آتش سوزی پتروشیمی کرمانشاه و سقوط جرثقیل در پالایشگاه تهران

آتش سوزی پتروشیمی کرمانشاه و سقوط جرثقیل در پالایشگاه تهران

پتروشیمی کرمانشاه

جلال منکرسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که مجتمع پتروشیمی کرمانشاه امروز هفتم تیرماه به دلیل نشت روغن از یکی از مخازن آمونیاک دچار حریق شد.

آقای منکرسی با اشاره به اینکه خوشبختانه بر اساس اعلام مسئولان، این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، افزود: "گروهی از کارشناسان در حال بررسی خسارات وارده هستند ولی تاکنون هیچ اخباری در این خصوص اعلام نشده است".

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بزرگترین واحد خصوصی تولید کود اوره در ایران است که انواع کود شیمیایی برای مصارف کشاورزی را تولید می کند و عمده سهامداران آن از بخش خصوصی هستند.

حادثه در پالایشگاه تهران

در حادثه دیگری که امروز در پالایشگاه تهران روی داد، در پی پاره شدن بوم جرثقیل در محوطه این پالایشگاه دو نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.

سید علی اصغر حسینی سخنگوی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با تائید این خبر به مهر گفت: "این حادثه بر اثر سقوط بار جرثقیل در حین آزمایش های فنی رخ داد".

به گفته آقای حسینی،این حادثه در طرح بهینه سازی و بهبود کیفیت فرآورده های نفتی در پالایشگاه نفت تهران اتفاق افتاد و مجروحان این حادثه به بیمارستان نفت منتقل شده اند.

به گفته این مقام مسئول، تیم کارشناسی برای بررسی دلیل این حادثه تشکیل شده است.

maryam-germany-71 - المان - برلین
نه بابا محاله, امام زمان اون پائین نشسته نگهش میداره
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بله در خرابکاری و اراجیف گفتن خودکفا شدیم
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
دو نفر مجروح را به بیمارستان فرستادن .ولی نگفتن دونفری که مرده بودند چکار کردند .نکند جنازه ها را نگهداشته اند تا برسی شود .چرا زیر جرثقیل ایستاده بودند .البته از دولت کارامد ودست نشاندگانش بعید نیست .خصوصا که در ازمایش هم بوده .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بی‌ پدر‌ها بعد میگن که:تحریم‌های غرب بر علیه ما هیچ تاثیر نداشته. حالا که مشخصه که تا فیها خالدونتون اثر گذاشته.گم شین برین به جهنم تا دنیا هم ،،روی خوش به ایران نشان بده.لعنت به سیاست و مذهب ووجدانتون.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مدیریت جهانی مموتی تقدیم میکند. نا امنی و وحشت در طول زندگی با پروژه های جهانی مموتی و ولی وقیح ...اینجوری میخوان صنعت نفت تمام کشورهای دنیا رو بسازند؟!!!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.