مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان: به پایان رسیدن کلان روایت جمهوری اسلامی نوید اتفاقات خوبی را می‌دهد


مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان – شهریور ۱۴۰۲

من آینده خوبی را برای مردم می‌بینم به پایان رسیدن کلان روایت جمهوری اسلامی نوید اتفاقات خوبی را می‌دهد

آقایون اگر پنج سال دیگر بتوانند بمانند معجزه کردند تحولات اجتماعی و سیاسی قانونمندی خاص خودش را دارد قانون دارد بی قانون نیست ... بعضی‌ها می‌گویند کره شمالی چقدر مانده جامعه ما کره‌شمالی نیست جامعه ما سوریه هم نیست که بعضی‌ها می‌گویند اگر چی بشود ما مثل سوریه می‌شویم ما مثل سوریه نخواهیم شد.

آقایان دارند غرق می‌شوند به همه چیز چنگ می‌اندازند و یک مراسم جشن غدیر می‌گیرند در بهترین حالت مثلا ۲۰۰ ، ۳۰۰ هزار شرکت می‌کنند می‌گویند حضور میلیونی مردم به دروغ آمار سازی می‌کنند.

همین نسبتی که تقریبا توی متن جامعه ما می‌بینیم طرفداران جمهوری اسلامی با مخالفان و منتقدانش همین نسبت توی آنجا هم هست یعنی تو همان کسانی که توی اون پیاده روی (اربعین)  هم شرکت می‌کنند هست منتقد هستند مخالفند قبول ندارند شما را سیاست‌های شما را قبول ندارند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان
بهتره جو گیر نشیم قبل از درود درود گفتن، عین غنی نژاد که به خامنه‌ای انتقاد شدید کرد کسی کاری به کارش نداشت بعد یک مرتبه پرچمش رو هوا کرد و گفت براندازی به صلاح نیست و مردم خواهان براندازی نیستند. بزودی ایشون هم پرچمش رو در میاره. اعتماد به آخوند دیگه هرگز!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۲
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
امیدوارم ولی این دلیل بر این نیست که دولت را دست شما یا مریم یا فرخ یا سروش یا دار دسته ضد بشر‌ها بدهند. مردم تصمیم می‌‌گیرند. مادر‌ها نیکا .مادر‌ها پویا. همین جوان‌ها .من با خوشونت مخالف. ولی‌ اگر بعد شکست دوباره شروع کردی.ملت مظلوم فلسطین. امپریالیست آمریکا. پوتین در اکراین حق داد و سلاح در دست گرفتید که راه آزادی خلق فلسطین مبارزه. من پیر مرد هم اینبار پشت یک تانک می‌‌نشینم. و به هر کدام یک تیر تانک شلیک می‌‌کنم. این دیگر ربطی‌ به خشونت .دیکتاتوری آزادی فردی ندارد. حزب درست کنید. هی‌ داد بزنید.مرگ بر امپریالیست. پوزش ولی‌ مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم ترس دارد .اگر بعد ۴۳ سال هنوز نیش این مار هفت سر اساس نمی‌‌کنی‌ که سال ۵۷ برای ما ارمغان آوردید. این دیگر خشونت نیست این همه نیش. بدن و عقل شما چنان سمی کرده. که دیگر انسان نیستید. بشکه سم و آزمایشگاه سمی متحرک هستید.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
اصلا با این گونه تحلیل‌ها که از دهان سپاپ اطمینان نظام خارج شود اعتماد نمیکنم و فکر می‌کنم با این حرفها و تحلیل‌ها عمر نظام آخوندی را بیشتر میکنن. همانطور که محمد خاتمی با حرفهایش عمر نظام آخوندی را طولانی‌تر کرد.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۵۹
ضدبشر - گراتس، اتریش
پیرمرد دلاور , هر وقت خواستی پشت تانگ سوار بشی , چند تا از شاه الهی های فحاش را هم با خودت ببر تا اونها گلوله ها را تو لوله بگذارن . خودت سنگین بلند نکن . برای فتقت خوب نیست . موقع شلیک هم به طرف اتریش و امریکا نشانه گیری نکن . میبینی خدای ناکرده میخوره کله مبارک زائد السلطنه خودمون , دلخوشی ما از دست میره . جهت برلین هم نشانه نرو جوجه سیمرغ ها میترسند.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد