فال روز جمعه ۱۶ آگوست - ۲۶ امرداد

فروردین
 
اگر احساس می کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید، ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می توانند انجام دهند.
 فال حافظ
اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد***نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد
اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر***چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد
تعبیر: حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آنمی باشد. در تاریکی هستی که روزنه ای برای فرار پیدا نمی کنی. دلت را قوی کن. با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوا باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود.
 
اردیبهشت
 
امروز گویی که همه احساس می کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می کنید از عقل سلیمی برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.
فال حافظ
به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی
ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی
تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.
 
خرداد
 
این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می شوید، برای اینکه وقت هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.
فال حافظ
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت
 
تیر
 
ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانک ها و شرکت های بیمه و مکان هایی مانند این ها کار می کنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما نیز سود می برید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچ کس هم نمی تواند شما را مجبور کند.
فال حافظ
چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن
تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن
تعبیر:  حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.
 
مرداد
 
با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.
فال حافظ
بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد***دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد
از بهر بوسه ای ز لبش جان همی دهم***اینم همی ستاند و آنم نمی دهد
تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی.
 
شهریور
 
تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکانتان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیکتان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده اند که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوستتان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شمارا کلافه خواهد کرد، اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست. به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند. امروز پوشیدن لباس قرمز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.
فال حافظ
خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری
تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.
 
مهر
 
باوجود اینکه امروز از احساسات تان خوشتان نمی آید، اما می دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است که طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.
فال حافظ
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت
تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.
 
آبان
 
ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.
فال حافظ
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی
تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است
 
آذر
 
اگر فکر می کنید دلتان می خواهد در میان ابرها باشید و در دنیای خیال سیر و سیاحت کنید، توصیه می کنیم خیلی دور نشوید. منظور این است در دنیای واقع یباقی بمانید. برای آرامش شاید بهتر باشد یوگا کنید. البته خیال نیز به شما ایده های بزرگی می دهد. با این کار می توانید روح خود را تازه کنید. شما فرصت های بسیاری برای اجرایی کردن کارها دارید و می توانید آنها را در زمانی مناسب، به بهترین شکل انجام دهید. بهتر است امروز برای ارتقای روح خود زمان بگذارید.
فال حافظ
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند
تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.
 
دی
 
امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.
فال حافظ
دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد***چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد
آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت***آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد
تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است
 
بهمن
 
شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.
فال حافظ
ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز***عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز
فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل***ببریده اند بر قد سروت قبای ناز
تعبیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو
 
اسفند
 
چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.
فال حافظ
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +330راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +234رویترز: حسن نصرالله پس از حملات اسرائیل دیگر در دسترس نیست
  • +208نتانیاهو در سازمان ملل: به ظالمان تهران پیامی دارم هیچ جایی در ایران نیست که دست بلند اسرائیل به آن نرسد
  • +190صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +163وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +152«عباس نیلفروشان، فرمانده سپاه قدس در لبنان در حمله عصر جمعه اسرائیل به بیروت کشته شد»
  • +149محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +147وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +136علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!