کتاب زندگینامه احمدی نژاد!!

کتاب زندگینامه احمدی نژاد!!

روزنامه مالایی زبان "رپوبلیکا" چاپ اندونزی در شماره روز گذشته خود کتاب "احمدی نژاد، داوود در میان خشم جهان جالوت" را به بهانه چاپ سوم آن معرفی کرد.
این روزنامه نوشت: تنها در زمان کمی، احمدی نژاد دنیا را به خود جذب کرد، وی یکی از معدود روسای جمهوری است که در برابر آمریکا ایستادگی می‌کند.

"احمدی نژاد در سال ‪ ۲۰۰۳‬به عنوان شهردار تهران انتخاب شد، از همان زمان بود که جانبداری از حقوق مردم در شیوه مدیریت احمدی نژاد بچشم می خورد."
رپوبلیکا افزود: زمانی که او شهردار تهران بود حتی از پوشیدن لباس رفتگرها و جارو کردن خیابان‌های تهران هراسی نداشت.

این روزنامه در پایان می‌نویسد: در کتاب "احمدی نژاد، داوود در میان خشم جهان جالوت" تنها از زندگینامه رییس جمهوری ایران سخن به میان نیامده است بلکه این کتاب چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ‪ ۱۹۷۹‬را نیز شرح می‌دهد.
کتاب " احمدی نژاد، داوود در میان خشم جهان جالوت " که چند ماه قبل به همت انتشارات میزان وارد بازار کتاب اندونزی شده بود، به چاپ سوم رسید.
در مقدمه این کتاب که توسط گروه مولفان به زیور طبع آراسته شده است ، "روزیانا سیلالاحی" ، سردبیر شبکه تلویزیونی خصوصی ‪ SCTV‬اندونزی ، احمدی نژاد را رهبری متواضع با شمایل شرقی، سخت کوش ، آرمان‌گرا و ساده‌زیست توصیف کرد.
در بخشی از این کتاب با اشاره به سوابق آقای احمدی نژاد از وی به عنوان دانشجوی انقلابی در رژیم شاه ، رزمنده زمان دفاع مقدس ، استاندار اردبیل ، شهردار تهران و در نهایت بعنوان رییس جمهوری منتخب مردم یاد می‌شود.
متن کامل نامه رییس جمهوری اسلامی ایران به جورج بوش و مصاحبه احمدی نژاد با مجله اشپیگل ، بخش‌های دیگری از این کتاب را تشکیل می‌دهد.

در دیگر صفحات این کتاب "کوسمایانتو کادیمن" وزیر پژوهش و فناوری اندونزی سخنان احمدی نژاد در اندونزی را نقل می‌کند:
"اگر استفاده از تکنولوژی هسته‌ای اشتباه می‌باشد و ما نباید از آن استفاده کنیم پس چرا شما کشورهای مستبد از آن استفاده می‌کنید؟ و بلعکس اگر استفاده از انرژی هسته‌ای برای شما خوب می‌باشد پس چرا ما نباید از آن استفاده کنیم؟"
وزیر اندونزیایی در ادامه می‌افزاید: آیا همچنان کشوری وجود دارد که بتواند در برابر آمریکا ایستادگی کند؟ پاسخ این سوال آری است ، یکی از آن چند کشور، ایران به ریاست محمود احمدی نژاد می‌باشد.

" سخنان متعدد وی ( احمدی نژاد) درباره فناوری هسته‌ای و اسراییل خشم مستبدان را بهمراه داشته است ولی احمدی نژاد هنوز پابرجا و استوار است." در بخش دیگری از این کتاب ، دیدگاه شخصیت‌های اندونزیایی درباره رییس جمهوری ایران آورده شده است.

"مصطفی عبدالرحمن" خبرنگار کومپاس و ساکن خاورمیانه معتقد است: احمدی نژاد به دلیل اینکه توانسته است به یک نماد مبارزه با سیاست‌های یکجانبه غرب تبدیل شود، در دنیای اسلام به شهرت خاصی دست پیدا کرده است.

"او یادآور سوکارنو رییس جمهوری اسبق اندونزی در سال‌های ‪ ۱۹۶۰‬و همچنین ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی در سال‌های ‪ ۱۹۹۰‬است."
"ازیوماردی آزرا" استاد تاریخ و رییس دانشگاه شریف هدایت‌الله معتقد است " همانطور که در این کتاب آمده است احمدی نژاد نماد مبارزه با یکجانبه گرایی است."
" رضا سیهبودی" محقق موسسه تحقیقات اندونزی و تحلیلگر مسایل خاورمیانه می‌نویسد: شخص احمدی نژاد انسانی بی‌آلایش و نزدیک با مردم است. او توانایی آن را دارد تا تمامی دل‌ها را با خود همراه کند.

"زولکارنائین لوبیس" رییس دانشگاه دولتی‌در شهر مدن و نویسنده اندونزیایی معتقد است " تصمیمات و اقدامات احمدی نژاد باید الگویی شود که چگونه یک رهبر دل مردمش را بدست می‌آورد و همچنین چگونه یک رهبر از شان و عزت ملت خود دفاع می‌کند.

 

مجید - ایران - زنجان
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بگم که این ماشین ال90 خیلی خوب بود اگه می اومد دل خیلی از آدما شاد میشدند چون قینتش مناسب بود و میتونستند بخرند یه چیز آقای احمدی نژاد وجدانی سه لیتر بنزین آخه چیه با سه لیتر تا سره کو چمونم نمیتونم برم ؟؟
دوشنبه 21 آبان 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.