فال روز چهارشنبه ۴ سپتامبر - ۱۴ شهریور

فروردین
 
امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.
فال حافظ
گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر
خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر
تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.
 
اردیبهشت
 
امروز خیلی حوصله تغییر یا فعالیت های زیاد را ندارید. مهم این است که با آنچه انجام می دهید، ارتباط قلبی برقرار کنید. به این مفهوم که با عشق کارهایتان را انجام دهید. از امروز تا آخر تابستان منتظر رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. فرصت های شغلی بسیار عالی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که به واسطه آنها می توانید موقعیت کنونی خود را ارتقا دهید. با نگاه به زندگی افراد موفق می توانید از آنها الهام بگیرید و خود را هر روز بیشتر به رویاهایتان نزدیک کنید.
فال حافظ
چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من
تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.
 
خرداد
 
ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.
فال حافظ
ای نور چشم من سخنی هست گوش کن***چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن
در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست***پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن
تعبیر: کار امروزتان را به فردا موکول نکنید. گاهی هوی نفس و شیطان بر شما غلبه کرده و از راه راست دور می شوید. ذکر و تسبیح خدا راریاد به جای آورید. در کاری که می خواهید انجام بدهید اول همت کنید و اراده داشته باشید. از تجربه ی پیران استفاده کنید در ایم صورت است که از مال و ثروت بی بهره نمی مانید. چشم عنایت خداوند به شماست.
 
تیر
 
امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.
فال حافظ
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت
تعبیر:  قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود
 
مرداد
 
درست است که شما رویاپردازترین افراد در تمام ماه ها هستید، اما این بدان معنی نیست که توانایی کار و کوشش به صورت جدی را ندارید. امروز شما انگیزه و انرژی کافی برای تلاش به منظور رسیدن به اهداف طولانی مدت خود را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که شما توانایی این را دارید که از عجیب ترین راه های ممکن کسب درآمد کنید و مجبور نیستید حتما مثل بقیه مردم باشید. دلتان می خواهد بیخیال باشید و به خودتان سخت نگیرید؟ نه! الان اصلا وقت این کار نیست. امروز در تمامی زمینه ها از جمله کار، عشق و تفریح سرشار از انگیزه و خلاقیت هستید. به اینکه چه چیزی برای شما ارزشمند است خوب فکر کرده و سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و با شجاعت تمام قدم بردارید.
فال حافظ
در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش
صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش
تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا" جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.
 
شهریور
 
روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد امروز را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.
فال حافظ
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی***که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش***که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.
 
مهر
 
شما به تازگی برای به دست ﺁوردن تمایلات تان راه تان را خیلی دور می کنید شما به سادگی می توانید به تمایلات تان برسید این همه تلاش زیادی لازم نیست.برای اینکه صحبت ها و رفتارهای خودتان را به دیگران بقبولانید، معمولا سریع با ﺁنها وارد جنگ می شوید اما بهتر است به جای این کار با ﺁنها به صحبت بنشینید زیرا همه افراد از این کارها راضی نمی باشند و ممکن است در مقابل شما واکنشی نشان دهند که منجر به نزاع بین شما و ﺁنها شود.
فال حافظ
خرم آن روز کز این منزل ویران بروم***راحت جان طلبم و از پی جانان بروم
گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب***من به بوی سر آن زلف پریشان بروم
تعبیر: آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.
 
آبان
 
پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!
فال حافظ
برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.
 
آذر
 
از آنجا که امروز دید وسیعی به مسایل مختلف دارید و می توانید به همه ارتباط ها نگاه درستی داشته باشید، تشخیص راه درست نیز چندان هم برایتان سخت نیست. احتمال اینکه بحث هایی که امروز دارید، بالا بگیرد و به مشاجره تبدیل شود وجود دارد. اما با کنترل رفتار و حرکات خود می توانید از آن پیشگیری کنید. سعی کنید امروز بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده. از میان حرف های دیگران مسایل تازه ای خواهید آموخت. حتی احتمال آشنا شدن با فردی که شغل تازه و پردرآمدی برای شما داشته باشد نیز زیاد است.
فال حافظ
مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم
به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم
تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.
 
دی
 
امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.
فال حافظ
بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع
برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع
تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.
 
بهمن
 
شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.
فال حافظ
ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت
تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
 
اسفند
 
امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.
فال حافظ
بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد
ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد
تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +505ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +403شاهزاده رضا پهلوی: کشتار ۷ اکتبر اسرائیل و ۱۴۰۱ ایرانیان معترض، یک مجرم دارد و آن هم علی خامنه‌ای است
  • +330راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +184صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +151وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +149محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +136علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!
  • +136وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +128قطع کردن برق مراسم حکومتی بسیجی‌ها در شیراز توسط یک جوان
  • +121وزیر خارجه اسرائیل درخواست «آتش‌بس ۲۱ روزه» با حزب‌الله را رد کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم