مجری رژیم در برنامه زنده: نباید به زنان،پیرزنان و تک تک افرادی که در اسرائیل زندگی‌ می‌کنند رحم کرد!

یک مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی در پخش زنده تلویزیونی با حمایت از حملات شبه‌نظامیان حماس گفت که نباید به زنان و پیرزنانی و تک تک افرادی که در اسرائیل زندگی‌ می‌کنند رحم کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

نخست اینکه من شرط میبندم که توی کثافت پدر واقعی ات را نمیشناسی. دوم هم اینکه از سر و رویت معلومه که خاطرات حسابی بشکه بهت مزه کرده.
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این پفیوز خونخوار هم معلومه مثل کارشناس قبلی صدا و سیمای حال بهمزن ، واسه هر لیس پورسانت چرب و چیلی میگیره ، البته این اول یه دور تو حلقش میچرخونه و بعد میلیسه !!
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

هر جنگی ابعاد مختلفی داره ، در جنگ ویتنام امریکا از لحاظ نظامی برنده جنگ بود ، ۵۵ هزار کشته داد ، ویتنام یک میلیون ، اما از لحاظ سیاسی شکست خورد ، اما حماس هم از لحاظ اخلاقی و هم سیاسی و هم نظامی محکوم به شکست است ، نمیشه به جسد دختران تجاوز کرد و سر کودکان را برید‌و‌از اخلاقیت صحبت کرد ، نمیشه دختر ۱۵ ساله را از پشت به رگبار بست و خود را فاتح نظامی خواند ، و زمانی که حتی کسانی که در گذشته به مظلومیت فلسطینی ها توجه داشتند ، آنان را محکوم می‌کنند ، پس شکست سیاسی هم آخرین فصل این داستان بود ، نمایشی وحشتناک که سناریو اصلی آن را روسیه و نوچه هایش در جمهوری اسلامی نوشتند
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
۳۲
Lincoln - کورنوال، انگلستان

پس جواب مردم تو این چهل و چند سال به این آخوندها ی ز.نا زاده و توله هاشون که کشور غصب و اشغال کردن باید چی باشه؟ حیف که رضا پهلوی شهامت این نداره که افراد جوان آزادی خواه مسلح کنه،اگه اینکار حداقل به صورت غیر مستقیم انجام میداد برگ بازی عوض میشد. در عوض انتظار داره با لاس خشکه زدن با کشورهایی که صندلی از زیر پای پدرش محمدرضا شاه کشیدن کشور آزاد کند.این جمله مناسب نیست ولی من به این نتیچه رسیدم،در گذشته رسم بود وقتی سلسله ای عوض و برچیده میشه حکومت غالب اعضای خانواده به گروگان و پسر چانشین اخته می کردند،متاسفانه آمریکا و اروپا آقای پهلوی از نظر سیاسی و قدرت اخته کردن و مهره ایی شده برای خنثی کردن جنبش نهایی مردم و به اتمام رساندن سرطان جمهوری اسلامی.
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

با این حساب تو و فاعلین تو هم اشغال گران این سرسمین ما هستند و به کوچک و بزرگتان نباید رحم کرد!! ولی ما با حیواناتی مثل شما فرق داریم روزش که برسد در دادگاه صالح محاکمه خواهید شد و به آنچه سزاوارش هستید خواهید رسید!
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
۴۶
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

با درود به خاندان پهلوی ! کاربران مهترم ؛ من بار ها گفته ام که نه تنها نباید از “ در فشانی “ این ساندیسیون عصبانی شد ، بلکه باید خوشحال هم بود چرا که اینها هم حماقت خود را ثابت می‌کنند و هم معمار از آن “ خود را لو می‌دهند “ ! با سپاس از این منگول که با این افاضات نشان داد که نه تنها فرمان این ترور از تهران صادر شده ، بلکه چگونگی انجام آن نیز از تهران برای حماس تشریح شده ! با سپاس از این مجری احمق ! 😁
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

حتی اردوغان ، با زیرکی از حماس فاصله گرفت تا وجه جهانی خودش را از دست ندهد ، اما این خشک‌مغزان اسلامی هیچ درکی از پیامد این جنایت و دفاع نامشروع از آن ندارند
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

بیچاره از الان دنبال سوراخ‌موش دیگه نگرد چون‌گیرت نمیاد، این‌ چه لجنی بود که خوردی. بدبخت سیه روز، موساد از همین الان کلید به درک واصل کردنت رو زد. یکی از نزدیکترین افرادی که تو باهاش در رفت و آمدی، طوری ترتیبت رو میده که تک تک حروفهایی که توی مغز بیمارت آمد‌و بزبان آوردی از جلو‌ چشمات رد بشوند و با چشمات به زمین بیافتند، روانیِ بی درمان
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

به این بوزینه توصیه میکنم که یه سوراخ موش واسه خودت رزرو کن چون اگه تقی به توقی بخوره مردم تو رو از ک.. جرت میدن. اصلا معلوم نیست که این بوزینه چجوری با این قیافه کریه مجری تلوزیون شده.
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

این ولد صیغه داره کد میده. یعنی یه هیچکدوم از شماها چه زن و پیرزن و مردتون نباید رحم کرد. چشم!! امرتون مطاع. منتها وقتی به .... تجاوز کردیم، فاکتور کمبود انرژی امون رو برای کی بفرستبم؟ ..... یا پدر نداشته اتتون؟
‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

گرامی ، از شاهنشاه فقید مصاحبه ای به انگلیسی مشاهده کردم ، شاه از مظلومیت مردم فلسطین صحبت کردند ،اما با قاطعیت بیان کردند که متاسفانه چند سالی است که جنبش فلسطین میخواهد از طریق تروریسم به اهداف سیاسی خودش برسد و گفتند که ادامه این کار حمایت و دلسوزی مردم دنیا را نسبت به فلسطین از بین میبرد ، انسان از خردمندی او شگفت زده می‌شود . ایران با همه دنیا از جمله اسراییل روابط خوبی داشت ، افسوس که قدر او را نفهمیدیم
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
۳۴
مطالبه گر - تورنتو، کانادا

کل مطالبی که میخواستم بنویسم دوستان قبل از من زحمتش و کشیده بودن فقط چیزی که باقی مونده بود اینه که بگم خیلی کثیف و ……هستی
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

شستشوی مغزی در این حیوان وحشی مسلمان کاملا مشهوده، تمام تعالیم وحشی عقب افتاده اسلامی و ناب محمدی خوب در مغز کثیفش رخنه کرده. خیلی وقتها از خودم میپرسم مگه ما ایرانیها چه کار بدی به دیگرات کرده بودیم که این وحشیهای عقب افتاده بیسروپا رو به جان ما انداختند؟؟
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
۴۶
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

با درود به خاندان پهلوی ! آنچه شما از تیز هوشی و آینده نگری ایشان گفتید درست است ! اما آنچه مرا بیشتر متعجب می‌کند نه تیز هوشی ایشان ، بلکه حماقت پدران ماست که چگونه “ آخوند پشمالو و چپی های کپک زده را به شاه فقید ترجیح دادند !!!!! ..
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
۳۶
Blackcap - اینهوفن، هلند

چه مجری خشک‌مغزی بودی
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
۵۳
ako kermanshah - میدلزبرو، انگلستان

باید به این مجری بیشعور تاریخ یادآوری می کردن که اورشلیم سرزمین اجدادی یهودیان و مسلمانان به زور شمشیر اونجا رو گرفتن، این احمق ها به جای این که صلح ترویج بدن که مسلمان و یهودی بتونن کنار هم زندگی کنم بیشتر برطبل جنگ و نفرت می کوبند.
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
۳۶
yaknafar - استکهلم، سوئد

بیزاریم از دین و آیین اسلام . شما هم آمدید ایران را غصب کردید پس باید همین طور که میگید با شما رفتار بشه (ولی باز هم نمیتونم خودم را راضی کنم که این رفتار را با خانواده ت داشته باشم ولی میتونم دهن خودت و هر آخوندی که گیر بیارم را سرویس کنم)
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران

این .... زاده،،،نمیدونم چی فکر کرد که این حرف و زد خدایش، اخه نامرد همون قدر که زن و بچه و پیر زن و پیرمرد فلسطینی مهم هست پس مال اسرائیلی ها چی؟ دور از دین و ایین اونا ادم نیستن،انسان نیستن،شهروند نیستن، ؟اخه تاپاله با این طرز تفکرِ تخمی، میخواهید عالم و دگرگون کنید، با کشتن این و اون؟ بدبخت گور خودتو کندی با این حرف یا جرت میدن یا میبرنت پیش باجناقت باهم دکتر بازی کنی.
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
۵۵
سرزمین اریا - کویت ، کویت

احسنت .این سگیونیستها رو باید از فلسطین بیرون کرد و به دریا انداخت
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
انگل تروریست،داعش هم دقیقا با همین حرفها جنایات وحشتناکش را توجیه میکرد.افرادی مثل این حیوان مثال واقعی جنایتکار و تروریست هستند.
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۶۰
007 Azadi - گوتنبرگ، سوئد
جیگر اون باباش نبود، مشتری بود!!
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران
بچه مضلف قرتی با این لباس پوشیدنت نشون میدی که اوضاعت خیلی خرابه آخوندا زیاد نوازشت کردن
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد