نتیجه خیانت مردان - عکس


نتیجه خیانت مردان

هر انسانی چه مرد وچه زن از خیانت در زندگی مشترک متنفره و افراد مختلف با توجه به تربیت اجتماعی شان ,عکس العملهای متفاوتی رو نسبت به طرف خیانتکار نشون میدن .به تصاویر نگاه کنید بقیه ماجرا دستگیرتون خواهد شد.

عکس العمل خانمی نسبت به خیانت شوهرش این بود که یک آگهی با نام "سگ گمشده"چاپ کرد و آنرا در بین دوستان و محله خود پخش نمود. قشمتی از مضمون آگهی این است:
"سگ گمشده"
او(استیون) آخرین بار در یک دوربین مخفی (کار گذاشته شده )مشغول خیانت به همسرش وداشتن  رابطه با بهترین دوست زنش دیده شده است.

این خانم که از خیانت همسرش عصبانی بود با رنگ بر روی ماشین او نوشت:
امیدوارم (آن زن) ارزشش رو داشته باشه!!



خانمی دیگر که فوق العاده از خیانت همسرش (ویا دوست پسرش) عصبانی بود باپرداخت هزینه ای نسبتا زیاد,
 نوشته پارچه ای رو به دنباله یک هواپیمای اجاره ای بسته و آنرا بر بالای یک اجتماع بزرگ شهرشان در
انگلیس  به نمایش در آورد
 


خانم دیگری پس از آگاهی از خیانت شوهرش, اول اساس و لباسهای او را از خانه بیرون انداخت و بعد هم با
رنگ اسپری روی گاری حامل اثاثیه نوشت: شوهر خیانت کار!





این خانم که از خیانت همسرش عصبانی بود با رنگ بر روی ماشین او نوشته است:
حرامزاده امیدوارم (آن.....) ارزشش رو داشته باشه!!



خانمی هم با رنگ بجان ماشین شوهر خیانت کار افتاد....و واقعا افتاد



این یکی ...............واقعا مرد خیانت کار شانس آورد موقع عملیات خانم عصبانی , اونجا حضور نداشت والا یکی
از این کلنگ ها روی سر اون فرود میآمد....!!
   نتیجه: با یه دودوتا چهارتای ساده و مشاهده عکسهای بالا به این نتیجه میرسیم که خانومای ایرانی رو بخاطر صبرشون باید گذاشت روی سر چرادرایران این اتفاق نمی افته ؟شما به ماشینهای بالا نگاه بندازید !
 به نظر شما پراید ارزش این کارها  رو داره؟
robinhoodd - استرالیا - ملبورن
لذتی که در خیانت کردن هست در هیچی نی...(امام خمینی غده سرش داشت مرد) :)
دوشنبه 21 شهریور 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
نه خیر عزیر توی ایران زنها خیانت کارند و مردها معتاد و بی همه .....
دوشنبه 21 شهریور 1390

love-iran - ایران - مشهد
زن های ایرانی احتیاج به این کارها ندارن خدا نگیره مهریه اندازه موهای سر شوهره اگه کچل هم بود اندازه وزن خودشون سکه
دوشنبه 21 شهریور 1390

saljog - ایران - خوی
چرا در مورد خانمها که شوهرشان را طلاق داده اند مطلبی نمی بینم .
دوشنبه 21 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
از خیانت مردها نگو که در ایران بیداد میکند , هر چند اکثرا مردمهای ایرانی نه تنها خیانت مردها رو عیب بزرگ نمیشمارند بلکه یه جورایی افتخار میدانن!!. تا بوده همین بوده نمیدونم چرا مردها هر کاری دلشان خواست کنن آزادن و کسی عیب بزرگ نمیداند و ...زنهای ایرانی خدایی صبورن در مقابل خیانت همسرانشون از بس که با وفا و معرفتن و همیشه کوتاه می آیند و با هزار دلیل و برهان که همسرش می آورن قانع میشوند ..حالا اگه عکس قضیه رخ میداد آن مرد با تعصب خشک و بیجا و نادرست ایرانی بدون چون و چرا و علت از اینکه بخواهد یه جورایی ماجرا رو جویا شود سریعا زنش رو به قتل میرساند !!!. در برنامه ماه عسل هم که که یه روز موضوع برنامه در مورد وفا و معرفت خانمها بود احسان علیخانی هم مطرح کردند طبق آمار خانمها در وفا پیشی گرفتن از مردهای ایرانی ...
دوشنبه 21 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
نتیجه خیانت همسر (مرد) در ایران مساوی با کوتاه آمدن همیشگی زنهای ایرانی و مهمتر از همه گذشت از لغزش همسرانشان و سریعا رو عیوب شوهرانشان سر پوش میگذارند ...قربون خانمهای ایرانی که همیشه روح گذشت نسبت به همسران خیانت کارشان دارند ... نتیجه خیانت (زن) ایران هر چند بسیار نادر و کمیاب که این رو به عنوان مثال مطرح کردم مساوی است بدون آگاهی همسرش طلاقش رو غیابی میدهد یا اگه خیلی بی رحم باشه بدون کوچکترین بحث و ماجراجویی **قتل**.
دوشنبه 21 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
چقدر بی ظزفیتن بعضیها!----""این خانم که از خیانت همسرش عصبانی بود با رنگ بر روی ماشین او نوشت: امیدوارم (آن زن) ارزشش رو داشته باشه!!""" مطمئن باش خانم, اگه نداشت دنبالش نمیرفت!.
دوشنبه 21 شهریور 1390

lvls.shana - ایران - مازندران -بهشهر
فقط دلم می خواد بدونم چرا مردا انقدر خیانتکارن؟
دوشنبه 21 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
خدایی دمشون گرم چه حالی دادن به این آقایون. حقشون هستش تا اینا باشن اصراف نکنن. آخه انصاف هست؟ اونا حداقل جفت جفت دارن اون وقت یکی هم گیر ما نمیاد؟.
دوشنبه 21 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
شوهرهای این خانمها باید به این خانمها یه دفتر یادداشت بدن که حرفاشون رو تو دفتر بنویسن نه روی ماشین و در دیوار ..
دوشنبه 21 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . سلام الهام خوبی؟..بابا زیاد ناراحت نشو ..اینطور که پیش میره هر روز داره تعداد مردهای زن ذلیل ایرانی زیاد میشه ..بیچاره ها نمیتونن بدون اجازه زنشون جیک بزنن..
دوشنبه 21 شهریور 1390
mashady - انگلیس - منچستر
این اتفاقها تو ایران نه افتاده و نه خواهد افتاد چون متاسفانه 1400 سال برای از بین بردن قدرت خانمهای ما تلاش و برنامه ریزی کردند . تو تلویزیون و فیلمهای ایرانی زن را تنها نظاره گر رابطه شوهر با زنی صغه ای نشون میدن . امکان نداره از زنی خیانتکار فیلم بسازند و اخر فیلم مرده زنشو ببخشه ولی بالعکسش دائم ساخته میشه.
دوشنبه 21 شهریور 1390

Born Confused - انگلستان - لندن
همیشه می دونستم که مردا خیانت می کنن واسه همین زود تر از اینکه اون این کارو بکنه خودم خیانت کردم!
دوشنبه 21 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
Fanoos جون بانظرتون موافقم به خیلی ازخانومهادرایران ظلم میشه چه درخانواده وچه ازنظرقانونی من به خانومهادرایران احترام میگذارم که باتمام فشارهای جامعه بازهم میجنگند باارزوی تساوی حقوقی برای همه انسانها!!
دوشنبه 21 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
اقا خیانت کردن نامردیه.ببینید وعبرت بگیرید!
دوشنبه 21 شهریور 1390

odin - بلژیک - انتورپن
در جواب ایرانیان یو کی: والا برای ضرر زدن به کسی حتا موتورگازی هم ارزش داره اما مسئله اینه که مردهای ایرانی ارزش این عصبانیت و ناراحتی رو ندارن
دوشنبه 21 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد ..عزیز در مورد اقایون هرچی گفتی حقیقت داشت اما در مورد خانمها. ان معرفت و یا وفا نیست یلکه ان از رویه ناتوانی مالی و استقلال. اگه میبینی خانوم صداش در نمیاد. از عشق یا گدشت نیست. از فشار جامعه است. وگرنه هیچ انسانی اینکار را قبول نمیکنه... البته خانمها هم انچنان مظلوم نیستن که شما میفرمائید.
دوشنبه 21 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
همه میدونیم خیانت کار پسندیده ایی نیست. ولی کارهایی که این خانمها کردن بیشتر جنبه روانی داره...! نتیجه اینکه مردان این روانیها شاید حق داشتن...!!
دوشنبه 21 شهریور 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
مگر زنها خیانت نمی کنند؟
دوشنبه 21 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
ایران-مازندران-بهشهر/واقعا دلت میخواد بدونی? پس هموطن عزیز جواب سوالت پیشه مردانی است که خیانت نمیکنن!! میتونی از اونها بپرسی. بعدش به ما هم بگو...! موفق باشی.
دوشنبه 21 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
*پسر شجاع* - ایران - تهران. شما مثل اینکه از جو امروز ایران خبر زیادی نداری در ایران صیغه بفراوانی رایج است. که قانونیست و نیازی نیست خیانت کنند.زنهای صبور ایران در مقابل این قانون مجبورند سکوت اختیار وگرنه ضد دین محسوب می شوند زیرا دستور محمد است که مرد میتواند هرچندتا صیغه داشته باشد و تا چهار زن عقدی. انهائی هم که ندارند صیغه کنند بدلیل فقری که رژیم بر کشور مستولی کرده دیگر پسران کمتری تن به ازدواج میدهند و دخترا اکثرا بی شوهرند و مجبور به صیغه میشوند.این مصیبتست که در نهایت ضربه به اساس خانواده میزند. یکی از مهمترین عامل بیکاری همراه با گرانی افسار گسیخته است که در کمتر کشوری دیده میشود. تنها قشری که از این جو بهره میگیرد اخوندهای خائن و بازاریان هستند که تو برج میلاد غذای هفصدهزار توماند کوفت می کنند. جامعه ایران از این دین خسته شده اند و گروه گروه مسیحی میشوند اشتباه نکنید خیانت مردها در ایران بمراتب بیشتر است. و امار طلاق رو ببالاست.
دوشنبه 21 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
*پسر شجاع* - ایران - تهران سلام ممنونم شما چطوری خوش میگذره؟خدا کنه اینطور که میگی باشه ,والله من تا حالا هر چی مرد رو دیدم همیشه مردسالاری و دیکتاتوریش حرف اول رو زده ,حالا نگاه به خوت نینداز که منطقی و با فکری i. موفق باشی دوست عزیز
دوشنبه 21 شهریور 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
bavafa-اذربایجان همه رولطفا با فامیلاتون و اطرافیان خودت مقایسه نکن و با یک چشم نگاه نکن !
دوشنبه 21 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
nikiniki12 - المان - ماینز قربان لطف و محبت شما بله دقیقا همینطور هست یا به قول معروف حق بانوان خیلی در ایران خیلی پایمال میشود و شده !!شاد باشی هموطن
دوشنبه 21 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
چیزی که در ایران میبینیم زن ها هم کمی از مردها در خیانت کردن ندارند. یه زمانی بود که تنها مرد ایرانی متهم به خیانت میشد و البته از این حقیقت هم نمیشه گذشت که درست هم بود. اما امروزه بسیاری از دختران آرزوی نشستن در ماشین گران قیمت و . را دارند و در پس این آرزوها خیانت هم میکنند تا به خواسته هایشان برسند. همه اینطور نیستند اما هستند بسیاری که هم زن و دختر و هم مرد و پسر ایرانی به همسر و دوست پسر و دختر خود خیانت میکنند.
دوشنبه 21 شهریور 1390

mehr110 - امریکا - لوس انجلس
با وفا-باکو. نگاه به خودت ننداز .
دوشنبه 21 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
این موضوع مرا به یاد این مطلب که از همین سایت چاپ شده بود انداخت : پلیس کالیفرنیا می گوید یک زن آمریکایی شوهرش را با دارو خواب کرده، به تخت بسته و آلت تناسلی او را بریده است . Ouch ! Ouch ! در ادامه میگوید : این زن آلت تناسلی شوهرش را به دستگاه خرد کننده آشغال داخل ظرفشویی انداخته و به پلیس گفته است: "او حقش بود." )( و آرتمیس عزیز هم کامنتِ جانانه ایی در این مورد نوشت که موردِ اعتراض شیخان و زن ستیزانِ سایت که در اینجا هم نطق کرده اند، قرار گرفت !!
دوشنبه 21 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Dara va sara - استرالیا - ملبورن آفرین که شما هم با من در مورد آقایان موافق و هم عقیده بودید ..خوب درسته منم خانمها رو ذکر کردم و موافقم که آنها هم خیانت میکنن البته نه به شدت آقایان!!! فشار جامعه رو قبول دارم که حتی یه دختر مجرد آنقدر در تنگای مالی قرار میگیرد که به ناچار طفلی حاضر تن به ازدواج مردی میدهد که نه تنها خیلی ازش بزرگتره بلکه به ناچار باید با هوویش زندگی رو از نو آغاز کند که خیلی ناراحت کننده است .. با این وضعیت فعلی در ایران ما نتیجه میگیرم خانمها در پایداری عشق و زندگی تا حدودی برتر از مردهای ایرانی هستند... موفق و پاینده باشید هموطن عزیز
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
Born Confused - انگلستان - لندن. شما به چیزی خیانت نکردی, تعهد یه قرارداد دو طرفه است, وقتی یک طرف(هر طرفی). قرارداد و نقض کن, قرار داد کنسل هست, دیگر قرادادی وجود نداشته, مهم نیست که ایشون بدونه یا ندونه, خودتون که میدونستید کافیه.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

مهدیار - ایران - تهران
نه اینکه خانم ها پاک و طاهر هستن و خیانت نمیکنن. اتفاقا خانم ها بیشتر گند میزنن به خودشون و زندگیشون وخلاصه رابطشون اسمشم میزارن تصمیم گرفتم !!! ....
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

مهدی کیانمهر - ایران - تهران
ولی اگه زنه خیانت کنه اشکال نداره،نه؟
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
خانومهای ایرانی را باید به خاطر صبرشون روی سر گذاشت؟؟!! اونها که معمولا با تکنیک خانوم عزیز سلطنه و دوست علیخان عمل می کنند. ضمنا چرا مطلب عکس هواپیمایی را ترجمه نردید. اومدیم یکی انگلیسی بلند نبود!
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

omid-free - انگلیس - لندن
bavafa خودت رو با دیگران مثال نزن همه که مثل شما نیستند .
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

آبی ترین - ایران - تهران
وقتی زنی حاضر میشه با مردی که متاهل هست دوست بشه و حتی پیوند زناشویی با اون ببنده گناه مردها چیه؟چرا برعکس قضیه یعنی دوستی با زنی که شوهرداره و متاهل میباشد توسط یک مرد کمتر اتفاق میفته ؟
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
raha1984 - المان - هامبورگ . زیاد شلوغش نکن بنده همه ننوشتم اولا متن خوب بخوان (نه خیر عزیر توی ایران زنها خیانت کارند و مردها معتاد و بی همه .....) درباره نظر شما (فامیلاتون و اطرافیان خودت ) البته متاسفانه این مشکل وقتی در جامعه وجود داره هیچ کس در استثنا نیست . زنهای خیابانی در ایران از چین وارد نشده مال جامعه ماست حالا یخواهیم با احساس نظر بدیم لایق همینیم.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
omid-free - انگلیس - لندن بنده صادقانه صحبت کردم برای علاج بیماری باید درباره واقعیت صحبت کرد. بابا احساس کنار بگذارید حماقت تا کی عاقلانه عمل کنید خواسته های جامعه و خانواده و نحوه پرداخت حالا مرد نسبت به زن یا زن نسبت به مرد.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
. lvls.shana - ایران - مازندران -بهشهر . فقط دلم می خواد بدونم چرا مردا انقدر خیانتکارن؟ . . دوست محترم - اگر شروع زندگی با عشق واقعی وصداقت دو طرفین توام باشد. چه دلیلی برای خیانت وجود دارد? ( منظورم دوطرف هست ) - ازدواجهای صورت . گرفته شده درایران اکثرا تصمیم گیرنده زوجین - والدین هستند . نه خود زوجین . و خیانت اغلب بعد از ازدواج بدلیل نداشتن شناخت عمیق ازیکدیگر است. درخارج. ثروتمندان روی حساب ازدواج میکنند ویا شخصیت فامیلی وطبقه متوسط کمتر تن. به ازدواج میدهد اما وقتی ازدواج کرد شاید 10 درصد طرفین بهم خیانت کند . در خارج طبقه پولدار بیشتر خیانت میکند.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
این موضوع ربطی به زنهای خیابانی نداشت و زنهای خیابانی و مردان معتاد یا الکی همه جای دنیا وجود داره و فقط مال جامعه ایران نیست !!!
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
اول یک زن با وفا بدون دردسر و جستجو توی ایران پیدا کنید, بعد بگیم زنهای ایرانی همه با وفا هستند. من که دیگه به توی ایرانی هاش مشکوکم.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

atena10 - ایران - تهران
اینا باید یک دوره پیش خانم آقای حسینی می رفتند
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

kholidar - ایران - رشت
دوستان وقتی ابوالبلع بیدار شد زن ومرد نداره مگر آنسوی خیانت یک مرد زن نیست؟
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.