آلبرت پایک، نویسنده ای که جنگ جهانی اول تا سوم را هم پیشگویی کرده

 آلبرت پایک، نویسنده ای که جنگ جهانی اول تا سوم را هم پیشگویی کرده.
آلبرت پایک ( ۲۹ دسامبر ۱۸۰۹ – ۲ آوریل ۱۸۹۱) یک فرد نظامی اهل ایالات متحده آمریکا، وکیل، نویسنده و فراماسونی مشهور بود. او نویسنده آثار مشهور فراماسونری همچون "اخلاقیات و تعصبات " است.
نامه البرت پایک به گیسپپه مازینی در هزار و هشتصد و هفتاد دو :
پروژه‌ایلومیناتی برای جنگهای‌ جهانی و جنگ‌جهانی‌سوم.آلبرت پایک که یک ماسون درجه سی و سه بود .او الهامات تصویری را که داشته. در نامه ای به گیسپپه مازینی رسانده است . در واقع پایک چگونگی طرح و ایجاد جنگ های بزرگ که در نهایت موجب به وجود آمدن نظم‌نوین خواهد بود را شرح داده است ..و شگفت زده خواهید شد اگر بدانید آنچه تاکنون به وقوع پیوسته درست با این الهامات و طرح پایک تطابق‌کامل دارد !

این نامه در اصل در کتابخانه موزه‌ سلطنتی‌ انگلستان در دسترس بوده وتوسط رئیس سازمان اطلاعات پیشین نیروی دریایی سلطنتی کانادا به نام گای کارل کپی شده است . البته خود موزه وجود همچین نامه ای را رد کرده ولی خود کارل در کتابش (شیطان شاهزاده‌ این‌ دنیا ) تصریح کرده که دارنده فعلی این نامه به او گفته است که در آن زمان این نامه در کاتالوگ دارایی های موزه وارد نشده بود . این مطلب را او در سال 1925 بیان کرده بود ..البته تا کنون مطلبی بر صحت وجود یا عدم وجود این نامه وجود ندارد ولی موضوع آن سالهاست مورد بحث در میان افراد مختلف می باشد .

حال به متن نامه میپردازیم و اینکه چگونه طرح سه جنگ جهانی از سالهای دور ریخته شده !.اولین جنگ  باید ایجاد گردد تا ایلومیناتی ها بتوانند سزار روسیه را از بین ببرند و آن مکان را تبدیل به دژکمونیستها کنند.
 
اختلافات و واگرایی هایی که توسط ماموران ایلومیناتی بین انگلستان و آلمان ایجاد می شود می تواند جرقه ی این جنگ را بزند . در آخر این جنگ کمونیسم ساخته خواهد شد تا سایر دولتها را در هم بکوبد و مذهب را تضعیف نماید . تاریخ دانان می دانند که پیمان اتحاد سیاسی بین انگلستان وآلمان در بین سالهای 1871 و 1898 توسط اوتو وان بیسمارک  یکی از یاران پایک ایجاد شد و همین امر وسیله ای شد که موجب بروز جنگ جهانی اول  گشت .

دومین‌جنگ باید با بهره گیری از اختلافات  میان فاشیست ها و سیاست مداران صهیونیست ایجاد گردد . روند جنگ باید به گونه ای باشد تا در انتهای آن نازیسم از بین برود و سیاست مدران صهیونیست آنقدر قدرتمند گردند تا بتوانند کشوراسرائیل را در فلسطین ایجاد کنند . در پایان جنگ کمونیسم‌جهانی باید آنقدر قدرتمند شود تا با مسیحیت جهانی یک تعادل قدرت ایجاد کند
سپس مهار گردد تا در موعد مقرر ما برای ایجاد آخرین تحولات ناگهانی جهانی از آن استفاده کنیم .
پس از جنگ جهانی دوم کمونیسم به شدت قدرت یافت و شروع به بلعیدن دولتهای ضعیف نمود . به طوری در سال 1945 در کنفرانس پاتس دام  که استالین ترومن و چرچیل در آن حضور داشتند بخش بزرگی از اروپا به روسیه داده شده .
در ضمن افرادی شاید این ایراد را بگیرند که در سال 1872 نه صهیونیسمی بوده نه نازی . ولی باید این موضوع را مد نظر داشت که ایلومیناتی ها این جنبش‌ها به‌وجود آوردند. درضمن منشا  واژه و ایدئولوژی کمونیسم از انقلاب فرانسه که در سال 1785 انجام شد حتی 4 سال پیش از آن  بوده است .

سومین‌جنگ باید بوسیله ی ماموران ایلومیناتی و با استفاده از اختلافات میان سیاست‌مداران‌صهیونیست و لیدرهای‌دنیای‌اسلام صورت بپذیرد .که یه پای این جنگ رهبرها ایران و تندروهای شیعه هستن.. جنگ باید به گونه ای باشد که دو طرف اسلامیون عرب  و اسرائیلی ها  کاملا یکدیگر را نابود کنند . در این مدت کشورهای دنیا نیز به دو گروه تقسیم شده بر سر این موضوع جنگ را تا نابودی کامل اقتصاد و اخلاق و …. به پیش می برند . بعد ازآن ما نهیلیسم پوچ گرایی  و بی‌خدایی را ترویج خواهند کرد  ودامن خواهند زد به یک تحول اجتماعی جهانی گسترده ونیرومند که به جهانیان قدرت بی خدایی را نشان خواهد داد که این منشا تمام وحشی گری ها وآشفتگی ها خواهد بود .
 
سپس ساکنان شهرها به مقابله یک عده انقلابی بر خواهند خواست و آنهایی را که مخالف تمدن هستند را نابود خواهند کرد  و در این میان بسیاری از مسیحیت دست خواهند کشید . از این  لحظه به بعد تعداد زیادی به جستجوی ایده آل های دیگر خواهند رفت و در میان این سردر گمی ما دکترین لوسیفر را علنی خواهند کرد که  جریانی را بوجود خواهد آورد که در نهایت منجر به این خواهد شد که بیخدایی و مسیحیت و اسلام کلا را نابود می کند .
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Darknet - لندن، انگلستان

چند وقت پیش کلی متن بیرون اومد که شکست اوکراین باعث بروز جنگ جهانی سوم میشه و کلی آدم غیب گو یا سیاسی "پیشگویی" کرده بودن. این پیشگویی ها رو زمان جنگ عراق، فروپاشی شوری و جنگ لیبی و غیره هم میکردن. تا جنگ میشه سریع می خوان به ادیان دروغین کتابی مشروعیت بدن که شیطان پرست ها می خوان جنگ بشه دین رو نابود کنن و همه اش در کتب مقدس یا شیطانی پیشبینی شده و یه کاغذ از ناکجا آباد یه باره کشف میکنن که از جنگ های عصر حجر تا جنگ آخرالزمان رو پیشبینی کرده. ملت ایران از تمام ادیان دروغین رد شده. خود انسانها کارهایی میکنن که شیطان انگشت به دهن میمونه. ناراحت نباشید لوسیفر بدبخت هیچ غلطی نمیکنه. همه غلط ها رو آدم ها میکنن و میگن تقصیر شیطان بود که مارو گول زد. اگر شیطان رو حتی یک دولت در دنیا باور داشت و مجرمی میگفت شیطان گولش زده و گناه خودش نبوده، مجرم رو آزاد میکردن. اما همه ته دلشون میدونن که خود فرد گناه کاره. برای همین هیچ مجازاتی برای شیطان هیچ دولتی در هیچ تاریخی در نظر نگرفته. شیطان ساخته ذهن افراد پلیدیه که وقتی گیر کردن می خوان گناه رو به گردن یه موجود نامرئی بندازن!
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
۳۴
Darknet - لندن، انگلستان

این مقاله و ویدیو هیچ بار و بنیان علمی نداره و با شارلاتان بازی و سواستفاده از شرایط فعلی جهان ساخته شده و وقت شما هموطنان عزیز رو میگیره. اگر اول این متن رو خوندید، لطفا به مقاله ای که ارزش علمی یا آگاهی نداره منفی بدین تا از خرافه نویسی و خرافه محوری رو در اجتماعمون جلوگیری کنیم.
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +487شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +337پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +303یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +291رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +229‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +211نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +204کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +170«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد