شاهزاده رضا پهلوی در آستانه سالگرد مهسا امینی: درد ایران ابعاد ملی دارد، و درمان آن نیز ملی‌ است

 شاهزاده رضا پهلویصدای آمریکا: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی در آستانه سالگرد کشته شدن مهسا (ژینا) امینی و اعتراضات سراسری، تأکید کرد که «درد ایران ابعاد ملی دارد، و درمان آن نیز ملی‌ است.» او به عوامل جمهوری اسلامی نیز هشدار دارد که «به ساعت عدالت بیاندیشید و از عواقب سرکوب ملت رنج‌دیده بهراسید.»

شاهزاده رضا پهلوی در این پیام ویدئویی که پنج‌شنبه ۱۶ شهریور در پلتفرم‌های مختلف اجتماعی منتشر کرده، تأکید کرد: «آزادی و آبادی کشورمان ایران زمانی به دست می‌آید که جمعیتی آگاه، مصمم، فداکار، و متحد از ایرانیان به درک درد و درمان مشترک برسند.»


او «سالگرد قتل دختر ایران، جاویدنام مهسا امینی» را «فرصت مهمی» دانست که «میلیون‌ها ایرانی دغدغه‌مند از هر قشر و گروه، متحد با هم، موج نوینی از انقلاب ملی» را کلید بزنند.

شاهزاده رضا پهلوی در این پیام به دغدغه‌ها و نارضایتی‌های کارگران، کارمندان، بازنشستگان، دانشجویان و استادان، نظامی‌ها، نیروهای پلیس، کنشگران محیط زیست، نویسندگان و هنرمندان، ورزشکاران، و دینداران اشاره کرد و گفت: «تک‌تک شما شهروندان ایران که وطن برایتان تبدیل به زندان شده است، راه رهایی و آسایش شما، برچیده شدن بساط این رژیم اهریمنی از ایران عزیزمان است.»

او با تأکید بر این که «درد ایران ابعاد ملی دارد، و درمان آن نیز ملی‌ است»، گفت: «سالگرد قتل دختر ایران، جاویدنام مهسا امینی، فرصت مهمی است تا شما، میلیون‌ها ایرانی دغدغه‌مند از هر قشر و گروه، متحد با هم، موج نوینی از انقلاب ملی ما را کلید بزنید.»

شاهزاده رضا پهلوی همچنین به «دستگاه سرکوب» هشدار داد که «مسئولیت هر گونه خشونت علیه ملت ایران با شما و آمران شما است» و افزود: «به ساعت عدالت بیاندیشید و از عواقب سرکوب ملت رنج‌دیده بهراسید. ملت ایران، ملتی است متمدن و صلح‌جو. اما دفاع مشروع و حفاظت از جان و امنیت خود و دیگران در برابر رژیمی که چون گرگ درنده به جان مردم می‌افتد، حق بدیهی و مسلم شهروندان است.»

به گفته او، «با همبستگی شکوهمند ملی و نمایش آن در درون و بیرون کشور است که می‌توان این رژیم ضحاکی را به زیر کشید.»

شاهزاده رضا پهلوی خطاب به «ملت سرافراز ایران» گفت که بدانند « نیروی سرکوب زمانی آمران خود را تنها می‌گذارد» که «ملت را در جمعیتی بزرگ و در بالاترین سطح همبستگی ببیند» و از آنان خواست «تفرقه‌انگیزان را از خود دور» کنند و «یک‌صدا ندا سر» دهند: «ما ملت کبیریم، ایران رو پس می‌گیریم!»
در روزهای پیشین، امجد امینی، پدر مهسا (ژینا) امینی، در گفت‌وگو با بخش فارسی صدای آمریکا از برگزاری مراسم سالگرد برای دخترش خبر داده و گفته است: «برای گرامی‌داشت نام و یاد ژینا (مهسا)ی شهید و مظلوم و معصوم و شادی روح پاک ایشان و تسلای خاطر خانواده و بستگان و همه دوستدارانش برآنیم که امسال مراسم سالگرد را برگزار کنیم. اما قطعا با توجه به شرایط نمی‌توانیم به صورت رسمی برای دعوت مردم در مراسم فراخوان بدهیم و یا به مردم بگوییم که در مراسم شرکت نکنند.»

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده، پیشتر در پاسخ به پرسش خبرنگار بخش فارسی صدای آمریکا گفته که جمهوری اسلامی از اعتراضات اخیر عبرت نگرفته است.

پیش از آن نیز جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، گفته بود: «پس از کشته شدن مهسا امینی و اعتراضات مردمی؛ مردم ایران حالا باید بتوانند برای خودشان تصمیم بگیرند و زنان پوشش خودشان را انتخاب کنند.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان

واقعا انقدر نمیفهمه که بیانیه و فراخوان دادنش به اعتراضات ضربه میزنه؟. شاید هم واقعا انطور که میگن ایشون هم نوکر جمهوری اسلامیه. وگرنه هربار فراخوان داد مردم چپیدند در خانه
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
۴۶
خردگرا - برن، سوییس

نمیشه ایران را دوست داشت و به شما عشق نورزید، شما را دوست داریم، به شخصیتتون احترام میگذاریم، چونکه میدونیم شما و بانو یاسمین محبوبترین نزد ایرانیان وطن دوست هستید. تندرست بمانید که ایران ما به زودی به شما لبخند خواهد زد.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
۴۲
paksan - ایران، ایران

امیدوارم چپی ها و مجاهدین بفهمند که جایگاه پهلوی جایگاه درستی هستش نه بعنوان رهبر بلکه متحد کننده و اجازه ایجاد اختلاف بین مردم ندهند و از گذشته تبری و قبول کنند در گذشته اشتباه کردند و برای جبران در کنار مردم قرار بگیرند و اصرار بر اشتباهات گذشته رو کنار بگذارند. وضعیت جدایی طلبان و مزدوران هم که مشخصه و همه باید مرزهامون رو با اینا مشخص کنیم و محکم بیایستیم جلوی این وطن فروشهای وابسته.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

باز این بغ بغوالسلطنه اظهار فضل کرد. من نمیدونم اگر خروس بانگ نزنه صبح نمیشه؟ مگر کسی حرف این بابا رو میشنوه و یا کسی به فرمان این بابا توجه میکنه که فرمان صادر میکنه. باز هم دید حزب های کردی دعوت به اعتصاب کردن پرید وسط که من هم هستم. اگر طرفدار داری روز معمولی فراخوان بده ببینیم تو اروپا ده نفر میان بیرون. مگر تو ایران کسی به حرف تو توجه میکنه که باز خودت رو انداختی وسط. جمع کن این بساط اعتراض دزدی رو حبیبی
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

واقعا شرف و وجدان نداره هر خبیثی که منفی بده.هیچ فرقی بین این افراد و جنایتکاران رژیم نیست.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

اگر در بی‌عدالتی‌ها بی‌طرف هستید ، بدانید که طرف ستمگر را گرفته اید.!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

خامنه ای خاک بر سر، این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست. دهنت صافه ایندفعه
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

مرگ برپخمه پحلوی.ننگ بربانویاسیمین اسراعیلدوست.بیا پس بگیر البتع اگع جرعتشو داری.مان ملت کبیریم.اما تو پخمه کبیرهستی.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

امیدوارم که همه مردم با هر مرام و مسلک وعقیده بعنوان یک انسان وطن دوست و عدالت خواه یکصدا و هم رای برای سرنگونی این حکومت ولایت صفاک کوشا بوده و پشتیبان همدیگر باشیم
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

به عنوان رهبر؟ مردم از خنده! منظورت این بغ بغوالسلطنه هست؟ خیلی باحاله
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

باز هم که شعار میدی. ادم تورو نشناسه فکر میکنه تو هر تظاهرات صف اول تشریف داری
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

واقعا که محبوب ترین هستن. اصلا 99.9 مردم این بانو مکرمه مطهره یاسمین رو میشناسند؟ عالمی دارین والله
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

این بغ بغوالسلطنه شعار هم درست کرده. ایران را پس میگی گیریم. از خود شاه الهی ها این بابا با نمک تره. تو عالم خودش یه پا انقلابی هم شده.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش

ما هم امیدوار هستیم. ولی مگه این فحاشان شاه الهی میگذارند وحدتی پیش بیاد. منتظرن حرکتی اعتراضی تو ایران شروع بشه، اینها بپرند وسط بگن 80میلیون اسم این بابا رو صدا میزنن. هیچ گروهی به اندازه این شاه الهی ها به اعتراضات ضربه نزده
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

محترم هر روز صبح دو قاشق روغن کرچک میل کن که اینقدر زور میزنی و به خودت فشار میآری یک دفعه جر نخوری
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

فقط نگاه کن چطوری پر پر میزنی توی کامنتها! این فقط از یک سوزشی سوانح سوختگان لازمِ درجه ٣، یا یک تیپا خورده .... بر میاد.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

مشکل اینجاست که چپول ها و مزاحمین خلق و سایبری های جمهوری نکبت اسلامی ، اصلا به ایران هیچ علاقه ای ندارند و معنی اتحاد و همبستگی برای نابودی اخوندها را نمیفهمند. و هر وقت شاهزاده را میبینند، انگار که شوهر ننه شان را دیده اند. از این قماش، ضد ایرانی تر، تاریخ این کشور به خودش ندیده. سالگرد قتل #مهسا_امینی اخرین میخ به تابوت پوسیده جمهوری نکبت اسلامی و طرفداران ابله شان است.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

هزاران درود بر شاهزاده خردمند ایرانزمین. این سخنرانی رضا پهلوی من را به یاد سخنان نادر شاه کبیر در دشت مغان انداخت. در آنزمان هم کشور ما از بی‌لیاقتی دو پادشاه آخرین صفوی به سرنوشت فلاکت بار ایران امروز مبتلا شده بود. اما با همتی که اجداد ما به نمایش گذاشتند ایران جایگاه تاریخی خود را بازیافت و با انتخاب یک رهبر جدید افتخارات گذشتگان را دوباره زنده کرد.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

هر وقت که شاهزاده صحبتی میکنند و یا فراخوانی میدهند، انگار که اب در لانه مورچه گان میریزندو دشمنان ایران و ایرانی شروع به یاوه گویی و مهملات میکنند و همه این دست و پا زدن ها بخاطر این است که از محبوبیت شاهزاده در بین مردم ایران خبر دارند ولی خودشان را به کوچه علی چپ میزنند. بر کسی پوشیده نیست خدمات خاندان بزرگ پهلوی نسبت به ایران و ایرانی. جاوید شاه
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

شما مجازی که از فرط ناراحتی سرت را محکم به دیوار سایت بکوبی تا کمی از درد تماشای محبوبیت شاهزاده کمتر رنج بکشی!‌ای بابا، یعنی اینکه می‌بینید یک ملت به یاری یک نماینده می‌خواهد از شر آخوند راحت شود اینقدر شما را آذر میدهد که حاضرید از خود یک دلقک درست کنید که تا عکس او را می‌بینید یک دفعه فنر زیر شما آزاد شود و بالا پریده مهملات به هم ببافید؟!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

چند وقت پیش وقتی لات و لوتهای رضا پالانی به عالی پیام در لندن تعرض جنسی کردن، تعدادی از این پالان طلبها در شبکه های اجتماعی خوشحالی میکردن و این رو حق عالی پیام میدونستن. چه زود این کثافت به خودتون برگشت! امروز تو بالاترین یه کلیپ از تعرض و دستمالی یاسی پالانی تو سفر اخیر به لندن در جمع هواداران شاخزاده گذاشتن! این هرزه ها حتی به زن اربابشون هم رحم نمیکنن!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

در دهه ۷۰ شمسی کارتونی به نام رویای شیرین با بقول بچه ها "گامبالو و چشم زرد" از تلویزیون ایران پخش میشد که انگار شخصیت گامبالو (یه تمساح بسیار چاق و بسیار شرور) رو از روی هیکل و شخصیت شاخزاده طراحی کردن!!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

اتفاقا یک کارتونی نشون میدادن که یک شیر دریایی کچل با دندان های بزرگ مثل چسدق بود که چارملی نام داشت. هر وقت این کارتون رو میدیدم یاد چسدق و نوچه هاش میوفتادم. ...
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

تو باز هم یاد پالونت افتادی
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۶
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

مگه شاه زاده کاری جز بالانس زدن با پیژامه رو صندلی بلد هست؟ یکی له این بگه لا اقل از پدر بزرگت یاد بگیر تخم دار بودن رو. ۴۴ سال هیکل بزرگ کردی فقط واسه بیانیه دادن! خسته نشدی اینقدر بیانیه دادی؟ این ۴۴ سال رو هم همان کاری کن که تا الان میکردی. آدرست کجاست یه دست کت و شلوار برات بفرستم. یه کم ویدیو از راه رفتن بابای خدابیامرزت نگاه کن. اینقدر مثل عبدالله ها راه نرو.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

۱. اون چارملی نبود و چاملی بود. میتونستی قبلش یه جستجوی ساده تو نت بکنی که سوتی ندی. بر خلاف شخصیت گامبالو و شاخزاده اصلا هم منفی و پدر سوخته نبود! یه شیر دریایی بود که هربار با دوستش تنسی تاکسیدو به دنبال حل یه مشکل علمی میرفت. ۲. از عکسهای تبعیدگاه مرحوم مصدق معلومه که او تا آخر عمر تناسب اندامش رو حفظ کرده بود. انصافا شکم قلمبه چاملی بیشتر به شکم شاخزاده شبیهه که گورستان انبوهی از مرغها و خوکها و گاوها و سایر انواع جانوران و البته پر از مال مفت مردم ایرانه. ۳. ممنون میشم نظرتو درباره خبر دستمالی یاسی پالانی زن اربابت در تجمع ۵۰ نفره لندن به وسیله اوباش پالان طلب به ما بگی.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

اون موش کوری که تو رو خورده بود و بیرون داده بود به علت مسمومیت حالش وخیم شده! رفته تو کما!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد
به قول مانوک خدا بخشیان مردم داخل ایران در این مرحله به رضا خان نیاز دارند نه رضا جان. خمینی بی شرف ۶ ساعت تا تهران فاصله دا شت و با نبود اینترنت توانسته بود با لحن خشن علیه شاه مخ اکثریت مردم ایران را بزنه و امیدی برای مردم و نظامیان باشه ولی شاهزاده گویا از شرایط خودش در امریکا راضی هستند وشیوه کارشان و پیامهاشون هم برای مصرف ایرانیان خارج هست. به نظر میرسه مردم داخل ایران امیدشان فروپاشی اقتصادی نظام هست تا شاهزاده رضا پهلوی. امیدواریم ایشان تغییر رویه بدهند و تا سرنگونی ملاها مشتهاشون را گره کنند ولهن کلامشان لرزه بر تن رژیم بیاندازه و کمی هم فاصله فیزیکیشان را به ایران نزدیک تر بکنند و بعد پیروزی جنتلمنانه و ظریفانه ادامه بدهند .
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
۴۵
nihad_finland - تورکو، فنلاند

خوب حالا گیریم که پدر بود فاضل, از فضل پدر تورا چه حاصل? بعید میدونم که خائن باشی, ولی کاره ی هم نیستی. یه نصیحت دوستانه, هیچی نگو, بیانیه نده, اظهار نظر هم نکن, دنیا به اخر نمیرسه ,باور کن سکوتت بیشتر از حرفزدنت تاثیر داره. فقت هیچی نگو.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

درباره توهینت به مرحوم مصدق، باید بگم اون فقط تو منافع اربابای انگلیسیت باد ول نداد! قشنگ پی پی کرد توش!! بعد از جریان ملی کردن صنعت نفت موجی از استقلال خواهی و ملی کردن منابع ملی و تشکیل سازمانهایی مثل جنبش عدم تعهد در جهان سوم به راه افتاد. البته تا حدی بهت حق میدم. انگلیسی ها یه عمر بهت نون دادن تا یه همچین جاهایی مجیزشون رو بگی. اگه اونها انگل کل عالمن، تو هم انگل اونهایی! پدرت خیلی باید بهت افتخار کنه! انگل انگلها بودن کم دستاوردی نیست!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
۴۵
sahandogli - لندن، انگلستان

وظیفه این را رضا پهلوی در طول این 44 سال منحرف کردن و کنترل کردن جریانهای اپوزیسون به نفع رژیم ایران بوده است و خیلی هم موفق شده است. در تمام اقمار وقتی دید رژیم ایران در وضعیت بدی قرار دارد همه را از میدان به در کرد تا رژیم ایران آسیبی نبیند چون مستقیم یا به طور غیر مستقیم از بابت این از ایران و قدرتهایکه به دنبال حفظ رژیم هستند پول می گیرد بهد مردم جاهل هم برای ایران آزاد به دنبال این پسر شاه دزد و بی عرضه هستند تا بیاید و کشور آزاد برای آنها درست کند.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم مثل اینکه شما نگران یاسی خانم هستی !! اصلاً نگران نباش! بیشتر نگران اون ....
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

قبل از اینکه چیزی در این سایت منتشر کنی و خودت رو مضحکه کنی!! یک نگاه به چیزی که نوشتی بیانداز بعد تو سایت منتشر کن!! وقتی فقط را فقت مینویسی!! آنوقت همه متوجه میشوند که چه موجود بی سوادی پشت این اظهار نظر قرار گرفته!! پس خوبه که خودت چیزی نگی چون دنیا به آخر نمیرسه اگر درش رو ببندی
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان
..خیلی بیسوادی، مثل اربابت چسدق. اول کمی تحقیق کن بعد بیا اینجا و عرایض بنویس. چارملی برادر ناتنی چاملی بود و برعکس چاملی خیلی دزد و بیشرف و خائن بود. البته پدرش هم معلوم نبود. چارملی که شرف داره به صد تا امثال چسدق.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

چسدق هم خائن به ایران و ایرانی بود. لعنت به روح کثیقش. اون هم مثل چپی ها و مجاهدین و توده ای ها به ایران خیانت کرد و هر وقت که سر قبرش رفتم ، از خجالتش در میام. حکایت تو هم شده مثل حکایت اون بزغاله که از جوی اب پرید و به گوسفنده گفت ، من دیدم وقتی پریدی سوراخت را. گوسفنده گفت من یک عمر دارم سوراخت را میبینم و هیچی بهت نگفتم. امیدوارم که روح چسدق در عذاب همیشگی باشد و طرفداران نادانش هم سر عقل بیان.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

اینکه من مرد باشم یا زن مشکل بی غیرتی اربابت رو حل نمیکنه. اما اگه تو اقوامتون دختر بی شوهر دارین و به این بهانه میخواین ناکام نمونه باید بگم من مرد هستم! البته هرکسی رو به کنیزی قبول نمی کنم! شاخزاده عرضه اینکه زنشو از دست تام مورلی یا مالندگان لندنی دربیاره نداره، اونوقت امثال تو منتظرین بیاد براتون ایران رو آزاد کنه؟ بابا شم همین بود. دو تا زن اولش رو به خاطر ارنست پرون طلاق داد. انصافا این همه فساد و هرزگی تو یه خانواده نوبره!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

بازم میگم موش کور تو رو بخوره که اینقدر هر بار یاد پالونت میفتی پیر مرد چپول پنجاه و هفتی
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

برای صرفه جویی در وقت و انرژی دوستان عزیز. چرندیاتی که با منفی گرفتن های زیاد، نشان از بی ارزشی و یاوه گویی میدهد و هیچ ارزش دیده شدن هم ندارند و فقط باعث زنگ تفریح و ایجاد کمی خنده و تمسخر است را کم رنگ تر این خواهیم کرد. جاوید ایران و ایرانی . لعنت بر سه گروه خائن. ملاها ، چپی ها ، مجاهدین + چسدقین
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

امان از دست این تو ای پیرزن سایبری سلیطه بیسواد۰۰شوهرت که ولت کردو رفت٬٬ از بس چرت که پرت مینویسی۰۰۰تو به اسم مرحوم مصدق داری توهین میکنی۰مصدق را اینقدر پایین نیار۰۰ با این شر و ور نوشتنت۰ چرا اینقدر به ملت گیر میدی۰۰ بیسواد۰ از بسکه تو اسکل چرند مینویسی ۰۰ باعث میشه بعضی ها به مصدق توهین کنند۰۰ البته فکر میکنم از روی نادانیت و بیسوادیت اینکار را میکنی۰۰ضد بشر سایبری تکلیفش با همه روشنه۰ آمده تفرقه بندازه۰از اسمش معلومه چه جونوری هست۰از اسم مرحوم مصدق بکش بیرون۰
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
۴۵
nihad_finland - تورکو، فنلاند
انتظار بیشتری از رعیت جماعت ندارم, کجات سوخت?
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

یواشتر بابا! همه فهمیدن جونت آتیش گرفته! تو الان باید مثل زودپز باشی! همونطور که پایینت داره میسوزه باید بیخیال بشینی و سوت بزنی! تو اگه مثل اربابت غیرت داشتی بساط مفتخوریتو تو لندن ول کنی و خودتو به ایران برسونی الان انگل انگلستان نبودی! به دعای گربه کوره هم بارون نمیاد نونخور انگلیس!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

تو آخه با اون موش کور چه خورده حسابی داشتی که این بلا رو سرش آوردی؟ بیچاره یه عمر غذای سالم خورده بود و با خوردن آفات مزرعه به کشاورزا کمک کرده بود. حالا به خاطر خودن تو ( که تازه هضم نشده بیرون داده) الان رو به قبله افتاده. جواب زن و بچشو چی میخوای بدی؟
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

این هرزه ها به زن اربابشون رحم نمیکنن. دیگه تکلیف بقیه چیزا که مشخصه. سلیطه هم خودتی!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم!! شوخی نکن دیگه!! نمیدونم واسه چی ادعای مردی میکنی!! ولی با سابقه تأسف باری که از تو سراغ دارم بعید میدونم کاری از تو بربیاد!! 🤣
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
دوست کسی است که عیب آدم رو بهش بگه تا طرف دیگه از این غلطها نکنه!! تو انگاری بدت میآد عیبت رو بهت بگن؟!! یک مقداری املاء و انشاء کار کنی ازت چیزی کم نمیشه و مجبور نمیشی بیخودی به دیگران توهین کنی!! البته بی سواد جماعت چون جنبه نداره همین کار رو میکنه
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
والا تا جایی که میدونم پالان طلبهایی مثل تو برای گرفتن پناهندگی به هزار خفت و خواری تن دادین و حاضر شدین هر کروم یه ارنست پرون برای خودتون دست و پا کنین!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان
معلومه که کجات اتیش گرفته. یه نگاهی به منفی ها اگر بکنی و غیرت و شرف داشته باشی. مثل ارباب گور به گورت، گورت را گم میکردی. چسدق که خیلی وقته به ذباله دان تاریخ، همونجایی که بهش طعلق داره رفته. این چندتا طرفدارانش هم بزودی، بهش ملحق میشن. میدونی شرف انگلیسی ها از امثال شماها بیشتره. چون حداقل وطنفروش نیستند. حیف وقت که برای امثال شماها تلف بشه. تاریخ خودش بهترین جواب برای شماهاست اگر بفهمید.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
خاک تو سرت که بجای اینکه بفکر ملتت باشی لوده گی رو پیشه کردی و با استخون های پودر شده مصدق شب و روز خود ارضائی میکنی راستی بگو تولدت کی هست یک پالون بهت هدیه کنم که تو حسرت پالون نمیری
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
امثال مصدق و‌ضدبشر،در اقلیت محض هستید،و این غیرقابل انکار هست.پس بیخود به خودتان فشار نیارید.واقعیت را قبول کنید.هیچکس دیگر به جار و‌جنجال و عقده و نفرت پراکنی شما اهمیتی نمیده.مردم تصمیمشان را گرفته اند و شعور کافی دارند که خوب و بد را تشخیص بدهند.اینهمه حرص میخورید و فشار میارید یکوقت دچار فیشر میشید!
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
زباله و تعلق درسته بی سواد پالان پرست! .....اگه یه انگلیسی برای منافع کشورش خون جهان سومی ها رو میمکه که اسمش شرافت نیست، استعماره. تو چرا بجای موندن تو کشورت کاسه لیس اونها شدی و برای پناهندگی همه چیزتو باختی؟ اینجا جغرافیا بهتر از تاریخ جواب میده! یه نگاه به کشور و شهر جلوی اسمت بنداز!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۹
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
اون موش کور حالش بد شده! دارن بهش شوک میدن. خانوادش وکیل گرفتن ازت شکایت کنن!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران

اشتباه میکنی عزیز مونیخی! این سایت یکی از آخرین سنگرهای پالان طلبهاست! اونهاهستند که تو اقلیت محض قرار دارن! تو بقیه سایتها مثل بالاترین از این خبرها نیست. ضمنا سلام منو به مدیر کارخونه "ب ام و" برسون!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
همین قدر که فکر موش کوری احتمالا فکر مصدق بدبخت هم هستی پیری پنجاه و هفتی ضمنآ یادت رفت جواب سوالم رو بدی که نلسون ماندلا که سه بار ازدواج کرد را چطور از نظر سیاسی موفق میدونی
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
سیمرغانه جون! نلسون ماندلا برخلاف اربابت دوست پسر زنشو تو خونه با زنش نذاشته بود بره ددر. اون دزد و مال مردم خور نبود. تخم دیکتاتور هم نبود! راستی موش کوره مرد! طفلکی آخر عمری ....شد! خانوادش تا مرغانه هاتو در نیارن ولت نمیکنن!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم این کامنتهای بی ادبانه چیه منتشر میکنی؟ لابد مال تو رو هم خورده که به یک بانو مبدل شدی!!! 😂
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
این عوارض زندگی تو یه محیط با فقر فرهنگیه که با نسبت زن بودن به دیگران به خیال خودت بهشون توهین میکنی. تو همون ضد بشر رو بخور واست کافیه پرت و پلای پالان پرست!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
این سایت؟ اتفاقا برعکس،صدای شماها فقط در فضای مجازی بلنده.فضای جامعه واقعی و داخل ایران رو چکار میکنی؟ فریادهای رضا شاه روحت شاه هم از این سایت بود؟ مردم کوچه بازار چی؟ خودت را به کوچه علی چپ نزن.والا ۵ درصد هم نیستید! غربیها این مواقع یک مثالی میزنند میگویند صدای اقلیت ناراضی همیشه در فضای مجازی بلنده! در ضمن من شخصا تعصبی روی اینکه رهبر اپوزیسیون کی باشه ندارم! هر کس سکولار کامل باشه و دموکرات! پس بیخود زور نزن.
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
آره جون خودت نکنه نلسون ماندلا پسر خاله ات بود که خوب میشناسیش، یا مرغ همسایه غازه. پالونت رو کی بخرم که اینقدر پالون پالون نکنی
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان
فهم و شعور چسدقی ها همینقدر است که فقط دنبال غلط املایی میگردند و اگر مثل من خوراکی بهت بدهند، خرکیف میشوی و نعره زنان میایی و اراجیف مینویسی. ضمنا پالان لباس شریف ...ت بود که رفت خواستگاری...غلط املایی نداشتم؟؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم سخت در اشتباهی! اولاً اگر میخواستم بهت توهین کنم هیچوقت نمی نوشتم بانوی محترم!! بلکه از القاب و عناوین دیگری استفاده می کردم مثل زنیکه سلیطه! دوماً اگر از نظر من زن بودن توهین بود قاعدتاً می بایستی این کلمه رو در مورد بقیه گرگوریهای این سایت هم استفاده می کردم!! خب می بینی که فقط در مورد تو استفاده می کنم! مثلاً در مورد ضدبشر هیچوقت ننوشتم زنیکه یا بانو و از اینجور چیزها چون اون مثل تو هنوز اقرار نکرده که چکاره است هر وقت اقرار کرد اونوقت یک چیزی هم واسه اون درست می کنم! سوماً این تویی که برای زن ارزش قائل نیستی چون اگر ارزش قائل بودی ارزش آنها رو با رفتارت پایین نمی آوردی تو فکر کردی من به تو میگم بانو به خاطر اینه که حرف توهین آمیزی بهت بزنم چون ساختار فکری خودت اینگونه است!! چهارم مال ضدبشر پیش کش خودت که از گرسنگی نمیری آدم باید معرفت داشته باشه و باجناقش رو به این اون حواله نده 😂
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
اگه واقعا اکثریت هستین چرا یه تجمع فقط پالان طلبانه برگزار نمیکنین؟ تو همین سایت با هم هماهنگ کنین دیگه. شما حتی تو بالاترین هم اکثریت رو ندارین. این سایت انگلیسی تنها پناهگاه باقی مونده شماهاست. اون شعار هم فقط با هدف ایجاد اختلاف بین مردم ساخته شد و کلیپهای این شعار تقریبا همگی از پشت سر و در تاریکی فیلم برداری شده بود و چهره ها توش پیدا نبود. ضمنا این بار دومه که داری توهین میکنی. زور بزنم که قهوه ای میشی بی تربیت!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
همون پالان خودت رو نگه دار ارث برسه به اولادت. بالاخره اونم باید به اولاد شاخزاده سواری بده دیگه!
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
تو شب و روز پالون پالون میکنی تا یک مطلب راجع به پهلوی ها نوشته میشه یاد پالونت میفتی. بده میخوام به آرزوت برسونمت. ضمنا پشت اسم مصدق همیشه به پهلوی ها فحاشی میکنی ولی تا بحال بر ضد اون کفتار پیر چیزی ننوشتی جیره خور جمهوری. نکبت هستی؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
چرا هی از ضد بشر حرف میزنی طعمش رو چشیدی خوشت اومده؟ سلیطه اونیه که تو رو با این....! تو سوراخ موشت کپیدی و عرضه یه حرکت اعتراضی رو نداری اونوقت برای ما دستور "لنگش کن" میفرستی ملیجک استبداد؟ امثال تو وقتی میبینین عمرتونو باختین و نه تو ایران به چیزی رسیدین و نه با مهاجرت کسی ....بارتون کرد، به خیال خودتون تو این سایتها با رژیم مبارزه میکنین! بذار یه حقیقتی رو بهت بگم: عمرتو به خاک فنا دادی پالان طلب!
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
چیه؟ فکر میکردی نونخور انگلیس شدن افتخاره؟ حالا دیدی چه گندی به زندگی خودت زدی پالان پرست؟ بخور که حقته!
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم اینقدر من با احترام با تو مکاتبه می کنم بعد تو اینجوری فحاشی می کنی!! واقعاً برات متأسفم و همینطور به حال شوهر محترمت هم متأسفم که با یک چنین ...بی ادبی....
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
تو برو فکر نون و سوشالت باش که خربزه آبه پرت و پلا! اینقدر هم سعی نکن دخترهای ترشیده فامیلتو به من بندازی! با اون کیس پناهندگیت و اون ارنست پرون سیاه پوست، دیگه نه آبرویی برات مونده و نه بدن سالمی!
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم سوشالت دیگه چیه؟!! آیا این کلمه ربطی به دوران نوجوانی شما داره؟ دخترهای ترشیده فامیل ما همجنسگرا نیستند که بخوام بندازمشون به تو!! آخرسر معلوم نشد که این ارنست پرون جنابعالی سفید پوست و چشم آبیه یا سیاه پوست!! از بس با این و اون میپری حافظه ات قاطی کرده یادت رفته با سیاه بودی یا سفید!!🤣
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
همین الان سرتو بکن زیر لحافت میبینی که سیاه سیاهه جون خودت! آخه تو به کمتر از اینا رضایت نمیدی! ماشالا طاقتت زیاده! هرچی باشه کیس پناهندگیت همین بوده! طعم سیاه پوست بعد از طعم ضد بشر گوارای وجودت! ضمنا مثل زن اربابت یاسی قشنگه که برای سخنرانیش بلیط فروخته، تو هم میتونی واسه ترشیده ها بلیط بفروشی! اینطوری بار مفتخوری و انگلی تو روی دوش مردم آلمان کمتر میشه! شغل جدیدت مبارک!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان
بانوی محترم شما وقتی میخوای ببینی چه رنگیه سرتون رو میکنید زیر لحاف!؟ 😅
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
۳۹
مصدق روحت شاد - تهران، ایران
حالا تو سرتو بکن زیر لحاف یه حال و احوالی با ارنست پرونت بکن! اگه ازت ناراحت بشه ممکنه کیس پناهندگیت بره هوا! اونوقت نون مفتخوریت قطع میشه پرت و پلای پالان طلب!
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
۴۴
ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان
جون به جونت کنند باز هم همان ..دقی دوزاری هستی. هرچی کم محلی کنیم بهت، بیشتر .... میکنی، مثل ...دق گور به گور شده. ...
‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله