سپری گنبدی برای خفه کردن چرنوبیل.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان
إز سازندگان این گنبد خواهشمندیم یک گنبد طلایی هم براى خفه کردن خامنه اى درست کنه تا ٨٠ میلیون نفر رو خوشحال کنه. تلفات جانى این نیروگاه یک در صد تلفات جانى مقام معظم رهبرى نبوده.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
نیروگاههای اتمی بسیار مضر و خطرناک هستند. درست مانند این است که یک بمب ساعتی که تیک تیک میکند را به منزل ببربم و دلمان خوش باشد در سرما خانه ما را گرم میکند. این سرپوش که قرار است روی این خرابه های چرنوبیل بکشند آدم را یاد چادری میاندازد که در شعر ایرج میرزا بر سر زن لکاته و تنفروش بکشند. بی عصمتی را با بلندکردن دیوار نمی توان جبران کرد. بهتر است تمام این بمبهای ساعتی در سراسردنیا تعطیل شوند.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
[::Pezhman - وین، اتریش::] معمولآ کامنتهایی مثل شما را کسانی مینویسن که هیچ اگاهی ای از تولید انرژی و کنترل انرژی ندارن. امروز برای نیروگاه اتمی الترناتیو هست اما در دورانی که این راکتورها اختراع شدن ، نبود. مقدار انرژی ای که با سه کیلو اورانیوم تولید میشه ، شما میدونی با چقدر ذغال سنگ یا نفت و گاز میشه تولید کرد ؟ بعلاوه الودگی دود از سوخت فسیلی !!!؟.
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
بهنام جان, چند روز پیش در مورد چرنبیل برنامه ای از تلویزیون پخش شد و دانشمندان در مورد آن بحث و فیلمهای یادی نشان دادند.و سپس فاجعه ای که در کشور پیشرفته ژاپن اتفاق افتاد را نشان دادند. و زباله های اتمی که به دریا ریخته شده و از طریق ماهی ها به ما رسیده و کودکانی که ناقص الخلفه بدنیا آمده اند. در اینکه خطر انفجار همیشه وجود دارد بحث بسیار بود. اما درمورد آلودگی محیطی و میزان بالای زباله های اتمی که میلیونها سال باقی مانده و آبهای شیرین را تهدید میکند , همگی متفق القول بودند. در ضمن در اتریش مردم علیه نیروگاه تولیدبرق اتمی رای دادند و در سوییس هم در آینده آنها را برخواهند داشت. آنچه که من از خودم میگویم این است که; آیا همه کشورهای جهان به آن اندازه که باید و شاید به نکات ایمنی توجه میکنند؟ وهمه نیروگاهها مدرنیزه و بهینه شده اند؟ این شامل احتمال حملات تروریستی در خارج و داخل نیروگاهها توسط کارکنان آرمانگرا وآنارشیست و یا دیوانه نیروگاه هم میشود. آیا همه نیروگاهها در برابر زلزله و بمباران و اینگونه وقایع, ایمن هستند؟
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
پس نتجه میگیریم برای ساخت یک نیروکاه اتمی بیشتر وقت و بوجه را برای پیش بینی چنین حوادثی صرف کنیم که در صورت حتی فاجعهای طبعی در کمترین زمان ممکن به. سرعت منطقه اسیب دیده و یا در حال اسیب را اینچنین ایمن سازی کنیم و همین کار اولان زمان کمتری صرف میکند و همینکه اگر کمی فکر کنیم در اخر هزینه کمتری برده
‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.