دروغ‌پردازی کارگردان سینمای ایران در مورد مل گیبسون و به وجد آمدنش از شنیدن داستان واقعه کربلا

محمدرضا ورزی، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران، گفت که از منابع موثقی شنیده که «وقتی داستان واقعه کربلا را برای مل گیبسون، کارگردان مشهور تعریف کردند، آن‌قدر به وجد آمده که گفته اگر ما همچنین پتانسیل‌هایی در فرهنگ‌مان داشتیم لحظه‌ای نمی‌نشستیم و درنگ نمی‌کردیم.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۲
Lincoln - کورنوال، انگلستان

کارشناس برنامه درست میگه،از وقتی که مل گیبسون با رزالیند راس دختری که نصف سن اوست دیدار کرد،بیشتر با واقعه کربلا و حوری بهشتی تنگ آشنا شد، حتی از یه منبع موثق شنیده شده به امامان شیعه هم ارادت خاصی دارد.کافیه دیگه خفت جان، مجوز فیلم بعدیت صادر شد با بودجه نامحدود البته از جیب مردم.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

کارگردان یا آخوند !؟
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

خب احمق گوساله . تا همین حد هم که در مورد امام حسین فیلم ساختین مگه چقدر سود کرده ؟ جز این بوده که ثروت این مملکت رو به باد دادین و دریغ از دو سه نفر اوسکل مثل خودت که اونم بخاطر جیره خواری پای همچین فیلم هایی بشینن ؟ میگی هنوز کمه ؟
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

چقدر زر مفت آخه؟! ضمناً همان نسبتی که آمریکاییان و مل کیبسون با کربلا و حسین دارند ما ایرانیان هم داریم و تازه نه تنها نسبتی نداریم بلکه دشمنان خونی و قاتلان اجداد ما هم بوده اند. تف بر آن عقلی که اینچنین استدلال مضحکی دارد و به تجلیل از قاتلان اجداد وپدرانش می پردازد
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

تو اگر شرف داشتی از حماسه های فردوسی تجلیل میکردی که همه در وصف و بزرگداشت ایرانیان است نه از اعراب بدوی وحشی که به طفلهای خردسال ایرانی نیز رحم نکردند و آنان را زنده میخوردند.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
دو صد ننگ ونفرین بر ستودگان قاتلان اجداد ایرانیان .
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
Kazimierz Pulaski زنی‌ با ریشه لهستانی جنگ با انگلستان معروف به پدر ارتش آمریکا در مقابل انگلستان. جرج واشینگتن پیروزی در مقابل انگلستان . William Travis یک وکیل یک امام حسین راستین نه دروغ مثل ما. با ۲۰۰ نفر در قله الامو در مقابل ۵۰۰۰ هزار سرباز مکزیکی.در کنارش Davy Crockett در تاریخ آمریکا پر است از این وطن پرستان .اصل فیلمی که خودش در نقش William Wallace بازی کرد.یک اسکاتلندی که امپراطوری انگلستان را به لرزه در آورد. البته افسانه هم زیاد است با وجود این. این‌ها خودشان آنقدر قهرمان ملی‌ دارند که چه لزومی به یک عرب آدم خور در ۱۵۰۰ سال پیش دارند؟ ما ابله که دنبال این‌ها افتادیم پاستانی پاریزی را بخوانید که این امام چه جنایتی در گرگان راه انداخت .که یزید به زور مانع کشتار بیشتر شدما جنون داشتیم که با داشتن بابک. لیث صفوی .مزدک.بابیان. و ادبی‌ مانند سیاوش.سهراب .تهمینه دنبال حسن و حسین .رقیه افتادیم از صدقه سر اجداد ضد بشر ها. تازه روشنفکر کمونیست ما هم معتقد که عدالت در اسلام است و امام الگو او است. با داشتن چنین کسانی‌ عجیب است که این اوضاع داریم ؟
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
اینو راست میگه فکرشو بکن ببین اینا چقدر پول از اسم چند تا عرب مرده به اسم حسن حسین محمد علی و و و در آوردند چه تو جامعه و چه از فیلماشون حالا اگه مل گیبسون هم این تعداد سوجه داشت چندین برابر پول در میاورد. اینها از خریت و حماقت مردم با اسم چندتا عرب چه پولهایی در میارند.
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران
ببین، این قضیه واقعه کربلا که از دهن هر اخوند به یک نوعی تمام خالی بندی ودروغ که گفته میشه، با این اراجیفی که هم اخوندها از اب و کربلا و تشنگی ، دست قطع شده و سر بریده شده و شمشیر زنی هر مرد در مقابل لشکر یزید و این هندی بازیها،،،،واقعا هالیود و مل گیبسون انگشت به ماتهت میمونه که اینا رو چجوری سروهم کنه و فیلمشو بسازه،،،،،واقعا کار سختی هست،،
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد