یک «بسیجی» در زاهدان در پی حمله مسلحانه کشته شد

 عکسی که «کمپین فعالین بلوچ» از عثمان شه‌بخش، بسیجی کشته‌شده در زاهدان منتشر کرده است ​رادیو فردا: همزمان با حمله به سه نیروی عضو «بسیج» در تهران در روز جمعه، ۱۱ اسفند، یک عضو دیگر این سازمان هم در همین روز در زاهدان هدف حمله قرار گرفته و کشته شد.

خبرگزاری‌های ایران نام «بسیجی» کشته‌شده در زاهدان را عثمان شه‌بخش اعلام کرده‌ و گفته‌اند که او حین رفتن به محل کار خود بر اثر اصابت گلوله افراد «مسلح» کشته شده است.


تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

در گزارش رسانه‌های ایران به جزئیات بیشتری درباره این حمله اشاره نشده است. کانال تلگرام «کمپین فعالین بلوچ» هم ضمن اعلام این خبر گفته که آقای شه‌بخش روز جمعه ۱۱ اسفند هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

پلیس شمیرانات هم روز جمعه خبر داده بود که سه عضو «بسیج» در شمال تهران در مسیر رفتن به شعبه رأی‌گیری با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته‌اند.

سایت خبری «رکنا» در گزارشی حال یکی از مجروحان را «وخیم» گزارش کرده و گفته بود که یکی دیگر از آن‌ها راهی «اتاق عمل» شده و نفر سوم با خطر از دست دادن «یک چشم» خود روبه‌رو است.

در سال‌های گذشته حملات مسلحانه به نیروها و چهره‌های حکومتی افزایش یافته و به‌ویژه در ماه‌های گذشته گزارش‌های متعددی از این حملات که منجر به کشته‌ شدن نیروهای حکومتی در سیستان و بلوچستان شده، منتشر شده است.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز ۲۲ بهمن از کشته شدن دو عضو سازمان بسیج در سیستان و بلوچستان خبر داده بود.

رسانه‌های حکومتی نیز ۲۰ دی درباره حمله مسلحانه به یک پاسگاه در اطراف راسک در این استان و کشته شدن دست‌کم یک مأمور انتظامی گزارش منتشر کرده بودند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

دست راستت زیر سر رهبرت
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

به جهنم و به تخم چپ سگ همسایم. مثل اینکه براستی امسال سال بدرک واصل شدن عوامل رژیم اسحالی آخوندیست.
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

تبریک
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
به فضولاتی که در چاه مسطراح پارک شهرمان هست. به درک، یک حمال عوضی جیره خوار رژیم مفعولی کمتر، زندگی ماها بهتر. به امید خبر به درک رفتن رهبر مچل مفعول خامنه ای
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

با تبریک به همه ایرانیان.عجب قیافه حـ... و پدرسوخته ای هم داشته این انگل کثیف.هر یک نفر از این اراذل و انگل های متحجر کم بشه صرفه جویی در اکسیژن هوا و منابع خوراکی کره زمین خواهد بود.
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
تا باشه از این خبرهای خوب
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
همونطور که وقتی اسراییل اسلحه برداشت همه برادران عرزشی خاویارها رو غلاف کردن و فقط به عر و گوز کردن اکتفا کردن، به همون صورت هم مردم وقتی اسلحه دستشون بگیرن همه این اراذل سوراخ موش رو میلیاردی کرأیه میکنن. اینها همون برادر همدیگه هستن، واضح تر بگم: برادر همون "برای در" همدیگه هستن وگرنه مسلح جلوشون وایستی ماستها رو کیسه میکنن.
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.