه‌های نامناسب فرهنگی در شأن فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما نیست.»

اشکان خطیبی، بازیگر و خواننده، در واکنش به این برکناری در توییتر خود نوشت که اداره‌کل ارشاد گیلان از سال ۹۷ به تمام درخواست‌های مجوز کنسرت او در شهرهای رشت و انزلی «جواب منفی» داده است.

به گفته خطیبی، مدیرکل ارشاد در جواب سوال تهیه‌کننده که پرسیده بوده چه مشکلی با او دارند، گفته بوده: «این می‌خواهد بیاید اینجا روی صحنه کثافتکاری کند. من نمی‌گذارم.»
گفته می‌شود رضا ثقتی که متولد سال ۱۳۵۷ در رشت است، متاهل بوده و سه فرزند دختر دارد.

او پیش از آنکه به‌ عنوان مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شود، مسوول ایثارگران این اداره‌کل بوده و با تاسیس نشریه «قلم» کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان گیلان، سردبیری آن را بر عهده داشته است.
ثقتی با بیش از ۱۹ سال سابقه کار در بخش‌های مختلف اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (چهار سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شش سال)، مسوول امور ایثارگران اداره‌‌کل (سه سال)، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیای رشت (سه سال)، مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان (سه سال) و دبیری نخستین جشنواره همزمان فیلم فجر در استان گیلان را بر عهده داشته است.
عبدالرضا علی‌پناهجانشین رضا ثقتی در اداره‌کل ارشاد گیلان کیست؟
در خبرهایی که رسانه‌های داخلی از برکناری ثقتی منتشر کرده‌اند، گفته شده فردی به نام عبدالرضا علی‌پناه به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به‌عنوان جانشین ثقتی منصوب شده است.

به گفته رسانه‌ها، علی‌پناه تاکنون معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بوده اما در سوابقش «معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد استان تهران»، «ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد شهرهای شهریار، شمیرانات، بهارستان و تهران» هم به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، علی‌پناه اکنون در دانشگاه هم تدریس می‌کند و «سوابق پژوهشی در حوزه ادبیات» نیز دارد.

او دانش‌آموخته رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مقطع دکترا در همین رشته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
عمو سعید - لیورپول، انگلستان

وقتی رهبر حکومت تو حمام ناصری مشهد به همه می داد طبیعی است که بقیه آدمها و عوامل حکومت هم باید گی gayباشند نمونه اش هم .....
‌پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

طوسى راهت ادامه دارد.
‌پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

نه همجنس بازی به کسی ربط داره و نه رابطه شخصی این اقا. منتها همه میدونیم مشکل این رابطه چیه. مشکل اینجاست که اولا این اقا توی سمتی نشسته بوده که تمام تبلیغات اسلامی از زیر دستش رد میشه، دوم اینکه همین سمت خیلی ها رو یه خاطر گناهی کوچکتر از این (به زعم اسلام) به خاک سیاه نشونده. سوم اینکه اخه سس خل!! دوربینت چیه؟ 😀😀
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
۴۲
paksan - ایران، ایران

تمام اینایی که ادای دین و ایمان در میارن وضعیتشون همینه. تمام این زنهای چادری در نهان خانه بدترین کارها رو کردن و‌حالا پیر و پاتال شدن دنبال خدا افتادن که هیچ واسه بقیه تعیین تکلیف میکنند. اون خانومی که خودشه و بدون روسری یا چادر و مانتو راحت می گرده هزار برابر از این زنهای بسیجی نما و مذهبی سالمترند اول بخاطر این ظاهر و باطن آنها یکی هستش دوم اینکه اهل دروغ گفتن نیستند و دروغ مادر گناهانه که سپاهی و بسیجی و مذهبی و ولی فقیه و آیت الله کارشون شده دروغ گفتن طوریکه نمی تونند درپغ نگند چون آلوده شدند.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵
۴۲
paksan - ایران، ایران

وقتی میگیم هیز توای هرزه توای … دقیقا یعنی این. آدمی که لواط میکنه قطعا با موی سر یک زن خودش رو خراب میکنه اینا محصولات حکومت ولایت فقیه هستند که از هزار فیلتر رد شدند و تایید همقطاران و همجنس های خودش رو داشته.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اینقدر گیر ندین ، اینها اکثرشون در زد و بندهای زیر شکمی و غیر اخلاقی درگیرند ! صد تا یکیش اینطور لو میره ! اینه فسادشون تنها رانت و اختلاس و چپاول ثروت مملکت و جنایت نیست ، اینگونه روابط زیر شکمی هم دِسِرِشه ! سخت نگیرین لطفاً !
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

تمام عناصر رژیم از صدر تا ذیل، همگی افسد، بی لیاقت، دزد، جانی و قاتل هستند وآیه دارند که در پیش الله، بد حجابی گناهی به مراتب بدتر است تا لواط کاری .
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

حتی یکنفر از مسئولین و حامیان جکومت ملاها به رهبری سید علی مفعول را نمی توان یافت که انسان سالم و نرمالی باشد ،همگی یا مفعول یا پدوفیل و یا همزمان با آن ایرادات خائن و جنایتکارند ،تف به شرف کلیت حکومت پفیوز ملاها و حامیانشان
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹
۲۵
romano - تهران، ایران

سلسله آل بویه سلسله صفوی سلسله قاجار سلسله پهلوی سلسله لواطیان
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

پهلوی سالمترین مردم را تحویل داد۰ آخوندها یک عده ک۰۰۰۰تحویل داد۰۰۰۰ این سایبری های بیکار و ولگرد و بیعار و بیمار ک. کجا هستند تا یک نظری بدند۰۰ نکنه مثل اربابشان مشغول هستند؟؟؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

این فیلم مدرک محکمه پسند نمیباشد ، زیرا فقط حدسیات خودتان استش.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

جدا از راست یا دروغ بودن این فیلم، چیزی که مسلم است این است که اغلب این ریا کاران و اوباشهای خامنه ایی ذره ایی به آن اراجیفی که شعارش را میدهند و به مردم تحمیل میکنند خود اعتقاد ندارند، دلیل واضح اش هم آن بد دهنی ها که در هنگام درگیری با مردم از خود بروز میدهند و یا شوخی های رکیک که گاه و بی گاه از دور همی های خودمانی اشان درز میکندهستند!
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فاطی حتماً انتظار داشتی دخول رو هم ببینی تا بعد از حالی بحالی شدن ، حدست به یقین تبدیل بشه !! فاطی ، بالای ویدئو دوم نوشته بود سانسور شده ، متاسفم برات. حسرت دیدن یه دخول به دلت موند
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی

این جماعت پیروان جعفر صادق هستند که تشویق می‌کنه پیروانش رو به وطی. خوب وقتی یارو شروع کنه به وطی کم کم همین کاره میشه دیگه.وقتی امام اهل وطی کردنه پیروانش هم میشن این. پیش نماز که باد ول بده پس نماز مسجد و قهوه‌ای میکنه. کار از بنیان خرابه.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان
کولی ه کارش نداشته باشین ...فگت ه دوسش داشته باشین
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
۳۴
ایرانِ سکولار بدون آخوند - زارچ، ایران

فاطی سبیلو هر جا که فسادِ فوری همونجا حاضر میشی باز حشری شدی هفت خط
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

حق با شماست یا فاطمه زهرا. ایشان متولد ۵۷ و فرزند انقلاب می باشند، و بنابر وظیفه انقلابی و تکلیف شرعی که دارند در حال ارشاد اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب بودند.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
۵۴
ابن ملجم(ع) - مونیخ، آلمان

انگار تو خانواده تو همه وکیل بودند و در تبرئه خودشون مهارت خاصی داشتند. مثلا ...
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بیشتر مسئولین نظام از خامنه ای رهبرشان گرفته تا این ثقتی و ان بسیج بی در و پیکر و ان قاری قران طوسی همه هم جنس باز هستند. اکثرا" هم جنس بازهای مرد خوششان از زنان و دختران نمی اید و به هرنوع شده میخواهند زنان را مورد سرکوب و ازار وحشیانه خود قرار دهند چون اگر به دست هم جنسگراها بود نسل جنس خودشان را از روی زمین منقرض میکردن ! این دستورات مذهبی , حجاب و ماندن زنان در خانه و پدیدار نشدن یک خانم جلوی چشم یک مرد نا محرم و غیره غیره همه این دستورات را امکان دارد یک مرد هم جنسگرا نوشته باشد.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

البته گفته می شود دلیل اصلی برکناری ایشان اینست که رهبری گلایه فرموده بودند که چرا برای صدور انقلاب و زدن مشت محکم به دهان استکبار جهانی، از نور پردازی کافی بهنگام فیلمبرداری استفاده نشده است. ....
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
۵۴
saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

جانشین رضا ثقتی در اداره‌کل ارشاد گیلان کیست؟ یکی از این عوضی تر
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
۴۴
antifascism - تهران، ایران

مشکل شما بی مغزهای سلطنتطلب اینه همه چیزو میخوهید با پلیدترین جماعت تاریخ بشر یعنی جمهوری اسلامی مقایسه کنید. کم از انحراف جنسی محمدرشا پالانی گفته نشده. تو از کجا میدونی عمال شاه چه کارا که نکردن! اصلا مگه جماعتی داریم سیاسی و حکومتی باشن روده راست داشته باشن. تطهیر مسخرهو بی ربط نکن پسر جون. هرچی رو هم به هرکی ربط نده. مخالفان سلطنت و شاهپرستی خیلی از شماها بیشتر از این حکومت تنفر دارند و مبارزه کردن و رنج دیدن. شما مثل عمال این حکومت عده ای نمادگرا و اقتدارگرا هستید.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

اینقدر گمان نمی‌زدم که افکار شما اینچنین آلوده باشد. چگونه و به چه اذنی اینچنین خزعبلات می‌گویید؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

موافق هستم این حرکت نباید برا ما عاملی باشد که سر فحش خواهر و مادر را به همجنس بازان بکشیم. اگر می‌‌خواهیم دنیا را عوض کنیم اول باید از خود شروع کرد. این شیوه آخوند‌ها و ۵۷ اتی‌ها است.که هنوز از شیوه فحش جنسی‌ بر کوبیدن استفاده می‌‌کنند. هنوز برا کوبیدن پهلوی اشاره به همجنس باز بودن می‌‌کنند. انگار نگهبان در اتاق خواب بوده که به دقیقی‌ اطلاع دارند. اگر کوبیدن به این دلیل که به خاطر یک تار مو کور می‌‌کنند ولی خودشان از هرگونه آزادی سکسی‌ در زیر قانون دارند. ریا کاری.استاندارد دو گانه.ضمنا فراموش نکنیم هیچ کسی‌ بجز سپاه قادر نیست تا این اندازه نفوذ و در خانه شخصی‌ فیلم بگیرد. پای رشوه حق حساب در وسط است. حتما دیگر برا سپاه پول آور نیست. با عالیجناب چه برنامه دارد به کسی‌ ربطی‌ ندارد. اگر محاکمه به خاطر جنایت به زنان ایرانی
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
عذر میخوام، شرمم می‌یاد از چیزی که میگم. / سخت در تعجب هستم، که چرا سایت یوتیوب، برای این ویدیو‌ها، شرط سنی‌ و وارد شدن کاربر با اکانت یوتیوبی یا اکانت گوگلی قایل نشده؟!. ببخشید از گفتن این مطلب، در هر دو ویدیو، عضو شخص معلوم میشه! (در ویدیوی اول، در زمان [02;0] - در ویدیوی دوم در زمان [10;0] / از سالیان پیش، سیستم یوتیوب با کمک هوش مصنوعی، محتوای ویدیو که دارای مورد ۱۸+ باشه رو، برای دیدنش، شرط ورود به سیستم -برای تشخیص سن کاربر- قایل میشه، اما برای این دو ویدیو چرا قایل نشده؟.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۶۴
zavareh - رودسر، ایران
هم میهنان گرامی چه نشسته اید. حکومت پلید اسلامی ۴۴ سال است که البته شاید نه در مورد همه عملا، ولی نفسا ۸۰ میلیون ایرانی را مورد تجاوز قرار داده و می دهد...
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

میگم میخوای حدسیاتشو بکنم چشمت حالیت شه!؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

خیلی شبیه توئه ....ننگ بر شما ساندیس خور ها
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

شیخ حسن طوسی در کتاب شریفه تداخل در مناطق مورد نیاز برادران میفرماید.یا ایهالذین امنو استمعو ادخلو این تحتنا فی حاجتنا اجرا عظیما ولیس تمام برادران تذاخلو فی جنت المکان این فی هذا الساعت الشریف.امین یا رب العالمین
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

زشتترین کارممکن.هرکی هست مهم نیست.اخراج.شلاق.هزارتا.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

جوجه آخوند انحراف جنسی‌ یعنی‌ چه ؟ از یک طرف دمکراسی .....می‌‌زنید از آن طرف مرتجع‌ترین افکار . اینجوری خود را لو می‌‌دهید که آخور شما به حوزه وصل است
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۳۹
iran1 - آرلون، بلژیک

گی بودن که جرم نیست، ریاکاری جرمه، البته هنوز معلوم نیست این گی هست یا مریض جنسی، احتمال زیاد یک مریض جنسی باشه چونکه خانواده داره و صاحب سه دختر هم هست. این روزها آدمهای جمهوری اسلامی یکی از یکی مزخرف تر گندشون درمیاد. بجای محاکمه این فرد باید یقه شخص خامنه ای رو گرفت برای بساطی که در کشور درست کرده، امثال این آشغال رو همه جا روی کار آورده و آدمهای خوب حتی نمی تونن یک زندگی حداقلی برای خودشون درست کنن.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

تنها مشگل شما همین است؟ یا مچ شما مریدان اخلاق باز شده ؟ دوباره شروع به دری وری گفتن تا اصل موضوع فراموش شود. حالا هم که متخصص شیوه سانسر یوتوپ شده، خیر اینجوری هم نیست پورنو دست اول هم نشان نداند. ده ثانیه فیلم تاریک .هیچ بچه هم نگاه نمی‌‌کند . کاری به اساس جنسی‌ این آقا ندارم محکوم هم نمی‌‌کنم. چون همجنس باز است. اگر سخن . سخن ریا شما .که به خاطر یک تار مو کور می‌‌کنید ولی برای خود شما همه چیز مجاز است. رذالت و پستی. موضوع را منحرف نکن
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
حرف نزنی نمی‌‌گند لالی.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
احترام سن و اطلاعات شما رو نگاه میدارم، -مثل همیشه در برابر تهمت‌هایی‌ که به‌من میزنید سکوت می‌کنم-، و فقط آرزوی سلامتی روح‌و‌روان برای هممون دارم ~
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۴۴
antifascism - تهران، ایران

...چرا میخوای به بهانه آخوندها و پاسدارهای بی ناموس سایر افراد از جمله خانواده بی ریشه پالانی رو تطهیر کنی؟ اتفاقا سرتاپای تفکر سلطنت خواهی کپی برابر اصل ولایتمداری هست. وقتی سرورتون تمام خواستش تمامیت خواهی هست یعنی چی؟ یعنی همه ایران مال خودش و نوکراش. کاری که آخوندها و پاسدارها همین الان با ایران کردن. خیلی بهتر از پالانی ها هم بلدن ادای امپراطوری فاشیستی شیعه فارسی رو دربیارن. نه فقط ایران بلکه کل دنیا نیاز داره حکومتهارو سرنگون کنه و سرزمینها کاملا برابر و کنترل شده در خدمت همه انسانها و حیوانات باشه. اساسا میلیاردها انسان مفت خور و مصرف کننده به چه کار زمین میاد. انسانها حداکثر باید 1میلیارد باشند. باید زاد و ولد این جونور خبیث تحت کنترل دربیاد. حالا تو این اوضاع شماها چسبیدید به افکار و روشهار 2000سال پیش. همه باید جوابگوی اعمالشون باشن. ممل رضا پالانی جوابگو شد؟ باباش شد؟ این آخوندها و پاسدارها نیاز به جوابگویی ندارن چون پلیدترین تاریخ هستن. پس سعی نکنید اونها رو با اینها مقایسه کنید و نتیجه بگیرید اونها خوب بودن.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
۴۴
antifascism - تهران، ایران

......کدوم اطلاعات رو داره ما خبر نداریم! قدیما انقدر اسیر سلطنت نبود و میانه میرفت. اخیرا زده تو خاکی. بدبختی ایجاست هیچکدوم از این سلطنت طلبها سابقه مبارزاتی ندارن. اما تمام چپیهایی که مثل من هارت و پورت میکنن بارها جونشون رو پای مقابله با رژیم گذاشتن.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
تو که انقلابی و طرفدار جمهوری اسلامی هستی لواط رو میخوای با شلاق رفع کنی. پیامبرتون و حکومتتون گفته از بلندی پرتاپش کنن پایین یا لای دیوار بزارنش. ایشالا این حکم برای سیدعلی لواطکار اجرا خواهد شد.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
کم ادعها کن.سقف ریخت.تورم باید شلاق بزنن.چون نادونی.
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
یه دکتر خودت رو نشون بده. جدی میگم. حداقل یه تست ازت بگیرن ببینن اون مایه بین دو تا گوشهات مغزه یا چیز دیگه. اصلا قبول محمد رضا شاه همجنس باز. مشکلت چیه با این قضیه؟ یکصدم خدماتی که کرد رو حداقل کسی توی ٢٠٠ سال گذشته نکرد. تمامیت خواهی؟ بیا بگو ببینم با دموکراسی دقیقا چکار میخوای بکنی؟ جدی بیا بحث کنیم، وگرنه میری خفه میمیری..... پدرش حداقل نذاشت همون آذربایجان و گیلان و خوزستان رو جدا کنن. خوزستان موند که توی ....نفت داشته باشی بخوری بگی پهلوی بد بود. صد سال پیش که اجداد تو رو باید با گچ و ذغال دست چپ و راستشون رو نشونشون میدادن دم از دموکراسی میزنی؟ بقول اون خیاط عصبانی، همین دموکراسی رو .....
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
تو اول از رهبر ..... شروع کن به شلاق زدن که تا خاطرات ....
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶
۲۵
romano - تهران، ایران
من معمولا جواب مستقیم نمیدهم. این هم جواب شما نیست برای آن دوستانی است که فکر میکنند من چیز مخالف نظر آنها نوشتم (که حق شخصی من است) من نام چند سلسله را نوشتم و آخر رژیم ج ا به مزاح سلسله لواطیان نامیدم. نمیدانم چه ربطی به ساندیس خوری و لال شدن و این حرفها دارد؟ در اینترنت پر از پرخاشگر است مشکل این افراد به خانواده تربیت و گذشته بر میگردد. برای این افراد آرزوی بهبودی دارم.
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۴
۲۵
romano - تهران، ایران
من معمولا جواب مستقیم نمیدهم. این هم جواب شما نیست برای آن دوستانی است که فکر میکنند من چیز مخالف نظر آنها نوشتم (که حق شخصی من است) من نام چند سلسله را نوشتم و آخر رژیم ج ا به مزاح سلسله لواطیان نامیدم. نمیدانم چه ربطی به ساندیس خوری و لال شدن و این حرفها دارد؟ در اینترنت پر از پرخاشگر است مشکل این افراد به خانواده تربیت و گذشته بر میگردد. برای این افراد آرزوی بهبودی دارم.
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۴
۱۷
hamzo - بخارست، رومانی
داشتم فکر میکردم فیلمبرداری چطوری انجام شده؟ و انگار مفعول داستان خبر داشته از دوربین. چون فیلم تیکه تیکه شده و جاهای متفاوت خونه حضور دارن اگر دیده باشن دوستان! و آقا پسر جوون میدونست که کجا باشن زاویه دوربین بهتر میگیرتشون. و از مکالمه معلومه که اینها خیلی وقته همو میشناسن.
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
گرامی‌، کاربر *zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان*، اطلاعات تاریخی، اجتماعی و پولیتیکی گسترده‌ای دارن، در این شکی‌ نیست. / من خودم به‌هیچ‌وجه هیچگاه سیاسی نبوده و نیستم و نخواهم بود، اهل و طرفدار هیچ گروه و فرقه‌ای هم نیستم، و همیشه فقط دیدگاه شخصی‌ خودم رو نسبت به روادید بیان می‌کنم. البته از اینکه بهم تهمت زده می‌شه که طرفدار و عامل گروهی خاص هستم، ناراحت میشم، اما آنکه حسابش پیش خودش و وجدانش پاک است، نباید ناراحت بشه. حالا سعی‌ می‌کنم که دیگه ناراحت نشم. / باز‌هم میگم، خیلی‌ جای تعجب داره که سیستم هوشمند یوتیوب، برای این دو ویدیو، فیلتر ورود به سیستم برای تایید سن بالای ۱۸ کاربران، نگذاشته!. / حالا الان باز یک چیزی بگم، میان و به من تهمت طرفداری از سیستم میزنن، اما خیالی نیست، حدس‌ام رو میگم ---> لابد سیستم یوتیوب، این دو ویدیو رو *فیک از نوع مونتاژ‌شده* تشخیص داده، و براش محدودیت سنی‌ قایل نشده!. / از توجه شما ممنونم، سلامت باشید همگی‌ ~ ~ ~
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
توچپگرا نیستی.چرتگرا هستی.
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
بچه‌ها این چلی هم افغانی هست به جمله بندی هاش توجه کنید !
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
و سرانجام پس از گذشت دو روز، امروز (23.07.2023)، سیستم هوش مصنوعی سایت والامقام یوتیوب از خواب بیدار شد، و هر دو ویدیوی بالا بهمراه اکانتی که اونها رو منتشر کرده بود، از سایت یوتیوب پاک و حذف شدند. شاید هم شخصی گزارش تخلف به دفتر یوتیوب فرستاده و اونها مستقیم، اکانت و دو ویدیو رو حذف کردن. سپاس از همگی‌شان./ در روزگار حاضر، از سراسر جهان، در هر دقیقه، پانصد ساعت ویدیو در یوتیوب بارگزاری میشود، به بیان دیگر، در هر ساعت، سی‌هزار ساعت ویدیو در یوتیوب بارگزاری میشن!. / چند سال پیش، جناب آقای مهندس امید کردستانی (زاده‌ی سال ۱۹۶۳ میلادی در تهران) که از مدیران ارشد گوگل هستند، پیشنهاد خرید یوتیوب رو مطرح می‌کنن، و گوگل یوتیوب رو میخرد. هم برای گوگل و هم برای یوتیوب احترام فراوانی قایل هستم ~ ~ ~
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
۴۴
antifascism - تهران، ایران
من عاشق چورتم. اما بدون از انتهای چپگرایی هم گذشتم. من خودم مکتب دارم. اما چپی ها رو به خودم نزدیک میدونم چون اهل شعور و منطق و علم هستن
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
۴۴
antifascism - تهران، ایران
من گجا گفتم محمدرضا همجنسگرا بوده. اگر بوده باشه من هیچ اطلاع و سندی ندارم. اما خصوصیات کامل یک مرد مذهبی متعصب خانوم باز زورگور خودخواه تمامیت خواه ایرانی که خصوصیت اکثر ایرانیهاست رو کاملا داشته. راستی خبر داری باباش براش سرنگونی جمهوری خوتاسته احمدشاه و کوتاه مدت بعد از انقراض قاجار مثل سید علی میره قم و دست به دامن علمای انگلیسی میشه و اونها اراذل رو تحریک میکنن و عده ای جمهوری خواه رو میکشن و مجلس مجبور به رای به وجود اومدن چیزی به نام سلطنت پالانی رمیشه! کاری که پسرش هم در 28مرداد کرد در مقابل مصدق
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
۴۴
antifascism - تهران، ایران
دوست عزیز بنده زرتوش و خیلی از کاربران این سایت رو از کودکی ورودشون به این سایت میشناسم. تنها تغییرشون فرار از عقلانیت و شیرجه به سلطنت خواهی و اقتدار ولایتی بوده.
یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
سپاس از توجه شما. سلامت باشید
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۴۴
antifascism - تهران، ایران
ممنونم. همچنین. اگر جهان شمول هستید همفکریم.
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
من کوچک، از هیچ سیستم فکری یا مکتب تئورتیکی پیروی نمیکنم، فقط دیدگاه خودم رو راجع به هر چیزی بیان میدارم، که گاه می‌تونه هم‌دیدگاه با برخی‌ از سیستم‌های فکری بشه. اصولا جهان زیباست با همین تقابل افکار، چون اگر همه یک‌سان می‌اندیشیدن، اونوقت چرخ‌و‌فلک این زندگی‌ مادی، هیچ‌گاه نمی‌گشت. سپاس از توجه شما. پایان این مبحث. سلامت باشید
‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
۴۴
antifascism - تهران، ایران
بله جهان زیباست و باید برای زیباییهاش ارزش قایل بود نه دنبال خودخواهی و خودپرستی جهان و محتواشو نابود کرد. منم اهل هیچ مکتبی نیستم اما به مرور متوجه شدم جهانگرا هستم و افکار سیاسیم به نوعی در شدیدترین موضع چپ قرار داره. مخلصم
‌چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود