فال روز یکشنبه ۲۴ مارچ - ۵ فروردین

فروردین
 

مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرش ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. گاهی آنقدر ذهنتان آشفته می شود که احساس می کنید نمی تواند قدم از قدم بردارید، وقت آن رسیده است که به این ذهنیت غلبه کنید. امروز همراه با عشقتان خوش بگذرانید و حسابی استراحت کنید، فردا باید حرکت را آغاز کنید!

 
 فال حافظ
 
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
 
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست 
 
تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
اردیبهشت
 
در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می شود. زمانی که مجبور می شوید پروژه ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می افتند، شما دچار استرس می شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه ای کسب کنید.
 
فال حافظ
 
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
 
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را 
 
تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
خرداد
 
زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.
 
فال حافظ
 
زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی
 
اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی 
 
تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید
 
تیر
 
وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.
 
فال حافظ
 
می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب
 
می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب 
 
تعبیر:  بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
 
مرداد
 
شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.
 
فال حافظ
 
 وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی
 
کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی 
 
تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.
 
شهریور
 
امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت تر شده است، برای اینکه به نظر می رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش بینی شده اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی تان کمک خواهد کرد.شاید اول اش به نظر برسد که شکست خورده اید، اما می توانید از این فرصت غیرمنتظره به نفع خودتان استفاده کنید و این بار نقشه ی بهتری بکشید. هنوز جزییات کار برای تان روشن نشده است، اما در طول هفته های آینده روند کار تغییر خواهد کرد و با اطلاعات جدیدی روبرو خواهید شد. سعی کنید زیاد مقاومت نشان ندهید، زیرا این مقاومت شما بیشتر بر پایه ی ترس است تا واقعیت. در نهایت این که صبور باشید و عملگرایی را فراموش نکنید.
 
فال حافظ
 
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
 
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست 
 
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
مهر
 
شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می کنید و از طرف دیگر فعالیت هایی را که انجام می دهید سعی می کنید با با کمی نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.
 
فال حافظ
 
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
 
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 
 
تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
آبان
 
شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.
 
فال حافظ
 
ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی
 
قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی 
 
تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.
 
آذر
 
روز خوبی در پیش رو دارید. احساس می کنید اطرافیان به نیازهای شما توجه بیشتری نشان می دهند و در کل همه چیز مطلوب است. بیشتر از هروقت دیگری برونگرا و اجتماعی هستید و امروز می تواند فرصت خوبی برای ارتباط برقرار کردن با کسانی باشد که به آنها علاقمند هستید اما جسارت نزدیک شدن به آنها را ندارید. مطمئن باشید از آنها چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت. عشقتان امروز شما را با دریایی از محبت شگفت زده خواهد کرد و اگر شما را ناراحت کرده باشد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا او را ببخشید. مجرد ها هم خودشان را برای ماجراهای دور از انتظار اما خوشایند آماده کنند.
 
فال حافظ
 
زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی
 
روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی
 
تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.
 
دی
 
امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.
 
فال حافظ
 
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
 
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
 
تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.
 
بهمن
 
درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.
 
فال حافظ
 
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
 
کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی
 
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری
 
اسفند
 
همه چیز همانگونه که در ظاهر به نظر می آید نیست. بهتر است امروز عینک خوش بینی را از چشمانتان بردارید. ممکن است اطرافیانتان کارهایی بکنند یا حرف هایی بزنند که ذهنیتی که راجع به آنها داشته اید را بر هم بزند و شناختی جدید نسبت به آنها در شما ایجاد کند. حتی ممکن است حقیقتی ناخوشایند در مورد یکی از نزدیکانتان کشف کنید. یادتان باشد: زمانی که مردم خود واقعیشان را به شما نشان می دهند آنها را باور کنید. با این که اوایل هفته است هنوز پرانرژی هستید.فکرتان درگیر مسافرت است، بد نیست همراه با عشقتان یک سفر دو نفره رمانتیک را برنامه ریزی کنید و یا همراه با هم در یک کلاس مشترک ثبت نام کرده و چیز جدیدی را یاد بگیرید.
 
فال حافظ
 
ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی
 
بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 
 
تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.