فیس‌بوک و پروفایل‌های اعجاب‌انگیز


فیس‌بوک و پروفایل‌های اعجاب‌انگیز

 

فیس‌بوک سومین کشور پرجمعیت جهان و بزرگترین جامعه مجازی محسوب می‌شود. تغییرات این وب‌سایت مورد توجه بسیاری از کاربران جامعه مجازی قرار می‌گیرد. تغییر فرمت پروفایل فیس‌بوک دستمایه‌ی ساختن اشکال جالب و خلاقانه‌ای شده است.
 
تغییر ظاهر پروفایل فیس‌بوک در ابتدا چندان جالب توجه به نظر نمی‌رسد. اما خلاقیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی شرایطی را فراهم کرده که کاربران این سایت می‌توانند با عکس پروفایل خود تصاویر زیبایی را خلق کنند.


سایت Mashable  ده پروفایل جذاب را انتخاب کرده است. این سایت ‌فعال در حوزه فناوری اطلاعات با انتشار پروفایل‌هایی که از این امکان استفاده کرده‌اند به دیگر کاربران این سایت اجتماعی پیشنهاد کرده در صورتی که آنها نیز تصاویر جذابی را با پروفایل خود ساخته‌اند برای این وب‌سایت بفرستند.

وب‌سایت Reface نیزده‌ها پروفایل را منتشر کرده که در میان آنها می‌توان پروفایل‌های جالبی را یافت. در پروفایل‌های منتشر شده کاربری با استفاده از یک کلیپ یوتیوب و عکس‌های پروفایل تصویر جالبی خلق کرده‌است.


در پروفایل دیگری یک مرد در حال رقابت طناب‌کشی با پنج زن دیده می‌شود. هر کدام از این زن‌ها در یکی از پنجره‌‌های پنجگانه بالای صفحه قرار دارند و تصویر مرد نیز در عکس اصلی پروفایل آپلود شده است.

برای ساختن این نوع پروفایل باید عکس اصلی شما ۱۸۰ در ۵۴۰ پیکسل باشد. عکس‌های کوچ بالای صفحه فیس بوک نیز باید ۹۷ در ۶۸پیکسل باشد. همچنیین باید بتوانید مقداری هم با نرم‌افزاری‌های ادیت عکس همچون فتوشاپ کار کنید.
ام البنین - ایران - تهران
این سایت در ایران فیلتر شده بعلت اینکه کم فساد خیابونی و دوستیهای نامشروع نداریم که منجر به قتل میشه وای به روزی که در اینترنت با هم دوست بشوند از راه دور
چهار‌شنبه 8 دی 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
از اعجایب هشتگانه بود
چهار‌شنبه 8 دی 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران
دوستان عزیز اگه با نظام آخوندی که بنام نظام اسلامی دارند جنایت میکنند متنفرید لطفا به ادیان که مورد احترام دیگران هست توهین نکنید.ام البنین یا هرخر دیگه دست نشانده همین نظامند که ارزشی برای اسلام قائل نیستند هدفشان ساندیس خوری مفت از پول نفت بی زبان ماست که اگه نظام نباشه اونها بجای ساندیس باید برن چیز دیگه ای بخورن این جماعت بوقلمون صفت.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

طاطا - ایران - تهران
نه که حالا خیلی راحت میشه رفت توی فیس بوک. اشکمون درمیاد. فری گیت هم داره بازی درمیاره. یه سوال : از طریق vpn میشه بدون مشکل رفت توی فیس بوک و عکس آپلود کرد؟ امنیت داره یا نه . اگر کسی اطلاعاتی داره خیلی ممنون میشم بگه.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

amir-m - ایران - تهران
محض اطلاع ام ال. جان!!! این سایت که میای توش نظر می دی هم فیلتره!! شما به چه حقی فیلتر جمهوری اسلامی رو دور میزنی؟! بگم ارتش سایبری بیاد بخوردت؟!!!
پنج‌شنبه 9 دی 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران . خواهر افتخار میدید دو رکعت نماز در خدمت باشیم؟ البته مفتخر میشیم شما پیش نماز باشید. سجده تون هم طولانی باشه بهتره.ثوابش بیشتره.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران. بشترین چیزی که تو ایران منجر به قتل میشه وجود اون رهبر خونخوار و اون دین کثیفته فقط واسه یادآوری گفتم..یادت نره
پنج‌شنبه 9 دی 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران. دوست عزیز یادت نره که تو این دین همه پشت به پشت جانی و آدمکش بودند..تو رو به همون خدا قسم میدم فقط به من بگید چه جوری تونستید با کشتار بی رحمانه ایرانی ها برای ورود اسلام به کشورمون کنار بیاید و لباس گشاد این دین رو تنتون کنید؟؟ . شما که دم از دوکراسی و بابری و برادری میزنید چه جوری میتونید با برده داری(که تازه اولین شرط تمامی ادیان برابری انسان هاست!!) مسلمانان و خصوصا شخص محمد کنار بیاید؟؟. "دین توهین به شأن انسانی است. آدم هایی هستند که با یا بدون آن، کارهای خوب یا بد انجام می دهند، اما دین آنجایی به کار می آید که آدم های خوب کارهای بد انجام دهند." استیون وینبرگ. کسی که این حرف رو زده از سال ۱۹۶۸ سنگ که نشده هیچ برندی جایزه نوبل فیزیک هم شده..
پنج‌شنبه 9 دی 1389

امین بهار آریا - آلمان - کلن
ام البنین بازم شما اظهار نظر کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 9 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
ام البنین-ایران-تهران. من در حیرت هستم از تو که در همه خبرها کامنت میذاری و نظر میدی.میدانی چرا در حیرتم? بخاطر اینکه اولا به همه کارها وارد هستید و علامه دحر! هنری, خانوادگی, سیاسی, اجتماعی, قضائی,تاریخی, طبیعی, ورزشی,وووو... دوم اینکه من مطمئن هستم که دستور این کار را به تو داده اند و تو در مقابل این کار مزد و معاش میگیری بخاطر اینکه در تمام اخبارها و گزارشها نفر اول هستی!!! یعنی داعم پای اینترنت و کامنت نوشتن. پس سپاس خدا را که گرسنه نمی مانی و اب باریکه ای هست و خرجی در میاد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

siavash siavash - انگلیس - لندن
من میدونم این ام البنین دلش چی میخواد. داغشو به دلت میذارم.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

Green_Fighter - ایران - کرج
این که تو ایران بدبخت و عقب مونده اسلامی فیلتر شده.. توی ایران هرچی‌ آزادی وجود داره از مردم دریغ شده، بعدش میگن چرا مردم ایران اینقدر عقده‌ای شدن که تجاوز و قتل داره بیداد میکنه تو یران! خوب جواب به این سوال سخت نیست!!!.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاگ
1- شیر بیشه مازندران - دوست عزیز خدمتی که این قمبل البنی ها به ملت ایران در مقابله با اسلام وقاحتی خمینی -خامنه یی -نزاد میکنند با هیچیک از کامنت های دیگر هموطنانمان برابری نیمکند البته بگذریم از هم پیاله اش گه دختر عاشق رهبر گه تر از خودش - بقول دکتر علی شریعتی اگر میخواهی این اسلام هرزه گران را از بین ببرید فقط ازش دفاع کنید - و خوشبختانه خس و خاشاکی که از باد این اراذل و اوباش بپا شده بهمراه سیاست های خامنه یی و عنتری نزاد ما را در منطقه صد ها سال از اعراب جلوتر رانده است و آنجه را که رضا خانها و آتاتورکها نتوانستند انجام دهند اینها با خریت شان انجام میدهند -
پنج‌شنبه 9 دی 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاگ
2- و ما باید از اینها حتی متشکر باشیم که قبر خود و اسلام وقاحتی و لعنتی خودشان را دارند میکنند هر جند که برای این امر ما بهای سنگینی از قبل ملت میپردازیم ولاکن این امر ارزش آنرا دارد که ایرانی آزاد - دمکرات و سکولار و رنگاریگ از تمامی ادیان - قومها و عقاید .. در آینده ی نزدیک داشته باشیم حال بگذاریم این دریوزگان رهبری به زندگی سگی و سگدرانی خود در سگدانی رهبری جند صباحی ادامه دهند . پیروزی نهایی از ان ما ملت ایران است این سنگ و این نشان ....بر افراشته باد پرچم شیرو خورشید نشان ایران عزیزمان
پنج‌شنبه 9 دی 1389

miniator - .ایران - تهران
ترناترین .ایران تهران.فقط ... تو خودت چون اینکاره ای, میترسی دست زیاد بشه از نون خوردن بیوفتی.....
پنج‌شنبه 9 دی 1389

raymand_a - بریتانیا - لندن
خانم ام الچی چی! من چند وقته هروقت میام اینجا یه سری میزنم راجع به همه مطالب اون بالا کامنت شما میدرخشه کلا هم اصلا معلوم نیست چی میگی. مطلبی راجع به بلندترین سازه های جهان بود شما نوشته بودی چرا از مساجد یزد نمیگین که تو دنیا تک هستن!!! این هم از این! مغز کل، کی گفته فیس بوک برای بوی فرند و گرل فرند پیدا کردنه؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
کمنت محترم : ام البنین - ایران - تهران نمی دانم مسلمان هستی ؟ ایرانی هستی ؟. هرکه هستی اعتقادت و منشت را برای خود نگه دار شما هیچگاه بااین منطق نمی توانی دشمن را به دوست تبدیل کنی و بدتر دوست را به دشمن برمی گردانی . من از شما گله مندم چرا زیر هر نوشته (که تماما علمی و عمومی هستند و ربطی به اعتقاد و مسلک ندارنند ) بحث اعتقادی را علم می کنی شما بی خبرید که داریید با منطق ضعیفت به اعتقاد خودت نیز ضربه می زنی . آنجا که شاعر کشورمان هاتف اصفهانی می گوید گوش فرادار :. گر فاش شود عیوب پنهانی ما ----- ای وای به خجلت و پریشانی ما. ما غره به دین‌داری و شاد از اسلام ---- گبران متنفر از مسلمانی ما. پس مواظب باش این ره که می روی به ترکستان است !!!!!!!
پنج‌شنبه 9 دی 1389

shrraia025 - ایتالیا - ترامو
ام البنین - ایران - تهران - به خودت و امثال خودت نگاه نکن که از رو کت شلوار و چادر هم هم دیگرو ببینین تحریک میشین و قتل و تجاوز میکنین. همه که مثل شما نیست شعورشون. یه کم خجالت بکش...
پنج‌شنبه 9 دی 1389

Fareed - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران: کاربر محترم فیس بوک فیلتر شده همچنین همین سایتی که شما توش کامنت گذاشتی. حداقل به اونهایی که این سایت ها رو فیلتر کردن احترام بذار و توشون نیا . از فیلتر شکن استفاده نکن چون اخلاقی‌ نیست . به هر حال حد اقل به اون چیزی که بهش اعتقاد داری عمل کن . میدونی‌ که اگه حاکمان دوست داشتند مردم از این سایت ها استفاده کنند فیلترش نمی‌کردند . پس به خواستهٔ حاکمانی‌ که دوستشان داری عمل کن بجای پند و اندرز دادن به دیگران .
پنج‌شنبه 9 دی 1389

طاطا - ایران - تهران
بابا این امل رو ولش کنین یکی جواب سوال منو بده. vpn بدرد میخوره یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

googoori - ایران - گرگان
طاطا - ایران - تهران. آره میشه،راحت هم میشه وارد شد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

برادرزاده ام البنین - ایران - تهران
عمه جون.خوبی
جمعه 10 دی 1389

a persian - سوئد - استکهلم
برادرزاده ام البنین - ایران - تهران .........خیلی باحال بود.دمت گرم.ولی بنظر من دوستان به هیچ وجه کامنتای این خواهر هویجی ارزش خوندن نداره چه برسه جواب دادن.این افراد بیمارانی هستن که کمبود توجه اکثریت جامه ازارشون میده از طرفی برای امرارمعش نیاز به خودفروشی به وطن فروشها و ادم کشها هستن و این براشون عقده شده که از مردم جامعه جدا افتادن و مورد نفرت و نفرین قرار گرفتن پس متوسل به اینجور کامتا میشن تا با عصبانی کردن خوانندگان اونا رو مجبور به برقراری ارتباط و پاسخگویی کنن.از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیت.ادم عقب افتاده ای که فیس بوک رو محلی برای لاسیدن میدونه دیگه بحث کردن باهاش فایده ای نداره که
جمعه 10 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.