سخنان استاد شجریان در مورد پرچم کنونی ایران که جمهوری اسلامی را خوش نیامد

 سخنان شنیدنی استاد شجریان در مورد پرچم کنونی ایران که جمهوری اسلامی دشمنش شد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

میبینیم کاملا هم درست پیشبینی کرده بود . خب معلومه الله تازی ها کجا و ما ایرانی ها کجا . الله و تازی ها یک هدف داشتند. حمله به ایران و غارت ایران . آیا حکومت الله در طول تاریخ بوده که غیر از این عمل کنه؟ هزار سال پیش هم جوانهای ایرانی رو کور میکردن ( تو کتب تاریخیشون کاملا مکتوب کردن ) امروز هم کور می کنن . تازه شانس اوردیم پرچم رو کلا مشکی نکردن و اون سه رنگ رو با پافشاری بعضی از ایرانی ها نتونستن بردارن . ایرانی ها امروزه باید بدونن یا ایرانی هستن و با خاک ایران. یا سمت الله هستن و تازی ها و برای غارت و نابودی ایران. گذشت خر کردن ایرانی ها با این جملات مشمئز کننده که هم ایرانی ام و هم شیعه الله !!!! مگه ممکنه ؟!!! آدم مگه میتونه هم از آتش باشه و هم از گ...ه (یعنی پس ماند انسانی) ؟ زیبایی آتش و رقص شعله ها رو خودتون به سمت بالا ببینید و مقایسه کنید با مدفوعی که در بیابان افتاده ، چاق و گرد و ساکن و مشکی و بوگندو . خداییش این مدفوع شما رو یاد کیا میندازه ؟
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
۳۹
kalo palang - لندن، انگلستان

ای کاش‌فقط‌ نافرهنگ بود. اینها به قصد جان ما و نابودی ما اومدن. احتمال اینکه شجریان رو به وسیله سموم رادیواکتیو به سرطان مبتلا کردن هم بسیار بالاست.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

اگر اسلام اینی هست که خمینی ملعون‌ادعایش را کرد و با خدعه به قول خودش وارد شد، ... در این اسلام، تمام
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۲
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

کاملا درست فرمودند و عین حقیقت. حمله فرهنگی به ایران و فرهنگش بوسیله یک مشتدزد و فاسد تازیزاده بیسروپا.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
فرهنگ ایرانی ما یک چیز بسیار بدی داره، که می‌گن هیچ‌گاه انتقادی درباره فرد فوت‌شده نکن!، که اما من چون به این حرف غیر‌منطقی‌ باور ندارم، دیدگاه‌ام رو می‌گم، و البته که روح رفتگان شاد. / بله، صحبت‌ ایشان درست است، اما چه کسی‌ *ربنا‌-ی جیغ‌مانند* که به زبان مادری ما نیست رو خوند؟. چه کسی‌ یک عمر با شیوه و نوع آواز و تصنیف خوندن‌ش، در اصل روضه خوند و انگار که مداحی می‌کرد؟ (در پس‌زمینه‌ی این ویدیو هم شنیده می‌شه!). چه کسی‌ پس از ۵۷ وقتی‌ ایرج و گلبا -و مازیار و تا چند سالی‌ فرزین تا قبل از رفتن‌ش از ایران- خونه‌نشین شدن، و هایده و مهستی‌ و ابی و بقیه هم آواره‌ی امریکا شدن، اونوقت چه کسی‌ با نبودن اونها، بستر برای ربنای‌عربی‌خوندن و آواز به‌سبک روضه‌خوانی براش مهیا شد؟. چه کسی‌ -وقتی‌ تمام‌وکمال و مونوپل- در دهه‌ی شصت از نبود خوانندگان راستین بهره جست و خودش رو بالا کشید، اونوقت در اپتدای دهه‌ی هفتاد در نامه‌ای سرگشاده -که من یادمه و از تلویزیون پخش شد-، گفت که دیگه دوست نداره که صداش روی تصاویر گل و زنبور از تلویزیون پخش بشه! -و پخش صداش رو خودش از رسانه‌های ایران ممنوع کرد؟. ؟؟؟ !!!
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۳۹
kalo palang - لندن، انگلستان
بله ایشون هم از جمله چپی هایی بودن که فریب اندیشه چپ گرا رو خوردن. ولی در سال های پایانی عمر که ماهیت اینها رو فهمید و اینکه همگی توسط روس ها فریب خوردن از راهش برگشت و شروع به انتقاد کرد. “این فلان فلان شده ها همه ما رو فریب دادن” که از قول چپی دیگری میگفت دقیقا اشاره به همین موضوع داره. به همین خاطر هم به احتمال زیاد توسط تروریست های روسی در ایران حذف شد.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
سپاس از توجه شما و نوشتن کامنت. / البته من هیچ‌گاه در مورد ایشان گمان نداشتم که در جوانی‌ جزو ره‌روان دکترین(آموزه‌ها)ی چپ‌گرا بوده باشن. / در مورد دلیل فوت ایشان هم، خب بیماری داشتن سال‌های سال، و حتا زمانی‌که در امریکا به معالجه پرداختن، عمل جراحی پلاستیک صورت نیز انجام داده‌بودن تا جوان‌تر به‌نظر برسن، بعد هم تکلم‌شون رو از دست دادن، و سپس به‌دلیل همین مساله‌ی بیماری فوت شدن. / موسیقی‌ و هنر سلیقه‌ای هست. هیچ‌گاه در زندگی‌ نتونستم بیش از ۳۰ ثانیه به صدای مرحوم گوش بدم، چون سریع گوشم اذیت می‌شد. / مردم عوام، نیاز به بت دارن تا هی‌ جلوش دولا‌و‌راست بشن. از تعداد فروش نوارهای کاست با صدای مرحوم در دهه‌ی شصت خورشیدی، آمار موثقی ندارم، اما در دهه‌ی هفتاد خورشیدی، آلبوم‌های ایشان، نهایت بیست‌هزار نسخه فروش می‌رفت، که رقم پایینی‌ برای یک آلبوم موسیقی‌ هست، یعنی اینهمه که ایشون طرفدار داشتن، اما در عمل، کسی‌ کارها‌شون رو نمی‌خریده، و فقط ازشون به‌عنوان استاد موسیقی‌ یاد می‌شده - یعنی همه هی‌ حرف همدیگرو قرقره می‌‌کردن. / روح رفتگان شاد ~
شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
۴۴ سال دیر فهمیدید. روزی که پس انداخته های طویله قاجار و مغلزاده ها گدی بدی کنان امدن و مملکت را دوستی تقدیمشون کردید.غلام توله های قاجار شدن مراجع تقلیدتون. باید فکرش را میکردید.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد