اهانت به علی دایی و عادل فردوسی‌پور در تلویزیون

کوشکی گفت: باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ علی دایی او را می‌شناسد؟ فردوسی‌پور توانمند نبود؛ گستاخ بود. مدیر رسانه او عقلانیت نداشته است. رئیس صداوسیما تدارکات‌چی او بود. رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد. فردوسی‌پور درواقع رئیس صداوسیما بود. ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های «پرواربندی‌شده» روبرو بودیم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران

گمشو، اشغال،،،،به قول خود ..ت، شش سال دیگه اسمی از علی دایی و عادل نمیاد، الاغ همین الان هم اسم خودِ تاپالت و نمیارن، تازه اگه هم اسم گ...ت و میارن یدکش وهمراه اسامی بزرگان میارن،
‌چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اینها همش برنامه ریزی شده و نتیجه سوزش عمیقی هست که اسم این دو نفر بر ماتحت این لاشیها ایجاد کرده طوریکه یخ هم جوابگوی این سوزش نیست !! در ضمن ، طلایی که پاکه ، چه مِنَتِش به خاکه !!
‌چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
۴۴
شیرمردان - سیدنی، استرالیا

بی پدر یه تیکه رو درست گفت، فردی مثل خمینی که هیچ کس نبود و بجز زر زدن بلد نبود تبدیل به غول کردیم که چهل سال سوار ملت شدند.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

مه نور فشاند و سگ عو عو کند . علی دایی شخصیت جهانی فوتبال و فردوسی پور شخص باسواد و مورد احترام اکثر هواداران فوتبال ایران میباشد ، مسئولان ج.ا مورد نفرت اکثر مردم ایران و جهان میباشند .
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
با درود و تقدیم ادب و احترام، ممنون که سر بحث رو باز کردید هموطن عزیز، شما دقیقا درست نوشتید. بنده هم باید اضافه کنم‌که، مفعول، مفعول زاده آفتابه بدستی به اسم خمینی، که حتی اسمش هم جعلی هست همانند ملیتش، که در اصل هندی زاده هست، را انگلیس و امریکا مشهورش کردند، وگرنه این شخص حتی پول خرید آفتابه ای که باهاش بجای شستن ماتهت خودش از آن آب میخورد، شعور داشته که چنین تدارکاتی و آن هم درآن زمان بدون اینترنت و و و انجام بدهد. خود خمین مفعول مسئول، کوشکی، الان کسی این را میشناخته یا میشناسد؟؟؟ نه، بخاطر همین دستمال به دهان بودنش از فردا برای نظام‌مقدس و‌محبوب میشود ولی در اصل برای هر ایرانی و در تاریخ، بی مصرف بی شخصیت و منفور. بهتر است تا کلا نظر در مورد هیچ کس از این قبیل داده نشود، چون این اشخاص بخاطر کمبود های دوران زندگیشان و با صحبتهای ناصحیح دنبال شهرت میگردند. مردم ایران هم جناب علی دائی عزیز دل را میشناسند و هم جناب آقای عادل فرپوسی پور عزیز دل را. همینطور جناب آقای علی کریمی عزیز و بقیه هنرمندان و ورزشکاران و‌کسانی که با ملت هستند نه پشت به ملت. ممنون
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

تاریخ به موقعه قضاوت میکنه . کسی مثل دائی فدوسی پور کریمی شجریان و یه عده محدود دیگه جایگاهشون در تاریخ و قلب مردم مشخصه و با چند دقیقه وراجی تو هیچ فرقی نمیکنه و بر عکسش هم کسانی مثل علی پروین مهران رجبی داریوش ارجمند شهاب حسینی الهام خرچنده مهناز افشار و چندتا از بازیکنهای اخیر تیم ملی جایگاهشون مشخصه در چاه فاضلاب تاریخ هست نه قلب مردم.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
۵۴
احتراز - دورف، آلمان

در مورد فردوسی پور حق داشت
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۴
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

وقتی ...بسوزه بوش اینجور از دهن با زر زر کردن میاد بیرون.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
این اراذل صیغه زاده اشغالگر ایران اگر از این زرزرها نکنند چکار کنند؟ دائی شاید تنها فوتبالیست ایرانی باشه که در دنیای فوتبال اروپا و آسیا مشهور هست،کسی تا تا چند وقت پیش رکورد بالاترین گل زده تاریخ را داشت غیر ممکن هست اسمش فراموش بشه،در داخل ایران علاوه بر محبوبیت ورزشی بخاطر مواضع مردمی و حمایت از جنبش مردم تا ابد فراموش نخواهد شد.سوزش این کفتارهای اسلام هم بخاطر همین هست.
‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد