آماده باش ارتش جمهوری اسلامی

فرارو نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند، گفت: با نابودی یزیدیان زمان ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه جهان به اهتزار در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی این نیرو ضمن تسلیت حوادث اخیر در غزه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است، گفت: امیدواریم عمر این یزیدیان زمان هرچه زودتر به اتمام رسد و ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه دنیا به اهتزار در خواهد آمد.


امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما در بالاترین میزان آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار و هنر عقیدتی سیاسی جذب و نزدیک کردن قلب‌ها به سوی خداست و الحمدلله تاکنون در این امر موفق عمل کرده است افزود: از زمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حضور افرادی متدین، با ایمان و موثر و اجرای طرح‌های مصباح در سال‌های اخیر، ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر معنوی و فرهنگی رشد و پیشرفت قابل توجه و اثرگذاری مطلوبی داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به موفقیت این نیرو در حوزه قرآنی خاطرنشان کرد: ما در زمینه فرهنگی هرچه هزینه کنیم سرمایه‌گذاری برای آیندگان است و خداوند را شاکریم موفقیت‌های چشمگیر و خوبی در حوزه فرهنگی و قرآنی به دست آورده‌ایم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

من نمیدونم چرا به چین اعتراض نکردند یا خبری از پرچم اسلام نبود وقتی که این همه مسلمون رو کشتند یابچه هاشونو ازشون گرفتند.
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل

اینها بد فلانشون به خارش افتاده . هی دارن انگولک میکنن و میخوان پرچم لااله الله دانش رو ببرن بالا دوباره . آخرش هم جنگ غزه در ایران تموم میشه . بس که اینها دارن چرت و پرت میگن
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

از صمیم قلب آرزومندم که تمامی شما شهادتگونه به آرزوی دیرینان برسید و هم زمان برید گورتونوگم کنید تا ایران ٨۰ میلیونی از شر همه شما انگلها و کثافتها رهایی پیدا کند.
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

تنها براندازا مفلوک و نخود مغز ایرانی هست که سرباز دشمنه و کشور خودش رو مسخره میکنه .حقارتی که در ذات این موجودات مفلوک هست رو هیچ جا پیدا نمیکینید .شستن .... پیرمرد و پیرزنهای اروپایی در خانه های سالمندان براشون افتخاره ولی دستاوردهای کشورشون مایه سخره .واقعا که ....
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

آقا دستاورد!! دستاورد دارند اینها!! چهار تا پهپاد مونتاژی که قاچاقچی ها دولا پهنا قطعاتش رو به اینها انداختند شده دستاورد!! یک نگاه به اقتصاد خرابتون بنداز بعد یک نگاه به آلودگی محیط زیست بعد یک نگاه به آمار تصادفات و مرگ و میر بنداز بعد یک نگاه به آمار طلاق بعد یک نگاه هم به میزان مصرف مواد مخدر بنداز حالا آمار فحشاء و اختلاس و رانتخواری و آغازاده ها هم پیشکش. این همه دستاورد کی تا حالا در عمرش دیده!!؟ 🤣😂
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
۴۳
ولش کن - تهران، ایران

اینها با چه رویی با این چهار تا آهن پاره داغون میخوان. با اون همه تسهیلات اسرائیل و آمریکا درگیر بشن حکایت. شیر و مورچه هست. به امیدی نابودی تک تک شما ها😄😄
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
ببینید چطور یک مشت جنایتکار بی همه چیز میخواهند مملک ما رو بخاطر یک مشت فلسطینی بدوی، تروریست و وحشی که اتفاقا نه تنها از ایران هم مثل غرب و اسرائیل نفرت دارند،بلکه حتی رهبرانشان علنا اعلام میکنند رژیم شیعه اسلامی که از جیب مردم ایران ارتزاق ساپورتشان کرده کافر و همه باید سنی باشند (درست مثل طالبان) سگهای هاری که دست ارباب جنایتکارشان را هم گاز میگیرند..و برخی نادانهای بیسوادی که در این معرکه که شتر خبیث و هار اسلام رویشان خوابیده و فرو کرده،باز دنبال کینه ورزی به یهویانو و طرفداری از نابودگران و دشمنان ذاتی مملکتشان هستند.
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
۲۴
fanus2013 - مسکو، روسیه
دم ساغیش گرم. معلومه خب چیزی زده
‌سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم