عکس روز: تصویری پر از اندوه برای ایرانیان از دو شطرنج‌باز سرشناس ایرانی

این عکس به تنهایی، بی هیچ شرح اضافی روضه این روزهای ایران است؛ میترا حجازی‌پور، استادبزرگ شطرنج زنان زیر پرچم فرانسه در برابر آتوسا پورکاشیان، استادبزرگ شطرنج زنان زیر پرچم آمریکا.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

بله اینها افراد با استعداد را از جای جای دنیا میپذیرند و جذب کشورشان میکنند،رژیم اشغالگر فاضلاب اسلامی هم بجایش تروریستهای وحشی حشد شعبی عراق،فلسطینی و لبنانی وارد کشور میکنه.معلم و استاد را اخراج و جایش مداح لوط کار و آخوند استخدام میکنه.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
۵۶
hiwa68 - رتردام، هلند

اگر بی ریشه باشی، وطنی نداری و وطن فروش میشی. مهاجرت حق همه است ولی خوابیدن زیر دیگران بهتر از زیر پرچم دیگران.
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

کسی اینطوری ... می کنه که حداقل خودش تو همون کشور می تمرگید و. با تمام مشکلاتش سر می کرد نه اینکه خودش در بره بیاد بیرون بعد هم زر مفت بزنه، اون تیکهً هم که مهاجرت حق همه اس بخاطر این نوشتی که کار خودتو توجیه کنی. در ضمن اب نیس وگرنه امثال تو غریق نجاتین، اخه تو ابن کشورا هر ازگلی مثل تورو که ادم حساب نمی کنن که بزارن زیر پرچمشون اضحار وجود کنی وگرنه خودت تو اینکار تیم ملیه.
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
۵۶
hiwa68 - رتردام، هلند
اول اینکه خانواده ای که توش بزرگ شدی معرفی کردی. دوم از نظر شما چون من خودم در اروپا هستم حق اظهار نظر ندارم. اسمت که نژادی و غلط هست. جاویدان یا جویدن. البته معلومه همش داری از اغور اونا .داری .....میجوید. من نظر خودم را گفتم. تو هم نظر خودت را بگو. نه اینکه به نظر دیگران ....کنی.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.