همایون شجریان : پر آوازم شکسته است بابا

همایون شجریان با انتشار ویدیویی در اینستاگرام برای چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان نوشت: "اکنون چهل روز گذشته ست و پَرِ آوازم شکسته ست بابا".

صبح امروز همایون شجریان و دیگر اعضای خانواده محمدرضا شجریان، با حضور بر سر مزار این هنرمند در شهر توس، مراسم چهلمین روز درگذشت ایشان را بدون حضور مردم برگزار کردند.


همایون شجریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"منزل پدر که می‌رفتم، بر حسب عادت و علاقه با سازهایی که در خانه بود کلنجار می‌رفتم و او با همان لبخند مخصوص به خود که انگار می‌گفت هنوز هم پی بازی گوشی هستی بابا، نگاه می‌کرد. اکنون چهل روز گذشته ست و پَرِ آوازم شکسته ست بابا اگر اجازه دهی با همان پنجه الکن و مضراب‌های ناتوانم، با عاشقانت همراه شوم بگذار برائت بچگی کنم، شاید برایم لبخندی بزنی. به یاد آن روزها که آرام جانم بودی... بزرگان نیز می‌بخشند به احساس"

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین، روز گذشته مصادف با چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان بود، جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان، در محوطه شهر توس حاضر شدند که با درهای بسته آرامگاه فردوسی مواجه شدند. آرامگاه فرودسی به علت شیوع کرونا، تعطیل شده است.

محمدرضا شجریان، موسیقی‌دان و خواننده موسیقی سنتی، ۱۷مهرماه ۱۳۹۹ پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۸۰ سالگی به علت سرطان کبد در بیمارستان جم تهران درگذشت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بمیرم برات الهی، کاش سید علی مرده بود جای بابات!
‌چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

جای این هنرمند گرامی خالی است، روان شان شاد
‌چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. با مرگ شجریان اکثر ملت ایران و حتی اکثر هنر دوستان دنیا عزا دار میشوند،ولی با مرگ خامنه ای کاملا برعکس ان اتفاق میافتد یعنی اکثر ملت دنیا خوشحال میشوند
‌پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
۴۲
rahjoo - مازندران، ایران
رفتن استاد که مارو اشفته کرده وای بحال همایون.هر جای جای اون خونه و اون نواها یاد پدر رو براش زنده میکنه.درد فرزند اینه که از کودکی پدر رو چون کوه ،خداگونه بالا سرش می بینه و هرچه بزرگتر میشه اون پدر پیر و شکسته میشه و پسر باید شاهد این خم و خزان قامت و عمر پدر باشه.درد فرزند و مخصوصا پسر با پدر اینه.یادش گرامی .
‌پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.