راه اندازی سایت مخصوص دزدان

راه اندازی سایت مخصوص دزدان

اخبار رسیده از هلند حاکی از آن است که اخیرا سایتی در این کشور تأسیس شده که مخصوص دزدان است.

به گزارش پانا، سه جوان هلندی اخیرا یک سایت اینترنتی راه اندازی کرده اند که به دزدان خدمات ارائه می دهد.

گفته می شود این سایت اطلاعات کامل افراد ثروتمند و سرشناس و نیز آدرس منازل و املاک آنان را منتشر می کند تا دزدان بتوانند به راحتی مقصد مناسب و مدنظر خود برای دزدی را پیدا کنند.

این سایت اینترنتی عجیب، حتی توانسته به اطلاعات محرمانه و مورد نیاز جهت یافتن راه فرار برای دزدان را منتشر کند. این سایت که همواره به روز می شود، جدید ترین اشیاء قیمتی که به منازل ثروتمندان افزوده می شود را نیز منتشر می کند.

این سایت اینترنتی از دزدان دعوت کرده که برای همکاری خود را معرفی کنند و جدیدترین راه های دزدی را در اختیار این سایت قرار دهند تا بتوان آن را منتشر کرد تا دیگر همکاران آنان نیز از آن استفاده کنند.

سایت دزدان شهرها و مناطق مختلف هلند را تقسیم بندی کرده و مناطق مناسب برای دزدی را اعلام کرده است.

در بخشی از سایت Please Rob Me نوشته شده که هدف از ساخت این سایت تنها این است که به مردم نشان دهد که زمانی که آنها اطلاعات شخصی خود را در اینترنت قرار می دهند، دزدان چگونه به آنها دست پیدا می کنند. برای مثال اگر شما اعلام کنید که هم اکنون کجا هستید و برای مثال بگویید که به مسافرت رفته اید، این بدین معناست که شما در آن زمان در منزل نیستید. اوضاع زمانی خراب می شود که دوستان شما در مدت زمانی که شما در مسافرت بسر می برید در منزل شما ساکن شوند و آنها نیز اعلام کنند که هم اکنون در کجا هستند. به همین راحتی آدرس منزل شما در اینترنت منتشر می شود.

هدف این سایت در واقع بالابردن آگاهی مردم درمورد این مشکل بزرگ و همچنین مجبورکردن مردم به این است که در مورد چگونگی استفاده از خدماتی مانند Foursquare, Brightkite, Google Buzz باید خوب فکرکنند. تمام سایت Please Rob Me یک صفحه ی جستجوگر توییتر است که هرکسی به شخصه می تواند به آنها دست پیدا کند.

gol andam - سویس - زوریخ
چقدر احمق یه سر برن ایران در عرض 1 ماه چنان متخصص میشن که مافیا هم به گردشون نمی رسه..
شنبه 14 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
البته دزدان مسلمان حاکم بر ایران در این مورد کاملا کار آزمودذه و مجرب هستند و هم چون اجداد بادیه نشین و شتردزد خود نیازی به این چنین رهنمود هایی ندارند.
شنبه 14 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
نام این سایت بزبان ایرانی همان فیضه قم میباشد !
شنبه 14 خرداد 1390

فلرتیشیا - هلند - رتردام
عجب!!!!! برم ببینم آدرس خونهٔ منم هست ;)
شنبه 14 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
ماشاله هلند در همه زمینه ای حرف اول رو می زنه هه هه. gol gandom /farhad352/ متاسفانه حق با شماست در کشور عزیز ما دزدان از خودشون رد پایی بجا نمیذارند وماشاله نیازی به آموزش ندارند.
شنبه 14 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سایت حزب الهی ها راه اندازی شد
شنبه 14 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.