شاهزاده رضا پهلوی: از حقوق جامعه رنگین‌کمانی ایران دفاع می‌کنم

ایران وایر: شاهزاده رضا پهلوی، شامگاه ۲۱ آبان در سخنرانی به مناسبت دریافت جایزه صراحت بیان از سوی سازمان «لاگ کابین ریپالیکنز» اعلام کرد که او از حقوق جامعه رنگین کمانی ایران (اقلیت‌های جنسی و جنسیتی) مانند بقیه مردم کشور دفاع خواهد کرد.

آقای پهلوی با تشکر از اعطای جایزه صراحت بیان به او گفت این جایزه را از سوی مردم ایران دریافت می‌کند زیرا آن‌ها هستند که تحت سرکوب شدید حکومت جمهوری اسلامی با صراحت خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند.

او در سخنرانی خود که به زبان انگلیسی ایراد شد همچنین گفت من به جامعه رنگین‌کمانی ایران فکر می کنم که در ۴۴ سال گذشته مجبور شده‌اند در وحشت و سکوت زندگی کنند.

به گفته شاهزاده رضا پهلوی، در حالی که حقوق اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایالات متحده و دیگر نقاط جهان به رسمیت شناخته شده‌اند، وضعیت این جامعه در ایران کاملا متفاوت است.

وی گفت تحت حکومت جمهوری اسلامی، زمان برای جامعه رنگین‌کمانی به عقب بازگشته و اعضای این جامعه سنگسار و با جرثقیل در ملا عام اعدام می‌شوند، در زندان‌ها شکنجه و مورد تجاوز قرار گرفته و مجبور به انجام عمل های تغییر جنسیت شده‌اند.

او تاکید کرد وضعیت برای جامعه رنگین‌کمانی ایران همواره اینگونه نبوده و این جامعه قبل از تصرف حکومت توسط روحانیون از حقوق وآزادی‌های گسترده‌ای بهره مند بودند.

او گفت امروز من با افتخار در کنار جامعه رنگین کمانی می‌ایستم و به آن‌ها اطمینان می‌دهم همانگونه که از حقوق بقیه مردم ایران دفاع می‌کنم از حقوق آن‌ها نیز دفاع خواهم کرد.

شاهزاده رضا پهلوی در سخنرانی خود تاکید کرد که تصرف قدرت توسط روحانیون تنها برای جامعه رنگین‌کمانی فاجعه‌بار نبوده بلکه اقلیت‌های مذهبی غیر مسلمان از جمله بهاییان به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند.

آقای پهلوی با یادآوری اینکه اعتراضات در ایران فراتر از یک قشر جامعه است گفت: مردم ایران، همجنسگرا یا دگرجنسگرا، محافظه‌کار و لیبرال، مذهبی و سکولار، پادشاهی‌خواه و جمهوری‌خواه، روستایی و شهری، به عنوان یک ملت متحد، در مبارزه با رژیم جنایتکاری که کشور بزرگ ما را برای مدت طولانی اشغال کرده، گرد هم آمده‌اند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

خودش فرد فعال همجنسگرایان هست چرا حمایت نکنه
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

ننگ بر این سه نکبت. یاسی, اسلام, سلطنت . امیدوارم دوست‌داران سلطنت به این واقعیت توجه کنند که خیل جمعیت سایبری های سپاه الان دیگر نگران جمعیت انبوه مخالفان جمهوری نکبت اسلامی نیستند و درگیر پروپاکاندای غزه هستند.دیگر وقت برای حمایت از شاهزاده را ندارند برای همین هم هتاکی کنار شده است.البته سپاهی به نتیجه سرمایه‌گذارای روی شاهزاده را با خالی کردن خیابان‌های خارج از کشور از مخالفان جمهوری کودک کش گرفته است.چماقداران و اوباش اطلاعاتی و ساواکی بهترین خدمت را به جمهوری اسلامی جنایتکار کرده اند.برای مردم و خودم در ایران گریانم که چطور تنها قدرت حمایت از ما که هموطنان خارج از کشور هستند چگونه با همکاری اطلاعات سپاه و سلطنت طلبان (که به اعتراف شاهزاده هر روزه با بسبجیان وسپاهیان در ارتباط بود) از خیابان‌ها رانده شدند. ما ملت ایران پشتوانه عظیمی که مبارزین خارج از کشور هستند را از دست دادیم.اما سره و نا سره از هم جدا شد.ما مردم ایران تجزیه طلب نیستم.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

اسم پهلوی اومد الان هر چی سوسک و حشره موذی از سوراخش میاد بیرون و شروع به فحاشی میکنه مصدق روحت شاد بدو که از خلی و چلی عقب نمونی
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
۲۴
راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

من الان میفهمم چرا شاه پرستان جدیدا مطلبی در مورد طوسی و ثقتی نمی‌نویسند. چون آقا رضا که همیشه با سپاه و بسیج در تماس است و ترجیح می‌دهد اگر اسلام ستیزی در ایران بعد از آزادی حاکم شود همان بهتر جمهوری اسلامی بماند طرفدار مردان عشاق شده. این فرق می‌کند اسلامگرایان فحاش🤣🤣. این سلطنت پرستان به جان رضا شاه روحت شاد که در جنگ جهانی دوم هم پیمان هیتلر شد و دستگیر و تبعید شد تعلق به بیمارستان روانی دارند. الان شاه اللهی ها منهای شهرام همایون که طرفدار غزه است برای حمله اسرائیل به تروریست‌ها پشتک می‌زنند در صورتیکه شاه اسلام پناهشان هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نشناخت‌. روز تولد ممد چهل زنه تعطیل بود ولی شاه ایران ساز از کورش فقط برگزاری جشن و دعوت از شاهان را بلد بود. می‌گفت کورش بخواب که ما بیداریم ولی ده دقیقه بعدش خوابش برد تا آخوندها مملکت را به قهقرا ببرند و خودش مثل گلوله در رفت.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

پول برای پروژه جدید رسید .
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲
۴۷
maradona - براتیسلاوا، اسلوواکی

یاد اون مقاله مسعود بهنود افتادم تحت عنوان ((ارنست پرون)) شوهر شاه)) رضا شاه همیشه از قیافه زرد و چشم های زرد و حرکاتش می دونست تمایلات گی داره
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

تو هم که بدت نمیاد یه هولی بهت بده !! معلومه چشمت گرفته ها شیطون !!
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

بخاطر همین می‌خواد تو رو هم حمایت کُنه !
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

اسم پهلوی میاد من یاد سپاهی و بسیجی میافتم که هر روز با شاهزاده ارتباط داشتن.یاد حرف جناب شاهزاده میافتم که گفت اگر قراره دین از بین بره من ترجیح می‌دهم همان جمهوری اسلامی باقی بمونه. یاد این میافتم که اگرچه شاهزاده می‌فرمایند من بدنبال قدرت نیستم اما شهبانوی گرامی با دستپاچگی ولیعهد ایشان را به امید اینکه ایشان شاه بشوند معرفی کردند.یاد این میافتم که شما هرگز نباید فکر کنید.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

خنده ام میگیره از کسانی که در اینجا کامنت گذاشته اند و انتقاد کردند از رضا پهلوی!! در جامعه ایران خودتون خوب میدونید که همجنسگرایی کم نیست و وقتی صحبت از لواط میشه آنهایی که فاعل هستند با افتخار خاطراتی تعریف می کنند از کار کثیفشون و مفعولها رو تحقیر می کنند ولی نمی دونند چه فاعل و چه مفعول یک کار رو انجام میدهند و آن لواط است!! در جامعه ای که زن و مرد طبق قانون از هم جدا می شوند طبیعی است که روابط همجنسگرایانه اوج میگیره خب پس چرا شاهزاده که میدونه در طول این 44 سال این آمار بالا رفته و تقریباً اکثریت جامعه ایران رو دربر گرفته نخواد از اکثریت جامعه ایران دفاع بکنه؟😁
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

این بابا زنشو اجاره داده به اون یارو فرانسوی، معلم یوگا یاسمین گولا 🤣🤣😅 خودشم که داره میگه از همجنس بازها حمایت میکنه، سلطنت طلب احمق فسیلی کلاهاتونو بزارید بالاتر 🙉
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

ننگ بر این سه نکبت. یاسی, اسلام, سلطنت. هموطن عزیزم لطفن فقط به رای منفی بسنده نکن نظر مرا نقد کن با دلیل و مدرک, از من هم سند بخواه تا تمام لینکها را خدمت شما ارسال کنم.تمام هم‌زمانی های گفتاری وکرداری مسیولان جنایتکار جمهوری کثیف اسلامی و مواضع سلطنت طلبان را یکجا برای‌تان با سند نشان دهم قصد من فقط آزادی و خوشبختی مردم ایران است.می‌خواهم دیگر خونی در کشورم نریزد.باید دست سایبری های رژیم و قدرت طلبانی که هیچگاه ملت ایران را قابل اعتماد نمی‌دانند را رو کرد.قدرت طلبانی که حتی به باقی ماندن جمهوری جهل و جنایت اسلامی رضایت می‌دهند و هر کس که زیر علم ایشان نباشد را اجنبی می‌دانند. جاوید ملت در بند ایران. نابود باد جمهوری جهل جنایت اسلامی در ایران
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

براتیسلاوا. اسلواکی. آیا بهنود مزدور درباره گذراندن دوره اصول فقه در بشکه حوزه علمیه خودش هم چیزی نوشته لطفن ذکر بفرمایید
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

با اون افکار عقب مونده و کپک زده ات با باجناق بازی چطور کنار میایی این جور موارد خفه خون میگیری از ثقفی چه خبر راستی؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

دلیل این که منفی میگیری اینه که گوزن رو به شقیقه ربط میدی!! اولاً اگر رضا پهلوی گفته که مثلاً اشخاصی در سپاه باهاش تماس دارند به این معنی نیست که سپاه واسه شاهزاده تعیین تکلیف میکنه! اصلاً کسی که داره کار سیاسی میکنه نمیتونه همه چیز رو سیاه و سفید ببینه ممکنه با خیلی ها تماس داشته باشه که من و شما خوشمون نیاد دوماً معرفی کردن ولیعهد نیاز به مراسم و تشریفات خاصی داره و ایشون هنوز شاه نشده که بخواد ولیعهد داشته باشه حالا شهبانو یک چیزی گفته! سوماً ما با دین مخالفتی نداریم با دین سیاسی مخالفیم همین الآن بزرگترین اعتراضات به جمهوری اختلاسی در زاهدان هر جمعه قبل و بعد از نماز توسط مردم بلوچ انجام میشه شاهزاده که نمی تونه با دین مخالفت بکنه زمانی که درصد قابل توجهی از مردم به دین باور دارند!
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فسیل جان اگر اجاره هم که داده باشه خودش در جریانه و به کسی مربوط نیست ، ولی یوقت بیخبر میبینی زن خودت رو .......نه!؟ البته اگر واقعاً انگلیس زندگی میکنی !!
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۵۴
جناب خان - لیدز، انگلستان

راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش ; درود : خواهشا در مورد فتحعلی شاه قاجار و سرسره بازی ایشان در حرم سرایشان ، وبازی با غلام بچه هایی که در دربار ایشان بودن هم چند سطری مبسوط بدارید تا بیشتر از دانش وانیشه شما مستفیض گردیم با سپاس فراوان .
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

جناب PERTAPANI - بن، آلمان. در مرحله اول من فقط قصد دارم فکر جنابعالی را به واقعیت ربط بدهم قصد فقط روشنگری هست. متن پاسخنتان را داخل پرانتز می‌آورم تا بررسی کنیم (اولاً اگر رضا پهلوی گفته که مثلاً اشخاصی در سپاه باهاش تماس دارند به این معنی نیست که سپاه واسه شاهزاده تعیین تکلیف میکنه! اصلاً کسی که داره کار سیاسی میکنه نمیتونه همه چیز رو سیاه و سفید ببینه ممکنه با خیلی ها تماس داشته باشه که من و شما خوشمون نیاد). شما در پاسخ‌های خود نشان دادید که با فکر خود با صداقت برخورد نمی‌کنید.آیا اگر یکی از اپوزسیون به غیر از شاهزاده با دشمنان ایران هر روز تماس داشته باشد برخورد و استدلال سلطنت طلبان با آن اپوزسیون با استدلالشان در باره شاهزاده یکسان است.با شواهد بسیار زیاد در یک‌سال گذشته سلطنت طلبان حتی از برنامه ها و سند سازی های اطلاعات وسپاه بطور همزمان علیه مبارزین استفاده کردند لینکها موجود است.همچنین شما حق ارتباط با اشغالگران میهنمان را به افراد به اصطلاح سیاسی می‌دهید. شرط مفروض شما در صورتی هست که شخص تماس گیرنده و بر سر قدرت باشد و تامین منافع ملی کشورش به رابطه وابسته باشد.ایشان چه
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

ایشان چه سمتی دارند که با دشمنان اشغالگر ایران در تماس باشند.مبارزین ایرانی خط قرمز خود را با دشمن میهن به روشنی مشخص کرده‌اند ولی شاهزاده به روش یکی به نعل یکی به میخ برای اطمینان از همراهی روحانیون با به پادشاهی رسیدن خود به شعور مردم ایران توهین می‌کند. شما نوشتید:. (ما با دین مخالفتی نداریم با دین سیاسی مخالفیم). نسل جوان, آگاه ایران با هر عاملی که از دیرباز کشورمان را به نابودی کشیده به عنوان مهره ای از سوی دشمن میهمان می‌دانند و براساس اسناد تاریخی این دین کریه وسیله تسلط بر ایران وقتل و غارت بوده.با تجاوز به حق ایرانیان برای حکومت بر کشورشان شروع و تا به بردگی گرفتنمان تا به امروز ادامه داده است.شما با این دین هم مشکلی ندارید پس خط قرمز شما با رژیم جمهوری بچه کش اسلامی کجاست.به نظر می‌رسد در جاهایی سلطنت و جمهوری اسلامی مرز‌های مشترک دارند. ضمنا در جلسه ای که شاهزاده تا خودآگاه ارادت قلبی خود را به دین اسلام در ایران با عصبانیت با جمله اگر قرار است دین از بین برود من ترجیح می‌دهم همان جمهوری اسلامی بماند, کسی ایشان را به ضدیت با دین متهم نکرده بود ایشان داوطلبانه ارادت خود به
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

گفتم که سوسک های فاضلاب میان بیرون
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

ایشان داوطلبانه ارادت خود به دینی که به تار و پود تاریخ کشورمان خیانت کرده و جنایات زیادی در ایران مرتکب شده اعلام کردند.ایشان نیاز مبرم خود را به کمک ملایان شیعه در امر به پادشاهی رسیدن خود اعلام کردن.مردم ایران و کشورمان هیچ جایگاهی در تصمیمات ایشان ندارند.فقط رسیدن به قدرت و سرکوب مخالفانشان حتی بوسیله بازماندگان پاسداران نیروی انتظامی سرکوبگر. این را من نمی‌گویم ایشان خودشان بعد از اعلام اینکه با سپاهیان ارتباط دارند فرموده‌اند که بعد از فردای سرنگونی به وجود اینها برای نظم کشور نیاز هست. میتوانید بفهمید که شاهزاده به مزدوران جنایتکار اسلامی بیشتر از مردم ایران اعتماد دارند.التماس تفکر عرب‌زبان.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

تو لندن نشستی مواظب باش زنت نره مشهد عراقی ها در کمین نشستن
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

با عرض معذرت از هموطنانی که به زبان عربی هم صحبت می‌کنند کلمه عرب زبان آخر متن قبلی فقط اشتباه کیبورد من بود.حاصل از باز شدن تبلیغات زیاد در این سایت است.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

اخه این هم بلد نیست ، کاش میتونست این اقا به فیلم پ و ر ن عادت کرده و عکسهای پشت شما طرفداراش تو ذهنش مرور میکنه برو خوش باش
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

ببین شما هم مثل 99 درصد بقیه مردم ایران احساسی هستی!! زمان انقلاب خیلی از انقلابیون داخل و خارج با سیاستمداران و حتی امرای ارتش شاه تماس داشتند و مذاکره می کردند که این افراد انقلابی هیچ سمت و قدرتی نداشتند ولی کسی به اینها ایراد نمیگرفت که چرا با طاغوت تماس دارید!! چیزهایی که مینویسی برآمده از احساسات و عصبانیتی است که دارید واصلاً ایراداتی که میگری تعیین کننده هیچ چیزی نیست! اگر مردم ایران در مورد دین و تاریخ کشورشون مطالعه می کردند آنوقت متوجه میشدند دین نمیتونه وسیله خوبی برای رسیدن به پول و ثروت و عیش و نوش باشه ولی خب ایرانی ها که اهل مطالعه نیستند واسه همین نتیجه عکس گرفتند
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

اینطور حمایت میکنی معلوم هست از تر س ابروی نداشت هست که عکسات پخش بشه خوابیدی از عشق شاهزاده
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

جنابpertapani بن آلمان. شما استدلالی نمی‌کنید و مانند همه سلطنت طلبان مردم ایران را عصبانی مغایر منطقی می‌دانید مگر بی چون چرا به سلطنت ایمان داشته باشند.بعد از ایمان می‌شویم منطقی, صلح طلب, غیر تروریست, غیر تجزیه طلب. شما از دلیلی استفاده کردید که منجر به بک فاجعه شد.کدام انقلابی با سران ارتش شاه فقید تماس داشت؟بجز مزدوران مذهبی اخوندها؟استفاده از بازماندگان ستوان مگر به سرکوبگران سال ۶۰ کمک نکرد?چه کسانی برای بقایی خود از بازماندگان نیرو‌های سرکوبگر رژیم قبلی استفاده کردند و تجربیات آنها را علیه مردم ایران بکار بردند مگر نه اینکه کسانی که دیکتاتوری جدید را طراحی میکردند با امرای ارتش شاه فقید و روسای ساواک ارتباط داشتند.حاصلش چه شد بجز بک دیکتاتوری جدید. من برای حرف‌هایم فکت می‌آورم پس از روی احساسات نیست اما چون شما دلیلی برای خرفهایتان ندارید.به مردم ایران و من هم وصله احساساتی بودن میچسبانید.من بند بند پاسخ شما سرور گرامی را دادم با دلیل و فکت هایی ک اتفاق افتاده و اسنادش در فضای مجاری قابل دسترسی هست.لطافت مدرک بدهید. بزرگوارید.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

از دو فرقه انتظاری بیشتر نمی‌توان داشت که هموطنشان را با نام سوسک فاضلاب خطاب کنند. اول و اول و اول سایبری های سپاه و اطلاعات و دوم طرف‌داران بی‌تجربه سلطنت که نادانسته به دام سایبری هل می‌افتند. جناب سیمرغ از لفظ سوسک فاضلاب‌ که در پاسخ من دادید سپاسگزارم هموطن.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

هر کس که مانع اتحاد بشه حشره موذی هست حالا چه هموطن باشه چه بیگانه چهل و چهار ساله که ما ایرانیان نتونستیم چندتا ملای بیسواد رو از خر مراد پیاده کنیم فقط و فقط به این دلیل که تا یکی میاد همه رو متحد کنه بهش حمله میکنیم حتی به زن و بچه اش گیر میدیم به این طریق خودمون که هیچ نوه هامون هم از شر ملا خلاص نمیشیم
‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

ببین باز دوباره احساسی شدی! اولاً من کی نوشتم مردم ایران مغایر منطق هستند؟ این برداشت احساسی خودت از نوشته منه!! احساسی بودن چه ربطی داره به غیرمنطقی بودن!؟ دوماً اصلاً برای ما مهم نیست شما و یا دیگران سلطنت طلب باشید یا نباشید ما که دنبال لشگر سیاهی نیستیم به قول معروف یک مرد جنگی به از صد هزار! این هم باز برداشت احساسی شما از نوشته منه! سوماً فقط مزدوران مذهبی آخوندها نبودند که با سران ارتش شاه تماس داشتند! بیشتر سران جبهه ملی و مصدقی ها بودند! چهارم آنچه که باعث دیکتاتوری در ایران میشه بی تفاوتی و ساده لوحی و جهل و احساسی بودن مردم ایران و نه چیز دیگری! پنجم آنچه که شما بهش فکت میگی برای خودت فکت به حساب میآد اگر به کسی که تاریخ میدونه و با سیاست آشناست این چیزهایی را که فکت میگی نشان بدی آنوقت از سر دلسوزی و ترحم بهت میگه آفرین پسر خوب این فکتها را نگهدار یک روزی بدردت میخوره!
‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
۲۴
راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

کسی نگفته با دین مخالفت کنه. مسئله اولویتها است. وقتی رضا پهلوی میگه اگر قرار است آزادی دین ستیزی بیاورد بهتر است جمهوری اسلامی باشد. یعنی طرف بودن دین را با جمهوری جنایت و فساد و لواط و ادمکشی بر بی‌دینی با آزادی و استقلال و آسایش و رفاه و دمکراسی ترجیح می‌دهد.پس ایشان باید برای یک اسلام خوب مبارزه کند و نه برای میهنی به اسم ایران.چون اسلام خوب و بدش با ایران مختلف است ولی در ایران ازاد همه ادیان ازادند
‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

جناب pertapani بن آلمان. با عرض معذرت شما دقیقا مطابق اصول دینداران متعصب . که با متلک به دیگران پاسخ می‌دهند و فقط می‌خواهند که با هجو مخالف‌اند عقاید خود را حذف کنند سخن می‌گویید. متاسفانه شما از اصول اولیه بحث منطقی اطلاعی ندارید. البته این خاصیت راست و چپ سنتی هست.هردویشان عقاید خود را فکت می‌دانند و دلایل موجود و متقن دیگران را بی ارزش می‌خوانند.ایمانتان را به گروهتان حتی حقایق نمی‌تواند تغییر دهد.فقط مانده بک یا حسین بگویید تا عقیده خود را ثابت کنید.دقت کنید که بجز هجو حتی بک کلمه حرف منطقی نگفتید.خصلت واقعی راست فسیل شده.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

جناب سیمرغ ایران برلین. شما وقتی از اتحاد صحبت میکنید تعجب همگان را بر می انگیزید. اتحاد همه با من شاهزاده را منظورتان هست و یا شعار‌های هر کس نگه پهلویه اجنبییه. ویا شعار آن لمپن در کنسرتش که می‌کنه کت تن کیه کینگ رضا پهلویه. با این شعار یاد کسی بجز برادران رمضون یخی و شعبان جعفری میافتید. اینها اتحاد می‌خواهند یا پیوستن به صف اونا؟ به شما خرده نمی‌گیریم کسی که از مفهوم آزادی بهره ای نبرده ملت کشورش را وقتی سخنی غیر سخن خودش به‌زبان می‌آورند به نامهای شایسته خودش یاد می‌کند.مجبورم کردید که در شان شما پاسخ بدهم. شما به کانال‌های یوتیوب مورد علاقه سلطنت طلبان مانند کوچه مراجعه کنید تا ببینید چطور سناریوی سیاه شکستن اتحاد مردم را با همکاری سایبری های سپاه با نفرت پراکنی علیه هر کسی که می‌توانست بیشتر از شاهزاده تاثیر گذار باشد نکردم را به خیابان بیاورد را شما سلطنت طلبان با تایید خانواده سلطنتی پیش بردید و خیابان‌های خالی را تقدیم رژیم مانند خودتان اسلامی کردید. شرمنده باد که هنوز هم با بی حیایی حرف از اتحاد میزنید.لمپنها همیشه تاریخ وقیح بودند.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

جناب pertapani . یا شما معنی فکت را نمیدانید و یا خود را به کوچه علی چپ زده آید. اینکه سلطنت طلبان در بنا به خصلت تاریخی, یا نظر ما ویا ادامه حکومت همین جنایتکاران, به دام وزارت اطلاعات رژیم جنایت کار اسلامی افتاده اند فکتی هست که در تظاهرات خارج از کشور مشهود است .در ویدیویی از تظاهرات در یکی از کشور‌های اروپایی میکروفون در دست بک جوان هست که درست در زمانی که جناب شاهزاده نیاز به نشان دادن پای‌بندی خود و سلطنت طلبان به دمکراسی و عدم سرکوب مخالفان در رژیم آینده دارند از سالروز تاسیس ساواک و تمجید از ثابتی صحبت می‌کند.این دامی بود که وزارت اطلاعات جمهور بچه کش اسلامی برای ترساندن و پراکنده ساختن مردم برای سلطنت طلبان طراحی کرده بود و به کمک لمپنها و چماقداران سلطنت طلب موفق شد.آیا جناب شاهزاده با توجه به نظراتشان که در نوشته هایشان جهت برایت از اعمال ساواک(شکنجه و دستگیری‌های نامحدود)با این عمل طرفدارانشان برخورد قاطع کردند؟البته که خیر. اگر این فکت نیست پس چیست؟. لطفن در لغت نامه هل دنبال معنی فکت بگردید و صادقانه چیدمان هجو پاسخ دهید.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

سلطنت طلبان باید از تاریخ معاصر درس بگیرند.سرنوشت حزب خاین توده در انتظار آنان است.اول با همکاری حزب توده تمام گروه‌های سیاسی را نابود کردند و وقتی که خیابان‌ها را از مردن
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
۳۴
shahrooz-k - تهران، ایران

سلطنت طلبان باید از تاریخ معاصر درس بگیرند.سرنوشت حزب خاین توده در انتظار آنان هست.ابتدا با همکاری حزب توده تمام گروه‌های مخالف را نابود کردند و وقتی خیابان‌ها را از مردم خالی کردند دستگیری و نابودی حزب توده کلید خورد.البته هنوز سلطنت طلبها برای رژیم جنایتکار اسلامی کاربرد دارند و هنوز خطر حضور مردم در خیابان‌های ایران و جهان وجود دارد که سلطنت طلبان می‌بایست این خطر را با وکالت خواهی و چماقداری ولمپن بازی خود برطرف کرده و با سخنرانی های بی اثر بک نفر در حالی که خیابان‌های خالی را به رژیم هدیه کردند با نفرت پراکنی علیه همه افراد موثر از حضور مردم در خیابان‌ها که دید تمام حکومت‌های دمکرات را نسبت به جمهوری تروریستی اسلامی به نفع مردم ایران عوض می‌کند, جلوگیری کنند.البته جناب شاهزاده هم می‌توانند چند حزب دیگر برای گمراهی مردم درست کنند و با مشغول کردن چند نفر آن حزب را هم به حال خود رها کنند.اما دیر یا زود با خیابان‌های خالی دستاورد سلطنت طلبان آنها را هم به سرنوشت حزب توده دچار می‌کنند.دو درویش بر گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند.اعتلافیون باید فکر اینجا را می‌کردند.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد