(ویدیو) جشن عروسی اسلامی در بولتون انگلستان به نزاعی خونین تبدیل شد

تصاویری از لحظاتی که مهمانان یک مراسم جشن عروسی در انگلیس با مشت و پرتاب صندلی‌ها به طرف یکدیگر به جان هم می‌افتند منتشر شده است.

این لحظه تکان دهنده است که یک جشن عروسی در بولتون انگلستان به یک نزاع خونین تبدیل می‌شود.


فیلم‌های این دعوا نشان می‌دهد که مهمانان با مشت به یکدیگر حمله‌ور می‌شوند در حالی که برخی صندلی‌ها را پرتاب می‌کنند.

دیلی میل گزارش داد که این درگیری دسته جمعی در ۲۴ آگوست رخ داده است و صحنه‌های خشونت‌آمیز زمانی شروع شد که مردی به مهمان نشسته نزدیک شد و کلاهش را برداشت و روی زمین انداخت که این کار منجر به درگیری شدید شد.

یک مرد به ظن حمله به یکی از چندین افسر پلیس که برای پایان دادن به دعوا مداخله کرده بود، دستگیر شد.

پارچه سفیدی که زنان و مردان را در مراسم از هم جدا می‌کرد نیز پاره شد و میز‌ها و صندلی‌ها شکستند.

در جریان درگیری صدای جیغ و فریاد شنیده می‌شد و عده‌ای سعی می‌کردند طرفین درگیری را از هم جدا کنند و عده‌ای هم برای در امان ماندن از صحنه دور شدند.

در حالی که عروس و داماد شاهد درگیری بودند، نتوانستند برای آرام کردن اوضاع مداخله کنند. مهمان دیگری را می‌توان دید که یک میله آهنی را به دست گرفته و فرد دیگری صندلی را پرتاب می‌کند.

پلیس گفت که افسران در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه، ۲۴ اوت به یک اغتشاش فراخوانده شدند.

یک سخنگوی گفت: افسران توانستند یک درگیری را پایان داده اوضاع را تحت کنترل درآورند.
 
به گفته پلیس جراحت و آسیب شدیدی که تهدید کننده زندگی باشد گزارش نشده و یک مرد به ظن تعرض به افسر پلیس دستگیر شد. تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد.
 

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۱
اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

متاسفانه این نوع جانوران وحشی و بی فرهنگ در انگلیس روز بروز رو به افزایشند هست . اگر فقط یک بار این حیوانات وحشی که بیشترشونم اقازاده هستند تو کشور های بدبخت خودشون و مردم اکثر کشوراشون تا خرخره در بدبختی و ظلم و ستم هستند اخراج کنند و حق شهروندیشونو بگیرند دیگه اینطوری جفتک نمیندازند.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
۵۸
من و تو باهم - لندن، انگلستان

اگر این اتفاق نمی‌افتاد جای تعجب داشت این جماعت لحظه‌های شادشان لحظه‌های مشت و لغت و فحش و دعواست
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
۴۳
ولش کن - تهران، ایران

باردی کاردی شو مو کاردی پرده های بانوان خراب شد کاردی اسلام در خطر افتاد ناردی. ....دین وحشی و حیوان صفت هست. مخصوصا این. مردمان عقب افتاده پاکستان
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
۲۶
elnazpishu - لندن، انگلستان

پلیس چرا؟ حیف پلیس انگلیس که با این جماعت مثل ادم رفتار کنه باید با باغ وحش تماس میگرفتن
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

یک مشت موجود کثیف با افکاری متحجر در جائی کثیف تر تو هم میلولند و اسم اونجا رو گذاشتند پاک ستان
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

بتمرگ چاپاتیتو کوفت کن وحشی ! قدیم اینجا هم بودند ، گله ای راه میوفتادن و اغلب در ایستگاههای ترن ، الاف بودند و دنبال دختر بازی ، یهو اون رگ وحشیگریشون میزد بالا و میوفتادن بجون هم !!
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

لیاقت عنگلستان همین افاطی های وحشی هست تا اونجا را به گند بکشند.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
وااای، عجب شیر‌تو‌شیریه!!!؛))). حالا همه‌ی ویدیو یک سمت، اما اون شخصی‌ که از زمان 59;0 عصای سیاه‌رنگ دستش هست و چندبار همه‌رو میزنه، در یک سمت جداگانه‌ی ماجرا قرار می‌گیره ؛)))، یعنی انگار از قبل استخدام شده‌بوده که تا جرقه زده‌می‌شه، این بپره وسط و همه‌رو با عصا کتک‌بزنه!!! ؛))). / بگمانم دلیل این نزاع، یا اختلاف بین خانواده‌ی عروس و داماد بوده، و یا اختلاف مالی‌ بین اون دو نفر که اولی‌ کلاه‌ش رو بر‌می‌داره (بهش هم کوتاه چیزی می‌گه، که البته ما نمی‌شنویم) و بعد این شیر‌تو‌شیر ایجاد می‌شه (چون نمی‌‌تونسته دلیل ناموسی وجود داشته باشه، چراکه سالن زن‌ها و مردها جدا بوده). حالا من الان زنگ می‌زنم به هرکول‌پو‌آرو، ببینم نظر ایشان چی‌ هست ؛))). / این مرد‌ها که بخاطر کتک‌کاری یگهو سر از سالن زن‌ها درآوردن، آدم رو یاد اون جوک قدیمی‌ می‌ندازه، که داماد شب عروسی‌ش در تالار، بعد از شام که موقع خداحافظی می‌رسه، می‌ره یگهو درب تالار خانم‌ها رو باز می‌کنه، زن‌ها جیغ می‌کشن، بعد داماد بهشون می‌‌گه؛ *چی‌ پیش خودتون فکر کرده‌بودین؟، من امشب اینهمه پول باشگاه دادم، اونوقت فقط با زنم سه‌نقطه؟* ؛)))
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

وقتی فرهنگی بدوی و عقب مانده باشه چه انتظاری دارید؟ چقدر باید کسی کودن باشه که بر این عقیده باشه این قبیل فرهنگهای عقب مانده،جاهل و بدوی با بقیه فرهنگها برابر و یکسان هستند.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۳۰
انسان باشیم - هیفا، اسرائیل

یعنی تف تو این دین و مذهب و کل پیروانش ، باید از این غربیهای روباه صفت پرسید چطور با علم به متوحش بودن این جماعت ریش و پشم دار باز هم بهشون اقامت میدن؟؟!!!
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
۴۸
یا مهدی ادرکنی - مشهد، ایران

اسلام ناب محمدی مگه چیزی غیر از این توحش و‌ارتجاع است؟ تازه اگه عروس خانوم ۶ ساله و آقا داماد گل ما ۵۳ ساله تشریف داشتند و این همسر سیزدهم ایشان بود دیگه می‌شد ناب ناب ناب محمدی.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران
باور کنید در تهران که مثلا مهد اروپا و آمریکای هست تو عروسی‌ها نه همیشه نه همه اما می‌شه گفت شصت درصد دعوا می‌شه اینجا مشت و لغت بود ایران چاقو و قمه هست
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
من‌اطلاع دارم در انگلیس اکثرت این مسلمانان پاکستانی تبار هستند اینها تازه وارد نیستند،چند نسله متولد همانجا هستند اما در انزوای جامعه خودشان با همان فرهنگ عقب مانده زندگی میکنند.چند نسل پیش اجدادشان را برای کار و ساختن مناطقی که در جنگ جهانی نابود شده بود به انگلیس آوردند و اینها ماندگار شدند و چون مثل خرگوش زاد و ولد میکنند جمعیتشان هم زیاد شده و این چرخه بی فرهنگی ادامه پیدا کرده.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
۳۰
انسان باشیم - هیفا، اسرائیل
این اروپاییها گرسنه هستند و هرکس با دزدی و قتل و تجاوز و زور پول خوبی بیاره فوری شهروندی و اقامت میگیره ، اما نمی‌دونن با پول اینا چه باور و عقیده شوم و خطرناکی وارد دنیای منفعت طلب و خونخوار خودشون میکنن ، اینا مهم اون پول و سرمایه هنگفت که طرف وحشی با خودش داره و نمی‌دونن چه موجوداتی دارن در اغوششون بزرگ میکنن تا روزی که به قول شما مثل خرگوش زاد ولد کنن و در مدت کوتاهی آفتی خطرناک و تهدیدی بزرگ و البته مصون از هر گونه توان حکومت در مداخله و منع از ترویج و انتشار عقاید و اعمال کاملا منافی با دنیایی مدرن و پیشرفته خودشون که با غرور بقیه کشورهای سنتی تحقیر و پایین تر از خودشون می‌دونن ، غافل از اینکه خود در حال غرق شدن در دامی که خود ساخته و به طمع جذب پول برای رفاه بیشتر ، اما غافل از اینکه آخرش قربانی همین وحوش قاتل ، تروریست میشن و یکی از همین پشمالوها وحشی چندین کودک معصوم قتل و عام و تیکه پاره میکن، و این کار بارها تکرار میشود اما دولتمردانشان جرات بیان ریشه این جنایات ندارن و سعی در تلطیف جنایت و معرفی فرد به عنوان روانی و دارای مشکل عقلی ، اما اگاه از اینکه این یک جریان و تفکر
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
بله متاسفانه جریان چپ افراطی که الان در دنیا حاکم هست،اینجور رویکردی داره،در همین آلمان آنگلا مرکل نادان درها را باز کرد و میلیونی مهاجر عرب و افغان به اینجا ریخت،اینها همه مسلمان معتقد هستند و غیرقابل اصلاح و ناسازگار با محیط و فرهنگ آلمان و با توجه به زاد و ولد بالا،در چند دهه آینده بافت جمعیتی / فرهنگی اینجا را کاملا تغییر خواهد داد.در بقیه نقاط اروپا هم شاهد هستیم،سوئد،بلژیک و فرانسه که پر از طرفداران داعش و تندروهای مسلمان شده،انگلستان که بسیاری نقاطش کاملا جهان سومی و اسلامیزه شده،این فقط باعث تشدید فعالیت راستگرایان افراطی میشه.البته باید تکرار کنم منظور نژادپرستی نیست و‌ هر نژادی اگر متمدنانه زندگی کنه و افکار جاهلانه اسلامی نداشته باشه حق داره هرجا زندگی کنه،اما غیر از عمده ایرانیان که علاقه به سبک زندگی غربی دارند و از اسلام بیزارند،مهاجران عرب،افغان،پاکستان و غیره بهیچ عنوان اینجور نیستند و میخواهند در اروپا به سبک اسلامی و عقب مانده زندگی کنند و به دیگران هم معترض هستند.
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد