سفیر استرالیا در حرم حضرت معصومه با چادر

روزیاتو نوشت: لیندال ساکس سفیر کشور استرالیا در ایران و دنیس کارنی معاون وی، امروز با سفر به شهر قم در حرم حضرت معصومه (س) حضور یافتند.
 

خادمان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت میزبان این شخصیت‌های استرالیایی بودند و بخش‌ها و اماکن مختلف حرم را به آن‌ها معرفی کردند.

 
سفیر استرالیا در ایران به همراه هیئت همراه از صحن های صاحب الزمان(عج)، جواد الائمه علیه السلام، مسجد اعظم، امام هادی علیه السلام و امام رضا علیه السلام بازدید کردند و سپس به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.
 
حضور در دفتر بین الملل حرم مطهر واقع در صحن امام هادی علیه السلام که از معماری و گچ‌بری‌های ویژه ای برخوردار است از دیگر برنامه های این بازدید بود.
 
همچنین یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی با قاب نفیس به سفیر استرالیا اهدا شد که به گفته وی اولین قرآنی بود که به او اهدا می شد و از این بابت که در این مکان مقدس چنین هدیه ارزشمندی را دریافت کرده بود بسیار ابراز خوشحالی کرد.
 
چندی قبل نیز خانم ساکس دیداری با علی دایی داشت. سفارت استرالیا در حوالی سالروز صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸در ملبورن، از علی دایی دعوت به عمل آورد. دایی نیز این دعوت را پذیرفت و تصاویری از این دیدار در صفحه ی اینستاگرام سفارت استرالیا در ایران منتشر شد.
 
سفارت استرالیا درباره ی این دیدار نوشته بود: «همزمان با نامشخص بودن شانس‌ استرالیا در جام‌ جهانی بعدی، سفیر ساکس خوشحال شدند که با اسطوره فوتبال ایران، علی دایی ملاقات کردند و نکاتی را با هم به اشتراک ‌گذاشتند. علی دایی بسیار تحت‌تأثیر داستان‌های سفیر ساکس در مورد مهارت‌های‌ دروازه‌بانی ایشان در دوران جوانی قرار گرفت. اگر سفیر ساکس دروازه‌بان می‌شد، ممکن بود بازی سال ۱۹۹۸ به شکل دیگری رقم بخورد؟! همچنین سفیر ساکس مفتخر به پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ شدند.»
 لیندال ساکس، از دیپلمات های ارشد وزارت خارجه استرالیا و سفیر پیشین این کشور در لبنان و عراق، در سال ۹۸ سفیر استرالیا در ایران شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

حجاب یعنی مقام و شخصیت دادن به زن.
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

امت بسیج از خوشحالی‌ ارگاسم اسلامی نگیرید. خانم چاوز.همسر چاوز از ملت مظلوم ونزوئلا .در مملکت خود چنان ساق زیبا بیرون می‌‌اندازد. و تانگو و سالزا می‌‌رقصد. که عقل از سر هر مردی می‌‌پرد. آمد پیش شما.با یک تکه دستمال. آنقدر النگو طلا به دستش کردید.که دست آنقدر سنگین شد. برا خروج. یک کمکی‌ لازم شد.که دستش را حمل کند. بگذریم .از گونی دلار. که دادید. به این می‌‌گویند. خر کردن. یک چشمک می‌‌زنند. بی‌ هوش می‌‌شوید. قیمت این چشمک. خودتان حساب کنید. ۸ میلیون امت ریش، نیمی زن. هر کدام ۷۰ حوری در بهشت. می‌‌کند، ۲۸۰ میلیون حوری. یعنی‌ این خرج این چشمک.از خرج ۲۸۰ میلیون حوری در بهشت بیشتر است. کمی گران نیست؟
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
۶۱
گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

روایت است روزی چرچیل از هند دیدار میکرد، و دید مردم سر گاو را میبوسند، پیاده شد و رفت دم گاو را گرفت بالا و ماتحت گاو را بوسید! از او پرسیدند چرا اینکار را کردی؟ گفت داستان اینها داشت به انتها میرسید، حالا هفتصد سال دیگر طول میکشد تا به سر گاو برسند! تف به شرفت لیندال، حرکتت واقعاً. ساکس!!
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

من هم 2 بار به واتیکان. یکبار به دیوار ندبه. بارها به حرم رضا. بارها به دیدار معماری های متمایز صدها مسجد و کلیسا و کنیسا و میدان سرخ و معابد بودا در تایلند رفته ام بدون کوچکترین اعتقادی به هیچکدام از این مذاهب و عقاید و مکاتب داشته باشم. چون آتئیست هستم. این خانم هم اگر اعتقادی داشت مسلمان میشد. ضمن اینکه اعتقاد من و ایشان هم دلیل صحت و مقبولیت یک عقیده نیست و واحد سنجش فقط علم است
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
۱۰۷
Stone44 - سوئیس، سوییس

یک مشت کثافت که برای ما ژست حقوق بشری میگیرن اما برای منافعشون به همه میدن
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا

این کفار چه خوشخیالند با این حرکات بی معنی که هیچ توجیهی ندارد سغیر امریکا را در لیبی دیدیم که همین اسلامیون چطور از او پذیرایی کردن یا اشغال سفارت انگلیس این سفیر هم یک جایش میلنگه منظور مغزش است یا هوس کرده بره گردش بیخود نبود که حوا گول شیطان را خورد.
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد
ایران؍ با ملاها در قدرت؍ کلی برای بعضیها مایه داره!. لازم باشه نماز هم یاد میگیره و سینه زنی عاشورا هم میاد این خانم
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
من تعجب میکنم چرا ایشان قم یعنی لانه زنبور را انتخاب کرده. اگر قرار بود دعایش مستجاب بشود برادر این خانم در مشهد بنام ثامن الحجج هستند که دعا ها و نذر و نیاز کفار را زودتر و بهتر مستجاب کند .حسود ها ادرس اشتباهی بسفیر دادند.احر زن که دعای زن غریبه را گوش نمیده . باید بروی مشهد . از من بشنو . انجا نماینده الله صیغه ها را هم زودتر جاری میکنی . از من بشنو فوری حرکت
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
۳۴
Dermis - لندن، انگلستان
چرا عکسی که با علی دائی گرفته و مربوط به قدیم هست و بی ربط به این ماجرا رو درست کنار عکس مرقد رفتن و حجاب سر کردنش قرار دادید؟ مشخصه افرادی قصد تخریب علی دائی از این طریق رو دارند!
‌چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.