کاریکاتور جدید خانواده درگیر - کتاب شرح احوالات

کاریکاتور جدید خانواده درگیر - کتاب شرح احوالات

خانواده درگیر ۲۱۱- کتاب شرح احوالات

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
حالا دیگه براش خیلی دیره. باید اقلا نه ماه پیش این کتاب را می خوند و خودش را بیخود توی زندان نمی انداخت. خاتمی این کتاب را خونده بود و هر چقدر ما ملت گفتیم این خاتمی بی عرضه است. همه ملت پشتش اند. اگه اراده کنه می تونه رژیم را عوض کنه، قانون اساسی و ولایت فقیه را بر بیانازه. خاتمی به ریشمون خندید و گفت من با این حرفا شاخ تو جیبم نمیره. شماها را هم می شناسم که چه بی بخارهایی هستید. میخواهید منو با مقام عظما و سپاه در بیاندازید و بعد بگیرید بخوابید. اگر کسی فقط یک بار سرگذشت دکتر مصدق رو شنیده باشه تا آخر خط رو شناخته.
جمعه 18 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
مصطفی اقلیما، آمار روزافزون بزهکاری، طلاق، دختران خیابانی، کودک آزاری و اعتیاد را دلیلی می‌داند که مردم نتوانند احساس شادی و آرامش کنند. رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران در میزگردی در این‌باره گفته است: «در جامعه‌ای که اکثر مردم حتی از حداقل امکانات رفاهی و معیشتی برخوردار نیستند، ما چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم، که حضور شادی را در آن احساس کنیم. مثلا جوانی که فارغ‌التحصیل شده و مدت‌ها به دنبال شغل بوده، شادی را در یافتن کار می‌بیند؛ در حالی که همین جوان وقتی کار پیدا می‌کند هم شاد نیست، چرا؟ چون امنیت شغلی ندارد، چون می‌داند هر لحظه امکان دارد کارش را از دست بدهد، به همین خاطر حتی با داشتن شغل هم نمی‌تواند شاد باشد.» . این حال و روز مردم است که در نتیجه فقر بیکاری عدم امنیت شغلی امنیت پولی بوجود می اید کسی غیر خود اخوندها و دارو دسته شان در امنیت نیست شادی متخص انهاست نه مردم عای که در فشار اقتصادی هستند.
جمعه 18 شهریور 1390

adame.zendeh - سوئد - گوتنبرگ
کاشکی یه جو غیرت مردم سوریه تو وجود ماها می بود.
شنبه 19 شهریور 1390

gorgnama - ایران - تهران
دیدین تو تبریز چه راحت ملت ریختن بیرون واسه اینکه همه ترک(یا اذری)هستن و از یه نژادن!متاسفانه چون اصله این کارا باید از تهران شروع بشه اینجا هم که72ملته هرکی کلاشو سفت گرفته باد نبره...این نظر من بود حالا خوبه یا که بد!!!!!!!!!
شنبه 19 شهریور 1390

sasan4 - ایران - تهران
gorgnama - ایران - تهران ، وقی مردم تهران و اصفهان و شیراز توی خیابونها آمدند تبریزیها کجا بودند ؟ به قول adame.zendeh - سوئد - گوتنبرگ کاشکی یه جو غیرت مردم سوریه تو وجود ماها بود تا وقتی که هنوز تنور داغ بود سید عل را پائین می کشیدیم ای کاش همه با هم قیام می کردیم و اینقدر جدا جدا و با بزدلی عمل نمی کردیم.
یکشنبه 20 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.