انتشار عکسی از همسر و دختر پریگوژین

یوگنی پریگوژین چندین سال پیش با یک دکتر داروساز و تاجر بنام «لیوبوف والنتینوونا پریگوژینا» ازدواج کرد که ثمره اش یک دختر به نام «پولینا» متولد ۱۹۹۲ و یک پسر به نام «پاول» است.

منابع روسی یک روز پس از تدفین یوگنی پریگوژین رئیس واگنر، تصویری از او به همراه همسر اول و دخترش را منتشر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، یوگنی پریگوژین چندین سال پیش با یک دکتر داروساز و تاجر بنام «لیوبوف والنتینوونا پریگوژینا» ازدواج کرد که ثمره اش یک دختر به نام «پولینا» متولد ۱۹۹۲ و یک پسر به نام «پاول» است.


به گزارش کانال بازا، همسر دوم یوگنی پریگوژین نیز روز بعد از مراسم تدفین در محل آرامگاه دیده شد. روزنامه نگاران همسر دوم پریگوژین «ایرینا کراساوینا» را با همسر اول او یعنی لیوبوف اشتباه گرفتند.

تصویر زیر مربوط به «ایرینا کراساوینا» همسر دوم پریگوژین است که بر سر مزار او حضور یافت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۰
انسان باشیم - هیفا، اسرائیل
پوتین هیچ فرقی با محمد و نوع برخوردش با مخالفان دین دروغینش نداره، هر کس مخالف پیامبر خدا بود دشمن خدا و کافر و محکوم به قتل و غارت اموال و تجاوز و تصاحب زن و بچه برای بهره کشی و جایزه پیروان محمد حشری بود ، الان هم پوتین همون نقش در زمانی دیگر با دشمنان و خائنان به خودش میکن ، جایزه ارتش روس هم دختران اکراین که در زیبایی شهره جهانی هستند ، تنها فرقش شانس بد حضرت پوتین که دوربین و رسانه و تکنولوژی هست و کسی نه معجزه پوتین باور و نه بیخبر از دنیا و جنایات ، شانس حشری فقط و فقط مردم جاهل و نبودن تکنولوژی برای معرفی ذات واقعی و رسوا شدن تجاوزات و جنایات پنهان در پشت دین و شرع و فرمان خدای ساخته ذهن اون مارمولک با کمک جادوگرانی مثل سلمان و کاسه لیسان کثیف و متجاوز ، که با خدمت به یک انسان مریض صاحب غنایم جنسی و جسمی و پولی میشدند .
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه
یکی این حرف بزنه که از یک کشور خوناشام نیومده باشه واقعا مردم خر فرض کردی؟؟؟ یعنی اسراییل و یهودیت مردم نمیشناسن؟؟؟نمیدونم چرا ۴۰۰۰ سال آواره هستین اگر اینقدر خوبین
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.