اظهارات تازه درباره علت مرگ مایکل جکسون

اظهارات تازه درباره علت مرگ مایکل جکسون

دکتر موری گفت که به مایکل جکسون داروی بیهوشی تزریق کرده بود 

دکتر کنراد موری در دادگاه تحقیق درباره علت مرگ مایکل جکسون گفته است که به ستاره نامی موسیقی پاپ داروی بیهوشی تزریق کرده، زیرا قصد داشته به خوابیدن او کمک کند.

دکتر موری پزشک ویژه مایکل جکسون در لس‌آنجلس برای ادای توضیح به دادگاه احضار شده است.

دکتر موری از جانب خانواده مایکل جکسون متهم است که با تجویز پروپوفول، یک داروی بیهوشی قوی، باعث مرگ خواننده مشهور شده است.

اما دکتر موری می‌گوید که در طول شب مرگ جکسون، به او داروهای خواب‌آور سبک‌تری داده بود تا او بتواند اندکی به خواب رود.

اما جکسون اصرار داشته که به او پروپوفول تزریق شود، و گفته است که اگر این داروی قوی را دریافت نکند، ناچار خواهد شد تور اروپایی خود را لغو کند.

اورلاندو مارتینز، کارآگاه مسئول تحقیق در پرونده مایکل جکسون، دو روز پس از مرگ او در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۹ با دکتر موری صحبت کرده بود.

دکتر موری در نخستین بازپرسی به آقای اورلاندو گفته بود که قلب ستاره نامی پاپ اندکی پس از ساعت ۱۱ از تپیدن ایستاده بود. او گفته است که بین ساعت ۱۰ و ۴۰ تا ۱۰ و ۵۰ دقیقه به او پروپوفول تزریق کرده است.

به گفته دکتر موری، مایکل جکسون حدود ساعت ۱۱ به خواب رفت. سپس او "دو دقیقه" برای رفتن به دستشویی از اتاق بیرون رفته و پس از بازگشت دیده است که جکسون دیگر نفس نمی‌کشد.

دکتر موری با بیش از یک ساعت تأخیر به اورژانس اطلاع داده است، زیرا می‌گوید که در این مدت تلاش می‌کرده بیمار را از مرگ نجات دهد.

به گفته مأموران تحقیق، دکتر موری میان ساعت ۱۱ تا ۱۲ تلفن‌های متعددی انجام داده است و تازه در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه اورژانس را خبر کرده است.

اتهام "قتل غیرعمد"

مایکل جکسون در ژانویه 2009 درگذشت

مایکل جکسون روز ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ پس از تزریق داروی پروپوفول و مواد مخدر دیگر در کاخ مسکونی خود جان سپرد. در همان زمان مقام های پزشکی مرگ مایکل جکسون را "قتل غیرعمد" اعلام کردند.

طبق مقررات درمانی در ایالات متحده تنها متخصصان بیهوشی اجازه‌ دارند به بیماران خود پروپوفول تزریق کنند، درحالیکه کنراد موری، پزشک ویژه مایکل جکسون، متخصص قلب است و اجازه تجویز این داروی بیهوش‌کننده را نداشته است.

دکتر موری در نخستین جلسه دادگاه مقدماتی خود را "بی‌گناه" دانسته است، اما وکلای خانواده مایکل جکسون شواهدی علیه او گرد آورده‌اند.

مهمترین مورد اتهام این است که دکتر موری پیش از تلفن به اورژانس و اطلاع به پلیس به پیشخدمت خانه دستور داده است که وسایل و مواد تزریق داروی بیهوشی را از کنار بستر مایکل جکسون دور و پنهان کند.

وکلای خانواده مایکل جکسون قصد دارند بیش از ۳۰ شاهد را برای اثبات اتهامات دکتر موری به دادگاه احضار کنند.

در صورتی که دادگاه دکتر کنراد موری را مقصر بشناسد، او علاوه بر از دست دادن اجازه طبابت، به چهار سال زندان محکوم خواهد شد.

SilverMohamad - ایران - تهران
از وقتی که مایل مسلمان شد.طبقه ممتاز،اونایکه پشت پشت پرده دنبارو اداره میکنن ترس برشون داشت.فکر کنید اگه فردی مثل مایکل جکسون تو همین تور آخرش به صورت علنی اعلام میکردکه مسلمان شده چه عواقبی برای اونا و واتیکان داشت !!! اونا از قبلش از اون میترسیدن (به خصوص از وقتی که آهنگ They Don't Care About Us رو خوند) چه برسه به اینکه معلوم بشه مسلمان شده. تو این سالهای اخیر مایکل بارها گفته بود داره چیزه جدیدیو تجربه میکنه و اینکه باعث شده دید جدیدی نسبت به دنیا ،صلح، برابری و آرامش درونی پیدا کنه،تازه این جمله که ما همه با هم برادریم رو زیاد تکرار میکرد که شعار مسلموناست،بگذریم که دو تا آهنگ مسلمونی خونده و اونا به دروغ تکذیبش میکنند.
چهار‌شنبه 22 دی 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
بیچاره مایکل جکسون به خاطر پولش یک سری افراد مثل زالو بهش چسبیده بودن و ازش استفاده میکردن این که دکترش باشه وای به حال بقیه
چهار‌شنبه 22 دی 1389

shahrozporia - امارات - دوبی
کی گفته مایکل جکسون گفت اگر به او پروفیل تزریق نکنند تور خود را لغو می کند او فقط گفت نمی تواند فردا تمرین کند و باید تمرین فردا لغو شود. در ضمن مایکل جکسون به علت مصرف مواد مخدر نمرده اصلا اون مواد مخدر مصرف نمی کرد. از دوستان خواهش دارم ویکیپدیا را مطالعه کنند زیرا آن ها با مدرک حرف می زنند نه مثل این جا که حتی یک منبع هم برای سخن خود ندارد. در ضمن می توانید سایت امجی را برای اخبار مایکل جکسون مطالعه کنید. روحش شاد بزرگترین هنرمند تاریخ و خیر خواه ترین انسان روی زمین
چهار‌شنبه 22 دی 1389

Rooze barfi - پاراگوئه - آسونسیون
حالا چرا اینقدر گیر دادن به مایل جکسون ولش کنید خدابیامرزو دیگه
چهار‌شنبه 22 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
انگار این سرنوشت بزرگان هالیود میباشد که در ایام جوانی ما را ترک کنند ! از James Dean بگیر تا Marilyn Monroe , Elvis Presley , Freddie Mercury و اینهم از مایکل جکسون ! تصورش را بکنید که همه این سوپر ستارها ! با مرگ طبیعی و ان هم با صورت چین و چروکی از پیش ما میرفتند ?! .
چهار‌شنبه 22 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
SilverMohamad- ایران-تهران- مایکل جکسون علیرغم خواستۀ برادر بزرگترش جرمِین جکسون هرگز دین اسلام را نپذیرفت. ممکنه بگی کدوم دو آهنگهائی مسلمونی رو خونده که فقط به گوشِ جنابعالی رسیده !؟ چرا شایعاتِ بی اساس و بی پایه را در مورد ِاین هنرمند نامی و بشر دوست میگی !؟ آلبوم آهنگ they don't care about us در سال 1996به بازار آمد و چه ربطی به مرگش در سال 2009 داره !? چرا با دروغ و فریبکاری از شخصیتِ یک هنرمند مردمی و انسان دوست برای تبلیغ دینت استفاده میکنی !؟
چهار‌شنبه 22 دی 1389

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
حالا بگید اخوندا بد هستن
چهار‌شنبه 22 دی 1389

nima81500 - سوئیس - باسل
بالاخره نفهمیدیم این مایکل جکسون زنده ست یا مرده !! به نظرم همه مون سرکاریم....
پنج‌شنبه 23 دی 1389

shahrozporia - امارات - دبی
SilverMohamad - ایران - تهران. دوست عزیز لطفا شایعه نکنید. همان طور که feminism - انگلستان - لندن گفت این مطالب دروغ است. البته در مورد دین اسلام خیلی مطالعه کرده بود ولی اسلام را نپذیرفت. در ضمن اسم اون دوتا آهنگ اسلامی رو بگویید تا ما به شما بگوییم ماجرا چیست. نکته ی بعد هم این که واژه برادر را سیاه پوستان برای صدا کردن هم به کار می برند و فقط در مورد مسلمان ها استفاده نمی شود.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

SilverMohamad - ایران - تهران
اول از همه بگم برام فزقی نداره که مایکل مسلمان بود یا مسیحی،مهم اینه که یه انسان با روحی بزرگ و آزاده بود.دین هیچ چهره خاصی نداره وفقط کارای انفرادی ما به اون یه چهره خاص میده،موسی،عیسی و محمد هدف همشون یکی بود وفرستاده یکی هم بودند .من دراین مورد کمی تحقیق کردم و نظرم اینه،نظر شما هم برام محترمه. اینم اسم اون دو تا آهنگ give thanks to allah و Islam In My Veins مطمئنم که صدای مایکل یادتون نرفته (: اما گه به بحث کردن در این مورد باشه شما 100% از کجا مطمئنید که تو اون سالهای آخر هنوز مسیحی بوده و یا اصلن مسلمون نشده!! و در مورد آهنگ جنجالی و معترضی they don't care about us من گفتم که دشمناش از اون به بعد مایکل و جدی گرفتند و تحدید میدونستنش.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
shahrozporia-امارات-دبی- متشکرم دوست خوب و عزیز. مطمئنم دوستانی هستند که این هنرمند نابغه را میشناسند و به اندیشه ها و افکار بشر دوستانۀ او تا همیشه احترام میگذارند . و کسانی که شایعه و دروغ پردازی میکنند حتی برای سخن خود پاسخ و دلیلی نمی آورند.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
silver-Mohamad-ایران-تهران- ممنون از اطلاعاتِ نادرستِ شما .آهنگ Give thanks to Allah از خواننده ای بنام زین بهیخواه و لینکش رو هم برات میفرستم https://www.zainbhikha.com/ و آهنگ Islam in my veins از خواننده ای بنام عرفان مکی است . https://www.youtube.com/watch?v=09_bwx78JR0 و اینهم لینکش. مایکل جکسون از پیروان شاهدان یهوه بود و بالاتر از آن انسانی بود که همواره بدنبال صلح و صفا و آرامش برای بشریت از هر نژاد ,مذهب و حکومتی بود. لطفا بعد از این, در تحقیقاتتون بیشتر ریز بین باشید. متشکرم.
پنج‌شنبه 23 دی 1389

SilverMohamad - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن دوست عزیز منم قبلا تو یوتوب و دیگر سایت ها پیگیر این مسئله بودم اما همه اطلاعات در این باره مشکوک بود،آهنگ Give Thanks to Allah رو تو یه سایت بنام یوسوف اسلام میزد تو یکی دیگه میگفت عرفان مکی من کسی رو پیدا نکردم که این آهنگ رو بصورت لایو بخونه....این لینکی که ازعرفان مکی Islam in my veins گذاشتی دیدم وسینک صدا و تصویرش با هم یکی نبود.به هر حال ممنون از راهنمایت،گفتم که مهم نیست که کی اینارو خونده مسئله اینه که به نظر من کشتنش،فقط به این دلیل که روح بزرگی داشت و فریاد آزادی و برابری میزد.پیشنهاد میکنم مستند arrivals رو ببین که به مسئله ای کلی تر و بزرگتر پرداخته.متشکرم
جمعه 24 دی 1389

SilverMohamad - ایران - تهران
این لینکشه،تو پست قبلی گذاشتمش،اگه بازم نیومد تو facebook اسمشو بزن ...
جمعه 24 دی 1389

shahrozporia - امارات - دبی
SilverMohamad - ایران - تهران . درود دوست عزیز . بله حرف شما درست است. مهم نیست که او مسلمان شده یا مسیحی بوده مهم این است که او آزاده بوده و برای زندگی بهتر انسان ها تلاش کرد و براش نژاد ها فرقی نمی کرد. اما این نکته را هم بگویم که مایکل جکسون در سال 1988 از دین مسیح نیز بیرون آمد و این خبر را هم در رسانه ها گفت و دلیل این کارش هم دخالت بزرگان دین در زندگی شخصیش بیان کرد. اما به گفته دوستان نزدیکش او برای آن این خبر را اعلام کرد تا دست بزرگان پر مدعای دین را از زندگی خود کوتاه کند. و طبق گفته ی شما دین در کارهای انفرادی افراد تاثیر دارد. اما در مورد آن دو آهنگ اسلامی هم بگویم که سایت رسمی طرفداران مایکل در ایران این موضوع را رد کرده است. و من به این سایت اعتماد دارم زیرا از طرف شخص مایکل جکسون تایید شده پس مطالب آن نیز اگر کاملا درست نباشد بالاخره از سایت های دیگر معتبر تر است.
شنبه 25 دی 1389

shahrozporia - امارات - دبی
در مورد مرگ او، شکی در آن نیست که او را کشته اند. دلایل هم روشن است. اولا او 50 درصد از کالوگ سونی را که شامل حق پخش 750 هزار آهنگ از افرادی چون بیتلز، الویس پریسلی، اکون، لیدی گاگا و .. را در اختیار داشت و دوما اگر او کنسرتش را در لندن اجرا می کرد می توانست اقتصاد انگلستان را برگرداند و آن ها را از بحران مالی بیرون بیاورد که این موضوع برای دشمنان انگلستان جالب نبود. سوما این که نمی خواستند دوباره مایکل جکسون همانند گذشته تبی مایکل جکسونی در جهان ایجاد کند زیرا همان طور که می دانید در یک بازه ی زمانی مایکل جکسون حتی قدرتش از رئیس جمهور آمریکا بیشتر بود و نفوذ خیلی بالایی در مردم و به خصوص افراد ثروتمند جامعه داشت و بعد آن بود که بازی با شخصیت مایکل شروع شد و برای او داستان هایی درست کردند تا از نفوذ او در مردم کم کنند.
شنبه 25 دی 1389

shahrozporia - امارات - دبی
لیل چهارم هم این که مردم مدتها بو که با آمدن اینترنت مردم دیگر علاقه ای به خرید محصولات موسیقی به صورت مجاز نداشتند و کمپانی های موسیقی نیز داشتند ضرر می کردند پس به فکر قتل او افتادند تا بتوانند مردم را وادار به خرید محصولات موسیقی بکنند. همان طور که می دانید هر روز کمپانی های موسیقی همانند سونی دارد از مرگ مایکل جکسون استفاده می کنند و پول های کلانی به جیب می زنند. البته دلیل های بسیار دیگری نیز وجود دارد که به علت زیاد بودن آن ها نمی توان آن ها را بیان کرد. feminism - انگلستان - لندن من هم از شما به خاطر این که این انسان بزرگ را دوست دارید و به او احترام می گذارید تشکر می کنم. باتشکر از دوستاران بزرگترین انسان تاریخ بشریت، سلطان هنر، (مایکل جکسون)
شنبه 25 دی 1389

shahrozporia - امارات - دبی
لیل چهارم هم این که مردم مدتها بو که با آمدن اینترنت مردم دیگر علاقه ای به خرید محصولات موسیقی به صورت مجاز نداشتند و کمپانی های موسیقی نیز داشتند ضرر می کردند پس به فکر قتل او افتادند تا بتوانند مردم را وادار به خرید محصولات موسیقی بکنند. همان طور که می دانید هر روز کمپانی های موسیقی همانند سونی دارد از مرگ مایکل جکسون استفاده می کنند و پول های کلانی به جیب می زنند. البته دلیل های بسیار دیگری نیز وجود دارد که به علت زیاد بودن آن ها نمی توان آن ها را بیان کرد. feminism - انگلستان - لندن من هم از شما به خاطر این که این انسان بزرگ را دوست دارید و به او احترام می گذارید تشکر می کنم. باتشکر از دوستاران بزرگترین انسان تاریخ بشریت، سلطان هنر، (مایکل جکسون)
شنبه 25 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.