شاهزاده رضا پهلوی از ایرانیان خواست دوشادوش یکدیگر بایستند و ایران را پس بگیرند

ایندیپندنت فارسی: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی به ایرانیان، شجاعت شهروندان ایران را در سالگرد کشته‌شدن مهسا امینی ستود و اعلام ‌کرد که حضور گسترده و کم‌نظیر ایرانیان در خیابان‌ها، موج نوینی از انقلاب ملی ایران را رقم زده‌است.

شاهزاده رضا پهلوی در این پیام خطاب به مردم ایران نوشت: «ننگ و نفرین ابدی بر رژیمی که در سالروز جاودانه شدن مهسا ژینا امینی، خیابان‌های ایران را عرصه تاخت‌و‌تاز و لشکرکشی علیه مردم آزادیخواه کرد، و برای مقابله با ملتی شجاع، صلحجو و میهن‌دوست، سلاح‌های جنگی را به رخ آن‌ها کشید؛ سلاح‌هایی که بایستی دشمنان این ملت را نشانه روند، نه چشم و قلب ایرانیان را. جهان آنچه دیروز دید، ذلت جمهوری اسلامی در مقابل عظمت شما بود.»


شاهزاده رضا پهلوی با تقدیر از «شجاعت ستودنی» مردم ایران، مقام‌های نظام جمهوری ‌اسلامی را « مزدوران ضحاک» توصیف ‌کرد. فرزند شاه فقید ایران همچنین خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشت:‌ «درود بر شما که در خارج از کشور کوشیدید و با سازماندهی کم‌نظیر، خیابان‌های جهان را مزین به بیرق ملی سه‌رنگ شیروخورشیدنشان، و نام و تصویر جاویدنامان انقلاب ملی ایران کردید.»

شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از این پیام به مردم ایران اطمینان داد که «جمهوری‌اسلامی» رفتنی‌ است.

شاهزاده رضا پهلوی در ادامه خطاب به نزدیکان نظام حاکم بر ایران نیز گفت: «خود را به این رژیم زنجیر نکنید که شما را نیز با خود به ورطه مرگی دردناک خواهد کشانید. جدایی امروز شما از این رژیم، ضامن مشارکت شما در آزادی و آبادی فردای ایران پس از جمهوری اسلامی خواهد بود.»

او همچنین از «انجمن‌های مردمی و نهادهای حقوق بشری» خواست که بیش از پیش به خانواده‌های «جاویدنامان، مجروحان و زندانیان انقلاب ملی ایران» توجه کنند.

شاهزاده رضا پهلوی در بخش‌های پایانی این پیام، از «تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی که معتقد به تمامیت ارضی، دموکراسی، سکولاریسم، حقوق بشر و حق انتخاب مردمند» خواست تا به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و پیام همبستگی به ملت متحد ایران بدهند.

شاهزاده رضا پهلوی در پایان با «بزرگ و تاریخی» ‌خواندن «ملت ایران از زن‌ و مرد، از هر باور و مذهب و قوم‌های مختلف»، خواست برای زندگی بهتر و آبادی و آزادی میهن دوشادوش یکدیگر بایستند و ایران را پس بگیرند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

الآن یک تعداد گرگوری بیسواد پنجاه و هفتی شروع می کنند به توهین کردن!! در طول این سالها که به این سایت سر میزنم حتی یکبار از طرف این گاگولها یک انتقاد منطقی ندیدم که نوشته باشند!! همیشه یا گیر میدهند به دماغ یا به ارث و میراث یا مسائل ظاهری که هیچ ارزشی نداره!! این بدبختهای عقده ای مجبور به تحمل میکروب مغز پنجاه و هفتی برای ده ها سال هستند و با چرندیاتی که مینویسند خودشان را رسواتر می کنند
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

امروز یکی از شعارهای مردم داخل ایران این بود: زن زندگی آزادی شاه میهن آبادی....
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

در یک کلام اشغال،،، تو از اخوندها بیشرفتر هستی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

شاخزاده بعدش زیر لب گفت: " . پس بگیرند و تحویل من بدهند!"
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

انقلاب ملی دیگه چیه?.من انقلابی نمی بینم.یکبارانقلاب شد.محمدرضا آواره شد.تمام.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

امیدوارم مردم متحد و یک پارچه شوند تا ایران را از اخوندهای کلاش پس بگیرند!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۱
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

چشم شاهزاده، کاری دیگه ندارید؟ چلوکبابی ، چایی، دوغ آبعلی؟ . بیانیه بعدی ایشالله کی!؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۶
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

بسه دیگه بسه مردم به خدا انقدر خودمونو بازی ندیم انقدر خودمونو دست کم نگیریم مگه حتماً باید یه شاه بالای سرمون باشه که بخوایم شاهی بکنیم. ما خودمون هر کدوممون شاه هستیم برای خودمون. باید حتما یک نفر از خارج بیاد برامون شاهی بکنه خودمون نمی‌تونیم از داخل برای خونمون قانون و دولت رو تعیین کنیم ، مثل بقیه کشورهای سوسیال دموکرات. این آقای محترم پهلوی اگه می‌خواست کاری بکنه ۴۴ سال وقت داشت بکنه، والا اونم خودش بازیچه کسای دیگه هست به خدا بدونید مردم بخونید بدونید. شکی نیست که رضا شاه کبیر و محمدرضا شاه فقید هردو خدمات ارزنده‌ای به ایران و ایرانی کردند و هیچکس نمی‌تونه این انکار کنه نه تاریخ نه شخص نه حکومت هیچکس، بحث من الان با خودمونه. اگر خودمون برای نسل‌های بعدی دلمون نسوزه برای مملکتمون نسوزه هیچ کشوری هیچ دولتی هیچ رئیس جمهوری در هیچ جای دنیا دلش برای ماها نمی‌سوزه و تا می‌تونن منافع و منابع خودشونو تامین می‌کنند و منافع و منابع ما را نابود می‌کنند خود دانید .تمام.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

خوشبختانه آگاهی قشر بزرگی از جمعیت ایران نسبت به دین اهریمنی اسلام و ماهیت پلید آخوند روز به روز بیشتر می شود و زمینه را برای نابودی و سرنگونی حکومت دینی فراهم می کند.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۴
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان

مثل باباش از رو هم نمیره. اقای محترم شما نباید در سیاست دخالت کنید چون وارث تاج و تختید. به شما از بودجه دولت کاخ و زندگی و عشق و حال داده خواهد شد فقط در سیاست دخالت نکن. انقدر هم فهم نداری همان بهتر اواره و دلقک رسانه ها باشی. خودت را هم به تاریخ پادشاهی ایران گره نزن
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

متأسفانه باز هم سر و کله گاگول ها پیدا شد و شاهد چرندیات شدیم!! عزیزان دست از توهم بردارید شماها شاه نیستید شماها بدبخت و عقب افتاده هستید که همیشه دچار توهم بوده اید و هستید! یادتون هست؟ سال شصت سازمانهای سیاسی دست به اقدام مسلحانه زدند و خیلی ها رو به کشتن دادند؟ بعد نوبت خاتمی و اصلاح طلبان شد یک مدتی هم بازیچه این گروه شدید بعد موسوی و کروبی شما رو بازی دادند! تا الآن شاهزاده فقط نظاره گر بود ببینه بالاخره چه میخواهید بکنید، شما اگر میتوانستید کاری بکنید که تا الآن کرده بودید! این ملت نیاز به چوپان داره یک چوپان دلسوز تا آنها رو از این منجلاب از این چاه فاضلاب بیرون بکشه و نجات بده! دست از توهم بردارید به تاریخ نگاه کنید کجا دیدید این ملت بدون چوپان نوانسته باشه کاری بکنه! کارتان شده قمپز در کردن و فیس چند هزار سال تمدن را در کردن! تا کی میخواهید پز چند تا شاعر و نویسنده رو بدید؟ به خودتان بیایید و واقع بین باشید و دست از توهین کردن و فحاشی بردارید اگر حرف حساب و منطقی دارید خب بنویسید تا ما هم استفاده کنیم ولی اهانت چه فایده ای داره یا انتشار چرندیات 57 ی؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
تف به شرف نداشته هر سیاهدل پلیدی که منفی داد.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۴۴
antifascism - تهران، ایران
من فکر میکردم این بنده خدا حداقل امسال یه پولی خرج میکنه و عده ای رو در داخل تجهیز میکنه و از نظر مالی پشتیبانیشون میکنه تا چارتا حرکت پارتیزانی بکنن و باعث تهییج و حرکت مردم بشن. واقعا گاگوله. اینهمه هم پول از اسراییل احتمالا گرفت! هیچ طرح و برنامه ای اجرا نکرد. فقط مثل نوارد ضبط شده حرفای تکراری میزنه. خداییش تو مهمترین پشتیبان جمهوری اسلامی در خارج از ایرانی چون تنها کاری که میکنی اینه که طرفدارات به چپیهای فعال حمله میکنن و گاز میگیرن. اسکل یک سال وقت داشتی برنامه ریزی کنی چنتا تکنیک بزنی. فقط زر مفت تکراری رو که من خیلی بهتر از تو بلدم.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

همه این ها اعضای سپاه سایبری هستند و فقط از یک منبع تغذیه میشوند. با رنگ ها و اسامی کاربری مختلف سعی میکنند وانمود کنند که عقاید مختلف دارند و دلسوز میهن هستند، اما در حقیقت تنها تلاششان بدنام کردن شاهزاده و ایجاد اختلاف و تضعیف مبارزات مردم است.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

.....گوسفند گوسفند زاده، تو نیاز به چوپان داشتی و هفت جدت، مردم ایران رو‌گاگ‌ل و‌گوسفند مثل خانواده ات حساب نکن. تا گوسفندان گوسفند صفتی چون تو داریم، غمی نداریم
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

گوسفند گرامی , مشکل اینجاست که چوپان شما جناب بَع بَع السلطنه به اندازه گوسفند فهم و شعور نداره . اگر شعور داشت اقلا زیپ دهانش را میکشید و سعی نمیکرد اعتراضات مردم علیه چوپان علی را به نفع خود مصادره کنه . باور بفرما چوپان علی آخرین چوپان تاریخ خواهد بود .
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
میبینی؟! از اون بالا تا این پایین این همه کامنت گذاشتند این مخالفان ولی همش توهین!! حتی یک کلمه حرف حساب ندارند!! یک مشت گاگول بی سواد! وقتی هم بهشون میگیم شما احتیاج به چوپان دارید بهشون بر میخوره! یکی نوشته پول بده تا عده ای عملیات پارتیزانی انجام بدهند!! من نمیدونم این گاگول اگر چلاق و علیل و کر و کور نیست چرا خودش عملیات پارتیزانی انجام نمیده و منتظره یکی دیگه است!!؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
گاگول گرامی تو که خیلی فهم و شعور داری راه بیافت برو جلو ببینم چکار میکنی!! همش نشستی جلو کامپیوتر و چرت و پرت تایپ میکنی و یک ریز اهانت میکنی!! ثابت کن که گوسفند نیستی با این همه ادعا که داری!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
دقیقا همینطوره،تک و توک فسیلهای باقیمانده مجاهد،و تک و توک آیدیهای ضد ایران تجزیه طلب همیشه بودند ولی عمده این آیدیهای یکسال اخیر مزدوران سایبری بیشرف رژیم هستند اونهم در پوشش عقاید مختلف، به این مطالب مربوط به وهلوی مختلف لجن پراکنی میکنند.دلیلش هم سادست : محبوبیت شدید و انکار ناشدنی پهلوی و عقاید آزادیخواهانه و امروزیش بین مردم جامعه ایران.اما اینها فقط در فضای مجازی هست که با ایجاد صدها آیدی و مخفی بودن تظاهر به پر تعداد بودن دارند.در داخل ایران،جز همان ۱۰-۱۵ درصد بسیجی و ارزشی جانی و متحجر نیستند.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بیخود نیست که زیر هیچ مطلبی غیر از مطالب مربوط به خاندان پهلوی پیدایشان نمیکنید. فقط انگار روح مرحوم محمدرضا شاه بالای سر اینها ایستاده که به محض دیدن نام پهلوی فلفلدان را در جای حساس اینها خالی کند!!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
فکر میکنم وزارت اطلاعات رژیم در قبال هر دشنامی که نثار نام پاک پهلوی بکنند پنجاه تومان کف دست اینها میگذارد.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
مزدشون شبی یک باجناق یا برادر زن یکی از آفت الله هاست بعضی وقتها هم یک غاری براشون میفرستند تا ازشون غار درست کنه
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
دقیقا همینطوره عزیز جان،فقط در مطالب مربوط به پهلوی این سایبریها و البته ۲-۳ آیدی شناخته شده مجاهد و چپگرای عقده ای را داریم که شدت بغض و عقده و وحشتشان از محبوبیت پهلوی بین مردم در کامنتهای سرتاسر نفرت و عقده شان دیده میشه.سوزششان شبیه فلفل عادی هم نیست مثل ورود فلفل کارولینا ریپر در مخرجشان است!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان
دقیقا کارکردش همینه. همان کارکردی که پدرش داشت و البته اخوند. کوبیدن چپ ها که بطور سنتی تنها نیروی مترقی و فعال داخل ایران هستند
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
چپ و مترقی؟؟ 😂 چپ یعنی سو استفاده از احساسات ،نداریها و عقده های قشر ندار جامعه برای رسیدن به قدرت یک عده منفعت طلب. یک کشور یا جامعه چپگرا نام ببر که مترقی فعال و آباد باشد.البته عمدتا فرو ریختند و به زباله دانی تاریخ پیوستند. خیالت راحت باشه،ایران هرگز از چنگال آخوند و استبداد مذهب به فاضلاب چپ گرایی و کمونیزم نمیفته.ارتجاع سرخ و سیاه هر دو لجنزاری بیش نیستند.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان
پس چون یک عده قدرت طلب و مستبد هستند چپ بد است؟!. اینکه ایراد از فرد هست نه ایدئولوژی. مستبد همیشه و همه جا هست مگر اینکه فرهنگ استبداد ریشه کن شود. این ربطی به افکار چپ ندارد
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
۴۴
antifascism - تهران، ایران
جالبه چندتا مافنگی سطلانطلب برای هم نوشابه باز میکنن و چرندیات تکراری میگن. مشنگا چشمتون رو باز کنید و آپدیت بشید. نه خودتون فهم اجتماعی دارید نه اون بنده خدا که دنبالشید نه کل خط فکری تون فهمی از اجتماع داره. کی بدش میاد یک تفکر خوب و انسانی به کرسی بشینه؟ طبق هیچ استانداردی تفکر سطلانطلبی قابل قبول نیست. بحث چی میکنید. اگر بحث مبارزه هست که والا نه خودتون و معشوقتون هیچ کار موثری که نکرده بلکه تر هم زدید به ساختار ضد جمهوری اسلامی
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
اگر منظور از چپ سوسیال دموکراتها باشند کاملاً قابل قبوله ولی اگر منظور مارکسیسم و طرفدارانش باشه آنوقت آبگوشت مسخره ای از آب درمیآد!! یک کشوری که صنعتی نیست و کشاورزیش هم به دلیل آب و هوای خشکش نمیتونه پیشرفت قابل قبولی بکنه اگر بره زیر بار مارکسیسم بعد از یک مدتی چیزی میشه بدتر از کره شمالی! جامعه ایران طبقه ای به نام پرولتاریا که تأثیرگزار باشه نداره! برای همین متفکرین مارکسیسم مثل خود مارکس گفته اند که در کشورهای صنعتی است که طبقه پرولتاریا میتونه بوجود بیاد نه در کشورهای عقب افتاده که صنعتی نیستند
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
تاریخ خودش گویاست.چپ و کمونیزم بارها امتحان شده و هیچ کجا نتیجه ای جز عقب ماندگی ،استبداد فقر و فلاکت بهمراه نداشته.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
منظور اینها همان چپ کمونیزم هست.همان افکاری که جرقه انقلاب ننگین ۵۷ را زدند.کره شمالی،کوبا،برمه ،شوروی سابق،اوکراین سابق و اقمار شوروی در شرق اروپا که حتی هنوز چندین دهه عقب تر از کشورهای غرب اروپا هستند. نکنه جالب اینکه وضع امروز ایران بهترین موقعیت برای محبوبیت چپگرایی را دارد (استبداد مذهبی+فقر و بیکاری+فاصله طبقاتی+فساد مقامات+دین گریزی بیسابقه) اما برعکس هیچ گرایشی به چپگرایی و کمونیسم بین مردم و دانشجویان نمیبینیم. چیزی که مردم ایران میخواهند یک سیستم سکولار،دموکرات مشابه کشورهای غربی اروپا است،نه استبداد کمونیسم.حال چه از نوع سلطنت،پادشاهی مشروطه،چه جمهوری اما چپ در ایران امروز طرفدار و شانسی ندارد.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
ما را مافنگی و سلطنت طلب خطاب میکنی در حالیکه خودت مست از شترکولایی که سید علی به حلقت واریز کرده در عالم هپروت گمان کردی که کسی سلطنت طلب میکند. وقتی خود شاهزاده بارها اعلام کرده که علاقه ای به تخت و تاج ندارد سلطنت طلب چه معنایی دارد؟ اگر ما ایشان را بعنوان نماینده ای که توانایی ایجاد اتحاد دارد پشتیبانی میکنیم نه به این معناست که منتظر روز تاجگذاری هستیم. حالا شما چند نفر مزدور هپروتی مرتب خود را به در و دیوار بکوبید که از محبوبیت شاهزاده بکاهید. میبینید که هنوز فریاد رضا شاه روحت شاد از ایران به گوش میرسد. و این به این معناست که ملت قدردان خدمات پهلوی ها هستند.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان
باز هم میگم استبداد یک خصیصه فردی است و ربطی به ایدئولوژی نداره. استالین در گولاگ جنایت کرد ولی با مرگش خرشچف امد و گولاگ رو تعطیل کرد. هردو هم چپ و کمونیست بودند!
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۴۴
antifascism - تهران، ایران
سبک جان احتمالا با محاسبه سال 89 که من وارد این سایت شدم میشه11 سال. دومین سالی که از جنبش سبز میگذشت و من خیلی کارا کردم و همون سال فعالیت سیاسی عملی رو تعطیل کردم. به خدا قسم که فکر نمیکنم تا سالها بعد که جنبش جدیدی با کشته شدن دختر مظلوم مهسا امینی به وجود اومد اطلاعی از رضا پهلوی پالانی یا هرچی نداشتم. کاری هم نکرده بود که اگر کرده بود تو این 1سال گذشت هم میکرد. عمرا اکیدا عمرا نه رضا پهلوی نه تفکر سلطنت اتحادی در ایران ایجاد نمیکنه. داداش دارم پوست کنده و روشن میگم تنها تفکر اتحاد ایران برای سرنگونی عدم تمامیت خواهی و ایجاد یک جمهوری فدرال پارلمانی در حدود هند هست. چرا فکر میکنید من بیکارم تکرار مکررات کنم. دوران تمامیت خواهی گذشت. همین کره زمین یک توپ تقریبا گرد مایل به بیضی هست و نیازی به تقسیمات شما فاشیست های سطحی نگر نداره.تموم کنید این شهوتهای فردی رو. دنیا به تغییر نیاز داره.
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
آخه بنده خدا هند هم شد جا که تو ازش الگو برداشتی!!؟ خب بدون هیچ رو دربایستی بگو تجزیه طلبم !! غصه کلثوم ننه واسه چی تعریف میکنی
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
خوب حالا فرض کنیم که شما مزدور نیستی و قصد ضربه زدن به انقلاب امروز ایران نداری. میشه سعی کنی و بگی چرا مبارزات مردم در طی ۴۴ سال به سقوط رژیم منجر نشده؟ واقعاً فکر نمیکنی که یک سمبول، نماینده، شخص یا رهبری باید در صحنه باشه که مردم دورش حلقه بزنند؟ هیچوقت به گفته های شاهزاده ۶۳ ساله ما توجه کردی که ببینی چه میگه؟ هیچوقت به ذهنت خطور کرده که شاید او هم همین چیزهایی که تو کامنت آخریت نوشتی رو میخواد؟ اگر واقعاً صداقت داری و آینده بهتری برای ایران،نه فقط برای خودت و اطرافیانت، میخواهی فکر نمیکنی که برای براندازی آخوند کاندید بهتری از رضا پهلوی برای ایجاد اتحاد و پیروزی نداریم؟ اگر هنوز دوست داری در کنار چند تا آیدی شناخته شده مترصد او بنشینی که پالانی بنویسی و توهین کنی و گمان کنی که روش تو برای آزادی بهتر هست، یا علی!
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران
یک عده سایبری و جدایی طلب در این سایت هستند. که فقط فحاشی بلد هستند. اینها از مردم نیستند..اینها ایرانی نیستند. جمله حکیمانه امیر کبیر:ابتدا فکر میکردم که مملکت وزیر دانا میخواهد بعد فکر کردم شاید شاه دانا میخواهد. اما اکنون میفهمم ملت دانا میخواهد..
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
۴۴
antifascism - تهران، ایران
مردم رو نمیشه زوری انداخت دنبال یکی. مردم دنبال کسی میرن که هزینه بده. هزینه جانی مالی و آسایشی و از طرفی از خودش خلاقیت داشته باشه. اگر روزی رضاخان شما همچین مشخصه ای داشته باشه نیاز به اصرار و دستور و تبلیغ نیست. در ضمن این حکومت صرفا باید پشتش از حامیان غربی و آمریکا خالی بشه تا به سرنگونیش فکر کنیم. با تظاهرات اون بخش کمی از جامعه نمیشه اینارو سرنگون کرد. ملت ایران اکثرا دنبال یه لقمه نون و البته تفریحات و مسافرت آخر هفته هستن. بدبختاش هم سرشون تو لاکه خودشونه. این حکومت در زنجیره حکومتها قرار داره و برای پاره شدن این زنجیره نیروهای زیادی لازمه.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
دستت درد نکنه با این امیدی که به جوونهای مملکت میدی. علی گدا و سپاه و بسیج و سایر اونهایی که دستشون تا آرنج تو خون مردم ما هست هم دقیقا همین چیز هایی رو میگن که شما میگی!!
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله