فال روز دوشنبه ۱۲ آگوست - ۲۲ امرداد

فروردین
 
امروز حسابی روی مود حرف زدن هستید و با هر کسی که روبه رویتان ظاهر شود، کلی درد و دل خواهید کرد. اتفاقا برای کمک کردن به افرادی که به کمک و مشورت فکری نیاز دارند، این روحیه خیلی هم خوب است. شما نصایح و پیشنهادهای خیلی خوبی برای آنها خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید، حرف زدن خیلی بهتر از ساکت بودن است. وقتی افکار خود را می گویید، دیگران در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید.
 فال حافظ
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد***یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد
از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار***صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد
تعبیر: تا زمانی که غمگین و ناراحت باشی، نی توانی تصمیم درست بگیری. با طعنه ی حسودان میدان را خالی نکن به روی خودت نیاور و خودت را مترل کن. از خداوند کمک بخواه. فعلا" اوضاع همین است باید بسازی ولی دست بدخواهان رو می شود و تو دوباره نامت بر سر زبان ها افتد و روزگارت از گذشته بهتر می شود
 
اردیبهشت
 
اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و ذقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.
فال حافظ
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست
تعبیر: آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
خرداد
 
حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.
فال حافظ
نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند
مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند
تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا" باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.
 
تیر
 
بدون شک دوست ندارید برای خود دردسر درست کنید. حتی حوصله بحث و مشاجره هم ندارید. اما در عین حال می خواهید حرف هایتان را بگویید و دیگران را از ایده های خود مطلع کنید. امروز در جمع های کاری یا دوستانه حضور داشته باشید و از نقطه نظر بقیه برای ایجاد تغییر در شغل و زندگی شخصی خود استفاده کنید. چشمان خود را باز کنید تا فرصت ها را در هوا بقاپید. اما استرس و افکار منفی را از خود دور کنید.
فال حافظ
گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس***زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس
من و همصحبتی اهل ریا دورم باد***از گرانان جهان رطل گران ما را بس
تعبیر:  تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.
 
مرداد
 
بودن در کنار یک فرد فریب کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت های دیپلماتیک خود می توانید اوضاع را بهتر کنید.
فال حافظ
انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی
پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی
تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.
 
شهریور
 
امروز خشم و عصبانیت غریبی در وجودتان نهفته است که منجر به بداخلاقی و یا حتی سنگدلی در وجودتان می شود و حتی هنگام حرف زدن با دیگران حالتی تهاجمی به خود می گیرید. با این حساب می توان به سادگی نتیجه گرفت که امروز روز خوبی برای تلاش در زمینه حل مشکلات به ویژه آنهایی که نیاز به بحث و گفتگو دارند نیست، چرا که آتشی که در کلام شما وجود دارد تنها اوضاع را خرابتر می کند. امروز در میان گذاشتن نیازها و احساستان با کسی که دوست دارید نیز کار آسانی نخواهد بود. اما در دیگر زمینه ها پس از پشت سر گذاشتن دوره ای از مشکلات اوضاع امروز بهبود خواهد یافت، پروژه های کاری را به پایان رسانده و احساس آرامش خواهید کرد. با خیال راحت می توانید استراحت کنید.
فال حافظ
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
مهر
 
بال های خود را باز و به میان جمعیت پرواز کنید. امروز آماده هر نوع دوستی و معاشرت تازه ای هستید. البته شب زود بخوابید تا فردا صبح راحت از خواب بیدار شوید. با این همه انرژی که امروز دارید، لباس های شیک خود را بپوشید و به میان دوستان یا جمع های شاد بروید. در را به روی فرصت های تازه باز بگذارید. امروز می توانید خود را برای سفر آماده کنید. مثلا یک مسافرت کوتاه جاده ای با ماشین برای بهبود روحیه تان عالی است.
فال حافظ
بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی
در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی
تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.
 
آبان
 
امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید، اما یادتان باشد که انعطاف پذیر باشید و پیش از رسیدن به هر نتیجه ای همه جوانب را نیز بررسی کنید.
فال حافظ
روزگاریست که ما را نگران می داری***مخلصان را نه به وضع دگران می داری
گوشه چشم رضایی به منت باز نشد***این چنین عزت صاحب نظران می داری
تعبیر: آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید
 
آذر
 
امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.
فال حافظ
چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من
تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید
 
دی
 
به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شش ماهه شده اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید. امروز می تواند برای رابطه عاطفی شما آغازی دوباره باشد، ببینید چه چیزهایی برای شما ارزش حساب می شوند و از همین امروز آنها را در اولویت قرار دهید.
فال حافظ
شراب لعل کش و روی مه جبینان بین***خلاف مذهب آنان جمال اینان بین
به زیر دلق ملمع کمندها دارند***درازدستی این کوته آستینان بین
تعبیر: ظاهرتان خلاف آن چیزی است که درونتان می باشد. خوبی ها و هنرهایتان را پنهان کرده اید. همه فکر می کنند انسان متکبر و مغرووری هستید اما بر عکس به عهدهایی که بست اید عمل می کنید. یاران و همنشینان خود را دوست دارید. به زودی از بند اسارت رها می شوید و به عافیت کامل می رسید در این زمان است که کینه و کدورت ها را دور می ریزید و دلتان را پاک می کنید.
 
بهمن
 
شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.
فال حافظ
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست
 
اسفند
 
بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.
فال حافظ
رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی
مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی
تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.