فرمانده سپاه تهران: پای مردم به خیابان برسه کار تمومه / از فایل لو رفته از جلسه داخلی فرماندهان سپاه

ایران بریفینگ: اخیرا یک فایل از جلسه داخلی فرماندهان سپاه پاسداران به ایران بریفینگ رسیده است که در آن سرتیپ حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به حاضران می‌گوید : اگه اینبار (سالگرد مهسا) پای مردم به خیابون برسه کار تمومه.
 
سرتیپ حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ: اگه خدایی نخواسته پای مردم به خیابون رسید، تجمع کردن بر علیه نظام. اگر تونستید اینهارو مهار کنید که هیچی ، اگر نشد مطمئن باشید  ثانیه به ثانیه به تعداد اینها به نفرات اینها اضافه خواهد شد اونموقع دیگه قابل مهار نیست. اونموقع چه خواهد شد؟ خدا میداند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۷
koros_nl - قم، ایران

اگه بیغرتهای که با نا سپاسی مارو به این روزگار و آوارگی رساندن، جلوی دست و پای مارو نگیرن کار تمامه، این شورش‌های ۵۷ فقط برای حقوق بازنشستگان به خیابان میان، یک مشت ترسو . زنده باد جوانان وطن
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

همگی شما جنایتکاران را تیکه تیکه خواهیم کرد. ما منتظر فرصت هستیم
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

ببین تا چه حد اینا بی پدررو مادرو بی ناموسا واقعا، علنا اعتراف می کنه که مردم مارو نمی خوان ولی ماباید بکشیم و سرکوب کنیم تا بمونیم، بعد اون مفعول عظم می یاد هی دژمن دژمن می کنه. منکه اخرین ارزوی که دارم اینه که تیکه تیکه شدن تک تک شما حـ...ا رو بدست مردم ببینم اشغالای کثافت .
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان

هم ما میدونیم چه اتفاقی بعدش میوفته هم شما حرامیان. امیدواریم تیر چراغ برق کم نیاد
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
۴۴
antifascism - تهران، ایران
فایل های صوتی جهت دار! اینا تو هر تظاهرات تعداد زیادی آزادیخواه رو قتل عام میکنن و یمنی و سوری و عراقی و افغانی جایگزین میکنن. وقتی هیچ حمایتی از هیچ کشور و قدرتی نیست وقتی دستها خالیست کف خیابون یعنی مرگ. وقتی همه جوره به کل دنیا نشون دادیم که اسیریم و دارن نابودمون میکنن و کماکان کل دنیا با اینها همراه هستن و هیشکی پسشون نزده کف خیابون بیاییم چیرو نشون بدیم. بدون اسلحه چه فایده داره. ابرقدرتها به موجودات نداشته قطب جنوب هم اسلحه میدن تا با یخها بجنگن اما تاحالا هیچی دست ایرانیها ندادن. با همین داستانها رژیم فاشیست فارسیسم داره به راحتی جمعیت کردها و بلوچها و عربها رو در مناطق زیستیشون به حداقل میرسونه و عملا نسل کشی فیزیکی هم اجرا میشه. در این دنیای گلوبالیستی حاکمان کل مردم دنیا باید شورش کنن تا بساط اینها جمع بشه. اونهم با افکار همشکل و همساز بدون عقاید ملی و وطنی و دینی و مذهبی و جغرافیایی. همه دنیا باید خودشون رو هموطن و هم ملیت بدونن و کاملا فاشیسم و تمامیت خواهی رو کنار بزارن تا بتونن باهم علیه گلوبالیسم حکومتها شورش کنن.
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
۴۴
antifascism - تهران، ایران
من از سال 1375 زمانی که این حکومتیها و پاسدارها رو میشناسم باهاشون درگیرم. تا سال 89 هم هر تظاهراتنی رو رفتم. الان نصف مردم ایران کاملا با حکومت همسو هستن. هرکی هم به دلیلی. مردم ایران الان اصلا یکدست نیستن و خیلی هاشون خودخواه و خودپرستن. نمونش هم افکار تند مذهبی یا قومی یا ملی یا وطنپرستی هست. این ایده ها سار حکومتهاست که تو کله آدمهای سبک مغز فرو کردن. کره زمین کرده و انقدر کوچیک هست که بشه همه انسانها رو هموطن و همنژاد هم دونست و همه یکدل بشن برای زندگی بهتر. اما امروز از قدیم هم تفکرات احمقانه تر هست و رسانه ها مغزها رو میشورن. الان 90درصد ایرانیها کاملا کلاهبردارن و مال مردم خور هستن. اینطور خصوصیات نمیتونه یک نظام حکومتی وابسته به ابرقدرتها رو سرنگون کنه.
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۴۴
antifascism - تهران، ایران
چرا خودتونو میزنید به نفهمی؟ یکیتون جرات داره خودش یا بچه شو بفرسته ایران با دست خالی بره کف خیابون و یا کشته بشه و یا به احتمال زیاد ببرن 1000بلا سرش بیارن که برابر مرگه. به رضا پالانی بگید پول خرج کنه به امثال من ....برسونه و خرج زندگی رو بده تا بریم کف خیابون پایاپای بجنگیم. دوران شعار دادن با دست خالی تو کف خیابون گذشت. این چیزا مال دوران جنبش سبز بود. الان جنبش جنگه.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله