«شهرت» و «مذهب» عامل جدایی زوج مشهور هالیوودی

آنا فاریس و کریس پرات هنوز جدایی «کریس پرات» و «آنا فریس» بازیگران مشهور آمریکایی از خبرهای مهم هالیوود است، این زوج هنری این هفته بصورت رسمی طلاق گرفتند و به هشت سال زندگی مشترک خود خاتمه دادند.
 

این داستان بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت و طرفداران این ستاره های بزرگ را غافلگیر کرد.

 
هر چند که هنوز علت اصلی جدایی مشخص نیست ولی به گفته برخی از منابع آگاه، شهرت و مذهب عامل اصلی اختلافات آنا و پرت بوده است.
 
این هنرمندان جوان، شور و هیجان بسیاری برای بازیگری داشتند و در طول سالهای گذشته، این اشتیاق به نوعی رقابت پنهان میان آنها تبدیل شد.
در ابتدای این رابطه «آنا فریس» چهره مشهوری بود و در فیلم ها و سریال های بزرگی حضور داشت، در حالی که «کریس پرات» بازیگر گمنامی بود و کارنامه حرفه ای درخشانی نداشت.
 
اما شرایط به تدریج تغییر کرد و کریس به یکی از ستاره های هالیوود تبدیل شد، در حالی که آنا با دوران اوجش فاصله گرفت و در نقش های معمولی حضور داشت.
 
ظاهرأ این موضوع مشکلات بزرگی را برای این زوج هنری ایجاد کرد و آنها نتوانستند خود را با شرایط تازه تطبیق دهند.
 
از طرفی تفاوت دیدگاههای مذهبی، یکی از چالش های بزرگ زندگی آنها بود، گفته می شود کریس پرات یک مسیحی سنتی و محافظه کار است، در حالی که آنا فریس اعتقادی به ادیان آسمانی ندارد و فردی مذهبی نیست.
اختلافات آنها پس از تولد فرزندشان جک در سال ۲۰۱۲ به اوج رسید و آنها در زمینه تعلیم و تربیت کودک خود تفاهمی نداشتند.
 
در نهایت آنا فریس و کریس پرات پس از مراجعه به مشاور خانواده، تصمیم به جدایی گرفتند و با رضایت خاطر به زندگی مشترک خود خاتمه دادند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
این مشاور خانواده هم که فرتی به طلاق ختمش داده
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.