انصاف نیوز: سعید حدادیان، مداح حامی حکومت، استاد دانشگاه تهران شد

 سعید حدادیان، مداح حامی حکومتصدای آمریکا: در ادامه «یکدست‌سازی» عرصه آموزش عالی، اخراج اساتید قدیمی و منتقد از دانشگاه‌ها و جذب افراد حامی جمهوری اسلامی به عنوان مدرس دانشگاه؛ سعید حدادیان یکی از مداحان معروف نیز «استاد» دانشگاه تهران شد.

وب‌سایت «انصاف نیوز»، روز دوشنبه با انتشار برگه انتخاب واحدهای درسی یکی از دانشکده‌های دانشگاه تهران ادعا کرد که «دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.»


به ادعای این وب‌سایت خبری، حدادیان قرار است درس «تحلیل متون نظم پایداری» را تدریس کند.
مدرک منتشر شده توسط انصاف‌نیوزدر هفته‌های اخیر همزمان با اخراج اساتید، گزارش‌هایی از جذب چهره‌های وابسته به حکومت از جمله سجاد صفار هرندی فرزند محمد حسین صفار هرندی، سردبیر سابق کیهان و وزیر ارشاد دولت محمود احمدی‌نژاد،‌ امیرحسین ثابتی، مجری شبکه «افق» صداوسیما و عباس موزون یکی دیگر از مجریان صداوسیما به عنوان استاد دانشگاه منتشر شد.

کاظم علمداری کاظم علمداری، نویسنده و جامعه‌شناس در گفتگو با صدای آمریکا درباره موج اخیر اخراج اساتید دانشگاه‌ها گفت: جمهوری اسلامی از اگاهی مردم می‌ترسد.

روز گذشته، علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف تهران، با انتشار متنی در حساب «اکس» (توییتر سابق) خبر داد که به عنوان رییس کمیته علمی المپیاد جهانی کامپیوتر انتخاب شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Darknet - لندن، انگلستان

این برای جامعه ایرانی یک سرشکست وحشتناک محسوب میشه. اگر کسی به دانشگاه تهران بره و حتی یک جلسه در درس نادانی شرکت کنه باید مهدورالدم اعلامش کرد و خونش رو مباح کرد که از یک نادان بیشرف بیناموس درسی جز و بی ناموسی یاد نگرفته.
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اوه اوه چه طویله ای میشه دانشگاه !!؟ با این اوصاف تعجب نکنید ، اگر ظرف یکی دو هفته آینده ، چلی خُلی و فاطی و مصدق و ممد زندونی و فنلاندیه و ضد بشر و سیا و جناب سروان همه سر از دانشگاه در بیارن ، بعنوان استاد !!؟ اونموقع است که طویله دانشگاه یکدست یکدست میشه !!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
۴۳
PROMETOSS - ایران، ایران

تا آنجا که من اطلاع دارم مجموعه آموخته ها و عملکرد سعید حدادیان تنها در محدوده عربده کشی ،قداره کشی ،خفت گیری ،دزدی نوامیس و اعمالی از این قبیل تعریف می شود! و محل تدریس و آموزش!! چنین اعمال شنیعی قطعاً دانشگاه تهران نیست!!.. چنانچه مقامات و سران تصمیم گیر در حاکمیت برای این فرد شأن و جایگاه استادی قایل هستند ،می توانند وی را در دانشگاه امام حسین (مخصوص آموزش نیروهای تروریست سپاه پاسداران) به سمت و جایگاه استاد اعظم منصوب کرده تا نامبرده بتواند به راحتی و بدون کوچکترین دغدغه خاطری به آموزش چاقو کشی ،خفت گیری ،راهزنی وعربده کشی پرداخته و دانشجویان عالیرتبه اش!! را به اندازه کافی از فضل و دانش خود بی نیاز کند!!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
۵۴
saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

وقتی در مسابقه اسبان ممنوع الورود شوند البته که خران از خط پایان رد خواهند شد
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

این بخش اخر ماموریت این رژیم برای روسیه أست؟ یا اینکه به خیال خودشون دارن دنشگاه رو میکنن حوزه؟. خوب این ادم رو که دانشجوها دهنش رو صاف میکنن؟ گوشت رو دارین میذارین دم دست گربه! یه عده لواط کار رو دارن میارن رو کار به خیال اینکه سنگر بندی دارن میکنن. دهنتون ساییده است
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

استاد ادبیات آنهم در دانشگاه ؟ طویله شده این یارو همانی است که گفته بود اسفندیار مشایی معاون وقت رئیس جمهور احمدی نژاد عینهو آلت . احمدی نژاد است. از بس که ادب داشت استاد هم شده حکومت ک. خل های مسلمان است دیگه چه انتظار دارید؟
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

والله من نمیدونم دانشجوی ایرانی چرا اصلآ این رشته های آبدوغ خیاری رو باید انتخاب و تحصیل کنه در خارج که اصلآ ارزیابی نمیشه در داخل هم که اگر پارتی نداشته باشی ده تا از این مدارک رو که بیاری بهت کار نمیدن اگر دانشجویان اتحاد داشتند باید از سر کلاس رفتن این جور استادان صرفه نظر می‌کردند. از روی تجربه شخصی میگم بعد از چندین سال تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه های ایران وقتی مدرکم و واحدهای تحصیلی ام رو برای ارزیابی و ادامه تحصیل بردم چند تا از دانشگاههای آلمان خودم خجالت کشیدم همه اش اقتصاد اسلامی، انواع خیارات، فلسفه اسلامی، ایدئولوژی اسلامی، انقلاب اسلامی و خیلی از این مزخرفات! جوری که خودم گفتم ارزیابی نیاز نیست فرم بدید تا تقاضای شروع تحصیل در دانشگاه رو کنم پس خواهر و برادران عزیز هموطن از رفتن سر کلاس این به اصطلاح استادان امتناع کنیداگر هم از تحصیل تون جلوگیری کنند بخدا چیزی از دست نمیدید
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

لیاقت مردمی که سال گذشته و الان سکوت کردند همینه. چند روز دیگه خبر تجاوز به دانشجوها و بازداشتشون هم میاد. این استاد دانشگاه نیستندبلکه مخبر دانشگاه هستند
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
جای شعبون بی مغ و غلامرضا یخی و طیب و هفت کشلون خالی اگر بودند هرکدام پستهای استادیاری,هیات علمی دانشگاه؛استاد دانشگاه و و و و اشغال میکردند.خاک برسر اون دانشجوئی که سر کلاس آنان حاضر بشه.لبو و باقلای فروشی شرف داره تا عنوان دانشجوئی.راستی ننه صغر رختشو چه پستی گرفته؟
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
۴۶
کو حق - ولینتون، نیوزلند
این سر کلاس تو دانشگاه :به ابولفظل یک + یک میشه سه ،با حسین باشید تا واحد پاس کنید،اینا خاکم‌برامون نداشتن بریزیم رو سرمون
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
استاد دانشگاه؟ این حدادیان چند وقت پیش فایل صوتی اش در جلسه خصوصی در اینترنت پخش شد که رکیکترین حرفها را می زد و همه چیز رو به تمسخر می گرفت. (حتی مبانی اعتقادی رو). اسم خودش رو گذاشته مداح اهل بیت ولی مثل یک لات اوباش حرف می زند. اونوقت این چی می خاد درس بده؟ معلومه سر کلاس چطور کلاس رو اداره می کنه و با دانشجوها چطور برخورد می کنه.
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
با حکم حکومتی رهبر خامنه ای ، هر کسی که ۵ واحد لواط ، توسط استاد عالیقدر سعید طوسی را پاس کند می‌تواند در حراست مدارس و ادارات با حقوق مکفی استخدام میشود .
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳
۶۴
zavareh - رودسر، ایران
خاک بر سر آن دانشجویی که سر کلاس این موجود متعفن و بی سواد بنشیند.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد