ممنوعیت ۱۲ ساله زن از مادر شدن به دستور مرد خودخواه

ممنوعیت 12 ساله زن از مادر شدن به دستور مرد خودخواه

 زنی در دادگاه خانواده با اشاره به اینکه شوهرم به خاطر نداشتن وضعیت مالی مناسب، حاضر به فرزند دار شدن نیست، گفت: این موضوع انگیزه زندگی را از من گرفته است.

به گزارش فارس  زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه 234 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 12 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و هنوز فرزندی نداریم، گفت: شوهرم معتقد است زمانی باید دارای فرزند شویم که خانه بزرگی بخریم. وی با اشاره به اینکه دوست دارم مادر شدن را احساس کنم و دیگر تحمل این رفتارهای بچگانه و خود‌خواهانه شوهرم را ندارم، ادامه داد: شوهرم آنقدر که به فکر آینده فرزندمان است، به من فکر نمی‌کند و با اینکه می‌داند من عاشق فرزند هستم ولی مخالفت می‌کند. زن با بیان اینکه اگر فرزندی در خانه ما باشد، حس زندگی کردن در من شکوفا شده و تمایل و اشتیاق بیشتری به زندگی با شوهرم خواهم داشت، افزود: وجود فرزندی در زندگی ما می‌تواند انگیزه‌ای برای من در جهت بهتر زندگی کردن و عشق زیاد به شوهرم شود. وی با اشاره به اینکه از این وضع خسته شده‌ام و شوهرم اصلاً برای حرف من ارزش قائل نیست، ادامه داد: باید از شوهرم جدا شوم چرا که راهی جز دور شدن و ساختن زندگی جدید ندارم. قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن حکمی صادر نکرده و او را به مصالحه با مرد دعوت کرد.

فضول معرکه - کانادا - ونکور
مادر شدن حق این زنه. میگه شوهرم وضع مالی خوبی نداره بعد میخواد یک خونه بزرگ هم خیر سرش بخره خوب شاید ده سال دیگه هم نخریدی خودخواه مرموز نکنه جای دیگه...........عجب.
سه‌شنبه 28 دی 1389

شکلات - ایران - تهران
زنیکه یه گدا گودوله بندازی بیرون که همه چی براش عقده بشه (حتی یه بجعبه شوکولات مغز دار خارجی ) خوبه!؟
سه‌شنبه 28 دی 1389

Fereshteh.p - اتریش - وین
چه مرد با شعوری داره و خودش درست بر عکس. آقا طلاقش بده، هزاران دختر خوشگل حاضرند همسرت باشند بچه هم نخوان.
سه‌شنبه 28 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
خاک بر سر ان مرد که واقعا دنیا و ارزشهای انرا با افق 0,5 متری میبیند ?! یک لبخند بچه می ارزه به هزاران کاخ ! زیادروی در هر چیزی مضر میباشد, چه مذهب باشد و چه احساس, ترس, امید, پرخوری و و و
سه‌شنبه 28 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
حق با مرده ست.اشکال خانوما اینه خیلی وقتا فقط از روی احساس تصمیم میگیرن.من نمیدونم مردم چه دل خوشی دارن توی اون مملکت به فکر بچه دار شدن هستن.که چی بشه؟ یه انسان دیگه به جمع تحقیر شده ها و سرخورده ها اضافه شه؟یه نفر دیگه به جمعیت باتوم خورها و مظلوم ها اضافه شه؟چقد دلم برای بچه هایی که ایران بدنیا میان میسوزه .بنظر من که بدنیا اوردن یه انسان دیگه در اون کشور واقعا جنایت به زندگی و اینده شه و فقط خودخواهی زنان و مردان رو اثبات میکنه که برای پدر و مادر شدن یه نفر دیگه رو هم بدبخت میکنن.حالا باز اگه اونایی که وضع مالیشون خوبه به فکر بچه باشن خوبه اما تو ایران همه چیز برعکسه.دقیقا کسایی که بی پول هستن سالی یه بچه میارن
سه‌شنبه 28 دی 1389

2oktor - ایران - کرمان
فردا این زنه قرصهای جلوگیریشو نمیخوره بعدش مرد مسلمان اولش گناه بچه رو میندازه گردن روابط نامشروع و زنشو که حامله هم هست میکشه بعدش پزشکی بی قانونی به همین قاضی نامه مینویسه که بچه مال خود این مرده ولی بنابر دستور مبارک حضرتعالی صلاح دیدیم رو حرف شما حرفی نزنیم ... من تعجب میکنم که اسلام تو ایران این همه برا مردان امتیاز داده و زنان را زنده به گور هم میکنه وبعدش همین زنان بیشتر به اسلام عشق میورزند
سه‌شنبه 28 دی 1389

TAAT - ایران - اردبیل
اگر بگوییم که ایران تنها کشور جهان است که تبعیض جنسیتی و مردسالاری دریک چنین وسعتی و با چنین تنوع قومی در آن رسماً در قانون آمده و کاملاً مجاز است ، سخنی به گزاف نگفته ایم. کشوری که به زنانش حرمت و شأن قانونی همپای مرد قائل نباشد، آینده ای هم برای فرزندانش متصور نیست. مردانیکه مغزهای منجمدشان،کلید دلهایشان را قفل کرده و برای زنان سرزمینشان و مادران شکوهمند ایران ، حرمتی قائل نیستند.
سه‌شنبه 28 دی 1389

Karkas - ایران - اصفهان
بر عکس به این می گن ادم حسابی،حالا میخوای بچه دار بشی که چه اتفاقی بیفته، منم دلم هم زن میخواد هم بچه تا وقتی هم پول ندارم ازدواج نمیکنم، بجاش دوست دختر دارم، بجا بچم این کبوترام بچه دار میشن تازه بچه بچه بچه بچه،،،،،،،،،،،،،،بچه کفترام را دیدم 
سه‌شنبه 28 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
اقای قاضی حکم را صادر کن .یکی رانجات داده ای شاید هم هر دونفر را .
سه‌شنبه 28 دی 1389

fardin01 - ایران - تهران
بالاخره یه ادم عاقل پیدا شد.
سه‌شنبه 28 دی 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن حکمی صادر نکرده و او را به مصالحه با مرد دعوت کرد. بعد میگن حقوق زن در اسلام چنین است و چنان است
سه‌شنبه 28 دی 1389

artaxerxes - ایران - تهران
2oktor - ایران - کرمان . لطف کنید افاضاتتان را برای خودتان نگه دارید هموطن
سه‌شنبه 28 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
به نظر من اون مرد خودخواه نیست و به اینده فرزندی که او باعث تولدش خواهد شد فکر میکند! این زن هیچ گله و شکایتی از مرد ندارد بجز اینکه ان مرد نمیخواهد در موقعیتی که دستش تنگ است صاحب اولادی شود و بنظر من اون مرد درست فکر میکند. تصمیم قاضی هم درست است و این زن باید بنشیند و با شوهرش صحبت کند و همدیگر را قانع کنند.
سه‌شنبه 28 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
متاسفم که دادگاه به این خانوم طلاق نمیده هر چند من با شوهرش موافقم. تو ایران از بچه های نیمه خواسته نیمه ناخواسته معمولا بیشتر از طرف مادر بیچاره ناخواسته اند ( با توجه به نداشتن حق سقط جنین زن) اینجور موارد کمتر پیش میاد
سه‌شنبه 28 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
کمبود و خلأ عشق و علاقه و به عبارتی دیگر, بی مهری و بی اشتیاقی بین زن و مرد با بوجود آمدن فرزند نه تنها برطرف نمیشود بلکه محدودیتها و ممنوعیتهائی را هم بهمراه دارد , بخصوص برای زنان در جامعۀ کنونی ایران.
سه‌شنبه 28 دی 1389

ej911 - جاکارتا - کارتا
جاکارتا
سه‌شنبه 28 دی 1389

ej911 - جاکارتا - کارتا
بچه تا 18 سال بچه س khosh bavar .همین خوش باورئته کار دستت میده دیگه
سه‌شنبه 28 دی 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
با مرده مخالفم.. این کار ، نوعی " خلاف جهت آب شنا کردنه " . در نظام آفرینش ، مهم ترین هدف ازدواج ، تولید مثل و بقای نسله.. این آقا ،توکل به خداوند بزرگ رو از یاد برده .. همه می دونن روزی بچه ، پیش از تولدش میاد.. خدا گواهه در بارهء خودمم این اتفاق افتاده.. این آقا اگه بچه دار بشه ، زندگیش متحول می شه .. اگه بخواد..
سه‌شنبه 28 دی 1389

emroz roze jadidist - ونزویلا - ماراکای بو
fardin01 - ایران - تهران من با شما موافقم.
سه‌شنبه 28 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
khosh bavar - ایران - یزد شما درست میگید من با تمام سختیهام وقتی میبینم پسرام 8 و5 ساله غش وریسه میرن انگار دنیا را بهم میدن ولی امان ازوقتی که اعصاب تو خرد میکنن واشکت در میارن( 90 درصد از روز ) که انوقت میگی ایکاش میتونستم ببرمشون ایرانی ,افغانستانی,مکزیکی یه فصل حالشون جا میاوردم بر میگشتم جرئت داری اینجا به بچه ات بگو بالا چشت ابرو داری.
سه‌شنبه 28 دی 1389

bidin - ایران - ارومیه
بچه میخواد بره کار کنه خودش خرجشو بده. ازدواج میکنن که مفت و مجانی بشینن خونه عروسک بازی کنن اونوقت یک نفر دیگه پدرش دربیاد تاخرجشون رو بده. اونایی که دم از حقوق مساوی میزنن اولین حقشون اینه که صبح ساعت 5 از خونه بزنن بیرون و شب برگردن.
سه‌شنبه 28 دی 1389

pariha - کویت - کویت
یعنی در خلال این 12 سال وضع این آقا بهتره نشده شاید هم میدونه بچه دار نمیشه اینو بهانه کرده یا اینکه سرش جای دیگه گرمه بیخیال این زندگی شده -اصلا شوهر مرموز میزنه مگه چند درصد تو تهران خانواده ها خانه بزرگ دارند ولی حداقل یک فرزند هم دارند. اشتباه میکنه ااز این مرد بچه دار بشه تا فرصت بچه دار شدن و رو داره هر چه زودتر جدا بشه .
سه‌شنبه 28 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
ej911 - جاکارتا - کارتا : به شما هم سفارش میکنم که خوش باور باشید !
چهار‌شنبه 29 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
MNS - امریکا - مورگن هیل : خسته نباشید و خیر بچه های نازت را ببینید که واقعا زیباترین پدیده اجتماعی تشکیل خانواده هست, شاد و پیروز باشید *!
چهار‌شنبه 29 دی 1389

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
این خانم با گذراندن ۱۲سال زندگی مشترک در زیر یک سقف، حس ناچیزی به شوهر داشته تا با آمدن فرزند عشق‌ به شوهرش را تکمیل بکند!؟ فرزنددارشدن این زوج باعث عشق زیاد شوهر هم به این خانم خواهد شد؟!
چهار‌شنبه 29 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
اقایان , خانمها, همه میدونیم زنان فقط بچه میخوان تا هم قدرتشون رو افزایش بدن و هم غریزه شون ارضا کنند. عبارت عامیانه چند تا بچه بیار تا شوهرت رو پابند کنی همه از زنهای کوچه وبازار شنیدیم. بهرحال من معتقدم هر کی بچه می خواد باید خرجش و بده و بزرگش کنه! زن ومرد هم نداره! خانمها باید یاد بگیرن مسئولیت پذیر باشن. بچه نیازمند تربیته که جوری بارنیاید که بیاید ازسقط جنین( قتل عمد) و کشتن یک انسان بی دفاع فقط بجرم کوچک بودن دفاع کنه. انسان درون شکم مادر همان قدر انسان هست که ما وشما. هیچ کس نمی تواند بگوید مرگ برای شمابهتراست چون من میگویم! دوران برده داری و مالکیت برانسان تمام شده! کسی مالک کودک نیست! واقعا جای تاسفه! که قوه جنسیتی قدرت تفکر رو ازعقل گرفته! .
چهار‌شنبه 29 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
sepher جان فکر کنم هیچ اشکالی نداره بابا حق داشته باشه بچه ی 40 یا ....سالشو بکشه یا در صورت جانی بودن اختیاردار کودکش (و البته کودک مونث بالای 18 سالش !!!!!) باشه!!!! اسمش نه مالکیته نه برده داری نه؟! اعتراضی به این ها وارد نیست! بچه از نظر ژنتیک شبیه باباست!!!! اما مادر نباید در مورد متولد شدن یا نشدن جنینش حق تصمیم گیری داشته باشه. احتمالا اگر شوهری حق کشتن همسر نافرمانشو داشته باشه اسم اون هم نمیشه برده داری گذاشت. عاقلان دانند قوه ی جنسیتی یا تله ی جنسی قدرت تفکر رو از چه عقلی گرفته!!!!
چهار‌شنبه 29 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
sapho - ایران - اصفهان . عزیزم چیزی که من رو نگران میکنه عدم اگاهی شما از فوانین ,علم قضای و حقوقی نیست بلکه نوع منطق شماست! بنا بر فرض محال اگر حرف شما صحیح باشه کشتن نوزاد بیگناه درپاسخ به قوانینی که شما فکرمیکنید عادلانه نیست بی منطق ترین چیزی است که من تا بحال شنیده ام! من توصیه میکنم کمی مطالعه کنید و نوع نگرش خود را تغییر دهید, کجای قانون جزا گفته قتل بدون مجازات است? شما فکر میکنید اینهمه حقوقدان ادر ایران بیسوادن وشما تاج گل علم حقوق? من از خانمها خارج کشور خواهش کردم پاسخ شمارا بدهند! شهامتش را نداشتند و یا اگاهیش را من نمیدانم اما اسم یک روژ لب رابگو تا دو روز برایت سخنرانی میکنن! اینچنین میخواهید برابر باشید? با بیسوادی, تنبلی و نا اگاهی? درعرض 17 روزگذشته 47 مرد ایرانی اعدام شده اند ! البته چون زن نبودن احتمالن برای شمامهم نیست اما سئوال اینست: چطور برابری می خواهید با چیزی که خواهان نابودیش هستید? اگر مردها برای شما مهم نیستند! چرا برابری با ان میخواهید?.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
sepher- استرالیا-سیدنی. سپهر جان من از کشتن نوزاد نه و جنین حرف زدم. شما آگاهی نسبی هم که از این قوانین داشته باشید به نظر خیییییلی ظالمانه میاد. حق کشتن زن خیانتکاربه شوهر توسط همسرش- تخفیف مجازات پدر و جد پدری برای کشتن فرزند یا نوه- محرومیت از سن استقلال به جرم جنسیت (البته که جزئیاتشو خوب نمیدونم ) شما در ذهن ما نیستید که بدونید اعدام 47 مرد بی گناه ایرانی برای ما مهم هست یا نیست. دلیلی نداره خواهان نابودی کسی باشیم. وقتی که من یا یه دوست دیگه از ستم به زن ایرانی حرف میزنیم معلومه که منظورمون فقط به ستم هایی هست که به جرم جنسیت به زن ها روا داشته میشه نه چیز دیگه.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
sepher - استرالیا - سیدنی ...با بخش اول صحبتتون تا حد زیادی موافقم که زنان استفاده ابزاری از بچه می کنن البته در جوامع سنتی و همین طور باید زنان هم به اندازه مردان در نگهداری و تربیت و تامین نیازهای بچه تلاش کنن که فکر میکنم در هر دو جوامع چه صنعتی یا سنتی این امر بنابه همون شرایط روحی خاص زنان بیشتر به عهده زنان بوده حالا حتی اگه زنی هم بقول شما خرج بچه اش رو نده بدون شک بیشتر از پدر برای نگهداری از بچه وقت میذاره حتی تو همین غرب که مردان در نگهداری از بچه خیلی مشارکت دارن باز هم نقش مادران خیلی بیشتره پس خیلی بی انصافیه بگیم که زنان فقط و فقط برای ارضای روحیه خودشون و استحکام موقعیت بچه میارن و مسئولیتی در قبالش قبول نمی کنن.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
در پاسخ به سوالتون که ناراحت بودین زنان چرا درباره رژلب براتون نطق می کنن اما در این باره خیر.پاسخ روشنه.حرفتون منطقی نیست! پیش تر از اینکه یه جنین در این دنیا حقی داشته باشه یه زن حق داره که تصمیم بگیره ایا حاضره بدن خودش رو 9 ماه در شرایط خاص برای تولد یه انسان دیگه قرار بده.من با سقط جنین در همه موارد موافق نیستم اما در مواردی مثل تجاوز یا بارداری های ناخواسته چه نظری دارین؟ میخواین بگین چشم زنه کور باید حواسش رو جمع میکرد پیشگیری میکرد.مطمئن ترین راه های جلوگیری از بارداری گاها ختم به بارداری میشه! در این شرایط چرا یه زن که امادگی روحی و جسمی بارداری رو نداره باید اون بچه رو نگه داره؟ شما یه لحظه خودت رو جای یه زن بذار که با شوهرش مشکلات زیادی داره اینا در استانه جدایی هستن و زن میفهمه از مردی که ازش متنفره بارداره حاضرین اون بچه رو نگه دارین؟؟ اول شما به حق و حقوق انسانهای بالغ برسین بعد به فکر یه لخته خون باشین.برای موجودی که هیچ کس منتظر تولدش نیست همون بهتر که به دنیا نیاد.شما فکر می کنین عاقبت بچه های ناخواسته چیه؟از اینکه این انسانها بعد از تولد سرخورده باشن لذت میبرین؟
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
a persian-سوئد-استکهلم.. درود بر شما هموطن عزیز. سخنان زیبایی درباره ی حق سقط جنین یک زن گفتید.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
sapho - ایران - اصفهان . طبق قانون جزائی استرالیا /امریکا/کانادا قتل عمد از 20 تا 25 سال زندان دارد, بعد از نصف محکومیت, ازاد مشروط, یعنی از 20 سال ,10 سال زندان و بعد ازاد. ----طبق قانون جزائی ایران, قتل عمد دو مجازات دارد, نخست خانواده مقتول, رضایت جد پدری و در صورت نبود مادری, اگررضایت ندادن قصاص میشود .رضایت دادن, از نظر جنبه عموی بین 25 تا 30 سال زندان دارد. یعنی متهم اگر با پول رضایت بگیرد باز هم زندان را باید بکشد. (از نظرحقوقی کجای این قانون ظالمانه است? متهم دوبار مجازات میشود برای یک جرم ! . واین منافی روح القوانین است!!)--تو که ناخواندی علم سماوات!-- تو که نابردی ره در خرابات!-به یاران میرسی? --هیهات- هیهات! :-(.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
a persian - سوئد - استکهلم . شما نمی توانید کسی را به این دلیل که شما و یا ان زن حمل کننده (مادر) فکر میکنند باید کشته شود بکشید! قتل عمد! جنایت! جنایت است! نوزاد و جنین ندارد ! تمام قاتلین توجیهات خودشان رادارند, مجبور بودن ودفاع از خود, عمومی ترین توجیه قتل است. (متاسفم که به یه انسان گفتیدید لخته خون). برای اطلاع شما: دولت استرالیا از سال 2009 به هر بچه که بدنیا 5000 دلار جایزه میدهد.و هرهفته 500 دلار علاوه بر دوهفته400 دلار! باور نمی کنید. هر جا بروید پر است ازبچه! از مادران تنها!.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sapho - ایران - اصفهان
sepher شما اصل قانونو گفتید. من استثناهایی که شاملش میشه رو ظالمانه خوندم. پدر یا جد پدری مرتکب قتل عمد در هیچ صورت قصاص نمیشه و برخورد متفاوتی که با مرتکبان قتل های ناموسی میشه .در ضمن فقط حرف قوانین جزایی مربوط به جرم قتلو نزدم.
پنج‌شنبه 30 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
sapho - ایران - اصفهان . . https://www.iranianuk.com/article.php?id=59233 این جور جاها نظر نمیدی? نظر مادر مقتول اصلا برات مهم نیست! قاضی بودن کار ساده ای. نیست! نشستن وتخمه شکستن ونظردادن ساده تره!. توی مسائل اجتماعی نظر قضایی میدی توی مسئله قضایی ساکتی!!
جمعه 1 بهمن 1389

a persian - سوئد - استکهلم
sepher - استرالیا - سیدنی .همه چی پول نیست حالا دولت به بچه بدون پدر میلیارد میلیارد هم بده .این بچه رو کسی دوست نخواهد داشت! نیازی به مثال زدن استرالیا نیست چون سوئد معروف به بهشت مادران ست بخاطر خدماتی که به مادران و بچه ها میدهد و وضعیت بسیاری خوبی که اینجا دارن اما هیچ کدوم از اینا تصمیم عقلانی برای جلوگیری از تولد یه انسانی که کسی دوستش نخواهد داشت رو نمیکنه.شما از روی احساس و البته خیلی مردونه دارین به قضیه نگاه می کنین.اگه زن بودین شک ندارم که جور دیگه ای درباره 9 ماه بارداری حرف میزدین.ضمنا من کاملا علمی صحبت کردم جنین تا دوره ای از زندگی لخته خونی بیش نیست که ممکنه در طی 9 ماه بارداری هزاران هزار اتفاق براش بیفته و هرگز تبدیل به جنین و بعد از اون نوزاد نشه.حالا شما دوست دارین اون رو یگانه اشرف مخلوقات یا هر چیز دیگه ای بنامید به خودتون مربوطه
جمعه 1 بهمن 1389

a persian - سوئد - استکهلم
اگه هم از نظر شما این کار قتل به حساب میاد و بقول فرمایش شما قاتل ها فقط به دنبال توجیه هستن.پس تمام کشورایی که سقط جنین رو آزاد میدونن جانی هستن و فقط شما درست فکر میکنی!؟ اگه این کار جنایت بود تحت هیچ شرایطی اجازه انجام اون داده نمیشد
جمعه 1 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
sepher استرالیا.سیدنی. البته که من فقط نظرمو میگم. این که واسه خبر کشته شدن یه مرد به دست زنش نظری نمیدم دلیل بر این نمیشه که برای اون طرف و یا خونوادش متاسف نیستم.به قول دوست تحلیلگری وقتی در این موارد ((قوانین با مردها مهربان تر رفتار می کند.)) معلومه که بیشتر از ظلمی که به زن میشه حرف میزنم. هر وقت احساس کنم حرف گفتنی مربوط به مسئله دارم نظر میذارم./خود شما اگه لینکی باشه که یه زن تحت خشونت از بلایی که سرش اومده حرفی بزنه ممکنه اصلا اون خبرو غیر واقعیت و اون خانومو دروغگو خطاب کنید اما هر وقت حرف از خطا یا جنایت یک زن باشه معمولا اونو برعکس بقیه دوستان که به عوامل اجتماعی مربوط میدونند به ذات جنس مونث ربط میدید که بنده با این که خودم یه دخترم هیبچ دلخوری از این بابت از شما ندارم و همچنان میگم چون از یه بعد دیگه بررسی می کنید و نظرتون غیر تکراریه جالبه واسم حتی اگه باتون موافق نباشم.
جمعه 1 بهمن 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
a persian - سوئد - استکهلم . داستانی که میخواهم برات تعریف کنم! حقیقته! برام هم مهم نیست چطور میخواهی توجیه اش کنی و یا من رو مسخره کنی, تفسیرش هم نمیکنم فقط چیزی که بود رو میگم!! فراموش هم نکن اصلا ادم احساسی و یا خرافی هم نیستم! اون روز ها که اسمان شهرک غرب ابی بود!! خانم دکتر جوانی دوست من بود و یک شب ما رو با زنگ تلفنش بیدار کردو در حالیکه که گریه میکرد گفت بچه ای روکشته! من وحشت کردم گفتم کدوم بیمارستانی الان ? گفت خونه ام خواب دیدم بچه ای رو کشتم !! کلی دلداریش دادم وخندون دمش که زیادخوردی!از این جریان دو روزگذشت که باز توی کافی شاپ گفت این خواب رو دوباره دیده! من گفتم خواب زن چپه! کلی مسخره ش کردم! ظاهرا بازم هم خواب دیده بود اما دیگه روش نشه بود بمن بگه! تا اینکه یه روز یه خانمی که سابقه پریود نامنظم داشته به ایشون مراجعه میکنی و درخواست میکنه به روال سابق به ایشون امپول بزنن! دوست میگفت تادیدمش دلم لرزید. گفتم تست بده زن عصبانی میشه, خلاصه با زور دوست ما تست میده که باردار بودن!!.
جمعه 1 بهمن 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
a persian - سوئد - استکهلم . نکردد ایزدد انگه فراموش- که بودی نطفه ای کوچک و مدهوش! کنون پنداری ای ناچیز همت!! که خواهد کردندروزی فراموش! راستی رای اکثر یت بد جوری روت اثرگذشته! تائیدقتل فرقی باقتل نداره! فرض کن مادر من صدسال سیاه دوستم نداشته باشه! باید بیاد منو بکشه? چه حرفیه? .
جمعه 1 بهمن 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
sapho - ایران - اصفهان. عزیز جان, نظر مخالف ذهن رو به فکر وا میداره و قابل تقدیره هر چند که ناراحت کننده باشه ,اما اگر پدری بچه اش را کشته, واز مجازات دادگاه جان ببره مطمئن باش با خاطراتی باید زنگی کنه که بهر حال همیشه تازنده هست وجود داره. جنس مذکر همانند جنس مونث ازبچه اش حمایت میکند, چه عاملی باعث این رفتار میشه مهم هست, نه اینکه بگیم چون پدر کشته به مادر ه هم حق کشتن بدیم ! هیچ دو زنی و هیچ دو مردی حتی خواهر برادر هم باشن مثل هم فکرو عمل نمیکنن.
جمعه 1 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
sepher- استرالیا-سیدنی..سپهر جان فکر می کنم مقایسه سقط جنین با این کشتن کمی غیر منصفانه است. این که هر آدمی بعد از هر جنایتی مجازات عذاب وجدانشو داره درست و به هم چنین این که ریشه یابی این مسائل بیش از هر چیز اهمیت داره اما به نظر من نمیشه باز رای اون دادگاه رو ظالمانه نخوند/ معلومه که بحث سقط جنین خیلی جنجال برانگیزه و در موردش نظرات متفاوتی هست. من حس می کنم شما از یه دید اخلاقی خاصی بررسیش می کنید. کاش یکی یه گزارشی درباره ی نظر خود بچه های ناخواسته راجع به این مسئله تهیه می کرد اونم در کشوری مثل ایران که با چه مادرهای زیبایی در چه محیط دوست داشتنی زندگی خواهند کرد. خود من به عنوان فرزند دومی و آخری خانواده خودمو زیادی میدونم طبیعیه بچه ای که نا به جا و بد موقع بیاد نه حس خوبی نسبت به وجود خودش داره نه تو محیط جالبی رشد میکنه.
شنبه 2 بهمن 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.