شکایت یک زن استرالیایی از دولت بعد از حبس در امارات متحده عربی


شکایت یک زن استرالیایی از دولت بعد از حبس در امارات متحده عربی

این زن استرالیایی در سال ۲۰۰۸ در شیخ نشین فجیره امارات در یک هتل کار می کرد

یک زن استرالیایی علیه دولت این کشور اعلام شکایت کرده چون ظاهرا وقتی او در خارج از این کشور دچار دردسر شده، او را بد راهنمایی کرده است.

این زن استرالیایی که در سال ۲۰۰۸ در شیخ نشین فجیره امارات در یک هتل کار می کرد، به پلیس گزارش داد که به او تجاوز جنسی شده و همین موضوع باعث شد که به زندان بیافتد.

او اکنون اجازه یافته علیه دولت استرالیا شکایت کند.

این زن استرالیایی بیست و نه ساله می گوید با تماس تلفنی از کنسولگری استرالیا در امارات متحده عربی پرسیده که در مورد این که قربانی تجاوز جنسی بوده چه توصیه حقوقی برای او دارند.

او شاکی است که مقامات کنسولگری او را درست راهنمایی نکرده و نگفته بودند که طبق قوانین امارات متحده عربی کسی که خارج از ازدواج آمیزش جنسی داشته باشد، زندانی می شود.

زن استرالیایی مذکور ادعا کرده که تعداد زیادی از کارمندان هتلی که او در آن کار می کرده است او را با مواد مخدر بی هوش و به او تجاوز جنسی کرده اند.

این زن پس از گزارش ماجرای تجاوزهای جنسی به پلیس، به اتهام رابطه خارج از ازدواج و نوشیدن مشروبات الکلی بدون مجوز، زندانی شد اما بعد از هشت ماه حبس در سال ۲۰۰۹ مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد.

اکنون او نه تنها از هتلی که در آن کار می کرده به دلیل این که نتوانسته اند امنیت او را تامین کنند شکایت کرده بلکه اجازه یافته از دولت استرالیا نیز شکایت کند که راهنمایی های حقوقی درستی در اختیار او نگذاشته اند.

شکایت این زن اکنون به دیوان عالی بریسبین ارائه شده است.

میشل جیمز، وکیل این زن، با قرائت بیانیه ای گفت: "به او گفته نشده بود که به خاطر گزارش تجاوز جنسی ممکن است زندانی شود. اگر او می دانست تجاوز جنسی را گزارش نمی کرد و فقط سعی می کرد که فورا از امارات متحده خارج شود."

وزارت امور خارجه استرالیا گفته است ادعای این زن را که کنسولگری به او هشدار نداده که ممکن است زندانی شود، به چالش خواهد گرفت اما حاضر نشد در این باره نظر بیشتری دهد.

punisher - ایران - شیراز
تازی شکم و زیر شکم پرست بواسطه ی پول باد آورده و توصیه های جد بزرگوارش دست به همه جور کاری میزند. حال اگه این قضیه برعکس میبود و یک زن تاری در استرالیا مورد تجاوز واقع شده بود / وامصیبتا سر میدادند و راهپیماای که پایه های اسلام لرزیده .....!. به امید روز که جهان از دست تازیان / تازی پرستان و از تازی بالا رو ها آسوده گردد.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
رفتن پیش تازیان وحشی این چیزها را هم دارد
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
خانوم برو خدا رو شکر کن زنده ای!!!! تو ایران اول تجاوز میکنن اونهم نه دربونهای هتل، که خود دادستان و مامورهای پلیس و فرماندهاشون، بعد هم قاضی و اگه خوشگل باشی، وزیرها و پسرهای رهبر هم بعـــــله. اخر سر هم میکشنت و جسدت رو هم میسوزونن. پس برو خدا رو شکر کن و طرف جمهوری اسلامی و احمق بینژاد نرو.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این هم از قانون بربرگونه و وحشی گرانه تازیان خلیج فارس. اینها تا ابد همینگونه خوار و آدمکش خواهند ماند. درود بر ایرانیان پاک و شریف و آزاده که برای رهایی از چنگال خونین تازیان میجنگند.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد
  • (تصاویر) خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند