از کارداشیان‌ها تا تونی بلر؛ مشهورترین مهمانان عروسی بزرگ امبانی‌ها

تونی و چری بلر، کیم و کلوئه کارداشیان در عروسی امبانی‌ها در بمبئیایندیپندنت فارسی: سفر دریایی چهار روزه، اجرای ریانا و عروسی دسته‌جمعی برای ۵۰ زوج، همگی پیش‌درآمدهای درخشان‌ترین عروسی سال بودند.

رادیکا مرچنت و انانت امبانی، کوچک‌ترین پسر ثروتمندترین مرد آسیا، روز جمعه ۱۲ ژوئیه در بمبئی ازدواج کردند و به دنبال آن در روزهای شنبه و یکشنبه رویدادهایی دیگر را برگزار خواهند کرد.


در این روزها دوستان و افرادی که اهل تجارت، دنیای سرگرمی، سیاست و ورزش‌اند خانواده امبانی را احاطه خواهند کرد.

طبق گزارش «بیزنس اینسایدر»، به نقل از خبرگزاری آسیایی «نیوز اینترنشنال»، این ماجرای پرستاره با مراسم عروسی سنتی هندوها در اطراف آتش برگزار شد.

پس از آن در روز شنبه مراسم «شوب ویوا» (Shubh Vivah) یا «برکت الهی» برگزار می‌شود و جشن‌های عروسی و مهمانی پس از آن (reception party) یا «منگل اوتساو» (Mangal Utsav) روز یکشنبه به پایان می‌رسد.

به نظر می‌رسد این مراسم در مرکز همایش جهانی جیو و «آنتیلیا»، خانه مشهور امبانی در بمبئی، برگزار شود.

همانند جشن‌های قبلی، ستاره‌های بین‌المللی و هندی بسیاری در مراسم عروسی امبانی‌ها حضور خواهند یافت. در ادامه به تعدادی از آنها که روز جمعه در مراسم حضور داشتند اشاره می‌کنیم.
جان سیناجان سینا بازیگر هالیوود با لباس آبی کمرنگ هندی به نام «سالوار کامیز» (salwar kameez) به جشن عروسی وارد شد. سالوار شلوار گشادی شبیه پیژامه است که با پیراهن یا تونیک بلندی با یقه مدل غربی طراحی می‌شود.
پریانکا چوپرا و نیک جوناسپریانکا چوپرا یک لنگا (lehenga، دامن پرچین و بلند) و چولی (choli) شبیه سینه‌بند از نشان تجاری «تارون تاهیلیانی کوتور» به تن داشت. لباس او از پارچه بدن‌نمای نارنجی دوخته شده بود که سرتاسر  گلدوزی و پولک‌دوزی بود. نیک جوناس نیز شروانی صورتی کمرنگی را که با پولک پوشیده شده بود به تن داشت.
لا روچطراح سبک مشهور آمریکایی در میان مهمانان این مراسم حضور داشت. آشنایی او با امبانی‌ها به سال ۲۰۲۳ برمی‌گردد، زمانی که به همراه زندایا و تام هالند در جشنی در مرکز فرهنگی نیتا موکش امبانی شرکت کرد.
شاهرخ خان و همسرشحضور چهره‌های مشهور بالیوود در رویدادهای پیش از عروسی و عروسی برجسته بود.

به گزارش رسانه هندی «مینت» (Mint)، شاهرخ خان و همسرش گوری خان برای شرکت در عروسی روز جمعه وارد بمبئی شدند.

دیپیکا پادوکن، رانویر سینگ، جانوی کاپور، رانبیر کاپور، ویدیا بالان و آلیا بات و آیشواریا رای دیگر ستاره‌های بالیوودند که در مراسم جمعه شب حضور داشتند.
جیانی اینفانتینوجیانی اینفانتینو، رییس فیفا، و همسر لبنانی‌اش لینا الاشقر نیز ازجمله مهمانانی بودند که در جشن عروسی روز جمعه شرکت کردند. اینفانتینو از سال ۲۰۱۶ ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده دارد و از سال ۲۰۲۰ نیز عضو کمیته بین‌المللی المپیک است.
تونی بلر
نخست‌وزیر سابق بریتانیا، که به همراه همسرش چری بلر در مراسم عروسی شرکت کرده بود، یکی از چهره‌های مشهور سیاسی این جشن بود.
کیم و کلوئه کارداشیان
کیم و کلوئه به نمایندگی از کارداشیان‌ها در جشن عروسی امبانی‌ها با لباس هندی حاضر شدند. کیم چوله منگوله‌دار و لنگای قرمز یاقوتی‌رنگی به تن داشت. او سبک خود را با جواهرات الماس تکمیل کرد.

کلوئه نیز چوله و لنگایی به رنگ خنثی به تن داشت که با گلدوزی‌ و پولک پوشیده شده بود
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
این عروسی در کشوری اتفاق افتاد که در صد خیلی زیادی از مردم در فقر و بدبختی به سر میبرند آبو برق ندارند با شکم سیر نمیخوابند و هزاران مشکل دیگه که خود عروس داماد بیشتر خبر دارند . یه مشت اسگل بی خاصیت مثل کاردشیان را دعوت کردن و شو آف کردن دیگه آخرش هست. ممکن پول داشته باشند ولی هنوز خیلی فقیرند فقیر فرهنگی
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
۴۴
رُک و صریح - لندن، انگلستان
پس چرا خواهر خوانده تونی بلر رو دعوت نکردند؟؟!! اون که دیگه از خودتون هست و در ایران مسلمان شده و با یکی از لاشخورها رژیم ازدواج کرده.همتون حال بهم زن هستید!!!
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.