۳۰۰ هزار نفر برای تکرار بازی آلمان اسپانیا طومار امضا کردند

 اسپانیا با حذف آلمان به نیمه‌نهایی صعود کرد العربیه: هزاران هوادار آلمانی خشمگین طوماری را امضا کردند و از «یوفا» خواستند تا پس از تصمیم بحث‌برانگیز آنتونی تیلور، داور مسابقه آلمان و اسپانیا مبنی بر اعلام نکردن ضربه پنالتی به سود «مانشافت‌ها»، این مسابقه را تکرار کند.

این داور انگلیسی و تیم «وی‌.ای.آر» هند واضح مارک کوکورلا در محوطه جریمه در اواخر نیمه نخست وقت‌های اضافه را پنالتی برای آلمان تشخیص ندادند و دستور ادامه بازی را صادر کردند.


تیم ملی آلمان، میزبان یورو 2024 در‌ مرحله یک‌چهارم پایانی با نتیجه 2 بر یک از آلمان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

مسئولان جمع‌آوری امضا برای این طومار در بیانیه‌ای نوشتند که آنتونی تیلور مسابقه آلمان و اسپانیا را آشکارا با بی‌انصافی سوت زده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «این اولین بار نیست! تیلور پیش از این به دلیل قضاوت به سود اسپانیا [اشاره به بازی سویا و آ.اس رم در فینال لیگ اروپا در فصل 23-2022] مورد انتقاد قرار گرفته بود. بنابراین ما از یوفا خواستاریم که دستور به تکرار مسابقه دهد و تصمیمات تیلور را بررسی و او را مجازات کند.»

در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024، اسپانیا با فرانسه و انگلیس با هلند دیدار خواهند کرد. این بازی‌ها به ترتیب سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شوند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.