ادعای عجیب در مورد کرونا در کتاب درسی دانش‌آموزان ایرانی!

در صفحه ۵۲ کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم متوسطه، نوشته شده که «جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی پیشرفته و کادر درمانی متخصص، دلسوز و پرتلاش، توانست جزء کشورهای برتر جهان در درمان بیماری کرونا باشد. این در حالی است که در برخی کشورهای غربی حتی از پذیرش و درمان بیماران مسن نیز خودداری می‌شد»

کاربران شبکه‌های اجتماعی، این اظهارات را دستمایه طنز قرار داده‌اند و پرسیده‌اند حکومتی که همه روزه آمار مبتلایان و فوت‌شدگان کرونا را دستکاری می‌کند و از خریدن واکسن برای مردمش عاجز است، چگونه خود را در زمره برترین‌های جهان می‌بیند؟

عباس عبدی، تحلیل‌گر سیاسی و اجتماعی، گزارش داده که در کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم مدرسه نوشته شده: ایران توانست جزو کشورهای برتر جهان در درمان کرونا باشد.

عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت: اول باور نکردم. ‏خودم رفتم کتاب را دیدم. ‏بیخود نیست که کتاب‌های تاریخ و اجتماعی و... منفورترین کتاب‌ها نزد دانش‌آموزان هستند .
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

مسخره تربن تاریخ مربوط به تواریخ ادیان میباشد ، چون علاوه برانکه بزرگ کردن و مهم جلوه دان ان دین وظیفه پیروان بوده ، نشان دادن نقاط ضعف ان دین گناه کبیره میباشد
‌پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۴
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

ما خودمون ظهور و غروب خمینی گجستگ رو دیدیم و شاهد آن بودیم که با قدوم نحسش چه بلائی بر سر یک کشور و ملت آورد و در نهایت با لقب امام به درک واصل شد و مقبره و حرمی برایش ساخته شد که چشم بیننده را خیره میکنه! حال حدیث مفصل بخوان از اون امام های 1400 سال پیش که هیشکی ندیده!
‌پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
۵۸
دانای نادان - آمستردام، هلند

جلوی چشممون دروغ میگن، بعد ما باید حتما حرفهایی که از دهن اسب حسین زده شده رو باور کنیم وگرنه کافریم. التماس تفکر برای مغز مغز فندقی ها
‌پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

از افتخارات جمهوری اسلامی یکی هم اختراع سولار پنل به دست امام سید ....رزم جو میباشد!
‌پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
۵۲
AGENT0-0 - شفیلد، انگلستان
از این مذخرفات توی کتابهای درسی دوران ما هم بود. نتیجه چی شد. اکثرا مخالف و حتی دشمن ج.ا شدیم از هر ۲۰ نفری که اینجا کامنت میذارن یکی میشه رزمجو و ای فاطی زری. بقیه مخالف. تو ایران هم یه مشت منفعت طلب طرفدار رژیم هستند و اکثرا مخالف. یعنی چهل و اندی سال تبلیغات پشم.
‌پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.